Filtru combustibil pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Filtru combustibil Audi
- Filtru combustibil Alfa Romeo
- Filtru combustibil BMW
- Filtru combustibil Mercedes-Benz
- Filtru combustibil VW
- Filtru combustibil Opel
- Filtru combustibil Citroen
- Filtru combustibil Renault
- Filtru combustibil Peugeot
- Filtru combustibil Fiat
- Filtru combustibil Ford
- Filtru combustibil Seat
- Filtru combustibil Skoda
- Filtru combustibil Toyota
- Filtru combustibil Volvo
- Filtru combustibil Chevrolet
- Filtru combustibil CHRYSLER
- Filtru combustibil Dacia
- Filtru combustibil Daewoo
- Filtru combustibil Daihatsu
- Filtru combustibil Honda
- Filtru combustibil Hyundai
- Filtru combustibil Infiniti
- Filtru combustibil Jaguar
- Filtru combustibil Jeep
- Filtru combustibil Kia
- Filtru combustibil Lancia
- Filtru combustibil Land Rover
- Filtru combustibil Lexus
- Filtru combustibil Mazda
- Filtru combustibil Mini
- Filtru combustibil Mitsubishi
- Filtru combustibil Nissan
- Filtru combustibil Porsche
- Filtru combustibil Rover
- Filtru combustibil Saab
- Filtru combustibil Smart
- Filtru combustibil Subaru
- Filtru combustibil Suzuki
- Filtru combustibil Aston Martin
- Filtru combustibil Autobianchi
- Filtru combustibil Bentley
- Filtru combustibil Bugatti
- Filtru combustibil Buick
- Filtru combustibil Cadillac
- Filtru combustibil Dodge
- Filtru combustibil Ferrari
- Filtru combustibil Great Wall
- Filtru combustibil Hummer
- Filtru combustibil ISUZU
- Filtru combustibil Lada
- Filtru combustibil Lamborghini
- Filtru combustibil Lincoln
- Filtru combustibil Lotus
- Filtru combustibil Maserati
- Filtru combustibil MG
- Filtru combustibil Moskvich
- Filtru combustibil Pontiac
- Filtru combustibil Rolls-Royce
- Filtru combustibil SsangYong
- Filtru combustibil Tesla
- Filtru combustibil Trabant
- Filtru combustibil UAZ
- Filtru combustibil Vauxhall
Filtru combustibil - Bosch, Mahle, Filtron, Valeo, Clean filters, MANN-Filter
Când este timpul să îmi înlocuiesc filtru combustibil?
Filtrele de combustibil curate joacă un rol esențial în maximizarea puterii motorului și a economiei de combustibil. Examinăm ce este un filtru de combustibil, de ce au nevoie de înlocuire și cum să recunoaștem când este nevoie de unul nou.
Şansele sunt că dacă aţi accesat site-ul nostru web, ştiţi ce valoare are o întreţinere bună a vehiculului. De asemenea, punem pariu că efectuați anumite articole de întreținere mai des decât vă spune producătorul. Sau, faceți upgrade la componente cu piese orientate spre performanță, concepute să reziste mai mult și să facă o treabă mai eficientă. Înțelegem complet.
Un element de întreținere care este adesea trecut cu vederea este filtru combustibil al unui vehicul. Desigur, ați presupune că acestea vor fi înlocuite într-un program la fel cum este uleiul, filtrul de ulei sau filtrul de aer al unui motor. Dar manualele de utilizare în zilele noastre pot fi vagi în ceea ce privește intervalele de înlocuire, iar cei care nu sunt auto nu știu întotdeauna că există. Problema este că filtrele de combustibil nu sunt ușor de accesat - și chiar dacă ar fi, inspecția vizuală nu ar oferi nicio indicație a stării interne.
