Termostat auto pentru masini la preturi accesibile - magazin online


- Termostat Audi
- Termostat Alfa Romeo
- Termostat BMW
- Termostat Mercedes-Benz
- Termostat VW
- Termostat Opel
- Termostat Citroen
- Termostat Renault
- Termostat Peugeot
- Termostat Fiat
- Termostat Ford
- Termostat Seat
- Termostat Skoda
- Termostat Toyota
- Termostat Volvo
- Termostat Chevrolet
- Termostat CHRYSLER
- Termostat Dacia
- Termostat Daewoo
- Termostat Daihatsu
- Termostat Dodge
- Termostat Honda
- Termostat Hyundai
- Termostat Infiniti
- Termostat Jaguar
- Termostat Jeep
- Termostat Kia
- Termostat Lancia
- Termostat Land Rover
- Termostat Lexus
- Termostat Mazda
- Termostat Mini
- Termostat Mitsubishi
- Termostat Nissan
- Termostat Porsche
- Termostat Rover
- Termostat Saab
- Termostat Smart
- Termostat SsangYong
- Termostat Subaru
- Termostat Suzuki
- Termostat Tesla
- Termostat Aston Martin
- Termostat Autobianchi
- Termostat Bentley
- Termostat Bugatti
- Termostat Buick
- Termostat Cadillac
- Termostat Ferrari
- Termostat Great Wall
- Termostat Hummer
- Termostat ISUZU
- Termostat Lada
- Termostat Lamborghini
- Termostat Lincoln
- Termostat Lotus
- Termostat Maserati
- Termostat MG
- Termostat Moskvich
- Termostat Pontiac
- Termostat Rolls-Royce
- Termostat Trabant
- Termostat UAZ
- Termostat Vauxhall
Termostat auto - Behr, Mahle, Facet, Swag, Wahler
Când este timpul să îmi înlocuiesc termostatul auto?
Producătorii de automobile nu specifică un kilometraj când ar trebui înlocuite termostat auto. Discutăm despre modul în care funcționează și acoperim semnele de avertizare că este timpul să vă înlocuiți termostatul.

Când vă gândiți că temperaturile din camerele de ardere ale unui motor ajung la peste 1.000 de grade, este o minune să luați în considerare cât de eficiente sunt sistemele de răcire a motorului în a elimina această căldură - menținând lucrurile într-un interval „ușor” de 80-100 de grade.
Un sistem obișnuit de răcire include o pompă de apă care circulă lichid de răcire, canale în blocul motor pentru ca lichidul de răcire să curgă și să preia căldura de ardere, un radiator care distribuie căldura lichidului de răcire în aerul exterior, un miez de încălzire care distribuie căldură pasagerului compartiment și un termostat auto (montat într-o carcasă pe blocul motor) care servește drept stație de comutare pentru a direcționa lichidul de răcire în diferite locații, după cum este necesar.

Lichidul de răcire în sine este de obicei un amestec 50/50 de apă distilată și substanțe chimice, cum ar fi etilenglicolul. Deoarece acest amestec servește la scăderea punctului de îngheț al apei pure, este descris și ca „antigel”. Compoziția chimică a lichidului de răcire, precum și presiunea sub care se află, ridică, de asemenea, punctul de fierbere la o temperatură mai mare decât apa pură - permițând sistemului să funcționeze la temperaturile necesare fără catastrofă. Pentru mai multe detalii despre lichidul de răcire lichid și variațiile acestuia care există, consultați articolul nostru conex Antigel explicat: ce face și de ce este necesar.
În acest articol, ne vom concentra pe ceea ce fac termostatele, cum să spunem când unul funcționează defectuos și să oferim câteva îndrumări cu privire la momentul în care ar trebui să fie înlocuite. Producătorii de vehicule nu specifică un kilometraj sau un interval de dată pentru înlocuirea termostatului așa cum o fac pentru un filtru de aer sau curea de distribuție, deoarece termostatele nu sunt considerate un element de întreținere de rutină. În schimb, acestea ar trebui înlocuite „dacă și când piesa funcționează defectuos”. În loc să așteptăm ca acest lucru să se întâmple, vă vom sfătui și cu privire la alte oportunități bune de înlocuire.
Cum funcționează un termostat auto?
Când am menționat că un termostat servește drept stație de comutare, ne referim că termostatul este în esență o supapă care se deschide și se închide proporțional cu temperatura lichidului de răcire. Când motorul este pornit la rece, este important, de dragul eficienței motorului și al emisiilor, să se încălzească cât mai repede posibil. Pentru a face acest lucru, termostatul va porni în poziția complet închisă - blocând orice flux de lichid de răcire în radiator, unde ar pierde căldură. În schimb, lichidul de răcire este redirecționat înapoi în blocul motor pentru a se asigura că atinge temperatura ideală (aproximativ 90 de grade) mai devreme - indiferent de cât de cald sau rece este aerul exterior.

