Sonda lambda pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Sonda lambda Audi
- Sonda lambda Alfa Romeo
- Sonda lambda BMW
- Sonda lambda Mercedes-Benz
- Sonda lambda VW
- Sonda lambda Opel
- Sonda lambda Citroen
- Sonda lambda Renault
- Sonda lambda Peugeot
- Sonda lambda Fiat
- Sonda lambda Ford
- Sonda lambda Seat
- Sonda lambda Skoda
- Sonda lambda Toyota
- Sonda lambda Volvo
- Sonda lambda Chevrolet
- Sonda lambda CHRYSLER
- Sonda lambda Dacia
- Sonda lambda Daewoo
- Sonda lambda Daihatsu
- Sonda lambda Dodge
- Sonda lambda Honda
- Sonda lambda Hyundai
- Sonda lambda Infiniti
- Sonda lambda Jaguar
- Sonda lambda Jeep
- Sonda lambda Kia
- Sonda lambda Lancia
- Sonda lambda Land Rover
- Sonda lambda Lexus
- Sonda lambda Mazda
- Sonda lambda Mini
- Sonda lambda Mitsubishi
- Sonda lambda Nissan
- Sonda lambda Porsche
- Sonda lambda Rover
- Sonda lambda Saab
- Sonda lambda Smart
- Sonda lambda SsangYong
- Sonda lambda Subaru
- Sonda lambda Suzuki
- Sonda lambda Tesla
- Sonda lambda Aston Martin
- Sonda lambda Autobianchi
- Sonda lambda Bentley
- Sonda lambda Bugatti
- Sonda lambda Buick
- Sonda lambda Cadillac
- Sonda lambda Ferrari
- Sonda lambda Great Wall
- Sonda lambda Hummer
- Sonda lambda ISUZU
- Sonda lambda Lada
- Sonda lambda Lamborghini
- Sonda lambda Lincoln
- Sonda lambda Lotus
- Sonda lambda Maserati
- Sonda lambda MG
- Sonda lambda Moskvich
- Sonda lambda Pontiac
- Sonda lambda Rolls-Royce
- Sonda lambda Trabant
- Sonda lambda UAZ
- Sonda lambda Vauxhall
Sonda lambda - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron
Sonda lambda - De ce mașina mea are patru și pot înlocui eu unul?
Aici, descriem ce sunt sonda lambda, cum funcționează, unde sunt amplasate în sistemul dvs. de evacuare, de ce pot fi două pe conductă și cum să înlocuiți una.
Ce este o sondă lambda și cum funcționează?
O sondă lambda (cunoscută și ca senzor O2 sau sondă lambda) este un senzor conceput pentru a genera o citire bazată pe conținutul de oxigen dintr-un sistem de evacuare auto. Senzorul în sine este realizat dintr-un compus ceramic cu electrozi de formă poroasă acoperiți cu platină, înconjurat de o carcasă metalică de protecție. Carcasele senzorului de O2 sunt filetate, iar întreaga unitate este proiectată pentru a se înșuruba până când ajunge într-o poziție jumătate în, jumătate în afara țevii de evacuare. Senzorii moderni de oxigen sunt încălziți pentru a se asigura că ating rapid temperatura de funcționare.
O sondă lambda generează o citire a tensiunii de ieșire prin compararea cantității de oxigen din gazele de evacuare cu cantitatea de oxigen din aerul exterior. Un amestec bogat de combustibil-aer cu o concentrație mai mare de hidrocarburi sau combustibil nears în evacuare determină o cerere de oxigen. Pe măsură ce ionii de oxigen sunt atrași în mod natural către electrozii acoperiți cu platină din interiorul senzorului, tensiunea crește. Dimpotrivă, un amestec sărac de combustibil-aer cu un conținut excesiv de oxigen peste hidrocarburi va face ca ionii de oxigen să curgă din electrozi - rezultând o citire a tensiunii mai scăzute. Pe măsură ce condițiile aerului exterior se schimbă, rezistența poate varia.
Câte sonde lambda sunt necesare pe un vehicul obișnuit?
Fiecare țeavă de evacuare a unui vehicul nou vândut în Statele Unite trebuie să fie echipată cu un convertor catalitic care transformă gazele de eșapament dăunătoare în altele mai puțin dăunătoare datorită reacțiilor chimice care au loc în interiorul acestuia. Sistemele de emisii OBD II (On-Board Diagnostics II), pe vehiculele din SUA de la mijlocul anilor 1990, au cerut ca fiecare convertor catalitic să aibă un senzor de oxigen montat în amonte și un senzor de oxigen montat în aval de acesta. Ca urmare, vehiculele cu un singur evacuare vor fi echipate din fabrică cu doi senzori de oxigen, iar vehiculele cu evacuare dublă vor fi echipate cu patru senzori.
