Set garnituri, radiator ulei FEBI BILSTEIN 103456 pentru Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro - 170 cai motor diesel
Audi A3 (8P1)
170 cp - motor diesel
03.2006 - 08.2012
170 cp - motor diesel
03.2006 - 08.2012
Marca: Audi
Model: A3 (8P1)
Modif.: 2.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 03.2006 - 08.2012
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: BMN, CBBB, CFGB
Ulei motor Motor BMN: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor Motor CBBB: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor CFGB: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Motor:
170 cai - 125 kW - motor diesel
Cod producator:
103456
Producator:
FEBI BILSTEIN
Greutate [kg]:
0,008 kg
Informatii generale:
Produsele livrate de noi sunt destinate exclusiv pentru utilizarea conform destinației prevăzute. Asamblarea va fi efectuată numai de către personal specializat calificat. Produsele se livrează fără instrucțiuni de montare.
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Suspensie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Directie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Piese motor - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Garnituri - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Filtre - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Senzori - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Electrice - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Caroserie - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Lumini - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Interior - Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor BMN
1800 - 2500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor CBBB
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
350
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor BMN
5,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor CBBB
5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
Motor BMN
18,50
:1
Rată de compresie
Motor CBBB
16,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Motor BMN, fără instalaţie de climatizare
21,34 x 950
Mărime curea transmisie agregate
Motor BMN, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1050
Mărime curea transmisie agregate
Motor CBBB, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1070
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Motor BMN
Duză pompă
Denumire carburaţie
Motor CBBB
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor BMN
EDC 16
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CBBB
730 - 930
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BMN
700 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
Motor BMN
5000 - 5400
1/min
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CBBB
2400 - 2600
1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor BMN
5000 - 5400
1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CBBB
2400 - 2600
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
Motor BMN
2,00
1/m
Valoare maximă K
Motor CBBB
1,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
până la 2008
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri faţă
de la 2009
0,00
bar
vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
Presiune pneuri spate
până la 2008
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
de la 2009
0,00
bar
vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2577
mm
Ecartament faţă
1535
mm
Ecartament spate
1507
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână CII 41HR
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână CII 41HR
9,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZP
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZD
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 1KF
260,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 1KJ
286,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
80
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
140
Amperi
Producător demaror
Variantă 1
Bosch
Producător demaror
Variantă 2
VALEO
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor BMN
4,30
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CBBB
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CFGB
4,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02Q
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02Q
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
0,95
litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,85
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
până la 2008/06, Cantitate de schimb
0,65
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
de la 2008/07, Cantitate de schimb
0,70
litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
până la 2008
G 055 175 A2
Ulei original
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
de la 2009
G 060 175 A2
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
0,90
litru
Specificaţie cutie distribuţie
G 052 145 A1
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
TL 774 F
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
până la 2003/10, Compresor Denso 7SEU16
170 - 190
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2003/11, Compresor Zexel
110 - 130
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2003/11, Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2003/11, Compresor Denso 7SEU17
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2007/06, Compresor Denso 6SEU14
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2007/08, Compresor Delphi
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 154 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2008/06, cu far cu halogen
PS19W 12V 19W PG20/1
Lumină de zi
de la 2008/06, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
până la 2008/05, cu Bi-Xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
Lumină de parcare
de la 2008/06, cu far cu halogen
PS19W 12V 19W PG20/1
Lumină de parcare
de la 2008/06, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
de la 2008/06
PSY24W 12V 24W PG20/4
Lumină intermitentă lateral
de la 2008/06
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2006, Motor BMN
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007, Motor BMN
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2009, Motor CBBB
toate 180.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2010, Motor CBBB
toate 210.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor CFGB
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2006, Motor BMN
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007, Motor BMN
toate 300.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
la fiecare 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului combinat de habitaclu.
toate 30.000 km
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor BMN
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor CBBB
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Valoare limită 175 ml
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor CFGB
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Valoare limită 175 ml
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024