Componentele de bază ale unui termostat sunt arcurile metalice, flanșa, ansamblul cadrului și o supapă care conține un piston încorporat într-o ceară specială. Când lichidul de răcire începe să se încălzească, termostatul începe automat să se deschidă. Acest lucru se datorează presiunii de la un piston care este împins în sus în supapă, pe măsură ce o pelită de ceară se topește și se extinde la o anumită temperatură și de la unul dintre cele două arcuri. Ambele metode mecanice sunt simple și durabile, fără a se deteriora sau rupe odată cu vârsta.

Pe măsură ce termostatul se deschide, fluxul de lichid de răcire este deviat treptat în calorifer. Termostatele au o „evaluare” de temperatură (cum ar fi 80 sau 90 de grade) care este temperatura la care termostatul începe să se deschidă. Va ajunge la punctul complet deschis cu aproximativ -10 până la -7 de grade mai sus. Acest rating de temperatură va fi ștampilat vizibil pe termostat undeva. Pentru a preveni blocarea aerului din sistemul de răcire și crearea de puncte fierbinți, majoritatea termostatelor au un fel de supapă de reținere care permite aerului să treacă și să fie eliberat.

Unele termostate sunt integrate în ansamblurile de carcasă
De la începutul mileniului sau cam asa ceva, mulți producători de automobile au trecut la termostate care fac parte dintr-un ansamblu de carcasă integrat situat pe blocul motor sau chiulasa. O conductă de pe carcasă acționează ca ieșire a lichidului de răcire. Termostatele tradiționale de sine stătătoare se află și în interiorul ansamblurilor de carcasă - cu toate acestea, ele sunt înlocuite independent de carcasă.

Un termostat integrat funcționează la fel ca o unitate de sine stătătoare, cu un avantaj fiind că carcasa integrată este mai ușor de accesat și înlocuit în ansamblu. Acesta este un plus, deoarece ansamblurile de carcasă se pot deteriora, de asemenea, dacă a apărut o condiție anterioară de supraîncălzire. În plus, probabilitatea ca un termostat să fie instalat într-o poziție greșită este eliminată.
Semnele că un termostat funcționează defectuos
Nimic nu durează pentru totdeauna - și nici termostatele. Atunci când funcționează defectuos, cel mai adesea rămân blocate fie în poziția deschisă, fie în poziția închisă.

Un termostat care este blocat deschis va circula lichidul de răcire prin radiator în orice moment, chiar și în timpul pornirilor la rece. Ca urmare, motorul nu poate atinge niciodată temperatura maximă normală de funcționare, iar indicatorul de temperatură a lichidului de răcire poate să plutească într-un punct care este mai rece decât de obicei. Acest lucru are un efect negativ asupra arderii, ceea ce duce la contaminarea combustibilului nears și a uleiului de motor. Este posibil să observați că interiorul vehiculului dumneavoastră nu se încălzește niciodată prea mult în lunile de iarnă, deoarece lichidul de răcire care trece prin miezul încălzitorului nu este suficient de cald pentru a produce căldură. Un termostat nu se „deschide” în acest fel dacă arcul se rupe sau murdăria din sistem împiedică închiderea completă a supapei.

