Sonda lambda pentru masini la preturi accesibile - magazin online

Sonda lambda
Cumpara online 24/7

Sonda lambda - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron

Sonda lambda - De ce mașina mea are patru și pot înlocui eu unul?

Aici, descriem ce sunt sonda lambda, cum funcționează, unde sunt amplasate în sistemul dvs. de evacuare, de ce pot fi două pe conductă și cum să înlocuiți una.

Sonda lambda

Ce este o sondă lambda și cum funcționează?

O sondă lambda (cunoscută și ca senzor O2 sau sondă lambda) este un senzor conceput pentru a genera o citire bazată pe conținutul de oxigen dintr-un sistem de evacuare auto. Senzorul în sine este realizat dintr-un compus ceramic cu electrozi de formă poroasă acoperiți cu platină, înconjurat de o carcasă metalică de protecție. Carcasele senzorului de O2 sunt filetate, iar întreaga unitate este proiectată pentru a se înșuruba până când ajunge într-o poziție jumătate în, jumătate în afara țevii de evacuare. Senzorii moderni de oxigen sunt încălziți pentru a se asigura că ating rapid temperatura de funcționare.

O sondă lambda generează o citire a tensiunii de ieșire prin compararea cantității de oxigen din gazele de evacuare cu cantitatea de oxigen din aerul exterior. Un amestec bogat de combustibil-aer cu o concentrație mai mare de hidrocarburi sau combustibil nears în evacuare determină o cerere de oxigen. Pe măsură ce ionii de oxigen sunt atrași în mod natural către electrozii acoperiți cu platină din interiorul senzorului, tensiunea crește. Dimpotrivă, un amestec sărac de combustibil-aer cu un conținut excesiv de oxigen peste hidrocarburi va face ca ionii de oxigen să curgă din electrozi - rezultând o citire a tensiunii mai scăzute. Pe măsură ce condițiile aerului exterior se schimbă, rezistența poate varia.

Câte sonde lambda sunt necesare pe un vehicul obișnuit?

Fiecare țeavă de evacuare a unui vehicul nou vândut în Statele Unite trebuie să fie echipată cu un convertor catalitic care transformă gazele de eșapament dăunătoare în altele mai puțin dăunătoare datorită reacțiilor chimice care au loc în interiorul acestuia. Sistemele de emisii OBD II (On-Board Diagnostics II), pe vehiculele din SUA de la mijlocul anilor 1990, au cerut ca fiecare convertor catalitic să aibă un senzor de oxigen montat în amonte și un senzor de oxigen montat în aval de acesta. Ca urmare, vehiculele cu un singur evacuare vor fi echipate din fabrică cu doi senzori de oxigen, iar vehiculele cu evacuare dublă vor fi echipate cu patru senzori.

Doi senzori de oxigen per conductă de evacuare permit computerului de control al motorului unui vehicul să compare curățenia eșapamentului înainte de a intra în convertorul catalitic cu evacuarea după ce iese. Acest lucru nu numai că oferă auto-verificarea legală pentru a monitoriza dacă unul dintre senzori ar defecta, dar permite monitorizarea eficienței convertizorului catalitic.

Cu aceste informații, unitatea de control al motorului (ECU) a vehiculului poate compensa amestecurile bogate de aer-combustibil care sunt rezultatul natural al pornirilor la rece a motorului. Unele vehicule au folosit o pompă de aer secundară în timpul încălzirii motorului, pentru a încărca sistemul de evacuare cu oxigen suplimentar din aerul exterior - asigurând că emisiile generale rămân curate. Cea mai nouă soluție la această problemă elimină pompa de aer și, în schimb, utilizează ECU pentru a varia în mod constant amestecul de aer-combustibil între slab și bogat până când motorul atinge temperatura de funcționare.

În timp, excesul de hidrocarburi nearse care trec prin sistemul de evacuare va murdări atât senzorii de oxigen, cât și convertoarele catalitice, scurtând durata de viață a acestora și costând consumatorului o factură mare de reparații pentru piesele de schimb.

Sondă lambda cu bandă îngustă (Standard) vs. bandă largă

Când vă uitați prin senzorii de oxigen de schimb pe care îi oferim, veți observa că unii sunt descriși ca „bandă largă”. Acest lucru este în comparație cu senzorii de „bandă îngustă” care au fost echipamente standard ale fabricii OEM de zeci de ani. Senzorii de oxigen cu bandă largă sunt proiectați să citească o gamă mult mai largă de rapoarte combustibil-aer – determinând exact cât de mult combustibil nears este în sistemul de evacuare. Acestea sunt informații utile dacă calibrați pentru mai multă putere. Avem senzori de O2 cu bandă largă de la Bosch și Edelbrock.

