Volanta pentru masini la preturi accesibile - magazin online


- Volanta Audi
- Volanta Alfa Romeo
- Volanta BMW
- Volanta Mercedes-Benz
- Volanta VW
- Volanta Opel
- Volanta Citroen
- Volanta Renault
- Volanta Peugeot
- Volanta Fiat
- Volanta Ford
- Volanta Seat
- Volanta Skoda
- Volanta Toyota
- Volanta Volvo
- Volanta Chevrolet
- Volanta CHRYSLER
- Volanta Dacia
- Volanta Daewoo
- Volanta Daihatsu
- Volanta Dodge
- Volanta Honda
- Volanta Hyundai
- Volanta Infiniti
- Volanta Jaguar
- Volanta Jeep
- Volanta Kia
- Volanta Lancia
- Volanta Land Rover
- Volanta Lexus
- Volanta Mazda
- Volanta Mini
- Volanta Mitsubishi
- Volanta Nissan
- Volanta Porsche
- Volanta Rover
- Volanta Saab
- Volanta Smart
- Volanta SsangYong
- Volanta Subaru
- Volanta Suzuki
- Volanta Tesla
- Volanta Aston Martin
- Volanta Autobianchi
- Volanta Bentley
- Volanta Bugatti
- Volanta Buick
- Volanta Cadillac
- Volanta Ferrari
- Volanta Great Wall
- Volanta Hummer
- Volanta ISUZU
- Volanta Lada
- Volanta Lamborghini
- Volanta Lincoln
- Volanta Lotus
- Volanta Maserati
- Volanta MG
- Volanta Moskvich
- Volanta Pontiac
- Volanta Rolls-Royce
- Volanta Trabant
- Volanta UAZ
- Volanta Vauxhall
Volanta - LuK, Sachs, Valeo, Lemforder, Japanparts, Ashika
Ce trebuie să știm despre volanta cu dublă masă?
Ambreiajul, și mai precis, volantul cu dublă masă, joacă un rol semnificativ în absorbția vibrațiilor de torsiune de la motor, astfel încât acestea să nu fie transmise în trenul de rulare.
În plus, și nu în ultimul rând, se pune problema turației motorului: aceste vibrații apar mai ales când motorul funcționează la turații reduse. Datorită capacității de a izola aceste vibrații, performanța motorului în aceste circumstanțe este facilitată, rezultând un consum mai mic de combustibil și emisii mai mici.

Dacă ne uităm la industria auto în ultimul deceniu, tendințele majore, precum motoarele diesel cu injecție directă și, mai recent, motoarele mai mici, au împins tehnologiile de amortizare a vibrațiilor la limite.
În anii 1980, LuK a dezvoltat o soluție simplă, dar extrem de eficientă la această provocare: un volanta cu dublă masă (DMF), un nou concept de amortizor de torsiune pentru trenul de rulare. Într-un DMF, cuplul motorului este transferat de la arborele cotit la masa primară. De acolo se deplasează prin arcurile arc către paletele flanșei, flanșa și apoi masa secundară. Masa secundară o transferă prin ambreiaj către cutia de viteze și în aval către trenul de rulare. Datorită sistemului său integral arc/amortizor, DMF aproape absoarbe aceste vibrații de torsiune, oferind o amortizare optimă.

