Rulment roata pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Rulment roata Audi
- Rulment roata Alfa Romeo
- Rulment roata BMW
- Rulment roata Mercedes-Benz
- Rulment roata VW
- Rulment roata Opel
- Rulment roata Citroen
- Rulment roata Renault
- Rulment roata Peugeot
- Rulment roata Fiat
- Rulment roata Ford
- Rulment roata Seat
- Rulment roata Skoda
- Rulment roata Toyota
- Rulment roata Volvo
- Rulment roata Chevrolet
- Rulment roata CHRYSLER
- Rulment roata Dacia
- Rulment roata Daewoo
- Rulment roata Daihatsu
- Rulment roata Dodge
- Rulment roata Honda
- Rulment roata Hyundai
- Rulment roata Infiniti
- Rulment roata Jaguar
- Rulment roata Jeep
- Rulment roata Kia
- Rulment roata Lancia
- Rulment roata Land Rover
- Rulment roata Lexus
- Rulment roata Mazda
- Rulment roata Mini
- Rulment roata Mitsubishi
- Rulment roata Nissan
- Rulment roata Porsche
- Rulment roata Rover
- Rulment roata Saab
- Rulment roata Smart
- Rulment roata SsangYong
- Rulment roata Subaru
- Rulment roata Suzuki
- Rulment roata Tesla
- Rulment roata Aston Martin
- Rulment roata Autobianchi
- Rulment roata Bentley
- Rulment roata Bugatti
- Rulment roata Buick
- Rulment roata Cadillac
- Rulment roata Ferrari
- Rulment roata Great Wall
- Rulment roata Hummer
- Rulment roata ISUZU
- Rulment roata Lada
- Rulment roata Lamborghini
- Rulment roata Lincoln
- Rulment roata Lotus
- Rulment roata Maserati
- Rulment roata MG
- Rulment roata Moskvich
- Rulment roata Pontiac
- Rulment roata Rolls-Royce
- Rulment roata Trabant
- Rulment roata UAZ
- Rulment roata Vauxhall
Rulment roata - Snr, Skf, Swag, Fag, Febi, Ruville
Rulment roata: descrieri ale rulmenților, curselor, garniturilor și butucilor
Pentru a vă ajuta să faceți o achiziție mai informată, discutăm despre tipurile de rulment roata, despre componentele aferente și despre modul în care aplicațiile tipice de tracțiune față/spate folosesc fiecare stil.
Rulmenții roților sunt la fel de vechi și importanți ca și roata în sine datorită capacității lor de a permite rotația liberă fără efectele dăunătoare ale frecării și uzurii. În acest articol, vom defini și discuta componentele individuale, astfel încât să fiți mai bine informați când sunteți gata să cumpărați rulmenți, butuci, garnituri și componente de schimb pentru roți.
Vom acoperi, de asemenea, diferențele dintre „rulment roata” sau „rulmenți de axă” montați la roată în sine, împreună cu „rulmenți de arbore de ax” situate mai în interior de-a lungul arborilor de osie. „Rulmenții” sunt de fapt micile bucăți rotunde care se rotesc într-un ansamblu de rulmenți. Chiar dacă rulmenții vin într-o varietate de forme, toți servesc aceluiași scop de bază.
Tipuri de rulmenți
Rulmenți cu bile – Acestea sunt bile metalice perfect rotunde. Deși sunt utilizați în unele ansambluri de rulmenți auto, se găsesc mai frecvent în skateboard-uri, motoare electrice și mașini de uz casnic. Deoarece forma lor sferică le permite să se rotească în orice direcție, pot face față atât sarcinilor radiale (greutate de sus), cât și sarcinilor de tracțiune (forță laterală). Cu toate acestea, rulmenții cu bile perfect rotunzi au o zonă de contact foarte mică. Acest lucru le limitează la aplicații ușoare până la medii și la locații pe un vehicul care nu sunt supuse presiunii puternice și șocurilor din cauza impactului rutier.
