Rulment roata pentru masini la preturi accesibile - magazin online

Rulment roata
Cumpara online 24/7

Rulment roata - Snr, Skf, Swag, Fag, Febi, Ruville

Rulment roata: descrieri ale rulmenților, curselor, garniturilor și butucilor

Pentru a vă ajuta să faceți o achiziție mai informată, discutăm despre tipurile de rulment roata, despre componentele aferente și despre modul în care aplicațiile tipice de tracțiune față/spate folosesc fiecare stil.

Rulment roata

Rulmenții roților sunt la fel de vechi și importanți ca și roata în sine datorită capacității lor de a permite rotația liberă fără efectele dăunătoare ale frecării și uzurii. În acest articol, vom defini și discuta componentele individuale, astfel încât să fiți mai bine informați când sunteți gata să cumpărați rulmenți, butuci, garnituri și componente de schimb pentru roți.

Vom acoperi, de asemenea, diferențele dintre „rulment roata” sau „rulmenți de axă” montați la roată în sine, împreună cu „rulmenți de arbore de ax” situate mai în interior de-a lungul arborilor de osie. „Rulmenții” sunt de fapt micile bucăți rotunde care se rotesc într-un ansamblu de rulmenți. Chiar dacă rulmenții vin într-o varietate de forme, toți servesc aceluiași scop de bază.

Tipuri de rulmenți

Rulmenți cu bile – Acestea sunt bile metalice perfect rotunde. Deși sunt utilizați în unele ansambluri de rulmenți auto, se găsesc mai frecvent în skateboard-uri, motoare electrice și mașini de uz casnic. Deoarece forma lor sferică le permite să se rotească în orice direcție, pot face față atât sarcinilor radiale (greutate de sus), cât și sarcinilor de tracțiune (forță laterală). Cu toate acestea, rulmenții cu bile perfect rotunzi au o zonă de contact foarte mică. Acest lucru le limitează la aplicații ușoare până la medii și la locații pe un vehicul care nu sunt supuse presiunii puternice și șocurilor din cauza impactului rutier.

Rulmenți cu bile

Rulmenți cu role drepte – Aceștia au formă cilindrică și au un diametru constant drept pe toată lungimea lor - similar cu un buștean. Deoarece sarcinile radiale aplicate asupra lor sunt distribuite uniform pe un punct de contact mult mai larg, acestea sunt bune pentru unele aplicații mai grele. Dezavantajul rulmenților cu role drepte este că forma lor nu le permite să suporte sarcini de tracțiune semnificative. Ansamblurile de rulmenți cu rulmenți cu role drepte de diametru mai mic sunt adesea folosite în spații înguste, cum ar fi cutiile de viteze.

Rulmenți cu role drepte

Rulmenți cu role conice – Rolele în sine par să aibă o formă cilindrică, dar toate se îngustează într-o parte. Ele sunt plasate în interiorul ansamblurilor de rulmenți care au formă de con, deoarece fizica permite acestei forme să suporte cantități mari de presiune radială, sarcini de tracțiune și șocuri puternice. Rulmenții conici sunt cel mai adesea folosiți în ansamblurile de rulmenți de roți montate în interiorul butucurilor de roată. Unii producători de automobile folosesc un ansamblu de rulmenți cu rulmenți cu role conice, în timp ce alții împerechează aceste ansambluri unul lângă celălalt, cu fața în direcții opuse.

Rulmenți cu role conice

Alte componente legate de un ansamblu de rulmenți

Race – Acesta este un inel metalic cu suprafețe interioare și exterioare netede, prelucrate. Rulmenții sunt înconjurați de o cale de rulare care asigură suprafața față de care se rotesc. Cursele sunt adesea incluse cu un nou ansamblu de rulmenți, dar verificați pentru a vă asigura că știți ce obțineți înainte de a face o achiziție. Dacă un rulment nou nu este inclus, acesta ar trebui achiziționat separat și înlocuit, de asemenea, deoarece o cursă veche nu trebuie reutilizată niciodată cu un rulment nou - indiferent dacă starea lui poate apărea cu ochiul liber.

