Rulment roata pentru masini la preturi accesibile - magazin online


- Rulment roata Audi
- Rulment roata Alfa Romeo
- Rulment roata BMW
- Rulment roata Mercedes-Benz
- Rulment roata VW
- Rulment roata Opel
- Rulment roata Citroen
- Rulment roata Renault
- Rulment roata Peugeot
- Rulment roata Fiat
- Rulment roata Ford
- Rulment roata Seat
- Rulment roata Skoda
- Rulment roata Toyota
- Rulment roata Volvo
- Rulment roata Chevrolet
- Rulment roata CHRYSLER
- Rulment roata Dacia
- Rulment roata Daewoo
- Rulment roata Daihatsu
- Rulment roata Dodge
- Rulment roata Honda
- Rulment roata Hyundai
- Rulment roata Infiniti
- Rulment roata Jaguar
- Rulment roata Jeep
- Rulment roata Kia
- Rulment roata Lancia
- Rulment roata Land Rover
- Rulment roata Lexus
- Rulment roata Mazda
- Rulment roata Mini
- Rulment roata Mitsubishi
- Rulment roata Nissan
- Rulment roata Porsche
- Rulment roata Rover
- Rulment roata Saab
- Rulment roata Smart
- Rulment roata SsangYong
- Rulment roata Subaru
- Rulment roata Suzuki
- Rulment roata Tesla
- Rulment roata Aston Martin
- Rulment roata Autobianchi
- Rulment roata Bentley
- Rulment roata Bugatti
- Rulment roata Buick
- Rulment roata Cadillac
- Rulment roata Ferrari
- Rulment roata Great Wall
- Rulment roata Hummer
- Rulment roata ISUZU
- Rulment roata Lada
- Rulment roata Lamborghini
- Rulment roata Lincoln
- Rulment roata Lotus
- Rulment roata Maserati
- Rulment roata MG
- Rulment roata Moskvich
- Rulment roata Pontiac
- Rulment roata Rolls-Royce
- Rulment roata Trabant
- Rulment roata UAZ
- Rulment roata Vauxhall
Rulment roata - Snr, Skf, Swag, Fag, Febi, Ruville
Rulment roata: descrieri ale rulmenților, curselor, garniturilor și butucilor
Pentru a vă ajuta să faceți o achiziție mai informată, discutăm despre tipurile de rulment roata, despre componentele aferente și despre modul în care aplicațiile tipice de tracțiune față/spate folosesc fiecare stil.

Rulmenții roților sunt la fel de vechi și importanți ca și roata în sine datorită capacității lor de a permite rotația liberă fără efectele dăunătoare ale frecării și uzurii. În acest articol, vom defini și discuta componentele individuale, astfel încât să fiți mai bine informați când sunteți gata să cumpărați rulmenți, butuci, garnituri și componente de schimb pentru roți.
Vom acoperi, de asemenea, diferențele dintre „rulment roata” sau „rulmenți de axă” montați la roată în sine, împreună cu „rulmenți de arbore de ax” situate mai în interior de-a lungul arborilor de osie. „Rulmenții” sunt de fapt micile bucăți rotunde care se rotesc într-un ansamblu de rulmenți. Chiar dacă rulmenții vin într-o varietate de forme, toți servesc aceluiași scop de bază.
Tipuri de rulmenți
Rulmenți cu bile – Acestea sunt bile metalice perfect rotunde. Deși sunt utilizați în unele ansambluri de rulmenți auto, se găsesc mai frecvent în skateboard-uri, motoare electrice și mașini de uz casnic. Deoarece forma lor sferică le permite să se rotească în orice direcție, pot face față atât sarcinilor radiale (greutate de sus), cât și sarcinilor de tracțiune (forță laterală). Cu toate acestea, rulmenții cu bile perfect rotunzi au o zonă de contact foarte mică. Acest lucru le limitează la aplicații ușoare până la medii și la locații pe un vehicul care nu sunt supuse presiunii puternice și șocurilor din cauza impactului rutier.

Rulmenți cu role drepte – Aceștia au formă cilindrică și au un diametru constant drept pe toată lungimea lor - similar cu un buștean. Deoarece sarcinile radiale aplicate asupra lor sunt distribuite uniform pe un punct de contact mult mai larg, acestea sunt bune pentru unele aplicații mai grele. Dezavantajul rulmenților cu role drepte este că forma lor nu le permite să suporte sarcini de tracțiune semnificative. Ansamblurile de rulmenți cu rulmenți cu role drepte de diametru mai mic sunt adesea folosite în spații înguste, cum ar fi cutiile de viteze.

Rulmenți cu role conice – Rolele în sine par să aibă o formă cilindrică, dar toate se îngustează într-o parte. Ele sunt plasate în interiorul ansamblurilor de rulmenți care au formă de con, deoarece fizica permite acestei forme să suporte cantități mari de presiune radială, sarcini de tracțiune și șocuri puternice. Rulmenții conici sunt cel mai adesea folosiți în ansamblurile de rulmenți de roți montate în interiorul butucurilor de roată. Unii producători de automobile folosesc un ansamblu de rulmenți cu rulmenți cu role conice, în timp ce alții împerechează aceste ansambluri unul lângă celălalt, cu fața în direcții opuse.

Alte componente legate de un ansamblu de rulmenți
Race – Acesta este un inel metalic cu suprafețe interioare și exterioare netede, prelucrate. Rulmenții sunt înconjurați de o cale de rulare care asigură suprafața față de care se rotesc. Cursele sunt adesea incluse cu un nou ansamblu de rulmenți, dar verificați pentru a vă asigura că știți ce obțineți înainte de a face o achiziție. Dacă un rulment nou nu este inclus, acesta ar trebui achiziționat separat și înlocuit, de asemenea, deoarece o cursă veche nu trebuie reutilizată niciodată cu un rulment nou - indiferent dacă starea lui poate apărea cu ochiul liber.

Cușcă pentru rulmenți – O formă specială de cursă special perforată pentru a legăna rulmenții înșiși. Cușca rulmenților asigură suprafața interioară împotriva căreia se rotesc rulmenții. Cuștile de rulmenți nu sunt de obicei vândute separat, deoarece fac de obicei parte dintr-un ansamblu de rulmenți.

Garnitură pentru rulmenți – O etanșare rotundă în formă de O (de obicei cauciuc întărit) folosită pentru a înconjura o parte a ansamblului de rulmenți, astfel încât grăsimea să nu se scurgă și să nu pătrundă apa. Garniturile rulmentului sunt un element de uzură și trebuie întotdeauna înlocuite cu rulmenti. Dacă ansamblul de rulmenți pentru vehiculul dvs. nu este vândut cu o etanșare sau nu vine cu o etanșare încorporată, garniturile de rulmenți pot fi, de obicei, achiziționate individual. În unele cazuri, acestea sunt cunoscute și sub denumirea de dispozitive de reținere a rulmenților.

Inelul de fixare a rulmentului - Un inel de fixare a rulmentului este o bandă circulară rigidă de metal care servește drept clemă pentru a menține un ansamblu de rulment cu role și/sau alte piese fixate în poziție. Îndepărtarea și instalarea acestor inele elastice este ușoară cu ajutorul unui instrument special conceput pentru îndepărtarea inelelor elastice.

Butuc de roată: O piesă de metal forjată sau turnată pe care se montează o roată de automobile. Ansamblurile de rulmenți ai roții se potrivesc de obicei în centrul butucului roții pentru a permite o rotație liberă în jurul unui arbore sau ax. Ansamblurile de rulmenți care se montează în interiorul unui butuc de roată sunt adesea numite ansambluri de rulmenți de butuc de roată. În funcție de producătorul vehiculului, unele ansambluri de rulmenți pentru butucul roții sunt construite cu ansambluri de rulmenți integrale care nu pot fi înlocuite separat. În schimb, butucul roții trebuie înlocuit în întregime.
Inele O pentru butucul roții/rulmenții: De obicei găsite pe 4x4 și furgonete mai vechi, inelele O din cauciuc din jurul butucului roții servesc ca ultimă apărare împotriva oricărei scurgeri de grăsime de la un ansamblu de rulmenți ai roții.

Unsoare pentru rulmenți – Aceasta este o grăsime de rezistență pe bază de petrol sau sintetică, concepută pentru a asigura lubrifierea suprafețelor cu frecare mare. Spre deosebire de uleiul de transmisie sau uleiul de motor, unsoarea pentru rulmenți rămâne groasă și lipicioasă la temperaturi ridicate din cauza vâscozității sale mari și nu va curge de pe suprafețe așa cum o fac fluidele mai subțiri. Este esențial să aveți la îndemână unsoare curată atunci când efectuați orice lucrări de reparații care implică rulmenți sau piese aferente. Unsoarea dintr-un recipient care a fost lăsat deschis la aer pentru o perioadă de timp tinde să atragă praful și murdăria din aer ca un magnet, așa că dacă descoperiți că capacul recipientului dvs. nu a fost strâns sau s-a compromis, și grăsimea dumneavoastră. Înlocuiți-l cu un recipient nou.
Ambalator de grăsime pentru rulmenți – Un recipient cu formă specială de aproximativ dimensiunea unei căni mari de cafea cu un arbore central. Un ambalator de grăsime vă permite să scăpați un întreg ansamblu de rulmenți în formă de O în interiorul acestuia, unde va sta deasupra grăsimii lubrifiante din interiorul packerului. Partea superioară a instrumentului de ambalare cu grăsime este apoi introdusă. Cu o presiune în jos aplicată, ansamblul rulmentului devine scufundat în grăsimea groasă care se strânge în toate golurile dintre rulmenți, cușcă și cursă. Acesta este cel mai simplu și eficient mod de a introduce grăsime în majoritatea zonelor lagărelor. După ce ați scos ansamblul rulmentului dintr-un pachet de grăsime, este, de asemenea, o idee bună să aplicați manual un strat final de unsoare în jurul circumferinței exterioare a ansamblului rulmentului.

Capac de praf al rulmentului – Un capac metalic care este presat pe și peste deschiderea de pe marginea exterioară a ansamblului rulmentului butucului roții. Capacele de praf țin afară murdăria dăunătoare și păstrează grăsimea lubrifiantă.

Terminologia rulmenților devine puțin mai complicată atunci când sunt luate în considerare diferențele dintre vehiculele cu tracțiune față, spate și toate roțile. Lucrurile variază, de asemenea, în funcție de roțile care sunt roți motrice și care nu. De exemplu, rulmenții pentru roțile motoare sunt cunoscuți sub denumirea de „rulmenți de osie”, indiferent dacă sunt față sau spate, deoarece acele roți sunt montate pe butucul unui arbore de osie care se rotește într-o carcasă.
Ansamblurile de rulmenți de pe axele neacționate față sau spate sunt denumite corect „rulmenți de roată” și se montează între un butuc de roată și un arbore simplu. Un vehicul cu tracțiune integrală ar avea patru rulmenți de osie. Indiferent de aceste diferențe, majoritatea ansamblurilor de axe și rulmenți de roată sunt acoperite sub termenul „rulmenți de roată” – ceva de luat în considerare atunci când căutați piese de schimb.
Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din față

De obicei, o pereche de ansambluri de rulmenți în stil conic unul lângă celălalt sunt utilizate pentru butucii de tracțiune față, deoarece greutatea vehiculului este distribuită mai mult în față, iar forțele laterale generate pe măsură ce roțile se rotesc pot fi severe. În unele cazuri, ansamblurile de rulmenți pentru butucii de tracțiune față sunt unități etanșate care nu au nevoie niciodată de lubrifiere. Altele sunt proiectate pentru a fi întreținute și au o garnitură de grăsime înlocuibilă care este schimbată de fiecare dată când rulmenții sunt reambalați cu unsoare.

La vehiculele mai vechi, rulmenții roții din față au fost proiectați pentru a fi întreținuți cu kituri de reparații, deoarece piesele pot fi dezasamblate, curățate și reambalate individual cu grăsime. Vehiculele mai noi sunt de obicei echipate cu ansambluri pentru roțile din față care includ butuc, ansamblu de rulmenți, montaj și flanșă de roată integrate într-o unitate cunoscută sub numele de ansamblu rulment și butuc de roată. În funcție de preferința producătorului vehiculului, unele ansambluri de rulmenți sunt presate în articulație și nu pot fi înlocuite fără unelte speciale. În timp ce majoritatea ansamblurilor de rulmenți integrate a butucului roții costă mai mult, acestea sunt mai ușor de înlocuit folosind unelte standard.
Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din spate

Multe vehicule cu tracțiune spate cu axe din spate cu grinzi pline utilizează rulmenți de tip rulment cu role drepte – uneori cu două rânduri de rulmenți. În alte cazuri, tuburile de osie îndeplinesc o sarcină dublă și acționează ca curse pentru acei rulmenți. Vehiculele cu tracțiune față, cu dispoziții independente de suspensie spate și butuci din spate neacționați, vor prezenta de obicei ansambluri de tip rulmenți cu role conice sau chiar ansambluri de rulmenți cu bile.
Rulmenți axului axului

Rulmenții arborelui punții sunt montați în locații interioare și suportă greutatea vehiculului, menținând în același timp axa motoare centrată pe loc în timp ce se rotește. Rulmenți cu bile, rulmenți cu role drepte și rulmenți cu role de tip conic sunt toate utilizate în aceste ansambluri de rulmenți cu arbore de osie și variază în funcție de preferințele producătorului. Majoritatea rulmenților cu bile și a rulmenților conici sunt ținute pe loc de un dispozitiv de reținere exterioară a rulmentului, în timp ce osiile cu rulmenți cu role drepte folosesc o clemă în formă de C situată în interiorul diferențialului spate.
Ansamblurile de rulmenți de osie de tip bile sunt presate pe și în afara arborelui axului, iar un inel de reținere din metal moale este presat pe arbore pe rulmentul roții. Rulmenții axelor cu role sunt lubrifiați cu ulei de transmisie în interiorul carcasei diferenţialului și sunt presaţi cel mai adesea în acea carcasă, mai degrabă decât pe ax. Rulmenții cu role conice sunt etanșați cu unsoare tipică pentru axe pentru lubrifiere și trebuie apăsați pe sau în afara arborelui osiei.

Când vine timpul să înlocuiți orice componente ale rulmenților, „tipul” de rulmenți sau ansambluri de rulmenți de care aveți nevoie sunt determinate strict de modul în care vehiculul dumneavoastră exact a fost proiectat de la început. Veți economisi timp, bani și frustrare concentrându-vă pe obținerea componentelor corecte de prima dată. Asigurați-vă că obțineți, de asemenea, TOATE componentele de care ați putea avea nevoie: canale, etanșări, unsoare și unelte speciale, precum și rulmenții înșiși.
Produse
-
SKF VKBA 3475 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 3475
Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 3475Latime 1 [mm]: 23,0Latime 2 [mm]: 25,9Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel etansareDiametru exterior 1 [mm]: 90,0Diametru exterior 2 [mm]: 90,0Diametru interior 1 [mm]: 55,0Diametru interior 2 [mm]: 50,0358,5 Lei cu TVA -
SKF VKBA 3435 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 3435
Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 3435Latime [mm]: 48Diametru interior [mm]: 49Diametru exterior [mm]: 84Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel etansare411,75 Lei cu TVA -
GSP 9329001 Set rulment roata
Set rulment roata GSP 9329001
Produs: Set rulment roataProducator: GSPCod producator: 9329001281,25 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 172477 Set rulment roata Axa spate stanga Axa spate dreapta
Set rulment roata FEBI BILSTEIN 172477
Produs: Set rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 172477Partea de montare: Axa spate stangaPartea de montare: Axa spate dreaptaLatime [mm]: 57Greutate [kg]: 2,650Diametru interior [mm]: 30Diametru exterior [mm]: 74Tip constructiv lagar: Rulment cu bile unghiularArticol completare/Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integratArticol completare/Info suplimentar 2: Lagar roata integrat in butuc roataArticol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABSAtentie la informatii de service:654 Lei cu TVA -
BTA H1X004BTA Set rulment roata
Set rulment roata BTA H1X004BTA
Produs: Set rulment roataProducator: BTACod producator: H1X004BTA237,75 Lei cu TVA -
NTY KLP-AU-009 Set rulment roata Axa fata dreapta punte fata Axa fata stanga
Set rulment roata NTY KLP-AU-009
Produs: Set rulment roataProducator: NTYCod producator: KLP-AU-009Partea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: punte fataPartea de montare: Axa fata stangaArticol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integratNumar fabricatie: KLP-AU-009237,75 Lei cu TVA -
DEPO-LORO 141-03-071 Set rulment roata Axa fata dreapta Axa fata stanga
Set rulment roata DEPO-LORO 141-03-071
Produs: Set rulment roataProducator: DEPO-LOROCod producator: 141-03-071Partea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: Axa fata stangaLatime [mm]: 45Diametru interior [mm]: 45Diametru exterior [mm]: 84Cantitate piese: 3126,75 Lei cu TVA -
DEPO-LORO 141-01-158 Set rulment roata punte fata
Set rulment roata DEPO-LORO 141-01-158
Produs: Set rulment roataProducator: DEPO-LOROCod producator: 141-01-158Partea de montare: punte fataDiametru interior [mm]: 28Diametru exterior [mm]: 140Numarul gaurilor de fixare: 5Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:121,5 Lei cu TVA -
IPD 30-5014 Set rulment roata
Set rulment roata IPD 30-5014
Produs: Set rulment roataProducator: IPDCod producator: 30-501456,25 Lei cu TVA -
DAYCO KWD1005 Set rulment roata
Set rulment roata DAYCO KWD1005
Produs: Set rulment roataProducator: DAYCOCod producator: KWD1005Diametru interior [mm]: 32,00Latime 1 [mm]: 70,00Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integratNumarul gaurilor de fixare: 5433,5 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 24366 Set rulment roata Axa fata dreapta Axa fata stanga
Set rulment roata FEBI BILSTEIN 24366
Produs: Set rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 24366Partea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: Axa fata stangaLatime [mm]: 37Greutate [kg]: 0,91Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 75Articol extins/Informatii de extindere: cu piulițeArticol extins/Informatii de extindere: cu șurub al arborelui de antrenareTip constructiv lagar: Rulment cu bile unghiular99,75 Lei cu TVA -
MEYLE 100 498 0138 Set rulment roata punte fata
Set rulment roata MEYLE 100 498 0138
Produs: Set rulment roataProducator: MEYLECod producator: 100 498 0138Partea de montare: punte fataÎnaltime [mm]: 37Dimensiune filet: M14x1,5x73Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 75Articol extins/Informatii de extindere: cu material de atașare/fixareTip constructiv lagar: rulment cu bile116,25 Lei cu TVA -
TOPRAN 408 352 Set rulment roata
Set rulment roata TOPRAN 408 352
Produs: Set rulment roataProducator: TOPRANCod producator: 408 352Latime [mm]: 50Diametru interior [mm]: 54Diametru exterior [mm]: 90Set complet:235,5 Lei cu TVA -
SNR R154.56 Set rulment roata puntea spate punte fata
Set rulment roata SNR R154.56
Produs: Set rulment roataProducator: SNRCod producator: R154.56Partea de montare: puntea spatePartea de montare: punte fataMoment strangere [Nm]: 200Numărul conexiunilor cu mufă: 43Latime 1 [mm]: 84Articol completare/Info suplimentar 2: cu bucsa de cauciucDiametru exterior 1 [mm]: 136Numar gauri 1: 5Numar gauri 2: 4Unghi rotatie [°]: 180438 Lei cu TVA -
CONTITECH WBE1006 Set rulment roata
Set rulment roata CONTITECH WBE1006
Produs: Set rulment roataProducator: CONTITECHCod producator: WBE1006Latime [mm]: 61,5Greutate [kg]: 1,593Diametru interior [mm]: 28Diametru exterior [mm]: 120Lungime ambalaj [cm]: 15,6Latime ambalaj [cm]: 15,6Inaltime ambalaj [cm]: 9,6307,5 Lei cu TVA -
DENCKERMANN W413291 Set rulment roata
Set rulment roata DENCKERMANN W413291
Produs: Set rulment roataProducator: DENCKERMANNCod producator: W413291150 Lei cu TVA -
FEBEST DAC40720037 Rulment roata
Rulment roata FEBEST DAC40720037
Produs: Rulment roataProducator: FEBESTCod producator: DAC4072003766 Lei cu TVA -
TRISCAN 8530 11131 Set rulment roata
Set rulment roata TRISCAN 8530 11131
Produs: Set rulment roataProducator: TRISCANCod producator: 8530 11131Dimensiune filet: M12X1,25Diametru exterior [mm]: 145Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat1350 Lei cu TVA -
GSP 9230051K Set rulment roata
Set rulment roata GSP 9230051K
Produs: Set rulment roataProducator: GSPCod producator: 9230051KJanta, numar gauri: 5Dimensiune filet: M14X1,5Numar dinti , inel ABS: 43Diametru interior [mm]: 30Diametru exterior [mm]: 120Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABSDiametru interior 2 [mm]: 29Diametru interior 2 [mm]: 29,98Versiune: One177,75 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 04947 capac,rulment roata
capac,rulment roata FEBI BILSTEIN 04947
Produs: capac,rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 04947Grosime [mm]: 26Greutate [kg]: 0,04Diametru interior [mm]: 58Diametru exterior [mm]: 65Diametru exterior [mm]: 6015 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 21954 Set rulment roata Axa spate stanga Axa spate dreapta
Set rulment roata FEBI BILSTEIN 21954
Produs: Set rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 21954Partea de montare: Axa spate stangaPartea de montare: Axa spate dreaptaLatime [mm]: 37Greutate [kg]: 0,6Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 72Articol extins/Informatii de extindere: cu piuliță axTip constructiv lagar: Rulment cu bile unghiularArticol completare/Info suplimentar 2: cu inel siguranta110,25 Lei cu TVA -
DEPO-LORO 141-03-022 Set rulment roata Axa spate stanga Axa spate dreapta
Set rulment roata DEPO-LORO 141-03-022
Produs: Set rulment roataProducator: DEPO-LOROCod producator: 141-03-022Partea de montare: Axa spate stangaPartea de montare: Axa spate dreaptaLatime [mm]: 15Diametru interior [mm]: 17,5Diametru exterior [mm]: 40Cantitate piese: 4Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:39,75 Lei cu TVA -
SKF VKBA 6649 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 6649
Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 6649Latime [mm]: 40,5Diametru interior [mm]: 61Articol completare/Info suplimentar 2: fara flansaArticol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat410,25 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 05538 Set rulment roata Axa spate stanga Axa spate dreapta
Set rulment roata FEBI BILSTEIN 05538
Produs: Set rulment roataProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 05538Partea de montare: Axa spate stangaPartea de montare: Axa spate dreaptaLatime [mm]: 37Greutate [kg]: 0,46Diametru interior [mm]: 25Diametru exterior [mm]: 52Articol extins/Informatii de extindere: cu piuliță axTip constructiv lagar: Rulment cu role coniceArticol completare/Info suplimentar 2: cu inel siguranta99,75 Lei cu TVA -
DENCKERMANN W413075 Set rulment roata
Set rulment roata DENCKERMANN W413075
Produs: Set rulment roataProducator: DENCKERMANNCod producator: W413075Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 34Diametru exterior [mm]: 6663,75 Lei cu TVA -
TRISCAN 8530 24112 Set rulment roata
Set rulment roata TRISCAN 8530 24112
Produs: Set rulment roataProducator: TRISCANCod producator: 8530 24112Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 34Diametru exterior [mm]: 66110,25 Lei cu TVA -
SWAG 30 90 3662 Set rulment roata Axa fata dreapta Axa fata stanga
Set rulment roata SWAG 30 90 3662
Produs: Set rulment roataProducator: SWAGCod producator: 30 90 3662pt. cod original (OE): 357 498 625 CPartea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: Axa fata stangaLatime [mm]: 37Greutate [kg]: 0,682Diametru interior [mm]: 40Diametru exterior [mm]: 72Articol extins/Informatii de extindere: cu material de atașare/fixareTip constructiv lagar: Rulment cu bile unghiular97,5 Lei cu TVA -
NTY KLP-HY-507 Set rulment roata punte fata
Set rulment roata NTY KLP-HY-507
Produs: Set rulment roataProducator: NTYCod producator: KLP-HY-507Partea de montare: punte fataLatime [mm]: 36Diametru interior [mm]: 42Diametru exterior [mm]: 80Latime 2 [mm]: 34Numar fabricatie: KLP-HY-507114,75 Lei cu TVA -
DAYCO KWD1463 Set rulment roata
Set rulment roata DAYCO KWD1463
Produs: Set rulment roataProducator: DAYCOCod producator: KWD1463Diametru interior [mm]: 49,00Latime 1 [mm]: 48,00Numarul gaurilor de fixare: 1295,5 Lei cu TVA -
TRISCAN 8530 24118 Set rulment roata
Set rulment roata TRISCAN 8530 24118
Produs: Set rulment roataProducator: TRISCANCod producator: 8530 24118Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 34Diametru exterior [mm]: 67121,5 Lei cu TVA
Informatii
✅ Rulment roata: | pentru toate masini |
✅ Rulment roata marci: | BENDIX, SKF, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL, DELPHI, METZGER, AL-KO, FEBI BILSTEIN, TRISCAN, SNR |
✅ Rulment roata dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda rulment roata: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați rulment roata?
Toate comenzile de rulment roata sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de rulment roata se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb rulment roata?
Orice comanda de rulment roata poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de rulment roata nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de rulment roata.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de rulment roata?
Comenzi pentru rulment roata plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de rulment roata plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori









