Rulmenți cu role drepte – Aceștia au formă cilindrică și au un diametru constant drept pe toată lungimea lor - similar cu un buștean. Deoarece sarcinile radiale aplicate asupra lor sunt distribuite uniform pe un punct de contact mult mai larg, acestea sunt bune pentru unele aplicații mai grele. Dezavantajul rulmenților cu role drepte este că forma lor nu le permite să suporte sarcini de tracțiune semnificative. Ansamblurile de rulmenți cu rulmenți cu role drepte de diametru mai mic sunt adesea folosite în spații înguste, cum ar fi cutiile de viteze.
Rulmenți cu role conice – Rolele în sine par să aibă o formă cilindrică, dar toate se îngustează într-o parte. Ele sunt plasate în interiorul ansamblurilor de rulmenți care au formă de con, deoarece fizica permite acestei forme să suporte cantități mari de presiune radială, sarcini de tracțiune și șocuri puternice. Rulmenții conici sunt cel mai adesea folosiți în ansamblurile de rulmenți de roți montate în interiorul butucurilor de roată. Unii producători de automobile folosesc un ansamblu de rulmenți cu rulmenți cu role conice, în timp ce alții împerechează aceste ansambluri unul lângă celălalt, cu fața în direcții opuse.
Alte componente legate de un ansamblu de rulmenți
Race – Acesta este un inel metalic cu suprafețe interioare și exterioare netede, prelucrate. Rulmenții sunt înconjurați de o cale de rulare care asigură suprafața față de care se rotesc. Cursele sunt adesea incluse cu un nou ansamblu de rulmenți, dar verificați pentru a vă asigura că știți ce obțineți înainte de a face o achiziție. Dacă un rulment nou nu este inclus, acesta ar trebui achiziționat separat și înlocuit, de asemenea, deoarece o cursă veche nu trebuie reutilizată niciodată cu un rulment nou - indiferent dacă starea lui poate apărea cu ochiul liber.
Cușcă pentru rulmenți – O formă specială de cursă special perforată pentru a legăna rulmenții înșiși. Cușca rulmenților asigură suprafața interioară împotriva căreia se rotesc rulmenții. Cuștile de rulmenți nu sunt de obicei vândute separat, deoarece fac de obicei parte dintr-un ansamblu de rulmenți.
Garnitură pentru rulmenți – O etanșare rotundă în formă de O (de obicei cauciuc întărit) folosită pentru a înconjura o parte a ansamblului de rulmenți, astfel încât grăsimea să nu se scurgă și să nu pătrundă apa. Garniturile rulmentului sunt un element de uzură și trebuie întotdeauna înlocuite cu rulmenti. Dacă ansamblul de rulmenți pentru vehiculul dvs. nu este vândut cu o etanșare sau nu vine cu o etanșare încorporată, garniturile de rulmenți pot fi, de obicei, achiziționate individual. În unele cazuri, acestea sunt cunoscute și sub denumirea de dispozitive de reținere a rulmenților.
Inelul de fixare a rulmentului - Un inel de fixare a rulmentului este o bandă circulară rigidă de metal care servește drept clemă pentru a menține un ansamblu de rulment cu role și/sau alte piese fixate în poziție. Îndepărtarea și instalarea acestor inele elastice este ușoară cu ajutorul unui instrument special conceput pentru îndepărtarea inelelor elastice.
Butuc de roată: O piesă de metal forjată sau turnată pe care se montează o roată de automobile. Ansamblurile de rulmenți ai roții se potrivesc de obicei în centrul butucului roții pentru a permite o rotație liberă în jurul unui arbore sau ax. Ansamblurile de rulmenți care se montează în interiorul unui butuc de roată sunt adesea numite ansambluri de rulmenți de butuc de roată. În funcție de producătorul vehiculului, unele ansambluri de rulmenți pentru butucul roții sunt construite cu ansambluri de rulmenți integrale care nu pot fi înlocuite separat. În schimb, butucul roții trebuie înlocuit în întregime.
Inele O pentru butucul roții/rulmenții: De obicei găsite pe 4x4 și furgonete mai vechi, inelele O din cauciuc din jurul butucului roții servesc ca ultimă apărare împotriva oricărei scurgeri de grăsime de la un ansamblu de rulmenți ai roții.