Race

Cușcă pentru rulmenți – O formă specială de cursă special perforată pentru a legăna rulmenții înșiși. Cușca rulmenților asigură suprafața interioară împotriva căreia se rotesc rulmenții. Cuștile de rulmenți nu sunt de obicei vândute separat, deoarece fac de obicei parte dintr-un ansamblu de rulmenți.

Cuști pentru rulmenți

Garnitură pentru rulmenți – O etanșare rotundă în formă de O (de obicei cauciuc întărit) folosită pentru a înconjura o parte a ansamblului de rulmenți, astfel încât grăsimea să nu se scurgă și să nu pătrundă apa. Garniturile rulmentului sunt un element de uzură și trebuie întotdeauna înlocuite cu rulmenti. Dacă ansamblul de rulmenți pentru vehiculul dvs. nu este vândut cu o etanșare sau nu vine cu o etanșare încorporată, garniturile de rulmenți pot fi, de obicei, achiziționate individual. În unele cazuri, acestea sunt cunoscute și sub denumirea de dispozitive de reținere a rulmenților.

Sigiliul rulmentului

Inelul de fixare a rulmentului - Un inel de fixare a rulmentului este o bandă circulară rigidă de metal care servește drept clemă pentru a menține un ansamblu de rulment cu role și/sau alte piese fixate în poziție. Îndepărtarea și instalarea acestor inele elastice este ușoară cu ajutorul unui instrument special conceput pentru îndepărtarea inelelor elastice.

Un inel elastic pentru rulmentul roții.

Butuc de roată: O piesă de metal forjată sau turnată pe care se montează o roată de automobile. Ansamblurile de rulmenți ai roții se potrivesc de obicei în centrul butucului roții pentru a permite o rotație liberă în jurul unui arbore sau ax. Ansamblurile de rulmenți care se montează în interiorul unui butuc de roată sunt adesea numite ansambluri de rulmenți de butuc de roată. În funcție de producătorul vehiculului, unele ansambluri de rulmenți pentru butucul roții sunt construite cu ansambluri de rulmenți integrale care nu pot fi înlocuite separat. În schimb, butucul roții trebuie înlocuit în întregime.

Inele O pentru butucul roții/rulmenții: De obicei găsite pe 4x4 și furgonete mai vechi, inelele O din cauciuc din jurul butucului roții servesc ca ultimă apărare împotriva oricărei scurgeri de grăsime de la un ansamblu de rulmenți ai roții.

Unsoare pentru rulmenți – Aceasta este o grăsime de rezistență pe bază de petrol sau sintetică, concepută pentru a asigura lubrifierea suprafețelor cu frecare mare. Spre deosebire de uleiul de transmisie sau uleiul de motor, unsoarea pentru rulmenți rămâne groasă și lipicioasă la temperaturi ridicate din cauza vâscozității sale mari și nu va curge de pe suprafețe așa cum o fac fluidele mai subțiri. Este esențial să aveți la îndemână unsoare curată atunci când efectuați orice lucrări de reparații care implică rulmenți sau piese aferente. Unsoarea dintr-un recipient care a fost lăsat deschis la aer pentru o perioadă de timp tinde să atragă praful și murdăria din aer ca un magnet, așa că dacă descoperiți că capacul recipientului dvs. nu a fost strâns sau s-a compromis, și grăsimea dumneavoastră. Înlocuiți-l cu un recipient nou.

Ambalator de grăsime pentru rulmenți – Un recipient cu formă specială de aproximativ dimensiunea unei căni mari de cafea cu un arbore central. Un ambalator de grăsime vă permite să scăpați un întreg ansamblu de rulmenți în formă de O în interiorul acestuia, unde va sta deasupra grăsimii lubrifiante din interiorul packerului. Partea superioară a instrumentului de ambalare cu grăsime este apoi introdusă. Cu o presiune în jos aplicată, ansamblul rulmentului devine scufundat în grăsimea groasă care se strânge în toate golurile dintre rulmenți, cușcă și cursă. Acesta este cel mai simplu și eficient mod de a introduce grăsime în majoritatea zonelor lagărelor. După ce ați scos ansamblul rulmentului dintr-un pachet de grăsime, este, de asemenea, o idee bună să aplicați manual un strat final de unsoare în jurul circumferinței exterioare a ansamblului rulmentului.