Dacă nu sunteți sigur de ce tip de senzor aveți nevoie, site-ul nostru vă va ghida către senzori care se aplică în mod specific vehiculului dvs. odată ce au fost introduse an, marca și modelul.

Descrierea locației sonda lambda

Sondele lambda frontale sunt situate în sistemul de evacuare în amonte de catalizatorul, adesea adânc în compartimentul motorului. Senzorii frontali sunt denumiți „Senzor 1” pe instrumentele de scanare.

Senzorii de oxigen din spate sunt amplasați în sistemul de evacuare în aval de convertizorul catalitic și sunt denumiți „Senzor 2” pe instrumentele de scanare.

Când se afișează locația sonda lambda, instrumentele de scanare vor folosi termeni precum „Bank 1, Sensor 2”. Motoarele în linie au doar un singur banc de cilindri, astfel încât toți senzorii de O2 de pe un astfel de vehicul vor fi cunoscuți ca Bank 1. Motoarele în formă de V cu două bănci de cilindri (V6, V8, V10, V12) se vor înregistra ca Bank 1 sau Bank 2. Poate fi necesar să consultați informațiile de service ale producătorului vehiculului pentru a determina care bancă este care. Senzorul 1 va fi întotdeauna amplasat înaintea convertizorului catalitic, iar senzorul 2 va fi întotdeauna amplasat după acesta.

Cum pot obține cea mai lungă viață de la sonda lambda?

Sonda lambda, ca și convertoarele catalitice, sunt fabricate din materiale exotice în interior, ceea ce le face mai scumpe la cumpărare. Extinderea duratei de viață a acestor componente se poate face fără nicio întreținere fizică, așa că este logic să urmați practicile de prelungire a vieții și să obțineți maximum pentru banii dvs. În primul rând, feriți-vă de a pune benzină cu reducere de calitate scăzută în rezervor. S-ar putea să economisiți puțini bani în avans, dar calitatea de rafinare mai scăzută care aduce prețuri avantajoase la pompă înseamnă că mai multe impurități trec prin sistemul de evacuare în cele din urmă. În timp, aceștia îți vor murdări senzorii de emisii.

În imaginea A este un nou senzor de oxigen. Imaginea B prezintă un senzor de O2 murdar de ulei, imaginea C arată un senzor murdar de exces de carbon, iar imaginea D prezintă un senzor de O2 cu uzură normală.

Folosirea combustibilului cu o valoare octanică mai mică decât recomandă producătorul vehiculului este, de asemenea, dăunătoare sistemului de evacuare. Octanul îmbunătățește procesul de ardere din interiorul motorului pentru a se asigura că combustibilul arde mai complet fără deșeuri. Eliminați chiar și o parte din octanul de care are nevoie motorul dvs. și aveți hidrocarburi nearse care ies prin evacuare, unde murdează senzorii de O2 și convertoarele catalitice.

Efectuarea întreținerii regulate programate, cum ar fi înlocuirea bujiilor motorului și a filtrelor de aer, este o necesitate. Când bujiile ajung la sfârșitul duratei de viață, și ele pot contribui la arderea incompletă a benzinei și la combustibilul nears în evacuare - ducând la dispariția prematură a echipamentului dumneavoastră de emisii. Vehiculele cu segmente de piston uzate și care ard mult ulei vor murdări, de asemenea, senzorii de oxigen mai des.

Înlocuirea unei sonda lambda

Înlocuirea unei sonde lambda este o muncă de service în capacitatea multor persoane care se simt confortabil să efectueze mici lucrări de întreținere a vehiculelor lor. Un instrument de scanare cu capacitatea de a citi codurile de eroare a motorului vă va permite să vedeți exact care sondă lambda este defectă. În timp ce senzorii de oxigen de pe majoritatea vehiculelor sunt amplasați în locuri ușor accesibile ale sistemului de evacuare, unii senzori din amonte sunt ascunși sub galeria de evacuare - făcându-i extrem de incomode și dificil de atins.

Poate fi necesar să încercați diferite combinații de prize adânci, bare de extensie sau clichete cu cap pivotant pentru a ajunge adânc în compartimentul motorului. O priză special montată pentru sondă lambda va oferi cea mai bună aderență fără a deteriora cablurile atașate în timpul demontării și instalării. Veți dori să lăsați un vehicul cald să se răcească - arsurile de la atingerea componentelor fierbinți de evacuare tind să lase urme.

Când vine vorba de senzori de oxigen de calitate OE, avem o selecție excelentă de la Bosch, Spectra Premium, Delphi, Motorcraft, Mopar, AC Delco, Auto 7, NTK, Denso, Genuine și multe altele.

Instrumente și echipamente necesare:

  • Cale pentru roți pentru plasarea în spatele roților din spate pentru a împiedica vehiculul să se miște sau să se rotească înapoi
  • Cricul pentru vehicule și standuri de cric sau rampe (dacă va fi nevoie de spațiu liber suplimentar)
  • Creperă cu roți (pentru confort)
  • Senzor(i) de oxigen de schimb
  • Piesă priză pentru senzorul de oxigen cu formă specială și montată pentru cheia dumneavoastră
  • Lubrifiant penetrant pentru slăbirea coroziunii în jurul firelor vechiului senzor
  • Compus anti-gripare pentru acoperirea filetelor noilor senzori de O2 care se instalează

După ce ați confirmat locația senzorului de O2 care trebuie înlocuit, conduceți vehiculul pe rampe dacă veți lucra sub el. Sau ridicați vehiculul după cum este necesar și introduceți un cric sau suporturi pentru a-i susține greutatea. Asigurați-vă că selectorul de viteze este în parcare, frâna de urgență este activată și căile roților sunt amplasate în spatele roților din spate pentru a vă asigura că vehiculul rămâne nemișcat.

După decuplarea conectorului de cablu al senzorului de O2 defect, pulverizați zona filetată metalică cu lubrifiant penetrant. În timp ce sistemul de evacuare se răcește în continuare, lăsați lubrifiantul să se înmoaie în fire, unde va slăbi coroziunea care în mod normal face senzorul să fie dificil de deșurubat.

După ce ați lăsat ceva timp penetrantului să-și facă treaba, deșurubați vechiul senzor de la sistemul de evacuare folosind o priză montată. Curățați firele din interiorul orificiului și aplicați lubrifiant anti-gripare pentru a crea o etanșare etanșă care ține la distanță coroziunea și elementele în afară.

O priză de sondă lambda cu formă specială.

Prizele sonda lambda cu formă specială sunt foarte recomandate pentru a oferi o aderență maximă în spațiile înguste, prevenind în același timp deteriorarea componentelor sensibile.

Înainte de a instala o nouă sondă lambda, aplicați lubrifiant anti-gripare pe filete pentru a crea o etanșare etanșă, fără coroziune.

Instalați senzorul de O2 de schimb folosind priza special concepută. Dacă instalați noul senzor pe o flanșă, utilizați o nouă garnitură înainte de a strânge. Apăsați conectorul cablului de la vehicul pe conectorul noului senzor și ați terminat. Un instrument de scanare va șterge orice coduri de eroare a motorului de verificare generate de senzorul care funcționează defectuos.

După cum am menționat anterior, înlocuirea oricăruia dintre senzorii dvs. de O2 nu este o intervenție chirurgicală majoră pentru majoritatea vehiculelor. Presupunând că senzorii pot fi atinși relativ ușor, veți descoperi că munca nu este deloc diferită de întreținerea de rutină a înlocuirii unei bujii. Veți descoperi că instalarea unei noi sonda lambda complet funcționale va ajuta motorul să funcționeze mai bine - obținând puterea și kilometrajul pentru care a fost proiectat, păstrând în același timp mediul mai curat. Dacă aveți întrebări cu privire la înlocuirea sondei lambda, vă așteptăm apelurile șapte zile pe săptămână.



Citeste mai mult

Produse

  • BOSCH 0 258 006 028 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 028 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 028
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 006 028
    Lungime totala [mm]: 410
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986615
    201 Lei cu TVA
  • CALORSTAT by Vernet LS140726 Sonda Lambda
    Sonda Lambda CALORSTAT by Vernet LS140726 CALORSTAT by Vernet Sonda Lambda CALORSTAT by Vernet LS140726
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: CALORSTAT by Vernet
    Cod producator: LS140726
    Lungime [mm]: 525
    Nr. de cuplaje: 4
    288 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 006 537 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 537 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 537
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 006 537
    Lungime totala [mm]: 440
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 250000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986602
    152 Lei cu TVA
  • DENSO DOX-0361 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DENSO DOX-0361 DENSO Sonda Lambda DENSO DOX-0361
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DENSO
    Cod producator: DOX-0361
    pt. cod original (OE): 22641AA480
    Calitate: OE
    Restrictiile producatorului: DENSO
    Dimensiune filet: M18x1.5
    Lungime cablu [mm]: 585
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Masa [g]: 117
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Sonda lambda: Sonda Lambda de banda larga
    Sonda lambda: incalzit
    Sonda lambda: Sonda Lambda
    Greutate brută [g]: 150
    641 Lei cu TVA
  • BOSCH F 00H L00 311 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 311 BOSCH Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 311
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: F 00H L00 311
    Lungime totala [mm]: 422
    Numar de legaturi: 1
    Interval de schimb recomandat [km]: 100000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986501
    158 Lei cu TVA
  • EPS 1.998.242 Sonda Lambda
    Sonda Lambda EPS 1.998.242 EPS Sonda Lambda EPS 1.998.242
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: EPS
    Cod producator: 1.998.242
    Lungime cablu [mm]: 450
    Numar fire pe cablu: 4
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Sonda lambda: incalzit
    Numar de legaturi: 4
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 1.998.240
    449 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 986 602 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 602 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 602
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 986 602
    Cuplaj/clema: reglare conector
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    244 Lei cu TVA
  • ENGITECH ENT600005 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ENGITECH ENT600005 ENGITECH Sonda Lambda ENGITECH ENT600005
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ENGITECH
    Cod producator: ENT600005
    Lungime cablu [mm]: 570
    Sonda lambda: Sonda reglaj
    Numar de legaturi: 4
    220 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 986 507 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 507 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 507
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 986 507
    Cuplaj/clema: reglare conector
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    242 Lei cu TVA
  • MAGNETI MARELLI 466016355252 Sonda Lambda
    Sonda Lambda MAGNETI MARELLI 466016355252 MAGNETI MARELLI Sonda Lambda MAGNETI MARELLI 466016355252
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: MAGNETI MARELLI
    Cod producator: 466016355252
    Lungime [mm]: 570
    Rezistenta electrica [Ohm]: 9
    Lungime cablu [mm]: 570
    Numar fire pe cablu: 4
    Sonda lambda: incalzit
    Numar de legaturi: 4
    174 Lei cu TVA
  • DELPHI ES20308-12B1 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DELPHI ES20308-12B1 DELPHI Sonda Lambda DELPHI ES20308-12B1
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DELPHI
    Cod producator: ES20308-12B1
    Lungime cablu [mm]: 530
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: incalzit
    245 Lei cu TVA
  • NTY ESL-UV-001 Sonda Lambda
    Sonda Lambda NTY ESL-UV-001 NTY Sonda Lambda NTY ESL-UV-001
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: NTY
    Cod producator: ESL-UV-001
    Sonda lambda: Soundă Lambda
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Numar fabricatie: ESL-UV-001
    191 Lei cu TVA
  • ASHIKA 43-U04 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ASHIKA 43-U04 ASHIKA Sonda Lambda ASHIKA 43-U04
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ASHIKA
    Cod producator: 43-U04
    Lungime totala [mm]: 325
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Numar informatii tehnice: Universal
    Sonda lambda: Sonda reglaj
    351 Lei cu TVA
  • DELPHI ES20284-12B1 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DELPHI ES20284-12B1 DELPHI Sonda Lambda DELPHI ES20284-12B1
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DELPHI
    Cod producator: ES20284-12B1
    Lungime cablu [mm]: 300
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: incalzit
    249 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 010 081 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 010 081 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 010 081
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 010 081
    Lungime totala [mm]: 565
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    234 Lei cu TVA
  • EPS 1.998.260 Sonda Lambda
    Sonda Lambda EPS 1.998.260 EPS Sonda Lambda EPS 1.998.260
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: EPS
    Cod producator: 1.998.260
    Lungime cablu [mm]: 570
    Numar fire pe cablu: 4
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Sonda lambda: incalzit
    Numar de legaturi: 4
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 1.998.235
    648 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 003 957 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 003 957 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 003 957
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 003 957
    Lungime totala [mm]: 1236
    Numar de legaturi: 3
    Interval de schimb recomandat [km]: 100000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986502
    290 Lei cu TVA
  • ENGITECH ENT600053 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ENGITECH ENT600053 ENGITECH Sonda Lambda ENGITECH ENT600053
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ENGITECH
    Cod producator: ENT600053
    Lungime cablu [mm]: 430
    Sonda lambda: Sonda reglaj
    Numar de legaturi: 4
    385 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 005 717 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 005 717 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 005 717
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 005 717
    Lungime totala [mm]: 422
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258005729
    195 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 006 029 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 029 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 029
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 006 029
    Lungime totala [mm]: 1510
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986615
    269 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 006 026 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 026 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 026
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 006 026
    Lungime totala [mm]: 1260
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986615
    230 Lei cu TVA
  • DENSO DOX-0269 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DENSO DOX-0269 DENSO Sonda Lambda DENSO DOX-0269
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DENSO
    Cod producator: DOX-0269
    pt. cod original (OE): 8946520730
    Calitate: OE
    Restrictiile producatorului: DENSO
    Dimensiune filet: M18x1.5
    Lungime cablu [mm]: 230
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Masa [g]: 86
    Sonda lambda: Soundă Lambda
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Sonda lambda: incalzit
    Sonda lambda: Sonda Lambda
    Greutate brută [g]: 119
    385 Lei cu TVA
  • FACET 10.8535 Sonda Lambda
    Sonda Lambda FACET 10.8535 FACET Sonda Lambda FACET 10.8535
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: FACET
    Cod producator: 10.8535
    Lungime cablu [mm]: 870
    Numar fire pe cablu: 4
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Sonda lambda: incalzit
    Numar de legaturi: 4
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 10.7007
    453 Lei cu TVA
  • HELLA 6PA 358 066-401 Sonda Lambda
    Sonda Lambda HELLA 6PA 358 066-401 HELLA Sonda Lambda HELLA 6PA 358 066-401
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HELLA
    Cod producator: 6PA 358 066-401
    Lungime cablu [mm]: 750
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Sonda lambda: Sonda planara
    Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
    315 Lei cu TVA
  • DELPHI ES21177-12B1 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DELPHI ES21177-12B1 DELPHI Sonda Lambda DELPHI ES21177-12B1
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DELPHI
    Cod producator: ES21177-12B1
    Lungime cablu [mm]: 250
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: incalzit
    210 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 006 462 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 462 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 462
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 006 462
    Lungime totala [mm]: 430
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 250000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986602
    376 Lei cu TVA
  • PIERBURG 7.05271.77.0 Sonda Lambda
    Sonda Lambda PIERBURG 7.05271.77.0 PIERBURG Sonda Lambda PIERBURG 7.05271.77.0
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: PIERBURG
    Cod producator: 7.05271.77.0
    Tensiune [V]: 12
    Lungime cablu [mm]: 800
    Numar fire pe cablu: 5
    Sonda lambda: incalzit
    432 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 986 502 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 502 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 502
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 986 502
    Cuplaj/clema: reglare conector
    Numar de legaturi: 3
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    304 Lei cu TVA

Informatii

✅ Sonda lambda: pentru toate masini
✅ Sonda lambda marci: BOSCH, HELLA, PIERBURG, NGK, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, VDO, DELPHI, METZGER, MAGNETI MARELLI
✅ Sonda lambda dupa VIN: verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs.
✅ Comanda sonda lambda: 021 555 2141 sau online
✅ Livrare: de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara*
✅ FAN Courier: optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card
✅ Piese auto: AutoPower

Recenzii

oferiti-va evaluarea 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars evaluare 4.6 de 156 recenzia

FAQ: Întrebări frecvente

Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați sonda lambda?

Toate comenzile de sonda lambda sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.

  • Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
  • Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
  • Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
  • Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
  • O comanda de sonda lambda se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.

Cum returnez sau schimb sonda lambda?

Orice comanda de sonda lambda poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.

  • În acest scop, comanda de sonda lambda nu trebuie folosită sau montată.
  • În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
  • In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de sonda lambda.
  • Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
  • La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
  • Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.

Cum și când voi primi comanda de sonda lambda?

Comenzi pentru sonda lambda plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi

  • Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
  • Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
  • Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
  • Comenzile de sonda lambda plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
  • În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.

TOP producatori

star star star star star
Recomand!!! G
Petra Szabó
Petra Szabó
13 December 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Claudiu Buncila
Claudiu Buncila
10 December 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Radu Ruga
Radu Ruga
10 December 2024
star star star star star
Nu recomand aceasta firmă,este o țeapă clară din Bulgaria,am comandat o piesa auto de la ei bineînțeles că numai cu plata online au vrut,livrarea in 25 de zile fara drept de retur!!!!! Livrarea nu a mai ajuns deloc💩,când i-am contactat după o lună,au zis că furnizorul are stoc 0 și o să-mi returneze banii in cont,au mai trecut 2 săptămâni de atunci și nici vorba de banii...deci e țeapă clară aveți mare grijă !!!!!!!!!
Raspuns de la AutoPower:
We allready refund your order on the date of canceling 20.11.2024. And we sent you screenshot from our merchant bank account. Just check your bank statement and check previous dates between 07.11 when you make the order and current day. We double checked that refund with call to our bank and they told as its refunded.
G
Adrian Trifan
Adrian Trifan
03 December 2024
star star star star star
Super profi angajatii. G
Choca
Choca
02 December 2024
star star star star star
Rapizi in livrare,comunicare super. Recomand G
BBG 12
BBG 12
24 November 2024