Dimpotrivă, un termostat care rămâne în poziția închis va bloca complet fluxul de lichid de răcire către radiator, unde căldura este evacuată în aerul exterior. Temperaturile motorului cresc rapid și în curând rezultă o supraîncălzire periculoasă. De obicei, un termostat nu se „închide” în acest fel dacă peletul de ceară a fost corupt de coroziune sau de o stare anterioară de supraîncălzire.
Rețineți că, dacă indicatorul de temperatură atinge linia roșie din orice motiv, termostatul ar trebui examinat pentru orice eventuale deteriorări și luat în considerare pentru înlocuire. Acest lucru se datorează faptului că carcasele metalice s-ar putea deforma și și-au pierdut forma inițială, iar proprietățile cilindrului de ceară au fost compromise. După cum vă puteți imagina, un termostat care suferă acest tip de deteriorare nu va fi capabil să funcționeze normal și să-și facă treaba.
Uneori, un termostat care funcționează defectuos se va bloca într-o poziție parțială sau se poate deschide și închide neregulat în stropi. Temperatura lichidului de răcire va fluctua și este posibil să vedeți o citire a manometrului care se schimbă la nord și la sud de punctul central unde ar trebui să fie. În funcție de marca și modelul dvs., citirile incorecte ale indicatorului de temperatură pot declanșa și o lumină de avertizare pentru verificarea motorului.
Momente oportune pentru a înlocui un termostat
După cum am menționat mai devreme, producătorii auto evită să prescrie un timp stabilit sau un kilometraj pentru a înlocui un termostat. Tindem să fim de acord că, în mod normal, termostatele durează mult timp și, prin urmare, înlocuirea lor prea devreme ar putea să nu fie cea mai bună utilizare a banilor câștigați cu greu pentru piese auto.