Capac de praf al rulmentului – Un capac metalic care este presat pe și peste deschiderea de pe marginea exterioară a ansamblului rulmentului butucului roții. Capacele de praf țin afară murdăria dăunătoare și păstrează grăsimea lubrifiantă.

Terminologia rulmenților devine puțin mai complicată atunci când sunt luate în considerare diferențele dintre vehiculele cu tracțiune față, spate și toate roțile. Lucrurile variază, de asemenea, în funcție de roțile care sunt roți motrice și care nu. De exemplu, rulmenții pentru roțile motoare sunt cunoscuți sub denumirea de „rulmenți de osie”, indiferent dacă sunt față sau spate, deoarece acele roți sunt montate pe butucul unui arbore de osie care se rotește într-o carcasă.

Ansamblurile de rulmenți de pe axele neacționate față sau spate sunt denumite corect „rulmenți de roată” și se montează între un butuc de roată și un arbore simplu. Un vehicul cu tracțiune integrală ar avea patru rulmenți de osie. Indiferent de aceste diferențe, majoritatea ansamblurilor de axe și rulmenți de roată sunt acoperite sub termenul „rulmenți de roată” – ceva de luat în considerare atunci când căutați piese de schimb.

Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din față

De obicei, o pereche de ansambluri de rulmenți în stil conic unul lângă celălalt sunt utilizate pentru butucii de tracțiune față, deoarece greutatea vehiculului este distribuită mai mult în față, iar forțele laterale generate pe măsură ce roțile se rotesc pot fi severe. În unele cazuri, ansamblurile de rulmenți pentru butucii de tracțiune față sunt unități etanșate care nu au nevoie niciodată de lubrifiere. Altele sunt proiectate pentru a fi întreținute și au o garnitură de grăsime înlocuibilă care este schimbată de fiecare dată când rulmenții sunt reambalați cu unsoare.

La vehiculele mai vechi, rulmenții roții din față au fost proiectați pentru a fi întreținuți cu kituri de reparații, deoarece piesele pot fi dezasamblate, curățate și reambalate individual cu grăsime. Vehiculele mai noi sunt de obicei echipate cu ansambluri pentru roțile din față care includ butuc, ansamblu de rulmenți, montaj și flanșă de roată integrate într-o unitate cunoscută sub numele de ansamblu rulment și butuc de roată. În funcție de preferința producătorului vehiculului, unele ansambluri de rulmenți sunt presate în articulație și nu pot fi înlocuite fără unelte speciale. În timp ce majoritatea ansamblurilor de rulmenți integrate a butucului roții costă mai mult, acestea sunt mai ușor de înlocuit folosind unelte standard.

Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din spate

Multe vehicule cu tracțiune spate cu axe din spate cu grinzi pline utilizează rulmenți de tip rulment cu role drepte – uneori cu două rânduri de rulmenți. În alte cazuri, tuburile de osie îndeplinesc o sarcină dublă și acționează ca curse pentru acei rulmenți. Vehiculele cu tracțiune față, cu dispoziții independente de suspensie spate și butuci din spate neacționați, vor prezenta de obicei ansambluri de tip rulmenți cu role conice sau chiar ansambluri de rulmenți cu bile.

Rulmenți axului axului

Rulmenții arborelui punții sunt montați în locații interioare și suportă greutatea vehiculului, menținând în același timp axa motoare centrată pe loc în timp ce se rotește. Rulmenți cu bile, rulmenți cu role drepte și rulmenți cu role de tip conic sunt toate utilizate în aceste ansambluri de rulmenți cu arbore de osie și variază în funcție de preferințele producătorului. Majoritatea rulmenților cu bile și a rulmenților conici sunt ținute pe loc de un dispozitiv de reținere exterioară a rulmentului, în timp ce osiile cu rulmenți cu role drepte folosesc o clemă în formă de C situată în interiorul diferențialului spate.

