Rulment roata pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Rulment roata Audi
- Rulment roata Alfa Romeo
- Rulment roata BMW
- Rulment roata Mercedes-Benz
- Rulment roata VW
- Rulment roata Opel
- Rulment roata Citroen
- Rulment roata Renault
- Rulment roata Peugeot
- Rulment roata Fiat
- Rulment roata Ford
- Rulment roata Seat
- Rulment roata Skoda
- Rulment roata Toyota
- Rulment roata Volvo
- Rulment roata Chevrolet
- Rulment roata CHRYSLER
- Rulment roata Dacia
- Rulment roata Daewoo
- Rulment roata Daihatsu
- Rulment roata Honda
- Rulment roata Hyundai
- Rulment roata Infiniti
- Rulment roata Jaguar
- Rulment roata Jeep
- Rulment roata Kia
- Rulment roata Lancia
- Rulment roata Land Rover
- Rulment roata Lexus
- Rulment roata Mazda
- Rulment roata Mini
- Rulment roata Mitsubishi
- Rulment roata Nissan
- Rulment roata Porsche
- Rulment roata Rover
- Rulment roata Saab
- Rulment roata Smart
- Rulment roata Subaru
- Rulment roata Suzuki
- Rulment roata Aston Martin
- Rulment roata Autobianchi
- Rulment roata Bentley
- Rulment roata Bugatti
- Rulment roata Buick
- Rulment roata Cadillac
- Rulment roata Dodge
- Rulment roata Ferrari
- Rulment roata Great Wall
- Rulment roata Hummer
- Rulment roata ISUZU
- Rulment roata Lada
- Rulment roata Lamborghini
- Rulment roata Lincoln
- Rulment roata Lotus
- Rulment roata Maserati
- Rulment roata MG
- Rulment roata Moskvich
- Rulment roata Pontiac
- Rulment roata Rolls-Royce
- Rulment roata SsangYong
- Rulment roata Tesla
- Rulment roata Trabant
- Rulment roata UAZ
- Rulment roata Vauxhall
Rulment roata - Snr, Skf, Swag, Fag, Febi, Ruville
Rulment roata: descrieri ale rulmenților, curselor, garniturilor și butucilor
Pentru a vă ajuta să faceți o achiziție mai informată, discutăm despre tipurile de rulment roata, despre componentele aferente și despre modul în care aplicațiile tipice de tracțiune față/spate folosesc fiecare stil.
Rulmenții roților sunt la fel de vechi și importanți ca și roata în sine datorită capacității lor de a permite rotația liberă fără efectele dăunătoare ale frecării și uzurii. În acest articol, vom defini și discuta componentele individuale, astfel încât să fiți mai bine informați când sunteți gata să cumpărați rulmenți, butuci, garnituri și componente de schimb pentru roți.
Vom acoperi, de asemenea, diferențele dintre „rulment roata” sau „rulmenți de axă” montați la roată în sine, împreună cu „rulmenți de arbore de ax” situate mai în interior de-a lungul arborilor de osie. „Rulmenții” sunt de fapt micile bucăți rotunde care se rotesc într-un ansamblu de rulmenți. Chiar dacă rulmenții vin într-o varietate de forme, toți servesc aceluiași scop de bază.
Tipuri de rulmenți
Rulmenți cu bile – Acestea sunt bile metalice perfect rotunde. Deși sunt utilizați în unele ansambluri de rulmenți auto, se găsesc mai frecvent în skateboard-uri, motoare electrice și mașini de uz casnic. Deoarece forma lor sferică le permite să se rotească în orice direcție, pot face față atât sarcinilor radiale (greutate de sus), cât și sarcinilor de tracțiune (forță laterală). Cu toate acestea, rulmenții cu bile perfect rotunzi au o zonă de contact foarte mică. Acest lucru le limitează la aplicații ușoare până la medii și la locații pe un vehicul care nu sunt supuse presiunii puternice și șocurilor din cauza impactului rutier.