Doi senzori de oxigen per conductă de evacuare permit computerului de control al motorului unui vehicul să compare curățenia eșapamentului înainte de a intra în convertorul catalitic cu evacuarea după ce iese. Acest lucru nu numai că oferă auto-verificarea legală pentru a monitoriza dacă unul dintre senzori ar defecta, dar permite monitorizarea eficienței convertizorului catalitic.
Cu aceste informații, unitatea de control al motorului (ECU) a vehiculului poate compensa amestecurile bogate de aer-combustibil care sunt rezultatul natural al pornirilor la rece a motorului. Unele vehicule au folosit o pompă de aer secundară în timpul încălzirii motorului, pentru a încărca sistemul de evacuare cu oxigen suplimentar din aerul exterior - asigurând că emisiile generale rămân curate. Cea mai nouă soluție la această problemă elimină pompa de aer și, în schimb, utilizează ECU pentru a varia în mod constant amestecul de aer-combustibil între slab și bogat până când motorul atinge temperatura de funcționare.
În timp, excesul de hidrocarburi nearse care trec prin sistemul de evacuare va murdări atât senzorii de oxigen, cât și convertoarele catalitice, scurtând durata de viață a acestora și costând consumatorului o factură mare de reparații pentru piesele de schimb.
Sondă lambda cu bandă îngustă (Standard) vs. bandă largă
Când vă uitați prin senzorii de oxigen de schimb pe care îi oferim, veți observa că unii sunt descriși ca „bandă largă”. Acest lucru este în comparație cu senzorii de „bandă îngustă” care au fost echipamente standard ale fabricii OEM de zeci de ani. Senzorii de oxigen cu bandă largă sunt proiectați să citească o gamă mult mai largă de rapoarte combustibil-aer – determinând exact cât de mult combustibil nears este în sistemul de evacuare. Acestea sunt informații utile dacă calibrați pentru mai multă putere. Avem senzori de O2 cu bandă largă de la Bosch și Edelbrock.
Dacă nu sunteți sigur de ce tip de senzor aveți nevoie, site-ul nostru vă va ghida către senzori care se aplică în mod specific vehiculului dvs. odată ce au fost introduse an, marca și modelul.
Descrierea locației sonda lambda
Sondele lambda frontale sunt situate în sistemul de evacuare în amonte de catalizatorul, adesea adânc în compartimentul motorului. Senzorii frontali sunt denumiți „Senzor 1” pe instrumentele de scanare.
Senzorii de oxigen din spate sunt amplasați în sistemul de evacuare în aval de convertizorul catalitic și sunt denumiți „Senzor 2” pe instrumentele de scanare.
Când se afișează locația sonda lambda, instrumentele de scanare vor folosi termeni precum „Bank 1, Sensor 2”. Motoarele în linie au doar un singur banc de cilindri, astfel încât toți senzorii de O2 de pe un astfel de vehicul vor fi cunoscuți ca Bank 1. Motoarele în formă de V cu două bănci de cilindri (V6, V8, V10, V12) se vor înregistra ca Bank 1 sau Bank 2. Poate fi necesar să consultați informațiile de service ale producătorului vehiculului pentru a determina care bancă este care. Senzorul 1 va fi întotdeauna amplasat înaintea convertizorului catalitic, iar senzorul 2 va fi întotdeauna amplasat după acesta.
Cum pot obține cea mai lungă viață de la sonda lambda?
Sonda lambda, ca și convertoarele catalitice, sunt fabricate din materiale exotice în interior, ceea ce le face mai scumpe la cumpărare. Extinderea duratei de viață a acestor componente se poate face fără nicio întreținere fizică, așa că este logic să urmați practicile de prelungire a vieții și să obțineți maximum pentru banii dvs. În primul rând, feriți-vă de a pune benzină cu reducere de calitate scăzută în rezervor. S-ar putea să economisiți puțini bani în avans, dar calitatea de rafinare mai scăzută care aduce prețuri avantajoase la pompă înseamnă că mai multe impurități trec prin sistemul de evacuare în cele din urmă. În timp, aceștia îți vor murdări senzorii de emisii.
Folosirea combustibilului cu o valoare octanică mai mică decât recomandă producătorul vehiculului este, de asemenea, dăunătoare sistemului de evacuare. Octanul îmbunătățește procesul de ardere din interiorul motorului pentru a se asigura că combustibilul arde mai complet fără deșeuri. Eliminați chiar și o parte din octanul de care are nevoie motorul dvs. și aveți hidrocarburi nearse care ies prin evacuare, unde murdează senzorii de O2 și convertoarele catalitice.