Ansamblurile de rulmenți de osie de tip bile sunt presate pe și în afara arborelui axului, iar un inel de reținere din metal moale este presat pe arbore pe rulmentul roții. Rulmenții axelor cu role sunt lubrifiați cu ulei de transmisie în interiorul carcasei diferenţialului și sunt presaţi cel mai adesea în acea carcasă, mai degrabă decât pe ax. Rulmenții cu role conice sunt etanșați cu unsoare tipică pentru axe pentru lubrifiere și trebuie apăsați pe sau în afara arborelui osiei.

Când vine timpul să înlocuiți orice componente ale rulmenților, „tipul” de rulmenți sau ansambluri de rulmenți de care aveți nevoie sunt determinate strict de modul în care vehiculul dumneavoastră exact a fost proiectat de la început. Veți economisi timp, bani și frustrare concentrându-vă pe obținerea componentelor corecte de prima dată. Asigurați-vă că obțineți, de asemenea, TOATE componentele de care ați putea avea nevoie: canale, etanșări, unsoare și unelte speciale, precum și rulmenții înșiși.



Citeste mai mult

Produse

  • FAG 713 6670 70 Set rulment roata
    Set rulment roata FAG 713 6670 70 FAG Set rulment roata FAG 713 6670 70
    Produs: Set rulment roata
    Producator: FAG
    Cod producator: 713 6670 70
    Diametru exterior [mm]: 143
    Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrării
    Latime 2 [mm]: 51
    Diametru exterior 1 [mm]: 90
    Diametru exterior 2 [mm]: 79
    558 Lei cu TVA
  • SKF VKBA 1465 Set rulment roata
    Set rulment roata SKF VKBA 1465 SKF Set rulment roata SKF VKBA 1465
    Produs: Set rulment roata
    Producator: SKF
    Cod producator: VKBA 1465
    Latime 1 [mm]: 18,0
    Latime 2 [mm]: 15,5
    Diametru exterior 1 [mm]: 62,0
    Diametru exterior 2 [mm]: 45,2
    Diametru interior 1 [mm]: 35,0
    Diametru interior 2 [mm]: 19,0
    113 Lei cu TVA
  • FAG 713 6100 80 Set rulment roata
    Set rulment roata FAG 713 6100 80 FAG Set rulment roata FAG 713 6100 80
    Produs: Set rulment roata
    Producator: FAG
    Cod producator: 713 6100 80
    Latime [mm]: 37
    Diametru interior [mm]: 39
    Diametru exterior [mm]: 75
    Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrării
    Diametru interior 2 [mm]: 16
    155 Lei cu TVA
  • SKF VKBA 3901 Set rulment roata
    Set rulment roata SKF VKBA 3901 SKF Set rulment roata SKF VKBA 3901
    Produs: Set rulment roata
    Producator: SKF
    Cod producator: VKBA 3901
    Latime [mm]: 15,9
    Diametru interior [mm]: 35
    Diametru exterior [mm]: 60
    Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel etansare
    147 Lei cu TVA
  • DYS 40-AU-9997 Set rulment roata puntea spate punte fata
    Set rulment roata DYS 40-AU-9997 DYS Set rulment roata DYS 40-AU-9997
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DYS
    Cod producator: 40-AU-9997
    Partea de montare: puntea spate
    Partea de montare: punte fata
    Greutate [kg]: 0,23
    Latime 1 [mm]: 13
    Latime 2 [mm]: 14
    Diametru exterior 1 [mm]: 39
    Diametru exterior 2 [mm]: 50
    Diametru interior 1 [mm]: 17
    Diametru interior 2 [mm]: 29
    52 Lei cu TVA
  • SNR R157.23 Set rulment roata
    Set rulment roata SNR R157.23 SNR Set rulment roata SNR R157.23
    Produs: Set rulment roata
    Producator: SNR
    Cod producator: R157.23
    Moment strangere [Nm]: 180
    Latime 1 [mm]: 37
    Diametru exterior 1 [mm]: 75
    Diametru interior 1 [mm]: 39
    162 Lei cu TVA
  • DENCKERMANN W413429 Set rulment roata
    Set rulment roata DENCKERMANN W413429 DENCKERMANN Set rulment roata DENCKERMANN W413429
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DENCKERMANN
    Cod producator: W413429
    Latime [mm]: 33
    Diametru interior [mm]: 35
    Diametru exterior [mm]: 72
    91 Lei cu TVA
  • GSP GK3532 Set rulment roata