Rulmenți cu role drepte – Aceștia au formă cilindrică și au un diametru constant drept pe toată lungimea lor - similar cu un buștean. Deoarece sarcinile radiale aplicate asupra lor sunt distribuite uniform pe un punct de contact mult mai larg, acestea sunt bune pentru unele aplicații mai grele. Dezavantajul rulmenților cu role drepte este că forma lor nu le permite să suporte sarcini de tracțiune semnificative. Ansamblurile de rulmenți cu rulmenți cu role drepte de diametru mai mic sunt adesea folosite în spații înguste, cum ar fi cutiile de viteze.
Rulmenți cu role conice – Rolele în sine par să aibă o formă cilindrică, dar toate se îngustează într-o parte. Ele sunt plasate în interiorul ansamblurilor de rulmenți care au formă de con, deoarece fizica permite acestei forme să suporte cantități mari de presiune radială, sarcini de tracțiune și șocuri puternice. Rulmenții conici sunt cel mai adesea folosiți în ansamblurile de rulmenți de roți montate în interiorul butucurilor de roată. Unii producători de automobile folosesc un ansamblu de rulmenți cu rulmenți cu role conice, în timp ce alții împerechează aceste ansambluri unul lângă celălalt, cu fața în direcții opuse.
Alte componente legate de un ansamblu de rulmenți
Race – Acesta este un inel metalic cu suprafețe interioare și exterioare netede, prelucrate. Rulmenții sunt înconjurați de o cale de rulare care asigură suprafața față de care se rotesc. Cursele sunt adesea incluse cu un nou ansamblu de rulmenți, dar verificați pentru a vă asigura că știți ce obțineți înainte de a face o achiziție. Dacă un rulment nou nu este inclus, acesta ar trebui achiziționat separat și înlocuit, de asemenea, deoarece o cursă veche nu trebuie reutilizată niciodată cu un rulment nou - indiferent dacă starea lui poate apărea cu ochiul liber.
Cușcă pentru rulmenți – O formă specială de cursă special perforată pentru a legăna rulmenții înșiși. Cușca rulmenților asigură suprafața interioară împotriva căreia se rotesc rulmenții. Cuștile de rulmenți nu sunt de obicei vândute separat, deoarece fac de obicei parte dintr-un ansamblu de rulmenți.
Garnitură pentru rulmenți – O etanșare rotundă în formă de O (de obicei cauciuc întărit) folosită pentru a înconjura o parte a ansamblului de rulmenți, astfel încât grăsimea să nu se scurgă și să nu pătrundă apa. Garniturile rulmentului sunt un element de uzură și trebuie întotdeauna înlocuite cu rulmenti. Dacă ansamblul de rulmenți pentru vehiculul dvs. nu este vândut cu o etanșare sau nu vine cu o etanșare încorporată, garniturile de rulmenți pot fi, de obicei, achiziționate individual. În unele cazuri, acestea sunt cunoscute și sub denumirea de dispozitive de reținere a rulmenților.
Inelul de fixare a rulmentului - Un inel de fixare a rulmentului este o bandă circulară rigidă de metal care servește drept clemă pentru a menține un ansamblu de rulment cu role și/sau alte piese fixate în poziție. Îndepărtarea și instalarea acestor inele elastice este ușoară cu ajutorul unui instrument special conceput pentru îndepărtarea inelelor elastice.
Butuc de roată: O piesă de metal forjată sau turnată pe care se montează o roată de automobile. Ansamblurile de rulmenți ai roții se potrivesc de obicei în centrul butucului roții pentru a permite o rotație liberă în jurul unui arbore sau ax. Ansamblurile de rulmenți care se montează în interiorul unui butuc de roată sunt adesea numite ansambluri de rulmenți de butuc de roată. În funcție de producătorul vehiculului, unele ansambluri de rulmenți pentru butucul roții sunt construite cu ansambluri de rulmenți integrale care nu pot fi înlocuite separat. În schimb, butucul roții trebuie înlocuit în întregime.
Inele O pentru butucul roții/rulmenții: De obicei găsite pe 4x4 și furgonete mai vechi, inelele O din cauciuc din jurul butucului roții servesc ca ultimă apărare împotriva oricărei scurgeri de grăsime de la un ansamblu de rulmenți ai roții.