Unsoare pentru rulmenți – Aceasta este o grăsime de rezistență pe bază de petrol sau sintetică, concepută pentru a asigura lubrifierea suprafețelor cu frecare mare. Spre deosebire de uleiul de transmisie sau uleiul de motor, unsoarea pentru rulmenți rămâne groasă și lipicioasă la temperaturi ridicate din cauza vâscozității sale mari și nu va curge de pe suprafețe așa cum o fac fluidele mai subțiri. Este esențial să aveți la îndemână unsoare curată atunci când efectuați orice lucrări de reparații care implică rulmenți sau piese aferente. Unsoarea dintr-un recipient care a fost lăsat deschis la aer pentru o perioadă de timp tinde să atragă praful și murdăria din aer ca un magnet, așa că dacă descoperiți că capacul recipientului dvs. nu a fost strâns sau s-a compromis, și grăsimea dumneavoastră. Înlocuiți-l cu un recipient nou.
Ambalator de grăsime pentru rulmenți – Un recipient cu formă specială de aproximativ dimensiunea unei căni mari de cafea cu un arbore central. Un ambalator de grăsime vă permite să scăpați un întreg ansamblu de rulmenți în formă de O în interiorul acestuia, unde va sta deasupra grăsimii lubrifiante din interiorul packerului. Partea superioară a instrumentului de ambalare cu grăsime este apoi introdusă. Cu o presiune în jos aplicată, ansamblul rulmentului devine scufundat în grăsimea groasă care se strânge în toate golurile dintre rulmenți, cușcă și cursă. Acesta este cel mai simplu și eficient mod de a introduce grăsime în majoritatea zonelor lagărelor. După ce ați scos ansamblul rulmentului dintr-un pachet de grăsime, este, de asemenea, o idee bună să aplicați manual un strat final de unsoare în jurul circumferinței exterioare a ansamblului rulmentului.
Capac de praf al rulmentului – Un capac metalic care este presat pe și peste deschiderea de pe marginea exterioară a ansamblului rulmentului butucului roții. Capacele de praf țin afară murdăria dăunătoare și păstrează grăsimea lubrifiantă.
Terminologia rulmenților devine puțin mai complicată atunci când sunt luate în considerare diferențele dintre vehiculele cu tracțiune față, spate și toate roțile. Lucrurile variază, de asemenea, în funcție de roțile care sunt roți motrice și care nu. De exemplu, rulmenții pentru roțile motoare sunt cunoscuți sub denumirea de „rulmenți de osie”, indiferent dacă sunt față sau spate, deoarece acele roți sunt montate pe butucul unui arbore de osie care se rotește într-o carcasă.
Ansamblurile de rulmenți de pe axele neacționate față sau spate sunt denumite corect „rulmenți de roată” și se montează între un butuc de roată și un arbore simplu. Un vehicul cu tracțiune integrală ar avea patru rulmenți de osie. Indiferent de aceste diferențe, majoritatea ansamblurilor de axe și rulmenți de roată sunt acoperite sub termenul „rulmenți de roată” – ceva de luat în considerare atunci când căutați piese de schimb.
Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din față
De obicei, o pereche de ansambluri de rulmenți în stil conic unul lângă celălalt sunt utilizate pentru butucii de tracțiune față, deoarece greutatea vehiculului este distribuită mai mult în față, iar forțele laterale generate pe măsură ce roțile se rotesc pot fi severe. În unele cazuri, ansamblurile de rulmenți pentru butucii de tracțiune față sunt unități etanșate care nu au nevoie niciodată de lubrifiere. Altele sunt proiectate pentru a fi întreținute și au o garnitură de grăsime înlocuibilă care este schimbată de fiecare dată când rulmenții sunt reambalați cu unsoare.