Chiar și atunci când înlocuirea filtrului de combustibil este un element de întreținere programat al vehiculului dvs., există încă motive pentru care ar putea fi necesar unul nou în alte momente. De exemplu, poate ați achiziționat o mașină folosită cu istoric de întreținere puțin sau deloc documentat. Poate că un proprietar anterior, făcând un gol în ceea ce este chiar acest element de întreținere, ar fi putut ghici că filtrul de combustibil a fost înlocuit când nu a fost. Sau, undeva pe parcurs, un mecanic fără scrupule a susținut că a pus unul nou, dar nu a făcut-o. Când un filtru de combustibil se murdărește suficient, vor apărea simptome vizibile.
În scopul acestui articol, vom analiza ce este un filtru de combustibil, de ce trebuie înlocuit și cum să recunoaștem acele simptome care vă spun că este nevoie de unul nou. Toate acestea sunt cunoștințe bune de avut dacă ați suferit vreuna dintre nedemnurile menționate în paragraful de mai sus.
Ce este un filtru de combustibil?
Pentru a vă asigura că tot combustibilul care ajunge la motorul dvs. este curat, acesta trebuie să treacă prin unul (sau două) filtre special concepute pentru a capta și reține orice impurități prezente. „Impuritățile” pot include sedimente care se adună pe fundul unui rezervor de combustibil în timp. Sedimentele afectează chiar și vehiculele noi, dacă acestea se umplu de la o benzinărie cu un rezervor de stocare subteran care a fost umplut recent și efectiv „agitat”. Indiferent dacă murdăria din combustibil provine din sedimente sau din benzină de proastă calitate, nu contează, trebuie împiedicată să ajungă la motor unde poate provoca un rău real.
Curățarea combustibilului trimis la motor menține, de asemenea, injectoarele de combustibil să pulverizeze cu forța maximă, în loc să devină înfundate și ineficiente.
Unde este amplasat un filtru de combustibil?
Locația filtrului de combustibil variază de la vehicul la vehicul. La multe mașini și camioane mai noi, filtrul este situat în rezervorul de combustibil, unde poate sau nu să facă parte dintr-un ansamblu integrat al modulului pompei de combustibil. Sau, poate fi montat pe cadrul vehiculului în afara rezervorului, unde este înconjurat de un scut de protecție. Multe vehicule sunt echipate cu două filtre - unul în interiorul rezervorului și unul în afara rezervorului de-a lungul conductei de combustibil undeva.
În unele cazuri în care filtrul se află în interiorul rezervorului de combustibil, acesta poate intra în categoria „nepotrivibil” dacă face parte dintr-un ansamblu de pompă integrată. Aceasta înseamnă că pompa conține un element de filtru montat permanent, care nu este proiectat pentru înlocuire regulată. În schimb, este înlocuită numai când și dacă este instalată o nouă pompă de combustibil.
Cu toate acestea, unele filtre montate în partea superioară a rezervorului de combustibil sunt concepute pentru a fi înlocuite cu ușurință datorită unui portal de acces situat sub o pernă detașabilă a scaunului pasagerului din spate. Dacă nu sunteți sigur ce tip de configurare are vehiculul dvs., manualul de utilizare ar trebui să clarifice dacă filtrul este reparabil sau nu.
Filtre de combustibil diesel
De obicei, vehiculele cu motor diesel au două filtre de combustibil separate: unul în rezervor, iar cel de-al doilea se găsește adesea într-o locație de sub capotă. Acest al doilea filtru este special conceput pentru a elimina apa (extrem de dăunătoare pentru motoarele diesel) și pentru a capta impuritățile mai mici, care ar reprezenta o problemă pentru motorinele moderne proiectate cu configurații de combustibil de înaltă presiune, care funcționează mai curat.
Deoarece motorina este mai groasă și mai puțin rafinată decât benzina, un program de înlocuire mai frecvent poate fi enumerat de către producător - unii chiar specifică la fiecare 25.000 până la 30.000 km. Deoarece motorina conține în mod natural mai multe impurități, recomandăm respectarea strictă a oricărui program de întreținere a vehiculului.