Unsoare pentru rulmenți – Aceasta este o grăsime de rezistență pe bază de petrol sau sintetică, concepută pentru a asigura lubrifierea suprafețelor cu frecare mare. Spre deosebire de uleiul de transmisie sau uleiul de motor, unsoarea pentru rulmenți rămâne groasă și lipicioasă la temperaturi ridicate din cauza vâscozității sale mari și nu va curge de pe suprafețe așa cum o fac fluidele mai subțiri. Este esențial să aveți la îndemână unsoare curată atunci când efectuați orice lucrări de reparații care implică rulmenți sau piese aferente. Unsoarea dintr-un recipient care a fost lăsat deschis la aer pentru o perioadă de timp tinde să atragă praful și murdăria din aer ca un magnet, așa că dacă descoperiți că capacul recipientului dvs. nu a fost strâns sau s-a compromis, și grăsimea dumneavoastră. Înlocuiți-l cu un recipient nou.
Ambalator de grăsime pentru rulmenți – Un recipient cu formă specială de aproximativ dimensiunea unei căni mari de cafea cu un arbore central. Un ambalator de grăsime vă permite să scăpați un întreg ansamblu de rulmenți în formă de O în interiorul acestuia, unde va sta deasupra grăsimii lubrifiante din interiorul packerului. Partea superioară a instrumentului de ambalare cu grăsime este apoi introdusă. Cu o presiune în jos aplicată, ansamblul rulmentului devine scufundat în grăsimea groasă care se strânge în toate golurile dintre rulmenți, cușcă și cursă. Acesta este cel mai simplu și eficient mod de a introduce grăsime în majoritatea zonelor lagărelor. După ce ați scos ansamblul rulmentului dintr-un pachet de grăsime, este, de asemenea, o idee bună să aplicați manual un strat final de unsoare în jurul circumferinței exterioare a ansamblului rulmentului.
Capac de praf al rulmentului – Un capac metalic care este presat pe și peste deschiderea de pe marginea exterioară a ansamblului rulmentului butucului roții. Capacele de praf țin afară murdăria dăunătoare și păstrează grăsimea lubrifiantă.
Terminologia rulmenților devine puțin mai complicată atunci când sunt luate în considerare diferențele dintre vehiculele cu tracțiune față, spate și toate roțile. Lucrurile variază, de asemenea, în funcție de roțile care sunt roți motrice și care nu. De exemplu, rulmenții pentru roțile motoare sunt cunoscuți sub denumirea de „rulmenți de osie”, indiferent dacă sunt față sau spate, deoarece acele roți sunt montate pe butucul unui arbore de osie care se rotește într-o carcasă.
Ansamblurile de rulmenți de pe axele neacționate față sau spate sunt denumite corect „rulmenți de roată” și se montează între un butuc de roată și un arbore simplu. Un vehicul cu tracțiune integrală ar avea patru rulmenți de osie. Indiferent de aceste diferențe, majoritatea ansamblurilor de axe și rulmenți de roată sunt acoperite sub termenul „rulmenți de roată” – ceva de luat în considerare atunci când căutați piese de schimb.
Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din față
De obicei, o pereche de ansambluri de rulmenți în stil conic unul lângă celălalt sunt utilizate pentru butucii de tracțiune față, deoarece greutatea vehiculului este distribuită mai mult în față, iar forțele laterale generate pe măsură ce roțile se rotesc pot fi severe. În unele cazuri, ansamblurile de rulmenți pentru butucii de tracțiune față sunt unități etanșate care nu au nevoie niciodată de lubrifiere. Altele sunt proiectate pentru a fi întreținute și au o garnitură de grăsime înlocuibilă care este schimbată de fiecare dată când rulmenții sunt reambalați cu unsoare.
La vehiculele mai vechi, rulmenții roții din față au fost proiectați pentru a fi întreținuți cu kituri de reparații, deoarece piesele pot fi dezasamblate, curățate și reambalate individual cu grăsime. Vehiculele mai noi sunt de obicei echipate cu ansambluri pentru roțile din față care includ butuc, ansamblu de rulmenți, montaj și flanșă de roată integrate într-o unitate cunoscută sub numele de ansamblu rulment și butuc de roată. În funcție de preferința producătorului vehiculului, unele ansambluri de rulmenți sunt presate în articulație și nu pot fi înlocuite fără unelte speciale. În timp ce majoritatea ansamblurilor de rulmenți integrate a butucului roții costă mai mult, acestea sunt mai ușor de înlocuit folosind unelte standard.