La vehiculele mai vechi, rulmenții roții din față au fost proiectați pentru a fi întreținuți cu kituri de reparații, deoarece piesele pot fi dezasamblate, curățate și reambalate individual cu grăsime. Vehiculele mai noi sunt de obicei echipate cu ansambluri pentru roțile din față care includ butuc, ansamblu de rulmenți, montaj și flanșă de roată integrate într-o unitate cunoscută sub numele de ansamblu rulment și butuc de roată. În funcție de preferința producătorului vehiculului, unele ansambluri de rulmenți sunt presate în articulație și nu pot fi înlocuite fără unelte speciale. În timp ce majoritatea ansamblurilor de rulmenți integrate a butucului roții costă mai mult, acestea sunt mai ușor de înlocuit folosind unelte standard.
Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din spate
Multe vehicule cu tracțiune spate cu axe din spate cu grinzi pline utilizează rulmenți de tip rulment cu role drepte – uneori cu două rânduri de rulmenți. În alte cazuri, tuburile de osie îndeplinesc o sarcină dublă și acționează ca curse pentru acei rulmenți. Vehiculele cu tracțiune față, cu dispoziții independente de suspensie spate și butuci din spate neacționați, vor prezenta de obicei ansambluri de tip rulmenți cu role conice sau chiar ansambluri de rulmenți cu bile.
Rulmenți axului axului
Rulmenții arborelui punții sunt montați în locații interioare și suportă greutatea vehiculului, menținând în același timp axa motoare centrată pe loc în timp ce se rotește. Rulmenți cu bile, rulmenți cu role drepte și rulmenți cu role de tip conic sunt toate utilizate în aceste ansambluri de rulmenți cu arbore de osie și variază în funcție de preferințele producătorului. Majoritatea rulmenților cu bile și a rulmenților conici sunt ținute pe loc de un dispozitiv de reținere exterioară a rulmentului, în timp ce osiile cu rulmenți cu role drepte folosesc o clemă în formă de C situată în interiorul diferențialului spate.
Ansamblurile de rulmenți de osie de tip bile sunt presate pe și în afara arborelui axului, iar un inel de reținere din metal moale este presat pe arbore pe rulmentul roții. Rulmenții axelor cu role sunt lubrifiați cu ulei de transmisie în interiorul carcasei diferenţialului și sunt presaţi cel mai adesea în acea carcasă, mai degrabă decât pe ax. Rulmenții cu role conice sunt etanșați cu unsoare tipică pentru axe pentru lubrifiere și trebuie apăsați pe sau în afara arborelui osiei.
Când vine timpul să înlocuiți orice componente ale rulmenților, „tipul” de rulmenți sau ansambluri de rulmenți de care aveți nevoie sunt determinate strict de modul în care vehiculul dumneavoastră exact a fost proiectat de la început. Veți economisi timp, bani și frustrare concentrându-vă pe obținerea componentelor corecte de prima dată. Asigurați-vă că obțineți, de asemenea, TOATE componentele de care ați putea avea nevoie: canale, etanșări, unsoare și unelte speciale, precum și rulmenții înșiși.