La aproape patru decenii de la lansare, DMF a devenit un standard industrial, cu peste 100 de milioane de unități produse. De atunci, Schaeffler a dezvoltat această tehnologie, adaptând-o la un set divers de nevoi. Imaginea de mai sus arată evoluția DMF din 1985 până în prezent, prezentând un design din ce în ce mai compact, pentru a se potrivi motoarelor mai mici cu spațiu disponibil redus. Elemente comune precum masa primară (gri), sistemul arc/amortizor (galben) și masa secundară (roșu) sunt întotdeauna prezente.
Principiul de funcționare al unui DMF este simplu, dar eficient. Datorită masei suplimentare pe arborele de intrare al transmisiei, intervalul cuplului de vibrație, care este în mod normal între 1.200 rpm și 2.400 rpm cu amortizoarele de torsiune originale, este mutat într-un interval mai mic de viteză de rezonanță. Acest lucru asigură o amortizare excelentă a vibrațiilor motorului chiar și la turații de ralanti.
DMF standard
Un DMF standard este format din masa primară și masa secundară. Cele două mase decuplate sunt conectate printr-un sistem arc/amortizor și sunt susținute de un rulment adânc cu bile sau un rulment lizibil, astfel încât să se poată roti unul împotriva celuilalt. Masa primară cu roată dințată de pornire este antrenată de motor și fixată strâns pe arborele cotit. Acesta cuprinde, împreună cu capacul primar, o cavitate care formează canalul arc arc. În centrul sistemului arc/amortizor se află arcurile arc.
Cuplul este transferat prin flanșa nituită la masa secundară, cu aripile ei așezate între arcurile arc. Masa secundară ajută la creșterea momentului de inerție al masei pe partea cutiei de viteze. Deoarece DMF are un sistem arc/amortizor integral, se folosește în mod normal un disc de ambreiaj rigid fără amortizor de torsiune.

DMF pentru transmisii cu dublu ambreiaj (DCT)
Volanul folosit în DCT este o formă specială a LuK DMF. Ca și în DMF convențional în cutiile de viteze manuale, există o latură primară și una secundară. Cu toate acestea, partea secundară, spre deosebire de DMF convențional, nu este o parte fixă a DMF, deci nu este proiectată ca o masă a volantului, ci sub forma unei flanșe. Acesta servește doar ca o legătură între masa primară și ambreiajul dublu.

Masa secundară este înlocuită în acest caz cu greutatea ambreiajului dublu, care este montat pe un arbore de intrare (arborele tubular) al cutiei de viteze. De asemenea, nu este nevoie de conectarea directă a rulmentului a maselor opuse. O altă diferență față de DMF convențional este lipsa suprafeței de frecare pe partea secundară. Și acesta este situat și în ambreiajul dublu.
Placa de antrenare DMF
Din 2008, la unele modele Audi a fost montată o nouă generație de cutii de viteze. Aceste cutii de viteze pot fi recunoscute prin dispunerea diferită a diferenţialului, plasat în faţa ambreiajului în sensul de mers. Ca urmare, fluxul de putere către arborele de antrenare stânga trebuia transmis direct prin carcasa clopotului printr-un arbore cu flanșă. Din această cauză, utilizarea unui DMF convențional nu a mai fost posibilă.

Pentru a echipa acest concept de propulsie cu amortizare eficientă a volantului, a fost dezvoltat DMF cu placă de antrenare. Placa de antrenare este o placă adaptoare formată din tablă de oțel, care este nituită pe DMF în punctele obișnuite de fixare. Placa de antrenare, ca un convertor de cuplu într-o cutie de viteze automată, este fixată pe raza exterioară a discului de cuplare pe partea motorului.
Absorbant centrifugal de tip pendul DMF
DMF cu amortizor centrifugal de tip pendul a fost dezvoltat pentru a crește și mai mult capacitatea de amortizare la turații mici ale motorului. Fără a folosi spațiu suplimentar de instalare, la cele două mase principale din DMF a fost adăugată o altă masă suplimentară (absorbantul de tip pendul centrifugal). Este format din trei sau patru mase pendul duble situate pe flanșa DMF. Acestea sunt suspendate pe două știfturi care se deplasează într-un traseu în formă de rinichi în masele pendulului și în flanșă.