Tipuri de modele de rulmenți utilizate pe butucii roților din spate
Multe vehicule cu tracțiune spate cu axe din spate cu grinzi pline utilizează rulmenți de tip rulment cu role drepte – uneori cu două rânduri de rulmenți. În alte cazuri, tuburile de osie îndeplinesc o sarcină dublă și acționează ca curse pentru acei rulmenți. Vehiculele cu tracțiune față, cu dispoziții independente de suspensie spate și butuci din spate neacționați, vor prezenta de obicei ansambluri de tip rulmenți cu role conice sau chiar ansambluri de rulmenți cu bile.
Rulmenți axului axului
Rulmenții arborelui punții sunt montați în locații interioare și suportă greutatea vehiculului, menținând în același timp axa motoare centrată pe loc în timp ce se rotește. Rulmenți cu bile, rulmenți cu role drepte și rulmenți cu role de tip conic sunt toate utilizate în aceste ansambluri de rulmenți cu arbore de osie și variază în funcție de preferințele producătorului. Majoritatea rulmenților cu bile și a rulmenților conici sunt ținute pe loc de un dispozitiv de reținere exterioară a rulmentului, în timp ce osiile cu rulmenți cu role drepte folosesc o clemă în formă de C situată în interiorul diferențialului spate.
Ansamblurile de rulmenți de osie de tip bile sunt presate pe și în afara arborelui axului, iar un inel de reținere din metal moale este presat pe arbore pe rulmentul roții. Rulmenții axelor cu role sunt lubrifiați cu ulei de transmisie în interiorul carcasei diferenţialului și sunt presaţi cel mai adesea în acea carcasă, mai degrabă decât pe ax. Rulmenții cu role conice sunt etanșați cu unsoare tipică pentru axe pentru lubrifiere și trebuie apăsați pe sau în afara arborelui osiei.
Când vine timpul să înlocuiți orice componente ale rulmenților, „tipul” de rulmenți sau ansambluri de rulmenți de care aveți nevoie sunt determinate strict de modul în care vehiculul dumneavoastră exact a fost proiectat de la început. Veți economisi timp, bani și frustrare concentrându-vă pe obținerea componentelor corecte de prima dată. Asigurați-vă că obțineți, de asemenea, TOATE componentele de care ați putea avea nevoie: canale, etanșări, unsoare și unelte speciale, precum și rulmenții înșiși.
Produse
-
FAG 713 6670 70 Set rulment roata
Set rulment roata FAG 713 6670 70Produs: Set rulment roataProducator: FAGCod producator: 713 6670 70Diametru exterior [mm]: 143Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrăriiLatime 2 [mm]: 51Diametru exterior 1 [mm]: 90Diametru exterior 2 [mm]: 79558 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 1465 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 1465Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 1465Latime 1 [mm]: 18,0Latime 2 [mm]: 15,5Diametru exterior 1 [mm]: 62,0Diametru exterior 2 [mm]: 45,2Diametru interior 1 [mm]: 35,0Diametru interior 2 [mm]: 19,0113 Lei cu TVA
-
FAG 713 6100 80 Set rulment roata
Set rulment roata FAG 713 6100 80Produs: Set rulment roataProducator: FAGCod producator: 713 6100 80Latime [mm]: 37Diametru interior [mm]: 39Diametru exterior [mm]: 75Articol extins/Informatii de extindere: Fotografia corespunde volumului livrăriiDiametru interior 2 [mm]: 16155 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 3901 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 3901Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 3901Latime [mm]: 15,9Diametru interior [mm]: 35Diametru exterior [mm]: 60Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel etansare147 Lei cu TVA
-
DYS 40-AU-9997 Set rulment roata puntea spate punte fata
