Intrebari frecvente

Cumpara online 24/7

Există posibilitatea de a vizualiza produsul înainte de a-l achizitiona?

Toate comenzile sunt expediate cu o opțiune de vizualizare.

Pot schimba sau returna comanda mea?

Orice articol achiziționat din magazinul online AutoPowerPiese.ro poate fi schimbat sau returnat în termenul legal de 14 zile.

In acest scop, stocul nu trebuie sa fi fost folosit sau asamblat si trebuie sa fie in starea sa comerciala initiala cu ambalajul, cutia sau plicul in care a fost primit. In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta stocul returnat. La returnarea produsului, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.

Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată cu card de credit/debit nu pot fi returnate sau schimbate.

Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International LTD cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria

Produsele pe care le vindeți sunt noi?

Toate produsele afișate în magazinul online AutoPowerPiese.ro sunt NOI, nefolosite și în ambalajul lor original.

Cum și când sunt livrate produsele comandate?

Toate expedierile sunt livrate de către firma de curierat FAN la o adresă sau un birou specific convenabil pentru client.

În cazul în care un produs nu este disponibil, AutoPowerPiese.ro își rezervă dreptul de a prelungi perioada de livrare și de a modifica prețul prin notificarea prealabilă a clientului.

Pentru mai multe informații, citiți pagina: "LIVRARE".

Cum și când sunt plătite produsele pentru care am comandat?

Plata pentru bunurile achizitionate din magazinul nostru se face ramburs la livrare in momentul livrarii sau online prin card de credit/debit.

Condiții de plată cu cardul de credit/debit:
1. Plata prin card de debit/credit prin V-pos.
2. Tipuri de carduri acceptate: debit, credit si carti de vizita Visa si Mastercard.
3. Tranzacțiile sunt efectuate folosind programele de securitate MasterCard Identity check și VISA Secure.
4. Din punct de vedere al securității, suma maximă pentru plata cu cardul este de 38 000 lei.
5. Nu stocăm date despre cardurile bancare utilizate pentru plata prin intermediul site-ului.
6. In cazul in care este necesara returnarea unei sume platite cu un card bancar, suma este rambursata pe cardul cu care a fost efectuata plata.

Produsele au garantie?

Produsele comercializate de catre SM Group International Ltd. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Garantia este valabila atunci cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R). In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

- 24 de luni de la data vanzarii pentru piesele de schimb.

- Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni, perioada de garanție se reduce la această durată. Această categorie include accesorii și consumative auto (covorașe auto, capace portbagaj, capace jante, huse, odorizante auto, lanțuri anti-alunecare, suporturi pentru plăcuțe de înmatriculare, cabluri de pornire și altele.), filtre auto (aer, ulei, combustibil, interior și altele), becuri, stergatoare, lichid de spalat parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi și altele.

SM Group International Ltd. nu este responsabil pentru garanție și poate să nu o onoreze în următoarele cazuri:

1. Piesele nu au fost montate într-un atelier autorizat de Registrul Auto Român pentru tipul de lucru efectuat.
2. Piesele s-au defectat din cauza asamblarii incorecte sau din cauza asamblarii impreuna cu piese aferente uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost folosite în alt scop decât cel specificat în catalogul producătorului.
4. Piesele nu sunt identificate corect din cauza faptului că cumpărătorul a furnizat unele date greșite sau nu sunt comparate în timpul asamblarii cu piesele pe care le înlocuiesc.
5. Piese uzate din cauza supraîncărcării, întreținerea incorectă sau insuficientă a mașinii, neefectuarea verificărilor periodice conform recomandărilor producătorului auto; serviciul de reparații care a efectuat instalarea nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de instalare sau impuse de producător.
6. Vehiculul a fost utilizat în alte scopuri decât cele prevăzute de producător, sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare (taxi, raliu, competiții sportive etc.)
7. Vehiculul a fost avariat sau a suferit avarii cauzate de factori externi, atmosferici sau de alți factori ai naturii (șocuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezintă semne de impact, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformații chimice sau mecanice.
9. Piesele prezintă uzură normală (naturală).

Se poate face o reclamatie a bunurilor achizitionate?

Un cumpărător care va face o reclamatie a unui defect în perioada de garanție trebuie să prezinte împreună cu piesa/piesele următoarele documente:

1. Factura de cumparare sau nota fiscala emisa de SM Group International Ltd.
2. Dovada instalarii intr-un atelier autorizat de Registrul Auto Roman pentru tipul de lucrare efectuata (bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj).
3. Pentru compresoarele aparatelor de aer conditionat este obligatorie copia facturii de achizitionare uscator, filtru uscator si supapa de expansi. Evaluarea instalării ar trebui să arate că compresorul, uscătorul, filtrul uscator, valva de expansiune sunt înlocuite și sistemul de aer condiționat este curățat și apoi uscat cu azot.
4. Documentul eliberat de serviciul autorizat care identifică defectul și explică motivele apariției acestuia, inclusiv raportul generat de tester/diagnostic, acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare de șoc, discuri de frână, dispozitive, sisteme de frânare, injectoare etc.).
5. Formular de cerere de garanție emis de vânzător (unde este cazul).

NOTĂ. Dacă produsul în garanție este vândut ca set, acesta trebuie livrat în aceeași formă. (De exemplu, un set de ambreiaj din 3 piese, placă+disc+rulment va fi livrat în garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul reclamat provine numai de la rulment). Daca trimiteti piesa(piesele) prin curier, va rugam sa ne comunicati in scris la [email protected] data la care ati livrat piesa(piesele) la curier si numarul coletului (AWB-ul).

Comanda mea poate fi refuzată?

Da, comanda dumneavoastră poate fi refuzată dacă articolul pe care l-ați selectat nu este disponibil și colegii noștri nu pot oferi piese alternative.

Emiteți facturi?

Facturile înterprinderilor registrate în scopul de TVA, sunt emise fără TVA.

Facturile către persoane fizice sunt emise cu TVA.

Telefon

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024