Cu toate acestea, există mai multe motive pentru care ar trebui să luați în considerare înlocuirea termostatului ÎNAINTE să se defecteze:
- Piesa este relativ ieftină (multe de pe site-ul nostru sunt sub 100 lei)
- Pe multe motoare, piesa este ușor accesibilă
- Așteptarea până când eșuează poate multiplica exponențial costul reparației (un motor supraîncălzit ar putea avea nevoie de reparații interne care costă mii de dolari)
- Termostatul poate și ar trebui să fie înlocuit atunci când se efectuează alte lucrări de service la sistemul de răcire, cum ar fi înlocuirea pompei de apă sau a furtunurilor radiatorului sau spălarea lichidului de răcire
Există momente când munca de înlocuire a unui termostat este mai ușoară și mai logică ca măsură preventivă. De exemplu, dacă goliți și înlocuiți lichidul de răcire din calorifer sau aveți instalată o nouă pompă de apă, înlocuirea termostatului în acest timp are sens, deoarece termostatul se află în aceeași zonă și trebuie să scurgeți. lichidul de racire oricum. Pentru multe vehicule aflate în circulație astăzi, producătorii auto au trecut la 150.000 km de lichid de răcire, așa că un nou termostat este în același timp o investiție simplă, ieftină și înțeleaptă.
Produse
-
DAYCO DT1030V termostat,lichid racire
termostat,lichid racire DAYCO DT1030V
Produs: termostat,lichid racireProducator: DAYCOCod producator: DT1030VTemperatura de deschidere [°C]: 77Înaltime 1 [mm]: 44,0Diametru 1 [mm]: 56,0Diametru 2 [mm]: 29,0138,75 Lei cu TVA -
VALEO 819950 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire VALEO 819950
Produs: termostat,lichid racireProducator: VALEOCod producator: 819950Temperatura de deschidere [°C]: 83Diametrul țevii [mm]: 55Tip carcasa: fara carcasaArticol extins/Informatii de extindere: cu garnituri179,25 Lei cu TVA -
STC T430903 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire STC T430903
Produs: termostat,lichid racireProducator: STCCod producator: T430903Temperatura de deschidere [°C]: 82Articol extins/Informatii de extindere: cu garnituriNumărul etanșărilor: 273,5 Lei cu TVA -
THERMOTEC D2B005TT termostat,lichid racire
termostat,lichid racire THERMOTEC D2B005TT
Produs: termostat,lichid racireProducator: THERMOTECCod producator: D2B005TTTemperatura de deschidere [°C]: 105Tip carcasa: Cu carcasaArticol extins/Informatii de extindere: cu etansare232,5 Lei cu TVA -
DEPO-LORO 038-025-0008 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire DEPO-LORO 038-025-0008
Produs: termostat,lichid racireProducator: DEPO-LOROCod producator: 038-025-0008Temperatura de deschidere [°C]: 83Numărul conexiunilor cu mufă: 2Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzorMaterialul carcasei: plasticMontarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:121,5 Lei cu TVA -
MAHLE TX 14 87D termostat,lichid racire
termostat,lichid racire MAHLE TX 14 87D
Produs: termostat,lichid racireProducator: MAHLECod producator: TX 14 87DTemperatura de deschidere [°C]: 87Înaltime 1 [mm]: 21Înaltime 2 [mm]: 23,8Diametru 1 [mm]: 54Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareLatime ambalaj [cm]: 6,70Inaltime ambalaj [cm]: 9,20Greutate netă [g]: 7063,75 Lei cu TVA -
MAGNETI MARELLI 352317101260 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire MAGNETI MARELLI 352317101260
Produs: termostat,lichid racireProducator: MAGNETI MARELLICod producator: 352317101260Temperatura de deschidere [°C]: 102Înaltime [mm]: 32Înaltime 1 [mm]: 32Diametru 1 [mm]: 54Diametru 2 [mm]: 35Articol extins/Informatii de extindere: cu etansare29,25 Lei cu TVA -
METZGER 4006101 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire METZGER 4006101
Produs: termostat,lichid racireProducator: METZGERCod producator: 4006101Temperatura de deschidere [°C]: 88Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareDiametru exterior 1 [mm]: 5473,5 Lei cu TVA -
GATES TH14392G1 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire GATES TH14392G1
Produs: termostat,lichid racireProducator: GATESCod producator: TH14392G1Temperatura de deschidere [°C]: 92Tip carcasa: fara carcasaArticol extins/Informatii de extindere: cu garnituri126,75 Lei cu TVA -
MEYLE 100 121 0048 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire MEYLE 100 121 0048
Produs: termostat,lichid racireProducator: MEYLECod producator: 100 121 0048Temperatura de deschidere [°C]: 87Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareTemperatura de la [°C]: 87Pana la domeniul de temperatura [°C]: 10244,25 Lei cu TVA -
HEPU TM1316 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire HEPU TM1316
Produs: termostat,lichid racireProducator: HEPUCod producator: TM1316Temperatura de deschidere [°C]: 88Articol extins/Informatii de extindere: cu etansare144 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 17888 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire FEBI BILSTEIN 17888
Produs: termostat,lichid racireProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 17888Temperatura de deschidere [°C]: 87Greutate [kg]: 0,06Articol extins/Informatii de extindere: fara etansareAtentie la informatii de service:variantă de execuție nouă:41,25 Lei cu TVA -