    Set rulment roata GSP GK3532 GSP Set rulment roata GSP GK3532
    Produs: Set rulment roata
    Producator: GSP
    Cod producator: GK3532
    Latime 1 [mm]: 37
    Diametru exterior 1 [mm]: 53,03
    Diametru interior 1 [mm]: 29
    Versiune: One
    122 Lei cu TVA
  • MEYLE 100 650 0004 Butuc roata
    Butuc roata MEYLE 100 650 0004 MEYLE Butuc roata MEYLE 100 650 0004
    Produs: Butuc roata
    Producator: MEYLE
    Cod producator: 100 650 0004
    Janta, numar gauri: 5
    Numar dinti: 38
    Diametru interior [mm]: 30
    Diametru exterior [mm]: 85
    Asezare gauri Ø [mm]: 120
    Articol extins/Informatii de extindere: cu material aditional
    Tip constructiv lagar: rulment cu bile
    Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment roata integrat
    339 Lei cu TVA
  • DAYCO KWD1019 Set rulment roata
    Set rulment roata DAYCO KWD1019 DAYCO Set rulment roata DAYCO KWD1019
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DAYCO
    Cod producator: KWD1019
    Diametru interior [mm]: 29,00
    Latime 1 [mm]: 14,00
    Latime 2 [mm]: 39
    Diametru interior 2 [mm]: 17
    Numarul gaurilor de fixare: 1
    73 Lei cu TVA
  • BTA H2L001BTA Set rulment roata puntea spate
    Set rulment roata BTA H2L001BTA BTA Set rulment roata BTA H2L001BTA
    Produs: Set rulment roata
    Producator: BTA
    Cod producator: H2L001BTA
    Partea de montare: puntea spate
    Latime [mm]: 23
    Diametru interior [mm]: 40
    Diametru exterior [mm]: 80
    137 Lei cu TVA
  • DENCKERMANN W413003 Set rulment roata
    Set rulment roata DENCKERMANN W413003 DENCKERMANN Set rulment roata DENCKERMANN W413003
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DENCKERMANN
    Cod producator: W413003
    Latime 1 [mm]: 13,9
    Latime 2 [mm]: 14,2
    Diametru exterior 1 [mm]: 39,9
    Diametru exterior 2 [mm]: 50,3
    Diametru interior 1 [mm]: 17,5
    Diametru interior 2 [mm]: 29,0
    42 Lei cu TVA
  • MOOG FD-WB-11203 Set rulment roata
    Set rulment roata MOOG FD-WB-11203 MOOG Set rulment roata MOOG FD-WB-11203
    Produs: Set rulment roata
    Producator: MOOG
    Cod producator: FD-WB-11203
    Înaltime 1 [mm]: 42
    Dinamica frânare/conducere: pentru vehicule cu ASB
    Tip ambalaj: Cutie
    Diametru exterior 1 [mm]: 82
    Diametru interior 1 [mm]: 45
    Lungime ambalaj [cm]: 10,8
    Latime ambalaj [cm]: 9,6
    Inaltime ambalaj [cm]: 6,5
    465 Lei cu TVA
  • DAYCO KWD1058 Set rulment roata
    Set rulment roata DAYCO KWD1058 DAYCO Set rulment roata DAYCO KWD1058
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DAYCO
    Cod producator: KWD1058
    Diametru interior [mm]: 39,00
    Latime 1 [mm]: 37,00
    Numarul gaurilor de fixare: 1
    184 Lei cu TVA
  • NTY KLP-CH-030 Set rulment roata Axa fata dreapta Axa fata stanga
    Set rulment roata NTY KLP-CH-030 NTY Set rulment roata NTY KLP-CH-030
    Produs: Set rulment roata
    Producator: NTY
    Cod producator: KLP-CH-030
    Partea de montare: Axa fata dreapta
    Partea de montare: Axa fata stanga
    Numar fabricatie: KLP-CH-030
    687 Lei cu TVA
  • A.B.S. 201855 Set rulment roata
    Set rulment roata A.B.S. 201855 A.B.S. Set rulment roata A.B.S. 201855
    Produs: Set rulment roata
    Producator: A.B.S.
    Cod producator: 201855
    Janta, numar gauri: 5
    Greutate [kg]: 4,27
    Dimensiune filet: M12 x 1.5
    Numar dinti , inel ABS: 96
    Asezare gauri Ø [mm]: 114,3
    Latime 1 [mm]: 105,9
    Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat
    Diametru exterior 1 [mm]: 152
    Diametru interior 1 [mm]: 28,5
    Numarul flanselor de cuplare: 4
    702 Lei cu TVA
  • NK 753910 Set rulment roata
    Set rulment roata NK 753910 NK Set rulment roata NK 753910
    Produs: Set rulment roata
    Producator: NK
    Cod producator: 753910
    Latime [mm]: 37,1
    Diametru interior [mm]: 36,9
    Diametru exterior [mm]: 72
    Articol completare/Info suplimentar 2: fara senzor ABS
    Greutate neta [kg]: 0,71
    111 Lei cu TVA
  • MEYLE 32-14 650 0000 Set rulment roata punte fata
    Set rulment roata MEYLE 32-14 650 0000 MEYLE Set rulment roata MEYLE 32-14 650 0000
    Produs: Set rulment roata
    Producator: MEYLE
    Cod producator: 32-14 650 0000
    Partea de montare: punte fata
    Înaltime [mm]: 36
    Diametru interior [mm]: 40
    Diametru exterior [mm]: 74
    Articol extins/Informatii de extindere: cu acceasorii
    Tip constructiv lagar: rulment cu bile
    138 Lei cu TVA
  • MEYLE 16-14 650 0008 Set rulment roata punte fata
    Set rulment roata MEYLE 16-14 650 0008 MEYLE Set rulment roata MEYLE 16-14 650 0008
    Produs: Set rulment roata
    Producator: MEYLE
    Cod producator: 16-14 650 0008
    Partea de montare: punte fata
    Înaltime [mm]: 38
    Diametru interior [mm]: 40
    Diametru exterior [mm]: 84
    Articol extins/Informatii de extindere: cu material aditional
    Tip constructiv lagar: rulment cu bile
    130 Lei cu TVA
  • DENCKERMANN W413353 Set rulment roata
    Set rulment roata DENCKERMANN W413353 DENCKERMANN Set rulment roata DENCKERMANN W413353
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DENCKERMANN
    Cod producator: W413353
    Diametru flansa [mm]: 136
    Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
    344 Lei cu TVA
  • GSP 9326031K Set rulment roata
    Set rulment roata GSP 9326031K GSP Set rulment roata GSP 9326031K
    Produs: Set rulment roata
    Producator: GSP
    Cod producator: 9326031K
    242 Lei cu TVA
  • SKF VKBA 3652 Set rulment roata
    Set rulment roata SKF VKBA 3652 SKF Set rulment roata SKF VKBA 3652
    Produs: Set rulment roata
    Producator: SKF
    Cod producator: VKBA 3652
    Diametru flansa [mm]: 136
    Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
    454 Lei cu TVA
  • METELLI 19-2706 Set rulment roata
    Set rulment roata METELLI 19-2706 METELLI Set rulment roata METELLI 19-2706
    Produs: Set rulment roata
    Producator: METELLI
    Cod producator: 19-2706
    Latime [mm]: 41
    Dinti interior, spre roata: 40
    Diametru interior [mm]: 45
    Numarul gaurilor de fixare: 5
    232 Lei cu TVA
  • METELLI 19-2325 Set rulment roata
    Set rulment roata METELLI 19-2325 METELLI Set rulment roata METELLI 19-2325
    Produs: Set rulment roata
    Producator: METELLI
    Cod producator: 19-2325
    Latime [mm]: 82,5
    Diametru exterior 2 [mm]: 143
    Numarul gaurilor de fixare: 4
    451 Lei cu TVA
  • FEBEST DAC40750037 Rulment roata
    Rulment roata FEBEST DAC40750037 FEBEST Rulment roata FEBEST DAC40750037
    Produs: Rulment roata
    Producator: FEBEST
    Cod producator: DAC40750037
    119 Lei cu TVA
  • SKF VKBA 6889 Set rulment roata
    Set rulment roata SKF VKBA 6889 SKF Set rulment roata SKF VKBA 6889
    Produs: Set rulment roata
    Producator: SKF
    Cod producator: VKBA 6889
    Janta, numar gauri: 5
    Diametru flansa [mm]: 124
    Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
    507 Lei cu TVA
  • SKF VKBA 3965 Set rulment roata
    Set rulment roata SKF VKBA 3965 SKF Set rulment roata SKF VKBA 3965
    Produs: Set rulment roata
    Producator: SKF
    Cod producator: VKBA 3965
    Latime [mm]: 40
    Diametru interior [mm]: 35
    Diametru exterior [mm]: 62
    159 Lei cu TVA
  • DAYCO KWD1022 Set rulment roata
    Set rulment roata DAYCO KWD1022 DAYCO Set rulment roata DAYCO KWD1022
    Produs: Set rulment roata
    Producator: DAYCO
    Cod producator: KWD1022
    Diametru interior [mm]: 30,00
    Latime 1 [mm]: 48,00
    Numarul gaurilor de fixare: 1
    168 Lei cu TVA