Produse
-
SKF VKBA 1355 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 1355Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 1355Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 75145 Lei cu TVA
-
FEBI BILSTEIN 03662 Set rulment roata Axa fata dreapta Axa fata stanga
Set rulment roata FEBI BILSTEIN 03662Produs: Set rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 03662pt. cod original (OE): 357 498 625 CPartea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: Axa fata stangaLatime [mm]: 37Greutate [kg]: 0,682Diametru interior [mm]: 40Diametru exterior [mm]: 72Articol extins/Informatii de extindere: cu material aditionalTip constructiv lagar: Rulment cu bile unghiularArticol completare/Info suplimentar 2: cu material de prindere106 Lei cu TVA
-
DAYCO KWD1037 Set rulment roata
Set rulment roata DAYCO KWD1037Produs: Set rulment roataProducator: DAYCOCod producator: KWD1037Diametru interior [mm]: 40,00Latime 1 [mm]: 37,00Numarul gaurilor de fixare: 1Numarul suruburilor: 0,0166 Lei cu TVA
-
JAPANPARTS KK-21071 Set rulment roata
Set rulment roata JAPANPARTS KK-21071Produs: Set rulment roataProducator: JAPANPARTSCod producator: KK-21071Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 25Diametru exterior [mm]: 52Versiune: Two73 Lei cu TVA
-
ASHIKA 44-14022 Set rulment roata
Set rulment roata ASHIKA 44-14022Produs: Set rulment roataProducator: ASHIKACod producator: 44-14022Latime [mm]: 42Diametru interior [mm]: 45Diametru exterior [mm]: 84129 Lei cu TVA
-
JAPANPARTS KK-14022 Set rulment roata
Set rulment roata JAPANPARTS KK-14022Produs: Set rulment roataProducator: JAPANPARTSCod producator: KK-14022Latime [mm]: 42Diametru interior [mm]: 45Diametru exterior [mm]: 84135 Lei cu TVA
-
METELLI 19-7669 Set rulment roata
Set rulment roata METELLI 19-7669Produs: Set rulment roataProducator: METELLICod producator: 19-7669Latime [mm]: 42Diametru interior [mm]: 45Latime 2 [mm]: 40Diametru exterior 1 [mm]: 84184 Lei cu TVA
-
OPTIMAL 912527 Set rulment roata
Set rulment roata OPTIMAL 912527Produs: Set rulment roataProducator: OPTIMALCod producator: 912527Latime [mm]: 40Diametru interior [mm]: 38Diametru exterior [mm]: 73Dinamica frânare/conducere: pentru vehicule cu ABSArticol completare/Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat150 Lei cu TVA
-
FAG 713 6157 80 Set rulment roata
Set rulment roata FAG 713 6157 80Produs: Set rulment roataProducator: FAGCod producator: 713 6157 80Latime [mm]: 45Diametru interior [mm]: 45Diametru exterior [mm]: 84Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrării287 Lei cu TVA
-
QUICK BRAKE 9826K capac,rulment roata
capac,rulment roata QUICK BRAKE 9826KProdus: capac,rulment roataProducator: QUICK BRAKECod producator: 9826KDiametru [mm]: 64Diametru exterior [mm]: 64Articol extins/Informatii de extindere: Set ax19 Lei cu TVA
-
OPTIMAL 201032 Set rulment roata
Set rulment roata OPTIMAL 201032Produs: Set rulment roataProducator: OPTIMALCod producator: 201032Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 72Articol completare/Info suplimentar 2: fara piulita93 Lei cu TVA
-
OPTIMAL 601953 Set rulment roata
Set rulment roata OPTIMAL 601953Produs: Set rulment roataProducator: OPTIMALCod producator: 601953Latime [mm]: 36Diametru interior [mm]: 42Diametru exterior [mm]: 82Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat364 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 1498 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 1498Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 1498Latime 1 [mm]: 15,9Latime 2 [mm]: 15,5Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel etansareDiametru exterior 1 [mm]: 59,1Diametru exterior 2 [mm]: 45,2Diametru interior 1 [mm]: 35Diametru interior 2 [mm]: 22128 Lei cu TVA
-
ASHIKA 44-10601 Butuc roata punte fata
Butuc roata ASHIKA 44-10601Produs: Butuc roataProducator: ASHIKACod producator: 44-10601Partea de montare: punte fataNumar dinti , inel ABS: 48Diametru interior [mm]: 29Inaltime totala: 80Numarul gaurilor de fixare: 5Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 83369 Lei cu TVA
-
GSP GK1999 Set rulment roata
Set rulment roata GSP GK1999Produs: Set rulment roataProducator: GSPCod producator: GK1999Latime 1 [mm]: 38Diametru exterior 1 [mm]: 76Diametru interior 1 [mm]: 42160 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 6789 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 6789Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 6789Janta, numar gauri: 5Diametru flanșă [mm]: 136503 Lei cu TVA
-
BTA H1G018BTA Set rulment roata Axa fata ambele parti
Set rulment roata BTA H1G018BTAProdus: Set rulment roataProducator: BTACod producator: H1G018BTAPartea de montare: Axa fata ambele partiLatime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 7288 Lei cu TVA