Efectuarea întreținerii regulate programate, cum ar fi înlocuirea bujiilor motorului și a filtrelor de aer, este o necesitate. Când bujiile ajung la sfârșitul duratei de viață, și ele pot contribui la arderea incompletă a benzinei și la combustibilul nears în evacuare - ducând la dispariția prematură a echipamentului dumneavoastră de emisii. Vehiculele cu segmente de piston uzate și care ard mult ulei vor murdări, de asemenea, senzorii de oxigen mai des.
Înlocuirea unei sonda lambda
Înlocuirea unei sonde lambda este o muncă de service în capacitatea multor persoane care se simt confortabil să efectueze mici lucrări de întreținere a vehiculelor lor. Un instrument de scanare cu capacitatea de a citi codurile de eroare a motorului vă va permite să vedeți exact care sondă lambda este defectă. În timp ce senzorii de oxigen de pe majoritatea vehiculelor sunt amplasați în locuri ușor accesibile ale sistemului de evacuare, unii senzori din amonte sunt ascunși sub galeria de evacuare - făcându-i extrem de incomode și dificil de atins.
Poate fi necesar să încercați diferite combinații de prize adânci, bare de extensie sau clichete cu cap pivotant pentru a ajunge adânc în compartimentul motorului. O priză special montată pentru sondă lambda va oferi cea mai bună aderență fără a deteriora cablurile atașate în timpul demontării și instalării. Veți dori să lăsați un vehicul cald să se răcească - arsurile de la atingerea componentelor fierbinți de evacuare tind să lase urme.
Când vine vorba de senzori de oxigen de calitate OE, avem o selecție excelentă de la Bosch, Spectra Premium, Delphi, Motorcraft, Mopar, AC Delco, Auto 7, NTK, Denso, Genuine și multe altele.
Instrumente și echipamente necesare:
- Cale pentru roți pentru plasarea în spatele roților din spate pentru a împiedica vehiculul să se miște sau să se rotească înapoi
- Cricul pentru vehicule și standuri de cric sau rampe (dacă va fi nevoie de spațiu liber suplimentar)
- Creperă cu roți (pentru confort)
- Senzor(i) de oxigen de schimb
- Piesă priză pentru senzorul de oxigen cu formă specială și montată pentru cheia dumneavoastră
- Lubrifiant penetrant pentru slăbirea coroziunii în jurul firelor vechiului senzor
- Compus anti-gripare pentru acoperirea filetelor noilor senzori de O2 care se instalează
După ce ați confirmat locația senzorului de O2 care trebuie înlocuit, conduceți vehiculul pe rampe dacă veți lucra sub el. Sau ridicați vehiculul după cum este necesar și introduceți un cric sau suporturi pentru a-i susține greutatea. Asigurați-vă că selectorul de viteze este în parcare, frâna de urgență este activată și căile roților sunt amplasate în spatele roților din spate pentru a vă asigura că vehiculul rămâne nemișcat.
După decuplarea conectorului de cablu al senzorului de O2 defect, pulverizați zona filetată metalică cu lubrifiant penetrant. În timp ce sistemul de evacuare se răcește în continuare, lăsați lubrifiantul să se înmoaie în fire, unde va slăbi coroziunea care în mod normal face senzorul să fie dificil de deșurubat.
După ce ați lăsat ceva timp penetrantului să-și facă treaba, deșurubați vechiul senzor de la sistemul de evacuare folosind o priză montată. Curățați firele din interiorul orificiului și aplicați lubrifiant anti-gripare pentru a crea o etanșare etanșă care ține la distanță coroziunea și elementele în afară.
Prizele sonda lambda cu formă specială sunt foarte recomandate pentru a oferi o aderență maximă în spațiile înguste, prevenind în același timp deteriorarea componentelor sensibile.
Instalați senzorul de O2 de schimb folosind priza special concepută. Dacă instalați noul senzor pe o flanșă, utilizați o nouă garnitură înainte de a strânge. Apăsați conectorul cablului de la vehicul pe conectorul noului senzor și ați terminat. Un instrument de scanare va șterge orice coduri de eroare a motorului de verificare generate de senzorul care funcționează defectuos.