Informatii

✅ Rulment roata: pentru toate masini
✅ Rulment roata marci: BENDIX, SKF, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL, DELPHI, METZGER, AL-KO, FEBI BILSTEIN, TRISCAN, SNR
✅ Rulment roata dupa VIN: verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs.
✅ Comanda rulment roata: 021 555 2141 sau online
✅ Livrare: de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara*
✅ FAN Courier: optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card
✅ Piese auto: AutoPower

Recenzii

oferiti-va evaluarea 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars evaluare 4.7 de 264 recenzia

FAQ: Întrebări frecvente

Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați rulment roata?

Toate comenzile de rulment roata sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.

  • Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
  • Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
  • Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
  • Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
  • O comanda de rulment roata se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.

Cum returnez sau schimb rulment roata?

Orice comanda de rulment roata poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.

  • În acest scop, comanda de rulment roata nu trebuie folosită sau montată.
  • În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
  • In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de rulment roata.
  • Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
  • La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
  • Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.

Cum și când voi primi comanda de rulment roata?

Comenzi pentru rulment roata plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi

  • Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
  • Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
  • Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
  • Comenzile de rulment roata plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
  • În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.

TOP producatori

star star star star star
AWB ul furnizat nu apare în evidenta Fan Courier, nu se poate lua legătura cu furnizorul pentru lamurirea situației. In final am primit coletul. G
Cornel VASILIU
Cornel VASILIU
04 September 2024
star star star star star
Super de treaba recomand cu toata increderea G
Emanuel Horga
Emanuel Horga
03 September 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Dmytro Yushko
Dmytro Yushko
02 September 2024
star star star star star
++ Comanda este conforma!2. Siteul este organizat, placut. La minusuri - 1.Comanda a sosit in decurs de cinci zile lucrătoare(Mentionati ca aveti sediul in Bulgaria pentru a evita sa comande cei ce au nevoie urgent de piese) 2. Timpul de raspuns la mail mesaj este destul de mare 4 ore. Una peste alta nu pot oferi mai mult de trei stele G
Dandana Laurenta
Dandana Laurenta
26 August 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Staicu Dorel
Staicu Dorel
26 August 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Sorin NICULA
Sorin NICULA
12 August 2024