Oscilația maselor pendulului este indusă de frecvența de aprindere a motorului. Pendulul, însă, nu este direct în fluxul de putere. Ca urmare a cuplului de inerție, masele pendulului se mișcă în opoziție cu oscilația inițială și în acest fel acționează ca amortizoare de oscilație. Rezultatul este o amortizare optimă a oscilațiilor la cupluri mari și la turații reduse ale motorului. Acest lucru aduce o contribuție majoră la reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2.
DMF pentru transmisie variabilă continuă (CVT)
Într-o cutie de viteze complet automată, convertorul de cuplu acționează, printre altele, ca un amortizor centrifugal de oscilație în trenul de rulare. Cutiile de viteze CVT, totuși, funcționează fără un convertor de cuplu. Prin urmare, amortizarea centrifugă este asigurată de o formă specială a DMF. În această versiune, diferența crucială este în proiectarea cuplului de ieșire. Acest lucru nu are loc prin suprafața de frecare a masei secundare sau prin dințarea flanșei ca în amortizorul cu dublu ambreiaj. În DMF pentru cutiile de viteze CVT, cuplul motor este transferat direct printr-un butuc central, nituit pe flanșă și pe masa secundară, către arborele de intrare al cutiei de viteze.

DMF cu limitator de cuplu de impact
Când are loc un cuplu maxim, cuplul efectiv depășește capacitatea de amortizare a arcurilor arc. Ele sunt comprimate în așa măsură încât bobinele lor converg și formează o legătură rigidă. Cuplul complet este apoi transferat fără amortizare, aplicând forțe care depășesc limita de sarcină a flanșei. Acest lucru poate duce la deteriorarea DMF, dar și la toate modulele de transmisie din aval (ambreiaj, cutie de viteze, arbore cardanic, diferențial și arbori de transmisie) și modulele de motor din amonte (acționare de sincronizare și transmisie auxiliară).