După cum am menționat anterior, înlocuirea oricăruia dintre senzorii dvs. de O2 nu este o intervenție chirurgicală majoră pentru majoritatea vehiculelor. Presupunând că senzorii pot fi atinși relativ ușor, veți descoperi că munca nu este deloc diferită de întreținerea de rutină a înlocuirii unei bujii. Veți descoperi că instalarea unei noi sonda lambda complet funcționale va ajuta motorul să funcționeze mai bine - obținând puterea și kilometrajul pentru care a fost proiectat, păstrând în același timp mediul mai curat. Dacă aveți întrebări cu privire la înlocuirea sondei lambda, vă așteptăm apelurile șapte zile pe săptămână.
Produse
-
BOSCH 0 258 006 028 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 028Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 006 028Lungime totala [mm]: 410Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986615201 Lei cu TVA
-
CALORSTAT by Vernet LS140726 Sonda Lambda
Sonda Lambda CALORSTAT by Vernet LS140726Produs: Sonda LambdaProducator: CALORSTAT by VernetCod producator: LS140726Lungime [mm]: 525Nr. de cuplaje: 4288 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 006 537 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 537Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 006 537Lungime totala [mm]: 440Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 250000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986602152 Lei cu TVA
-
DENSO DOX-0361 Sonda Lambda
Sonda Lambda DENSO DOX-0361Produs: Sonda LambdaProducator: DENSOCod producator: DOX-0361pt. cod original (OE): 22641AA480Calitate: OERestrictiile producatorului: DENSODimensiune filet: M18x1.5Lungime cablu [mm]: 585Numărul conexiunilor cu mufă: 4Masa [g]: 117Sonda lambda: Filet gresat în prealabilSonda lambda: Sonda Lambda de banda largaSonda lambda: incalzitSonda lambda: Sonda LambdaGreutate brută [g]: 150641 Lei cu TVA
-
BOSCH F 00H L00 311 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH F 00H L00 311Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: F 00H L00 311Lungime totala [mm]: 422Numar de legaturi: 1Interval de schimb recomandat [km]: 100000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986501158 Lei cu TVA
-
EPS 1.998.242 Sonda Lambda
Sonda Lambda EPS 1.998.242Produs: Sonda LambdaProducator: EPSCod producator: 1.998.242Lungime cablu [mm]: 450Numar fire pe cablu: 4Sonda lambda: Sonda planaraSonda lambda: Filet gresat în prealabilSonda lambda: incalzitNumar de legaturi: 4disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 1.998.240449 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 986 602 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 602Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 986 602Cuplaj/clema: reglare conectorNumar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000244 Lei cu TVA
-
ENGITECH ENT600005 Sonda Lambda
Sonda Lambda ENGITECH ENT600005Produs: Sonda LambdaProducator: ENGITECHCod producator: ENT600005Lungime cablu [mm]: 570Sonda lambda: Sonda reglajNumar de legaturi: 4220 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 986 507 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 507Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 986 507Cuplaj/clema: reglare conectorNumar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000242 Lei cu TVA
-
MAGNETI MARELLI 466016355252 Sonda Lambda
Sonda Lambda MAGNETI MARELLI 466016355252Produs: Sonda LambdaProducator: MAGNETI MARELLICod producator: 466016355252Lungime [mm]: 570Rezistenta electrica [Ohm]: 9Lungime cablu [mm]: 570Numar fire pe cablu: 4Sonda lambda: incalzitNumar de legaturi: 4174 Lei cu TVA
-
DELPHI ES20308-12B1 Sonda Lambda
Sonda Lambda DELPHI ES20308-12B1Produs: Sonda LambdaProducator: DELPHICod producator: ES20308-12B1Lungime cablu [mm]: 530Sonda lambda: Sonda planaraSonda lambda: incalzit245 Lei cu TVA
-
NTY ESL-UV-001 Sonda Lambda
Sonda Lambda NTY ESL-UV-001Produs: Sonda LambdaProducator: NTYCod producator: ESL-UV-001Sonda lambda: Soundă LambdaSonda lambda: Filet gresat în prealabilNumar fabricatie: ESL-UV-001191 Lei cu TVA
-
ASHIKA 43-U04 Sonda Lambda
Sonda Lambda ASHIKA 43-U04Produs: Sonda LambdaProducator: ASHIKACod producator: 43-U04Lungime totala [mm]: 325Numărul conexiunilor cu mufă: 4Numar informatii tehnice: UniversalSonda lambda: Sonda reglaj351 Lei cu TVA
-
DELPHI ES20284-12B1 Sonda Lambda
Sonda Lambda DELPHI ES20284-12B1Produs: Sonda LambdaProducator: DELPHICod producator: ES20284-12B1Lungime cablu [mm]: 300Sonda lambda: Sonda planaraSonda lambda: incalzit249 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 010 081 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 010 081Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 010 081Lungime totala [mm]: 565Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000234 Lei cu TVA
-
EPS 1.998.260 Sonda Lambda