-
FAG 713 6151 30 Set rulment roata
Set rulment roata FAG 713 6151 30Produs: Set rulment roataProducator: FAGCod producator: 713 6151 30Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrării153 Lei cu TVA
-
FEBI BILSTEIN 05386 Set rulment roata Axa spate stanga Axa spate dreapta
Set rulment roata FEBI BILSTEIN 05386Produs: Set rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 05386Partea de montare: Axa spate stangaPartea de montare: Axa spate dreaptaGreutate [kg]: 0,234Articol extins/Informatii de extindere: cu material aditionalTip constructiv lagar: Rulment cu role coniceLatime 1 [mm]: 15,5Latime 2 [mm]: 14Articol completare/Info suplimentar 2: cu material de prindereDiametru exterior 1 [mm]: 45Diametru exterior 2 [mm]: 50Diametru interior 1 [mm]: 19Diametru interior 2 [mm]: 2950 Lei cu TVA
-
DENCKERMANN W413518 Set rulment roata
Set rulment roata DENCKERMANN W413518Produs: Set rulment roataProducator: DENCKERMANNCod producator: W413518Janta, numar gauri: 5Diametru exterior [mm]: 82Diametru flanșă [mm]: 136,5Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat426 Lei cu TVA
-
NK 761928 Set rulment roata
Set rulment roata NK 761928Produs: Set rulment roataProducator: NKCod producator: 761928Janta, numar gauri: 4Latime [mm]: 90Dimensiune filet: M12x1,5Diametru exterior [mm]: 135Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABSDistanta dintre gaurile de fixare [mm]: 100Greutate neta [kg]: 2,14418 Lei cu TVA
-
FAG 713 6110 00 Set rulment roata
Set rulment roata FAG 713 6110 00Produs: Set rulment roataProducator: FAGCod producator: 713 6110 00Latime [mm]: 67,7Diametru interior [mm]: 32Diametru exterior [mm]: 136,5Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrării279 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 542 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 542Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 542Latime 1 [mm]: 14,2Latime 2 [mm]: 15,5Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel etansareDiametru exterior 1 [mm]: 50,3Diametru exterior 2 [mm]: 45,2Diametru interior 1 [mm]: 29Diametru interior 2 [mm]: 1986 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 1356 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 1356Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 1356Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 43Diametru exterior [mm]: 82171 Lei cu TVA
-
MEYLE 100 407 0035 Rulment roata punte fata
Rulment roata MEYLE 100 407 0035Produs: Rulment roataProducator: MEYLECod producator: 100 407 0035Partea de montare: punte fataÎnaltime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 40Diametru exterior [mm]: 72Set reparatie alternativ: 100 498 0035Set reparatie alternativ: 100 498 0135Set reparatie alternativ: 100 598 0235Tip constructiv lagar: rulment cu bile79 Lei cu TVA
-
FAG 713 6493 00 Set rulment roata
Set rulment roata FAG 713 6493 00Produs: Set rulment roataProducator: FAGCod producator: 713 6493 00Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 42Diametru exterior [mm]: 75Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrării173 Lei cu TVA
-
TRISCAN 8530 29009 Set rulment roata
Set rulment roata TRISCAN 8530 29009Produs: Set rulment roataProducator: TRISCANCod producator: 8530 29009Latime [mm]: 40,30Diametru interior [mm]: 43Diametru exterior [mm]: 127183 Lei cu TVA
Informatii
✅ Rulment roata: | pentru toate masini |
✅ Rulment roata marci: | BENDIX, SKF, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL, DELPHI, METZGER, AL-KO, FEBI BILSTEIN, TRISCAN, SNR |
✅ Rulment roata dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda rulment roata: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați rulment roata?
Toate comenzile de rulment roata sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de rulment roata se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb rulment roata?
Orice comanda de rulment roata poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de rulment roata nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de rulment roata.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de rulment roata?
Comenzi pentru rulment roata plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de rulment roata plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Raspuns de la AutoPower:
We allready refund your order on the date of canceling 20.11.2024. And we sent you screenshot from our merchant bank account. Just check your bank statement and check previous dates between 07.11 when you make the order and current day. We double checked that refund with call to our bank and they told as its refunded.