Limitatorul de cuplu de impact, dezvoltat de Schaeffler, este integrat în DMF ca o formă de protecție la suprasarcină. Sistemul bazat pe frecare compensează vârfurile de cuplu și protejează întregul sistem de transmisie împotriva oricăror efecte dăunătoare. Acest lucru oferă avantaje semnificative în ceea ce privește fiabilitatea și durabilitatea sistemelor de propulsie ale vehiculelor comerciale ușoare.
Produse
-
SACHS 2294 001 364 Volanta
Volanta SACHS 2294 001 364
Produs: VolantaProducator: SACHSCod producator: 2294 001 3642044,5 Lei cu TVA -
LuK 415 0272 10 Volanta
Volanta LuK 415 0272 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0272 10Tip cutie viteza: cv. manualaArticol extins/Informatii de extindere: cu bucsa de ghidajNumarul gaurilor de fixare: 82859,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0723 09 Volanta
Volanta LuK 415 0723 09
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0723 092424 Lei cu TVA -
LuK 415 0250 10 Volanta
Volanta LuK 415 0250 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0250 10Tip cutie viteza: cv. manualaNumarul gaurilor de fixare: 61659 Lei cu TVA -
VALEO 845163 Set ambreiaj
Set ambreiaj VALEO 845163
Produs: Set ambreiajProducator: VALEOCod producator: 8451633732,75 Lei cu TVA -
LuK 411 0125 10 Set surub, volanta
Set surub, volanta LuK 411 0125 10
Produs: Set surub, volantaProducator: LuKCod producator: 411 0125 1057,75 Lei cu TVA -
VALEO 836387 Volanta
Volanta VALEO 836387
Produs: VolantaProducator: VALEOCod producator: 836387Greutate [kg]: 12,161221,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0740 09 Volanta
Volanta LuK 415 0740 09
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0740 09Tip cutie viteza: Transmisie cu dublu ambreiaj 6 vitezeArticol extins/Informatii de extindere: cu bucsa de ghidajTip ambreiaj: pentru ambreiaj umedNumarul gaurilor de fixare: 61671 Lei cu TVA -
LuK 415 0114 10 Volanta
Volanta LuK 415 0114 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0114 102286,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0501 10 Volanta
Volanta LuK 415 0501 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0501 10Tip cutie viteza: cv. manualaNumarul gaurilor de fixare: 61491,75 Lei cu TVA -
SACHS 2294 000 285 Volanta
Volanta SACHS 2294 000 285
Produs: VolantaProducator: SACHSCod producator: 2294 000 2851567,5 Lei cu TVA -
VALEO 836531 Volanta
Volanta VALEO 836531
Produs: VolantaProducator: VALEOCod producator: 8365311797 Lei cu TVA -
SACHS 2294 001 070 Volanta
Volanta SACHS 2294 001 070
Produs: VolantaProducator: SACHSCod producator: 2294 001 070Diametru exterior [mm]: 240Articol completare/Info suplimentar 2: fara set suruburi3063 Lei cu TVA -
FEBI BILSTEIN 44304 Coroana dintata, volanta
Coroana dintata, volanta FEBI BILSTEIN 44304
Produs: Coroana dintata, volantaProducator: FEBI BILSTEINCod producator: 44304271,5 Lei cu TVA -
LuK 415 0104 10 Volanta
Volanta LuK 415 0104 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0104 102664,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0362 10 Volanta
Volanta LuK 415 0362 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0362 102946,75 Lei cu TVA -
VALEO 835180 Kit de modificare, ambreiaj
Kit de modificare, ambreiaj VALEO 835180
Produs: Kit de modificare, ambreiajProducator: VALEOCod producator: 835180Numar dinti: 18Profil butuc roata: 20,97 x 20,74Greutate [kg]: 16,24Articol extins/Informatii de extindere: fara rulment presiuneArticol extins/Informatii de extindere: cu volant cu masă simplăAmbreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simplaArticol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburiPiesa noua:Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]: 2281902 Lei cu TVA -
VALEO 835268 Kit de modificare, ambreiaj
Kit de modificare, ambreiaj VALEO 835268
Produs: Kit de modificare, ambreiajProducator: VALEOCod producator: 835268Numar dinti: 21Profil butuc roata: 24,1 x 21,3Greutate [kg]: 21,49Articol extins/Informatii de extindere: cu volant cu masă simplăAmbreiaj: pentru autovehicule cu ambreiaj pneumaticAmbreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simplaArticol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi de sigurantaArticol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiunePiesa noua:Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]: 2401809 Lei cu TVA -
SACHS 2294 001 750 Volanta
Volanta SACHS 2294 001 750
Produs: VolantaProducator: SACHSCod producator: 2294 001 7502042,25 Lei cu TVA -
SACHS 2294 001 359 Volanta
Volanta SACHS 2294 001 359
Produs: VolantaProducator: SACHSCod producator: 2294 001 3593255,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0539 10 Volanta
Volanta LuK 415 0539 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0539 102832,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0612 10 Volanta
Volanta LuK 415 0612 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0612 101713 Lei cu TVA -
LuK 415 0721 08 Volanta
Volanta LuK 415 0721 08
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0721 082037 Lei cu TVA -
VALEO 845253 Kit de modificare, ambreiaj
Kit de modificare, ambreiaj VALEO 845253
Produs: Kit de modificare, ambreiajProducator: VALEOCod producator: 845253Numar dinti: 23Profil butuc roata: 24,3 x 21,8Greutate [kg]: 19,67Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiuneArticol extins/Informatii de extindere: cu volant cu masă simplăAmbreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simplaArticol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburiArticol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi de sigurantaPiesa noua:Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]: 2402010 Lei cu TVA -
LuK 411 0196 10 Set surub, volanta
Set surub, volanta LuK 411 0196 10
Produs: Set surub, volantaProducator: LuKCod producator: 411 0196 10150,75 Lei cu TVA -
LuK 415 0483 10 Volanta
Volanta LuK 415 0483 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0483 102843,25 Lei cu TVA -
LuK 415 0153 10 Volanta
Volanta LuK 415 0153 10
Produs: VolantaProducator: LuKCod producator: 415 0153 103987 Lei cu TVA
Informatii
✅ Volanta: | pentru toate masini |
✅ Volanta marci: | LuK, ELRING, VALEO, SACHS, FEBI BILSTEIN, SWAG, JAPANPARTS, AISIN, NATIONAL, TRUCKTEC AUTOMOTIVE |
✅ Volanta dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda volanta: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați volanta?
Toate comenzile de volanta sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de volanta se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb volanta?
Orice comanda de volanta poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de volanta nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de volanta.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de volanta?
Comenzi pentru volanta plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de volanta plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori









