Sonda Lambda EPS 1.998.260Produs: Sonda LambdaProducator: EPSCod producator: 1.998.260Lungime cablu [mm]: 570Numar fire pe cablu: 4Sonda lambda: Sonda planaraSonda lambda: Filet gresat în prealabilSonda lambda: incalzitNumar de legaturi: 4disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 1.998.235648 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 003 957 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 003 957Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 003 957Lungime totala [mm]: 1236Numar de legaturi: 3Interval de schimb recomandat [km]: 100000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986502290 Lei cu TVA
-
ENGITECH ENT600053 Sonda Lambda
Sonda Lambda ENGITECH ENT600053Produs: Sonda LambdaProducator: ENGITECHCod producator: ENT600053Lungime cablu [mm]: 430Sonda lambda: Sonda reglajNumar de legaturi: 4385 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 005 717 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 005 717Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 005 717Lungime totala [mm]: 422Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258005729195 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 006 029 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 029Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 006 029Lungime totala [mm]: 1510Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986615269 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 006 026 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 026Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 006 026Lungime totala [mm]: 1260Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 160000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986615230 Lei cu TVA
-
DENSO DOX-0269 Sonda Lambda
Sonda Lambda DENSO DOX-0269Produs: Sonda LambdaProducator: DENSOCod producator: DOX-0269pt. cod original (OE): 8946520730Calitate: OERestrictiile producatorului: DENSODimensiune filet: M18x1.5Lungime cablu [mm]: 230Numărul conexiunilor cu mufă: 4Masa [g]: 86Sonda lambda: Soundă LambdaSonda lambda: Filet gresat în prealabilSonda lambda: incalzitSonda lambda: Sonda LambdaGreutate brută [g]: 119385 Lei cu TVA
-
FACET 10.8535 Sonda Lambda
Sonda Lambda FACET 10.8535Produs: Sonda LambdaProducator: FACETCod producator: 10.8535Lungime cablu [mm]: 870Numar fire pe cablu: 4Sonda lambda: Sonda planaraSonda lambda: Filet gresat în prealabilSonda lambda: incalzitNumar de legaturi: 4disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 10.7007453 Lei cu TVA
-
HELLA 6PA 358 066-401 Sonda Lambda
Sonda Lambda HELLA 6PA 358 066-401Produs: Sonda LambdaProducator: HELLACod producator: 6PA 358 066-401Lungime cablu [mm]: 750Numărul conexiunilor cu mufă: 4Sonda lambda: Sonda planaraMontarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:315 Lei cu TVA
-
DELPHI ES21177-12B1 Sonda Lambda
Sonda Lambda DELPHI ES21177-12B1Produs: Sonda LambdaProducator: DELPHICod producator: ES21177-12B1Lungime cablu [mm]: 250Sonda lambda: Sonda planaraSonda lambda: incalzit210 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 006 462 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 462Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 006 462Lungime totala [mm]: 430Numar de legaturi: 4Interval de schimb recomandat [km]: 250000disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.: 0258986602376 Lei cu TVA
-
PIERBURG 7.05271.77.0 Sonda Lambda
Sonda Lambda PIERBURG 7.05271.77.0Produs: Sonda LambdaProducator: PIERBURGCod producator: 7.05271.77.0Tensiune [V]: 12Lungime cablu [mm]: 800Numar fire pe cablu: 5Sonda lambda: incalzit432 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 258 986 502 Sonda Lambda
Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 502Produs: Sonda LambdaProducator: BOSCHCod producator: 0 258 986 502Cuplaj/clema: reglare conectorNumar de legaturi: 3Interval de schimb recomandat [km]: 160000304 Lei cu TVA
Informatii
✅ Sonda lambda: | pentru toate masini |
✅ Sonda lambda marci: | BOSCH, HELLA, PIERBURG, NGK, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, VDO, DELPHI, METZGER, MAGNETI MARELLI |
✅ Sonda lambda dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda sonda lambda: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați sonda lambda?
Toate comenzile de sonda lambda sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de sonda lambda se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb sonda lambda?
Orice comanda de sonda lambda poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de sonda lambda nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de sonda lambda.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de sonda lambda?
Comenzi pentru sonda lambda plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de sonda lambda plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Raspuns de la AutoPower:
We allready refund your order on the date of canceling 20.11.2024. And we sent you screenshot from our merchant bank account. Just check your bank statement and check previous dates between 07.11 when you make the order and current day. We double checked that refund with call to our bank and they told as its refunded.