METZGER 4006042 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire METZGER 4006042
Produs: termostat,lichid racireProducator: METZGERCod producator: 4006042266,25 Lei cu TVA -
GATES TH00182G2 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire GATES TH00182G2
Produs: termostat,lichid racireProducator: GATESCod producator: TH00182G2Temperatura de deschidere [°C]: 82Tip carcasa: fara carcasaArticol extins/Informatii de extindere: cu garnituri48,75 Lei cu TVA -
MAHLE TX 4 87D termostat,lichid racire
termostat,lichid racire MAHLE TX 4 87D
Produs: termostat,lichid racireProducator: MAHLECod producator: TX 4 87DTemperatura de deschidere [°C]: 87Înaltime 1 [mm]: 21Înaltime 2 [mm]: 24Diametru 1 [mm]: 54Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareLungime ambalaj [cm]: 8,7Latime ambalaj [cm]: 6,70Inaltime ambalaj [cm]: 9,20Greutate netă [g]: 6673,5 Lei cu TVA -
DEPO-LORO 017-025-0009 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire DEPO-LORO 017-025-0009
Produs: termostat,lichid racireProducator: DEPO-LOROCod producator: 017-025-0009Temperatura de deschidere [°C]: 83Tip carcasa: Cu carcasaMontarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:156 Lei cu TVA -
MAHLE TX 15 87D termostat,lichid racire
termostat,lichid racire MAHLE TX 15 87D
Produs: termostat,lichid racireProducator: MAHLECod producator: TX 15 87DTemperatura de deschidere [°C]: 87Înaltime 1 [mm]: 21Înaltime 2 [mm]: 31Diametru 1 [mm]: 54Diametru 2 [mm]: 35Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareLatime ambalaj [cm]: 6,70Inaltime ambalaj [cm]: 9,20Greutate netă [g]: 8869 Lei cu TVA -
TOPRAN 701 042 carcasa termostat
carcasa termostat TOPRAN 701 042
Produs: carcasa termostatProducator: TOPRANCod producator: 701 042Specificatii de asamblare: preasamblatTip carcasa: Carcasa platicÎntrerupator: cu termocontactArticol extins/Informatii de extindere: cu etansare242,25 Lei cu TVA -
MEAT & DORIA 92445 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire MEAT & DORIA 92445
Produs: termostat,lichid racireProducator: MEAT & DORIACod producator: 92445pt. cod original (OE): 8200700094Temperatura de deschidere [°C]: 83Numărul conexiunilor cu mufă: 2312,75 Lei cu TVA -
CALORSTAT by Vernet TH7159.89J termostat,lichid racire
termostat,lichid racire CALORSTAT by Vernet TH7159.89J
Produs: termostat,lichid racireProducator: CALORSTAT by VernetCod producator: TH7159.89JTemperatura de deschidere [°C]: 89Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareNr. de cuplaje: 2Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzorMaterialul carcasei: plastic336,75 Lei cu TVA -
VALEO 820058 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire VALEO 820058
Produs: termostat,lichid racireProducator: VALEOCod producator: 820058Temperatura de deschidere [°C]: 88Diametrul țevii [mm]: 54Tip carcasa: fara carcasaArticol extins/Informatii de extindere: cu garnituri150 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 17533 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire FEBI BILSTEIN 17533
Produs: termostat,lichid racireProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 17533Temperatura de deschidere [°C]: 92Greutate [kg]: 0,284Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareAtentie la informatii de service:126,75 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 34851 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire FEBI BILSTEIN 34851
Produs: termostat,lichid racireProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 34851453 Lei cu TVA -
DEPO-LORO 053-025-0016 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire DEPO-LORO 053-025-0016
Produs: termostat,lichid racireProducator: DEPO-LOROCod producator: 053-025-0016Temperatura de deschidere [°C]: 87Articol extins/Informatii de extindere: cu etansareMontarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:35,25 Lei cu TVA -
NRF 725006 termostat,lichid racire
termostat,lichid racire NRF 725006
Produs: termostat,lichid racireProducator: NRFCod producator: 725006Temperatura de deschidere [°C]: 97Tip carcasa: Cu carcasaArticol extins/Informatii de extindere: cu inele de etanșare260,25 Lei cu TVA
Informatii
✅ Termostat: | pentru toate masini |
✅ Termostat marci: | HELLA, PIERBURG, ELRING, VALEO, GATES, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL, BorgWarner (Wahler), MAGNETI MARELLI, FEBI BILSTEIN |
✅ Termostat dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda termostat: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați termostat?
Toate comenzile de termostat sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de termostat se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb termostat?
Orice comanda de termostat poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de termostat nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de termostat.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de termostat?
Comenzi pentru termostat plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de termostat plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori









