Recomandările producătorului de vehicule
Mai devreme, am menționat că manualele de utilizare de astăzi ignoră adesea înlocuirea filtrului de combustibil, deoarece elementul de filtru este o parte permanentă a carcasei pompei. Privind la opt vehicule populare vândute în prezent în Statele Unite, înlocuirea filtrelor de combustibil nu este listată nicăieri pentru versiunile pe benzină. Deși două dintre aceste modele, atunci când sunt echipate cu motoare diesel disponibile, specifică înlocuirea filtrelor de combustibil - unul la fiecare 30.000 km, iar celălalt la fiecare 60.000 km.
Acesta este departe de vehiculele produse cu zeci de ani în urmă, care de obicei menționează înlocuirea filtrului de combustibil ca element de întreținere generală la fiecare 45.000 până la 60.000 km. Vehiculele construite în primul deceniu după începutul mileniului ar fi putut să fi trecut la intervale mai mari de 80.000 până la 100.000 km. Acest lucru se datorează parțial materialelor de filtrare mai bune și progreselor de rafinare care produc combustibili mai curați în general.
Semnele că vechiul filtru de combustibil trebuie înlocuit
În etapele inițiale ale unui filtru de combustibil înfundat, veți avea un consum redus de combustibil. Pe măsură ce problema se agravează, simptomele se manifestă în mod obișnuit sub formă de pornire grea, ralanti neuniform, ezitare și pierderea puterii. Motorul dumneavoastră ar putea chiar să funcționeze normal câteva blocuri după pornire, apoi să se blocheze complet atunci când este nevoie de mai multă putere pentru o pantă ascendentă sau o rampă pe autostradă. Pot să apară pulverizare sau blocare.
Presiunea redusă sau inconsecventă a combustibilului care rezultă din filtrele înfundate va fi detectată de computerele moderne de gestionare a motorului din cauza rateurilor de aprindere ale cilindrilor care apar ca urmare – de obicei atunci când motorul este sub sarcină. Dacă sunt prezente mai multe rateuri de aprindere după suficiente cicluri de pornire-oprire ale cheii, temutul indicator luminos al motorului de verificare se va aprinde. Este important de reținut că bujiile pot fi, de asemenea, murdare de aceste condiții de funcționare necorespunzătoare, astfel încât acestea pot fi o cauză primară sau secundară a luminii de verificare a motorului.
O metodă științifică pe care tehnicienii o folosesc pentru a verifica starea filtrului de combustibil este efectuarea unui test de presiune a combustibilului lângă injectoarele de la șina de combustibil. Citirea psi (lire pe inch pătrat) măsurată după ce combustibilul a trecut prin filtru este comparată cu ceea ce ar trebui să fie psi normal specificat pentru vehicul. O cantitate semnificativă de reducere poate semnifica un filtru înfundat. Dacă se întâmplă acest lucru, filtrele de combustibil sunt înlocuite și psi este din nou verificat pentru a se asigura că pompa în sine funcționează corect.
Când să înlocuiți un filtru de combustibil?
Chiar și cu benzina mai curată care iese din pompe în zilele noastre, recomandăm totuși înlocuirea filtrelor de combustibil în mod regulat la vehiculele unde este posibil. Pentru mașinile și camioanele mai noi, alegeți înlocuirea la fiecare 100.000 km – cu excepția cazului în care producătorul spune să o faceți mai des.
Dacă producătorul specifică înlocuirea filtrului de combustibil la 50.000 km, faceți-o. Calitatea benzinei s-ar fi îmbunătățit, dar filtrele concepute pentru vehiculele mai vechi tind să fie mai mici ca dimensiuni, deoarece au fost menite să fie înlocuite mai des. Indiferent cum privești lucrurile, un filtru mai mic va ajunge la sfârșitul duratei de viață funcționale mai devreme.
Dacă filtrul dvs. are deja câțiva kilometri pe el și ați rămas fără benzină din greșeală, vă recomandăm cu tărie să înlocuiți imediat filtrul(ele) de combustibil - presupunând că poate fi întreținut. Acest lucru se datorează faptului că orice resturi menționate mai sus care se colectează în partea de jos a rezervorului au fost acum atrase în pompa de combustibil și trimise înainte la filtrele unde s-au blocat. Acest lucru are un efect extrem de negativ asupra debitului de combustibil, iar efortul suplimentar de pompare a combustibilului dincolo de blocajele reziduale poate termina adesea pompele de combustibil mai vechi, care altfel ar mai avea ceva viață în ele.
Aceeași logică se aplică dacă vehiculul a fost condus în mod regulat pentru o perioadă de timp cu nivelul de combustibil scăzut. La ce ne referim este persoana care circulă mereu cu un rezervor gol, punând nu mai mult de 45 de lei de benzină la o lovitură. Când vehiculul trage tot timpul din partea de jos a rezervorului, filtrele de combustibil se pot înfunda destul de mult. Din motive evidente, acest tip de șofer suferă adesea de o defecțiune a pompei de combustibil.
Motoarele moderne echipate cu sisteme de combustibil de înaltă presiune au injectoare cu toleranțe extrem de strânse. Resturile mici care nu ar înfunda un injector de combustibil vechi pot deteriora permanent unul nou dacă pasajele de combustibil devin blocate. Sau, combustibilul poate picura din injectoare în loc să producă o pulverizare de ceață fină necesară pentru arderea optimă.
Alte momente oportune pentru a înlocui un filtru de combustibil
Dacă efectuați reparații la sistemul de combustibil care necesită depresurizarea acestuia, atunci ați făcut deja o mare parte din munca implicată în înlocuirea unui filtru de combustibil care poate fi reparat.
Desigur, este de la sine înțeles că dacă înlocuiți pompa de combustibil, înlocuiți rezervorul de combustibil sau scăpați rezervorul din vehicul din orice motiv, nu există un moment mai bun pentru a instala un nou filtru. Dacă filtrul este încorporat în ansamblul pompei vehiculului dvs., atunci o nouă pompă de combustibil va include una.
Lucrările care implică depresurizarea sistemului de combustibil pot include, dar nu se limitează la, lucrul la injectoare, supape de limitare a presiunii, supape de pornire la rece, carburator sau chiar componente ale sistemului de emisii prin evaporare. În plus, accesarea sau înlocuirea unei șine de combustibil este un moment oportun pentru a înlocui și un filtru. Lucrările la motor care necesită o demontare mai complicată (cum ar fi înlocuirea garniturii chiulasei) poate fi o altă oportunitate excelentă pentru înlocuirea fără griji a filtrului de combustibil – trebuie doar să vă asigurați că sistemul de combustibil este complet depresurizat mai întâi.
Când vă gândiți la rolul important pe care îl joacă filtrele de combustibil, nu există niciun motiv să lăsați unul murdar să diminueze performanța vehiculului dvs., să afecteze economia de combustibil și să vă coste mai mulți bani în ceea ce privește reparațiile aferente.
Produse
-
MAHLE KX 178D filtru combustibil
filtru combustibil MAHLE KX 178DProdus: filtru combustibilProducator: MAHLECod producator: KX 178DDiametru [mm]: 83,0Înaltime [mm]: 142,0Tip filtru: Insertie filtruDiametru interior 2 [mm]: 38Lungime ambalaj [cm]: 9,5Latime ambalaj [cm]: 9,50Inaltime ambalaj [cm]: 15,50Greutate netă [g]: 145155 Lei cu TVA
-
MANN-FILTER WK 730/1 filtru combustibil
filtru combustibil MANN-FILTER WK 730/1Produs: filtru combustibilProducator: MANN-FILTERCod producator: WK 730/1Înaltime [mm]: 174Diametru exterior [mm]: 75Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 7,9Diametru evacuare [mm]: 7,9Diametru exterior 1 [mm]: 8170 Lei cu TVA
-
MANN-FILTER WK 842/21 x filtru combustibil
filtru combustibil MANN-FILTER WK 842/21 xProdus: filtru combustibilProducator: MANN-FILTERCod producator: WK 842/21 xÎnaltime [mm]: 133Diametru exterior [mm]: 80Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareTip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 10Diametru evacuare [mm]: 10160 Lei cu TVA
-
VALEO 587902 filtru combustibil
filtru combustibil VALEO 587902Produs: filtru combustibilProducator: VALEOCod producator: 587902Înaltime [mm]: 92Greutate [kg]: 0,121Diametru exterior [mm]: 71Tip filtru: Insertie filtruDiametru interior 1 [mm]: 20Diametru interior 2 [mm]: 2025 Lei cu TVA
-
VAICO V22-0748 Carcasă, filtru de combustibil Conducta combustibil
Carcasă, filtru de combustibil VAICO V22-0748Produs: Carcasă, filtru de combustibilProducator: VAICOCod producator: V22-0748Partea de montare: Conducta combustibilDiametru [mm]: 94Înaltime [mm]: 143Greutate [kg]: 0,45Diametru 2 [mm]: 79Articol completare/Info suplimentar 2: cu filtruDiametru admisie [mm]: 7Diametru evacuare [mm]: 7Materialul carcasei: plastic697 Lei cu TVA
-
MECAFILTER ELG5293 filtru combustibil
filtru combustibil MECAFILTER ELG5293Produs: filtru combustibilProducator: MECAFILTERCod producator: ELG5293Înaltime [mm]: 75Tip combustibil: motorinaDiametru interior [mm]: 17Diametru exterior [mm]: 91Tip filtru: Insertie filtru73 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 450 906 172 filtru combustibil
filtru combustibil BOSCH 0 450 906 172Produs: filtru combustibilProducator: BOSCHCod producator: 0 450 906 172Diametru [mm]: 80,5Înaltime [mm]: 173,5Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8Diametru exterior 1 [mm]: 88131 Lei cu TVA
-
UFI 24.020.01 filtru combustibil
filtru combustibil UFI 24.020.01Produs: filtru combustibilProducator: UFICod producator: 24.020.01Înaltime [mm]: 150Dimensiune filet: M10Diametru exterior [mm]: 95Tip filtru: Insertie filtruDiametru exterior 1 [mm]: 98426 Lei cu TVA
-
VALEO 587546 filtru combustibil
filtru combustibil VALEO 587546Produs: filtru combustibilProducator: VALEOCod producator: 587546Înaltime [mm]: 195Greutate [kg]: 0,46Diametru exterior [mm]: 88Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8126 Lei cu TVA
-
MANN-FILTER WK 853/3 x filtru combustibil
filtru combustibil MANN-FILTER WK 853/3 xProdus: filtru combustibilProducator: MANN-FILTERCod producator: WK 853/3 xÎnaltime [mm]: 177Diametru exterior [mm]: 80Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareTip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8127 Lei cu TVA
-
JAPANPARTS FC-0200S filtru combustibil
filtru combustibil JAPANPARTS FC-0200SProdus: filtru combustibilProducator: JAPANPARTSCod producator: FC-0200SDiametru 1/Diametru 2 [mm]: IN :9,5/OUT :8Înaltime [mm]: 205Diametru exterior [mm]: 84,5Tip filtru: Filtru conducta60 Lei cu TVA
-
VALEO 587915 filtru combustibil
filtru combustibil VALEO 587915Produs: filtru combustibilProducator: VALEOCod producator: 587915Înaltime [mm]: 76Greutate [kg]: 0,13Diametru exterior [mm]: 90Tip filtru: Insertie filtruDiametru exterior 1 [mm]: 90Diametru interior 1 [mm]: 1538 Lei cu TVA
-
BOSCH 1 457 070 001 filtru combustibil
filtru combustibil BOSCH 1 457 070 001Produs: filtru combustibilProducator: BOSCHCod producator: 1 457 070 001Diametru [mm]: 67Înaltime [mm]: 96,5Tip filtru: Insertie filtru87 Lei cu TVA
-
JAPANPARTS FC-K23S filtru combustibil
filtru combustibil JAPANPARTS FC-K23SProdus: filtru combustibilProducator: JAPANPARTSCod producator: FC-K23SDiametru 1/Diametru 2 [mm]: IN :9 OUT:13Lungime [mm]: 130Diametru exterior [mm]: 88Tip filtru: Filtru conducta39 Lei cu TVA
-
VALEO 587500 filtru combustibil
filtru combustibil VALEO 587500Produs: filtru combustibilProducator: VALEOCod producator: 587500Înaltime [mm]: 200Greutate [kg]: 0,48Diametru exterior [mm]: 89Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 9Diametru evacuare [mm]: 975 Lei cu TVA
-
JAPANPARTS FC-351S filtru combustibil
filtru combustibil JAPANPARTS FC-351SProdus: filtru combustibilProducator: JAPANPARTSCod producator: FC-351SDiametru 1/Diametru 2 [mm]: IN/OUT 10Lungime [mm]: 124Diametru exterior [mm]: 91Tip filtru: Filtru conductaTip filtru: cu incalzire filtru117 Lei cu TVA
-
BOSCH F 026 403 755 filtru combustibil
filtru combustibil BOSCH F 026 403 755Produs: filtru combustibilProducator: BOSCHCod producator: F 026 403 755Diametru [mm]: 70Înaltime [mm]: 152Preparare combustibil: injectie benzinaTip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8168 Lei cu TVA
-
VALEO 587004 filtru combustibil
filtru combustibil VALEO 587004Produs: filtru combustibilProducator: VALEOCod producator: 587004Înaltime [mm]: 165Greutate [kg]: 0,23Diametru exterior [mm]: 83Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 9Diametru evacuare [mm]: 9Diametru exterior 1 [mm]: 75113 Lei cu TVA
-
FILTRON PP 836/4 filtru combustibil
filtru combustibil FILTRON PP 836/4Produs: filtru combustibilProducator: FILTRONCod producator: PP 836/4Înaltime [mm]: 164Diametru exterior [mm]: 61Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8Admisie-Ø 1 [mm]: 8109 Lei cu TVA
-
MEYLE 37-14 323 0002 filtru combustibil in rezervor combustibil
filtru combustibil MEYLE 37-14 323 0002Produs: filtru combustibilProducator: MEYLECod producator: 37-14 323 0002Partea de montare: in rezervor combustibilDiametru [mm]: 88Înaltime [mm]: 130Tip filtru: Filtru durata mare de viata96 Lei cu TVA
-
NIPPARTS J1330300 filtru combustibil
filtru combustibil NIPPARTS J1330300Produs: filtru combustibilProducator: NIPPARTSCod producator: J1330300Înaltime [mm]: 151Diametru exterior [mm]: 70Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 873 Lei cu TVA
-
MANN-FILTER WK 521/2 filtru combustibil
filtru combustibil MANN-FILTER WK 521/2Produs: filtru combustibilProducator: MANN-FILTERCod producator: WK 521/2Înaltime [mm]: 274Diametru exterior [mm]: 55Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8208 Lei cu TVA
-
MAHLE KL 913 filtru combustibil
filtru combustibil MAHLE KL 913Produs: filtru combustibilProducator: MAHLECod producator: KL 913Diametru [mm]: 86,5Înaltime [mm]: 123,8Tip filtru: Filtru conductaTip filtru: cu incalzire filtruDiametru admisie [mm]: 10Diametru evacuare [mm]: 8,0Lungime ambalaj [cm]: 10,2Latime ambalaj [cm]: 10,20Inaltime ambalaj [cm]: 12,70Greutate netă [g]: 422488 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 450 905 318 filtru combustibil
filtru combustibil BOSCH 0 450 905 318Produs: filtru combustibilProducator: BOSCHCod producator: 0 450 905 318Diametru [mm]: 74,9Înaltime [mm]: 175Preparare combustibil: injectie benzinaTip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 8Diametru evacuare [mm]: 8Diametru exterior 1 [mm]: 8278 Lei cu TVA
-
DENCKERMANN A110003 filtru combustibil
filtru combustibil DENCKERMANN A110003Produs: filtru combustibilProducator: DENCKERMANNCod producator: A110003Înaltime [mm]: 164Tip filtru: Filtru conductaDiametru exterior 1 [mm]: 55Diametru exterior 2 [mm]: 59Diametru interior 1 [mm]: 8Diametru interior 2 [mm]: 824 Lei cu TVA
-
MECAFILTER ELG5236 filtru combustibil
filtru combustibil MECAFILTER ELG5236Produs: filtru combustibilProducator: MECAFILTERCod producator: ELG5236Lungime [mm]: 103Latime [mm]: 82Înaltime [mm]: 81Tip combustibil: motorinaDiametru interior [mm]: 27Tip filtru: Insertie filtru29 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 450 906 467 filtru combustibil
filtru combustibil BOSCH 0 450 906 467Produs: filtru combustibilProducator: BOSCHCod producator: 0 450 906 467Diametru [mm]: 81Înaltime [mm]: 277,8Tip filtru: Filtru conductaDiametru admisie [mm]: 10Diametru evacuare [mm]: 10226 Lei cu TVA
-
VALEO 587705 filtru combustibil
filtru combustibil VALEO 587705Produs: filtru combustibilProducator: VALEOCod producator: 587705Înaltime [mm]: 101Greutate [kg]: 0,469Dimensiune filet: M12x1.5Dimensiune filet: M 12x1,5Diametru exterior [mm]: 79Tip filtru: Filtru insurubabilDiametru interior 1 [mm]: 71Diametru interior 2 [mm]: 6240 Lei cu TVA
-
CHAMPION CFF100564 filtru combustibil
filtru combustibil CHAMPION CFF100564Produs: filtru combustibilProducator: CHAMPIONCod producator: CFF100564Înaltime [mm]: 92Înaltime 1 [mm]: 73Diametru 1 [mm]: 79Diametru interior [mm]: 25Diametru exterior [mm]: 89Tip ambalaj: CutieTip filtru: Insertie filtruLungime ambalaj [cm]: 9,7Latime ambalaj [cm]: 9,7Inaltime ambalaj [cm]: 9,757 Lei cu TVA
-
MEYLE 014 323 0001 filtru combustibil
filtru combustibil MEYLE 014 323 0001Produs: filtru combustibilProducator: MEYLECod producator: 014 323 0001Diametru [mm]: 90Înaltime [mm]: 118,5Material: otelTip filtru: fara racord pentru senzor apa73 Lei cu TVA
Informatii
✅ Filtru combustibil: | pentru toate masini |
✅ Filtru combustibil marci: | BOSCH, MANN-FILTER, PIERBURG, ELRING, VALEO, KNECHT, PURFLUX, CHAMPION, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL |
✅ Filtru combustibil dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda filtru combustibil: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați filtru combustibil?
Toate comenzile de filtru combustibil sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de filtru combustibil se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb filtru combustibil?
Orice comanda de filtru combustibil poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de filtru combustibil nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de filtru combustibil.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de filtru combustibil?
Comenzi pentru filtru combustibil plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de filtru combustibil plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare