Sonda lambda pentru masini la preturi accesibile - magazin online

Sonda lambda
Cumpara online 24/7

Sonda lambda - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron

Sonda lambda - De ce mașina mea are patru și pot înlocui eu unul?

Aici, descriem ce sunt sonda lambda, cum funcționează, unde sunt amplasate în sistemul dvs. de evacuare, de ce pot fi două pe conductă și cum să înlocuiți una.

Sonda lambda

Ce este o sondă lambda și cum funcționează?

O sondă lambda (cunoscută și ca senzor O2 sau sondă lambda) este un senzor conceput pentru a genera o citire bazată pe conținutul de oxigen dintr-un sistem de evacuare auto. Senzorul în sine este realizat dintr-un compus ceramic cu electrozi de formă poroasă acoperiți cu platină, înconjurat de o carcasă metalică de protecție. Carcasele senzorului de O2 sunt filetate, iar întreaga unitate este proiectată pentru a se înșuruba până când ajunge într-o poziție jumătate în, jumătate în afara țevii de evacuare. Senzorii moderni de oxigen sunt încălziți pentru a se asigura că ating rapid temperatura de funcționare.

O sondă lambda generează o citire a tensiunii de ieșire prin compararea cantității de oxigen din gazele de evacuare cu cantitatea de oxigen din aerul exterior. Un amestec bogat de combustibil-aer cu o concentrație mai mare de hidrocarburi sau combustibil nears în evacuare determină o cerere de oxigen. Pe măsură ce ionii de oxigen sunt atrași în mod natural către electrozii acoperiți cu platină din interiorul senzorului, tensiunea crește. Dimpotrivă, un amestec sărac de combustibil-aer cu un conținut excesiv de oxigen peste hidrocarburi va face ca ionii de oxigen să curgă din electrozi - rezultând o citire a tensiunii mai scăzute. Pe măsură ce condițiile aerului exterior se schimbă, rezistența poate varia.

Câte sonde lambda sunt necesare pe un vehicul obișnuit?

Fiecare țeavă de evacuare a unui vehicul nou vândut în Statele Unite trebuie să fie echipată cu un convertor catalitic care transformă gazele de eșapament dăunătoare în altele mai puțin dăunătoare datorită reacțiilor chimice care au loc în interiorul acestuia. Sistemele de emisii OBD II (On-Board Diagnostics II), pe vehiculele din SUA de la mijlocul anilor 1990, au cerut ca fiecare convertor catalitic să aibă un senzor de oxigen montat în amonte și un senzor de oxigen montat în aval de acesta. Ca urmare, vehiculele cu un singur evacuare vor fi echipate din fabrică cu doi senzori de oxigen, iar vehiculele cu evacuare dublă vor fi echipate cu patru senzori.

Doi senzori de oxigen per conductă de evacuare permit computerului de control al motorului unui vehicul să compare curățenia eșapamentului înainte de a intra în convertorul catalitic cu evacuarea după ce iese. Acest lucru nu numai că oferă auto-verificarea legală pentru a monitoriza dacă unul dintre senzori ar defecta, dar permite monitorizarea eficienței convertizorului catalitic.

Cu aceste informații, unitatea de control al motorului (ECU) a vehiculului poate compensa amestecurile bogate de aer-combustibil care sunt rezultatul natural al pornirilor la rece a motorului. Unele vehicule au folosit o pompă de aer secundară în timpul încălzirii motorului, pentru a încărca sistemul de evacuare cu oxigen suplimentar din aerul exterior - asigurând că emisiile generale rămân curate. Cea mai nouă soluție la această problemă elimină pompa de aer și, în schimb, utilizează ECU pentru a varia în mod constant amestecul de aer-combustibil între slab și bogat până când motorul atinge temperatura de funcționare.

În timp, excesul de hidrocarburi nearse care trec prin sistemul de evacuare va murdări atât senzorii de oxigen, cât și convertoarele catalitice, scurtând durata de viață a acestora și costând consumatorului o factură mare de reparații pentru piesele de schimb.

Sondă lambda cu bandă îngustă (Standard) vs. bandă largă

Când vă uitați prin senzorii de oxigen de schimb pe care îi oferim, veți observa că unii sunt descriși ca „bandă largă”. Acest lucru este în comparație cu senzorii de „bandă îngustă” care au fost echipamente standard ale fabricii OEM de zeci de ani. Senzorii de oxigen cu bandă largă sunt proiectați să citească o gamă mult mai largă de rapoarte combustibil-aer – determinând exact cât de mult combustibil nears este în sistemul de evacuare. Acestea sunt informații utile dacă calibrați pentru mai multă putere. Avem senzori de O2 cu bandă largă de la Bosch și Edelbrock.

Dacă nu sunteți sigur de ce tip de senzor aveți nevoie, site-ul nostru vă va ghida către senzori care se aplică în mod specific vehiculului dvs. odată ce au fost introduse an, marca și modelul.

Descrierea locației sonda lambda

Sondele lambda frontale sunt situate în sistemul de evacuare în amonte de catalizatorul, adesea adânc în compartimentul motorului. Senzorii frontali sunt denumiți „Senzor 1” pe instrumentele de scanare.

Senzorii de oxigen din spate sunt amplasați în sistemul de evacuare în aval de convertizorul catalitic și sunt denumiți „Senzor 2” pe instrumentele de scanare.

Când se afișează locația sonda lambda, instrumentele de scanare vor folosi termeni precum „Bank 1, Sensor 2”. Motoarele în linie au doar un singur banc de cilindri, astfel încât toți senzorii de O2 de pe un astfel de vehicul vor fi cunoscuți ca Bank 1. Motoarele în formă de V cu două bănci de cilindri (V6, V8, V10, V12) se vor înregistra ca Bank 1 sau Bank 2. Poate fi necesar să consultați informațiile de service ale producătorului vehiculului pentru a determina care bancă este care. Senzorul 1 va fi întotdeauna amplasat înaintea convertizorului catalitic, iar senzorul 2 va fi întotdeauna amplasat după acesta.

Cum pot obține cea mai lungă viață de la sonda lambda?

Sonda lambda, ca și convertoarele catalitice, sunt fabricate din materiale exotice în interior, ceea ce le face mai scumpe la cumpărare. Extinderea duratei de viață a acestor componente se poate face fără nicio întreținere fizică, așa că este logic să urmați practicile de prelungire a vieții și să obțineți maximum pentru banii dvs. În primul rând, feriți-vă de a pune benzină cu reducere de calitate scăzută în rezervor. S-ar putea să economisiți puțini bani în avans, dar calitatea de rafinare mai scăzută care aduce prețuri avantajoase la pompă înseamnă că mai multe impurități trec prin sistemul de evacuare în cele din urmă. În timp, aceștia îți vor murdări senzorii de emisii.

În imaginea A este un nou senzor de oxigen. Imaginea B prezintă un senzor de O2 murdar de ulei, imaginea C arată un senzor murdar de exces de carbon, iar imaginea D prezintă un senzor de O2 cu uzură normală.

Folosirea combustibilului cu o valoare octanică mai mică decât recomandă producătorul vehiculului este, de asemenea, dăunătoare sistemului de evacuare. Octanul îmbunătățește procesul de ardere din interiorul motorului pentru a se asigura că combustibilul arde mai complet fără deșeuri. Eliminați chiar și o parte din octanul de care are nevoie motorul dvs. și aveți hidrocarburi nearse care ies prin evacuare, unde murdează senzorii de O2 și convertoarele catalitice.

Efectuarea întreținerii regulate programate, cum ar fi înlocuirea bujiilor motorului și a filtrelor de aer, este o necesitate. Când bujiile ajung la sfârșitul duratei de viață, și ele pot contribui la arderea incompletă a benzinei și la combustibilul nears în evacuare - ducând la dispariția prematură a echipamentului dumneavoastră de emisii. Vehiculele cu segmente de piston uzate și care ard mult ulei vor murdări, de asemenea, senzorii de oxigen mai des.

Înlocuirea unei sonda lambda

Înlocuirea unei sonde lambda este o muncă de service în capacitatea multor persoane care se simt confortabil să efectueze mici lucrări de întreținere a vehiculelor lor. Un instrument de scanare cu capacitatea de a citi codurile de eroare a motorului vă va permite să vedeți exact care sondă lambda este defectă. În timp ce senzorii de oxigen de pe majoritatea vehiculelor sunt amplasați în locuri ușor accesibile ale sistemului de evacuare, unii senzori din amonte sunt ascunși sub galeria de evacuare - făcându-i extrem de incomode și dificil de atins.

Poate fi necesar să încercați diferite combinații de prize adânci, bare de extensie sau clichete cu cap pivotant pentru a ajunge adânc în compartimentul motorului. O priză special montată pentru sondă lambda va oferi cea mai bună aderență fără a deteriora cablurile atașate în timpul demontării și instalării. Veți dori să lăsați un vehicul cald să se răcească - arsurile de la atingerea componentelor fierbinți de evacuare tind să lase urme.

Când vine vorba de senzori de oxigen de calitate OE, avem o selecție excelentă de la Bosch, Spectra Premium, Delphi, Motorcraft, Mopar, AC Delco, Auto 7, NTK, Denso, Genuine și multe altele.

Instrumente și echipamente necesare:

  • Cale pentru roți pentru plasarea în spatele roților din spate pentru a împiedica vehiculul să se miște sau să se rotească înapoi
  • Cricul pentru vehicule și standuri de cric sau rampe (dacă va fi nevoie de spațiu liber suplimentar)
  • Creperă cu roți (pentru confort)
  • Senzor(i) de oxigen de schimb
  • Piesă priză pentru senzorul de oxigen cu formă specială și montată pentru cheia dumneavoastră
  • Lubrifiant penetrant pentru slăbirea coroziunii în jurul firelor vechiului senzor
  • Compus anti-gripare pentru acoperirea filetelor noilor senzori de O2 care se instalează

După ce ați confirmat locația senzorului de O2 care trebuie înlocuit, conduceți vehiculul pe rampe dacă veți lucra sub el. Sau ridicați vehiculul după cum este necesar și introduceți un cric sau suporturi pentru a-i susține greutatea. Asigurați-vă că selectorul de viteze este în parcare, frâna de urgență este activată și căile roților sunt amplasate în spatele roților din spate pentru a vă asigura că vehiculul rămâne nemișcat.

După decuplarea conectorului de cablu al senzorului de O2 defect, pulverizați zona filetată metalică cu lubrifiant penetrant. În timp ce sistemul de evacuare se răcește în continuare, lăsați lubrifiantul să se înmoaie în fire, unde va slăbi coroziunea care în mod normal face senzorul să fie dificil de deșurubat.

După ce ați lăsat ceva timp penetrantului să-și facă treaba, deșurubați vechiul senzor de la sistemul de evacuare folosind o priză montată. Curățați firele din interiorul orificiului și aplicați lubrifiant anti-gripare pentru a crea o etanșare etanșă care ține la distanță coroziunea și elementele în afară.

O priză de sondă lambda cu formă specială.

Prizele sonda lambda cu formă specială sunt foarte recomandate pentru a oferi o aderență maximă în spațiile înguste, prevenind în același timp deteriorarea componentelor sensibile.

Înainte de a instala o nouă sondă lambda, aplicați lubrifiant anti-gripare pe filete pentru a crea o etanșare etanșă, fără coroziune.

Instalați senzorul de O2 de schimb folosind priza special concepută. Dacă instalați noul senzor pe o flanșă, utilizați o nouă garnitură înainte de a strânge. Apăsați conectorul cablului de la vehicul pe conectorul noului senzor și ați terminat. Un instrument de scanare va șterge orice coduri de eroare a motorului de verificare generate de senzorul care funcționează defectuos.

După cum am menționat anterior, înlocuirea oricăruia dintre senzorii dvs. de O2 nu este o intervenție chirurgicală majoră pentru majoritatea vehiculelor. Presupunând că senzorii pot fi atinși relativ ușor, veți descoperi că munca nu este deloc diferită de întreținerea de rutină a înlocuirii unei bujii. Veți descoperi că instalarea unei noi sonda lambda complet funcționale va ajuta motorul să funcționeze mai bine - obținând puterea și kilometrajul pentru care a fost proiectat, păstrând în același timp mediul mai curat. Dacă aveți întrebări cu privire la înlocuirea sondei lambda, vă așteptăm apelurile șapte zile pe săptămână.



Citeste mai mult

Produse

  • BOSCH F 00H L00 235 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 235 BOSCH Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 235
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: F 00H L00 235
    Lungime totala [mm]: 350
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986507
    677 Lei cu TVA
  • HOFFER 7481562 Sonda Lambda
    Sonda Lambda HOFFER 7481562 HOFFER Sonda Lambda HOFFER 7481562
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HOFFER
    Cod producator: 7481562
    Lungime cablu [mm]: 1150
    Sonda lambda: Sonda planara
    476 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 017 038 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 017 038 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 017 038
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 017 038
    Lungime totala [mm]: 340
    Numar de legaturi: 5
    Interval de schimb recomandat [km]: 250000
    482 Lei cu TVA
  • HELLA 6PA 009 166-791 Sonda Lambda
    Sonda Lambda HELLA 6PA 009 166-791 HELLA Sonda Lambda HELLA 6PA 009 166-791
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HELLA
    Cod producator: 6PA 009 166-791
    Lungime cablu [mm]: 800
    Numărul conexiunilor cu mufă: 6
    Sonda lambda: Sonda Lambda de banda larga
    Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
    438 Lei cu TVA
  • HOFFER 7481581 Sonda Lambda
    Sonda Lambda HOFFER 7481581 HOFFER Sonda Lambda HOFFER 7481581
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HOFFER
    Cod producator: 7481581
    pentru numar articol: 7481581
    Lungime cablu [mm]: 720
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Sonda lambda: Sonda diagnoza
    Sonda lambda: Sonda reglaj
    316 Lei cu TVA
  • DENSO DOX-0150 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DENSO DOX-0150 DENSO Sonda Lambda DENSO DOX-0150
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DENSO
    Cod producator: DOX-0150
    pt. cod original (OE): UNIVERSAL fit
    Calitate: OE
    Restrictiile producatorului: DENSO
    Dimensiune filet: M18x1.5
    Lungime cablu [mm]: 750
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Masa [g]: 93
    Sonda lambda: Soundă Lambda
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Sonda lambda: incalzit
    290 Lei cu TVA
  • PIERBURG 7.02604.07.0 Sonda Lambda
    Sonda Lambda PIERBURG 7.02604.07.0 PIERBURG Sonda Lambda PIERBURG 7.02604.07.0
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: PIERBURG
    Cod producator: 7.02604.07.0
    Tensiune [V]: 12
    Lungime cablu [mm]: 570
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Numar fire pe cablu: 4
    Sonda lambda: incalzit
    395 Lei cu TVA
  • ENGITECH ENT600024 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ENGITECH ENT600024 ENGITECH Sonda Lambda ENGITECH ENT600024
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ENGITECH
    Cod producator: ENT600024
    Lungime cablu [mm]: 770
    Sonda lambda: Sonda reglaj
    Numar de legaturi: 4
    188 Lei cu TVA
  • ESEN SKV 09SKV505 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV505 ESEN SKV Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV505
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ESEN SKV
    Cod producator: 09SKV505
    Tensiune [V]: 12
    Lungime [mm]: 770
    Greutate [kg]: 0,15
    Mod de operare: electric
    Garantie: Garantie 3 ani
    Numar de legaturi: 4
    591 Lei cu TVA
  • ASHIKA 43-U04 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ASHIKA 43-U04 ASHIKA Sonda Lambda ASHIKA 43-U04
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ASHIKA
    Cod producator: 43-U04
    Lungime totala [mm]: 325
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Numar informatii tehnice: Universal
    Sonda lambda: Sonda reglaj
    276 Lei cu TVA
  • ENGITECH ENT600067 Sonda Lambda
    Sonda Lambda ENGITECH ENT600067 ENGITECH Sonda Lambda ENGITECH ENT600067
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: ENGITECH
    Cod producator: ENT600067
    Lungime cablu [mm]: 400
    Sonda lambda: Sonda planara
    Numar de legaturi: 4
    168 Lei cu TVA
  • DELPHI ES20266-12B1 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DELPHI ES20266-12B1 DELPHI Sonda Lambda DELPHI ES20266-12B1
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DELPHI
    Cod producator: ES20266-12B1
    Lungime cablu [mm]: 1060
    Sonda lambda: Sonda planara
    Sonda lambda: incalzit
    294 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 017 203 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 017 203 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 017 203
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 017 203
    Lungime totala [mm]: 1355
    Numar de legaturi: 5
    Interval de schimb recomandat [km]: 250000
    450 Lei cu TVA
  • VEMO V10-76-0015 Sonda Lambda
    Sonda Lambda VEMO V10-76-0015 VEMO Sonda Lambda VEMO V10-76-0015
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: VEMO
    Cod producator: V10-76-0015
    Greutate [kg]: 0,156
    Lungime cablu [mm]: 720
    Sonda lambda: Sonda diagnoza
    Sonda lambda: Filet gresat în prealabil
    Numar de legaturi: 4
    Execuție izolație cablu: cu izolație din plasă de fibre acoperite cu silicon
    230 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 986 602 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 602 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 602
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 986 602
    Cuplaj/clema: reglare conector
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    239 Lei cu TVA
  • DENSO DOX-0117 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DENSO DOX-0117 DENSO Sonda Lambda DENSO DOX-0117
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DENSO
    Cod producator: DOX-0117
    pt. cod original (OE): UNIVERSAL fit
    Calitate: OE
    Restrictiile producatorului: DENSO
    Dimensiune filet: M18x1.5
    Lungime cablu [mm]: 750
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Masa [g]: 103
    Sonda lambda: Soundă Lambda
    Sonda lambda: incalzit
    Sonda lambda: Sonda Lambda
    215 Lei cu TVA
  • MEAT & DORIA 81667E Sonda Lambda
    Sonda Lambda MEAT & DORIA 81667E MEAT & DORIA Sonda Lambda MEAT & DORIA 81667E
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: MEAT & DORIA
    Cod producator: 81667E
    pt. cod original (OE): 7 569 930
    Calitate: OE EQUIVALENT
    Lungime cablu [mm]: 570
    Numărul conexiunilor cu mufă: 5
    Sonda lambda: Sonda Lambda de banda larga
    401 Lei cu TVA
  • QUINTON HAZELL XLOS1016 Sonda Lambda
    Sonda Lambda QUINTON HAZELL XLOS1016 QUINTON HAZELL Sonda Lambda QUINTON HAZELL XLOS1016
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: QUINTON HAZELL
    Cod producator: XLOS1016
    Lungime [mm]: 135
    Lungime cablu [mm]: 400
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Forma carcasa stecher: dreptunghiular
    Sonda lambda: Soundă Lambda
    135 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 281 004 719 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 281 004 719 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 281 004 719
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 281 004 719
    Lungime totala [mm]: 520
    Numar de legaturi: 4
    511 Lei cu TVA
  • HELLA 6PA 358 066-401 Sonda Lambda
    Sonda Lambda HELLA 6PA 358 066-401 HELLA Sonda Lambda HELLA 6PA 358 066-401
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HELLA
    Cod producator: 6PA 358 066-401
    Lungime cablu [mm]: 750
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Sonda lambda: Sonda planara
    Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
    301 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 258 005 271 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 005 271 BOSCH Sonda Lambda BOSCH 0 258 005 271
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 258 005 271
    Lungime totala [mm]: 450
    Numar de legaturi: 4
    Interval de schimb recomandat [km]: 160000
    391 Lei cu TVA
  • MAXGEAR 59-0012 Sonda Lambda
    Sonda Lambda MAXGEAR 59-0012 MAXGEAR Sonda Lambda MAXGEAR 59-0012
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: MAXGEAR
    Cod producator: 59-0012
    Cuplaj/clema: reglare conector
    Sonda lambda: incalzit
    Numar de legaturi: 4
    300 Lei cu TVA
  • BOSCH F 00H L00 440 Sonda Lambda
    Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 440 BOSCH Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 440
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: BOSCH
    Cod producator: F 00H L00 440
    499 Lei cu TVA
  • HOFFER 7481508E Sonda Lambda
    Sonda Lambda HOFFER 7481508E HOFFER Sonda Lambda HOFFER 7481508E
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HOFFER
    Cod producator: 7481508E
    Calitate: OE EQUIVALENT
    Lungime cablu [mm]: 200
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Sonda lambda: fara incalzire
    295 Lei cu TVA
  • HELLA 6PA 009 166-801 Sonda Lambda
    Sonda Lambda HELLA 6PA 009 166-801 HELLA Sonda Lambda HELLA 6PA 009 166-801
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: HELLA
    Cod producator: 6PA 009 166-801
    Lungime cablu [mm]: 400
    Numărul conexiunilor cu mufă: 6
    Sonda lambda: Sonda Lambda de banda larga
    Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
    562 Lei cu TVA
  • DENSO DOX-0121 Sonda Lambda
    Sonda Lambda DENSO DOX-0121 DENSO Sonda Lambda DENSO DOX-0121
    Produs: Sonda Lambda
    Producator: DENSO
    Cod producator: DOX-0121
    pt. cod original (OE): UNIVERSAL fit
    Calitate: OE
    Restrictiile producatorului: DENSO
    Dimensiune filet: M18x1.5
    Lungime cablu [mm]: 750
    Numărul conexiunilor cu mufă: 4
    Masa [g]: 95
    Sonda lambda: Soundă Lambda
    Sonda lambda: incalzit
    Sonda lambda: Sonda Lambda
    215 Lei cu TVA

Informatii

✅ Sonda lambda: pentru toate masini
✅ Sonda lambda marci: BOSCH, HELLA, PIERBURG, NGK, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, VDO, DELPHI, METZGER, MAGNETI MARELLI
✅ Sonda lambda dupa VIN: verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs.
✅ Comanda sonda lambda: 021 555 2141 sau online
✅ Livrare: de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara*
✅ FAN Courier: optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card
✅ Piese auto: AutoPower

Recenzii

oferiti-va evaluarea 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars evaluare 4.6 de 156 recenzia

FAQ: Întrebări frecvente

Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați sonda lambda?

Toate comenzile de sonda lambda sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.

  • Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
  • Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
  • Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
  • Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
  • O comanda de sonda lambda se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.

Cum returnez sau schimb sonda lambda?

Orice comanda de sonda lambda poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.

  • În acest scop, comanda de sonda lambda nu trebuie folosită sau montată.
  • În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
  • In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de sonda lambda.
  • Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
  • La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
  • Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.

Cum și când voi primi comanda de sonda lambda?

Comenzi pentru sonda lambda plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi

  • Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
  • Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
  • Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
  • Comenzile de sonda lambda plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
  • În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024
star star star star star
torul a decurs perfect, explicatiile si informatiile pentru piese cat si timpul de primire al produselor....multumesc G
go computer
go computer
24 March 2024