Garnitura turbocompresor Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro - 450 cai benzina BCY - magazin online
Audi A6 Avant (4B, C5)
450 cp - benzina
07.2002 - 01.2005
450 cp - benzina
07.2002 - 01.2005
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4B, C5)
Modif.: RS6 quattro - benzina
Sasiu: combi
An: 07.2002 - 01.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 8 cil. / 4172 cmc
Putere: 450 cp / 331 kW
Codul motorului: BCY
Ulei motor: 7,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Suspensie - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Directie - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Piese motor - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Garnituri - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Filtre - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Senzori - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Electrice - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Caroserie - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Lumini - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Interior - Audi A6 Avant (4B, C5) RS6 quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1950
1/min
Cuplu maxim
560
Nm
Ridicare
93,00
mm
Alezaj
84,50
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
20°+/30°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
38°-/8°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,940 - 5,950
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
8
Secvenţă de aprindere
1-5-4-8-6-3-7-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,30
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,50 - 1,80
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
de la 2002/11
1,80 - 2,00
bar
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
până la 2002/10
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,36 x 2680
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EKUB
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.1.1
Presiune sistem
cu subpresiune
3,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
4,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
730 - 790
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3200
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3200
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
730 - 790
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/40 R 18
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/40 R 18
3,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/35 R 19
3,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/35 R 19
3,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/40 R 18
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/40 R 18
3,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/35 R 19
3,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/35 R 19
3,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2758 - 2759
mm
Ecartament faţă
1575 - 1577
mm
Ecartament spate
1585 - 1592
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Brembo , Număr PR. 1LJ
34,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Brembo , Număr PR. 1LJ
32,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Brembo , Număr PR. 1LJ
11,40
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
12,00
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
7,00
mm
Cu placă spate
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Brembo , Număr PR. 1LJ
365,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
269,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
355,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mare, Brembo , Număr PR. 1LJ
32,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mic, Brembo , Număr PR. 1LJ
28,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
42,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
40,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
730 - 1000
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,00 - 16,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
110
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
520
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
150
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
7,40
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01L, Cu reumplare
9,80
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01L, Cantitate de schimb
4,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01L
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01L
1,30
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01L
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 01R
1,50
litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 01R
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 01L
0,88
litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 01L
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,85
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
11,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
550 - 600
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu cuplaj magnetic
250 - 300
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu supapă de reglare
220 - 240
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
82
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 30.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024