Set rulment roata DYS 40-AU-9997Produs: Set rulment roataProducator: DYSCod producator: 40-AU-9997Partea de montare: puntea spatePartea de montare: punte fataGreutate [kg]: 0,23Latime 1 [mm]: 13Latime 2 [mm]: 14Diametru exterior 1 [mm]: 39Diametru exterior 2 [mm]: 50Diametru interior 1 [mm]: 17Diametru interior 2 [mm]: 2952 Lei cu TVA
-
SNR R157.23 Set rulment roata
Set rulment roata SNR R157.23Produs: Set rulment roataProducator: SNRCod producator: R157.23Moment strangere [Nm]: 180Latime 1 [mm]: 37Diametru exterior 1 [mm]: 75Diametru interior 1 [mm]: 39162 Lei cu TVA
-
DENCKERMANN W413429 Set rulment roata
Set rulment roata DENCKERMANN W413429Produs: Set rulment roataProducator: DENCKERMANNCod producator: W413429Latime [mm]: 33Diametru interior [mm]: 35Diametru exterior [mm]: 7291 Lei cu TVA
-
GSP GK3532 Set rulment roata
Set rulment roata GSP GK3532Produs: Set rulment roataProducator: GSPCod producator: GK3532Latime 1 [mm]: 37Diametru exterior 1 [mm]: 53,03Diametru interior 1 [mm]: 29Versiune: One122 Lei cu TVA
-
MEYLE 100 650 0004 Butuc roata
Butuc roata MEYLE 100 650 0004Produs: Butuc roataProducator: MEYLECod producator: 100 650 0004Janta, numar gauri: 5Numar dinti: 38Diametru interior [mm]: 30Diametru exterior [mm]: 85Asezare gauri Ø [mm]: 120Articol extins/Informatii de extindere: cu material aditionalTip constructiv lagar: rulment cu bileArticol completare/Info suplimentar 2: cu rulment roata integrat339 Lei cu TVA
-
DAYCO KWD1019 Set rulment roata
Set rulment roata DAYCO KWD1019Produs: Set rulment roataProducator: DAYCOCod producator: KWD1019Diametru interior [mm]: 29,00Latime 1 [mm]: 14,00Latime 2 [mm]: 39Diametru interior 2 [mm]: 17Numarul gaurilor de fixare: 173 Lei cu TVA
-
BTA H2L001BTA Set rulment roata puntea spate
Set rulment roata BTA H2L001BTAProdus: Set rulment roataProducator: BTACod producator: H2L001BTAPartea de montare: puntea spateLatime [mm]: 23Diametru interior [mm]: 40Diametru exterior [mm]: 80137 Lei cu TVA
-
DENCKERMANN W413003 Set rulment roata
Set rulment roata DENCKERMANN W413003Produs: Set rulment roataProducator: DENCKERMANNCod producator: W413003Latime 1 [mm]: 13,9Latime 2 [mm]: 14,2Diametru exterior 1 [mm]: 39,9Diametru exterior 2 [mm]: 50,3Diametru interior 1 [mm]: 17,5Diametru interior 2 [mm]: 29,042 Lei cu TVA
-
MOOG FD-WB-11203 Set rulment roata
Set rulment roata MOOG FD-WB-11203Produs: Set rulment roataProducator: MOOGCod producator: FD-WB-11203Înaltime 1 [mm]: 42Dinamica frânare/conducere: pentru vehicule cu ASBTip ambalaj: CutieDiametru exterior 1 [mm]: 82Diametru interior 1 [mm]: 45Lungime ambalaj [cm]: 10,8Latime ambalaj [cm]: 9,6Inaltime ambalaj [cm]: 6,5465 Lei cu TVA
-
DAYCO KWD1058 Set rulment roata
Set rulment roata DAYCO KWD1058Produs: Set rulment roataProducator: DAYCOCod producator: KWD1058Diametru interior [mm]: 39,00Latime 1 [mm]: 37,00Numarul gaurilor de fixare: 1184 Lei cu TVA
-
NTY KLP-CH-030 Set rulment roata Axa fata dreapta Axa fata stanga
Set rulment roata NTY KLP-CH-030Produs: Set rulment roataProducator: NTYCod producator: KLP-CH-030Partea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: Axa fata stangaNumar fabricatie: KLP-CH-030687 Lei cu TVA
-
A.B.S. 201855 Set rulment roata
Set rulment roata A.B.S. 201855Produs: Set rulment roataProducator: A.B.S.Cod producator: 201855Janta, numar gauri: 5Greutate [kg]: 4,27Dimensiune filet: M12 x 1.5Numar dinti , inel ABS: 96Asezare gauri Ø [mm]: 114,3Latime 1 [mm]: 105,9Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integratDiametru exterior 1 [mm]: 152Diametru interior 1 [mm]: 28,5Numarul flanselor de cuplare: 4702 Lei cu TVA
-
NK 753910 Set rulment roata
Set rulment roata NK 753910Produs: Set rulment roataProducator: NKCod producator: 753910Latime [mm]: 37,1Diametru interior [mm]: 36,9Diametru exterior [mm]: 72Articol completare/Info suplimentar 2: fara senzor ABSGreutate neta [kg]: 0,71111 Lei cu TVA
-
MEYLE 32-14 650 0000 Set rulment roata punte fata
Set rulment roata MEYLE 32-14 650 0000Produs: Set rulment roataProducator: MEYLECod producator: 32-14 650 0000Partea de montare: punte fataÎnaltime [mm]: 36Diametru interior [mm]: 40Diametru exterior [mm]: 74Articol extins/Informatii de extindere: cu acceasoriiTip constructiv lagar: rulment cu bile138 Lei cu TVA
-
MEYLE 16-14 650 0008 Set rulment roata punte fata
Set rulment roata MEYLE 16-14 650 0008Produs: Set rulment roataProducator: MEYLECod producator: 16-14 650 0008Partea de montare: punte fataÎnaltime [mm]: 38Diametru interior [mm]: 40Diametru exterior [mm]: 84Articol extins/Informatii de extindere: cu material aditionalTip constructiv lagar: rulment cu bile130 Lei cu TVA
-
DENCKERMANN W413353 Set rulment roata
Set rulment roata DENCKERMANN W413353Produs: Set rulment roataProducator: DENCKERMANNCod producator: W413353Diametru flansa [mm]: 136Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat344 Lei cu TVA
-
GSP 9326031K Set rulment roata
Set rulment roata GSP 9326031KProdus: Set rulment roataProducator: GSPCod producator: 9326031K242 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 3652 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 3652Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 3652Diametru flansa [mm]: 136Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat454 Lei cu TVA
-
METELLI 19-2706 Set rulment roata
Set rulment roata METELLI 19-2706Produs: Set rulment roataProducator: METELLICod producator: 19-2706Latime [mm]: 41Dinti interior, spre roata: 40Diametru interior [mm]: 45Numarul gaurilor de fixare: 5232 Lei cu TVA
-
METELLI 19-2325 Set rulment roata
Set rulment roata METELLI 19-2325Produs: Set rulment roataProducator: METELLICod producator: 19-2325Latime [mm]: 82,5Diametru exterior 2 [mm]: 143Numarul gaurilor de fixare: 4451 Lei cu TVA
-
FEBEST DAC40750037 Rulment roata
Rulment roata FEBEST DAC40750037Produs: Rulment roataProducator: FEBESTCod producator: DAC40750037119 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 6889 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 6889Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 6889Janta, numar gauri: 5Diametru flansa [mm]: 124Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat507 Lei cu TVA
-
SKF VKBA 3965 Set rulment roata
Set rulment roata SKF VKBA 3965Produs: Set rulment roataProducator: SKFCod producator: VKBA 3965Latime [mm]: 40Diametru interior [mm]: 35Diametru exterior [mm]: 62159 Lei cu TVA
-
DAYCO KWD1022 Set rulment roata
Set rulment roata DAYCO KWD1022Produs: Set rulment roataProducator: DAYCOCod producator: KWD1022Diametru interior [mm]: 30,00Latime 1 [mm]: 48,00Numarul gaurilor de fixare: 1168 Lei cu TVA
Informatii
✅ Rulment roata: | pentru toate masini |
✅ Rulment roata marci: | BENDIX, SKF, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL, DELPHI, METZGER, AL-KO, FEBI BILSTEIN, TRISCAN, SNR |
✅ Rulment roata dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda rulment roata: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați rulment roata?
Toate comenzile de rulment roata sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de rulment roata se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb rulment roata?
Orice comanda de rulment roata poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de rulment roata nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de rulment roata.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de rulment roata?
Comenzi pentru rulment roata plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de rulment roata plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare