Bujie pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Bujie Audi
- Bujie Alfa Romeo
- Bujie BMW
- Bujie Mercedes-Benz
- Bujie VW
- Bujie Opel
- Bujie Citroen
- Bujie Renault
- Bujie Peugeot
- Bujie Fiat
- Bujie Ford
- Bujie Seat
- Bujie Skoda
- Bujie Toyota
- Bujie Volvo
- Bujie Chevrolet
- Bujie CHRYSLER
- Bujie Dacia
- Bujie Daewoo
- Bujie Daihatsu
- Bujie Honda
- Bujie Hyundai
- Bujie Infiniti
- Bujie Jaguar
- Bujie Jeep
- Bujie Kia
- Bujie Lancia
- Bujie Land Rover
- Bujie Lexus
- Bujie Mazda
- Bujie Mini
- Bujie Mitsubishi
- Bujie Nissan
- Bujie Porsche
- Bujie Rover
- Bujie Saab
- Bujie Smart
- Bujie Subaru
- Bujie Suzuki
- Bujie Aston Martin
- Bujie Autobianchi
- Bujie Bentley
- Bujie Bugatti
- Bujie Buick
- Bujie Cadillac
- Bujie Dodge
- Bujie Ferrari
- Bujie Great Wall
- Bujie Hummer
- Bujie ISUZU
- Bujie Lada
- Bujie Lamborghini
- Bujie Lincoln
- Bujie Lotus
- Bujie Maserati
- Bujie MG
- Bujie Moskvich
- Bujie Pontiac
- Bujie Rolls-Royce
- Bujie SsangYong
- Bujie Tesla
- Bujie Trabant
- Bujie UAZ
- Bujie Vauxhall
Bujie - Bosch, Beru, Denso, Ngk, Champion, EYQUEM
Când este timpul să îmi înlocuiesc bujie?
În funcție de tipurile de bujie și de producătorii de automobile care le folosesc, intervalele de înlocuire sunt specificate între 30k și 120k. Discutăm despre cum să știm când mufele dvs. au nevoie într-adevăr de înlocuire.
Bujie sunt un ingredient cheie al motoarelor pe benzină atunci când vine vorba de a servi un vas de putere solidă. Mai precis, conduc electricitatea derivată din sistemul de aprindere al motorului - folosindu-l pentru a crea un mic fulger pentru a aprinde amestecul aer/combustibil pulverizat în fiecare cilindru între cursa de compresie și cursa de putere.
Cu excepția motoarelor diesel care utilizează compresia pentru a aprinde amestecurile aer/combustibil, bujiile sunt, de asemenea, folosite la motoarele care funcționează cu combustibili alternativi, cum ar fi etanolul sau alte amestecuri.
Descriem tragerea unei bujii ca un fulger în miniatură, deoarece nu există într-adevăr o modalitate mai bună de a o asemăna. Și deoarece fulgerele, indiferent de dimensiune, sunt de natură distructivă, cele care apar în interiorul motorului dvs. afectează bujiile în timp.
În acest articol, căutăm să abordăm întrebarea frecventă: „Cât de des trebuie să-mi schimb bujiile?” O privire asupra zece dintre cele mai vândute vehicule din ultimii ani arată o serie de recomandări pentru intervalele de schimbare a bujiilor în funcție de tipul de bujii pe care inginerii au ales să le folosească. Aceasta include intervale de 30k, 60k, 100k și chiar 120k km.
În primul rând, totuși, este important să înțelegem cum funcționează bujiile - și cum se uzează.
Funcționarea de bază a bujie
Toate bujie sunt asamblate cu o carcasă exterioară care acoperă un miez central interior din metal. Acest miez este cunoscut sub numele de electrod central (sau doar „electrod”). O altă piesă metalică cunoscută sub numele de „electrodul de masă” iese din partea inferioară a zonei filetate, curbându-se în jurul și terminând direct sub electrodul central. Distanța dintre aceste două puncte este cunoscută sub denumirea de decalaj, iar electricitatea se deplasează între ele ori de câte ori se declanșează bujia.
Metalul folosit pentru a acoperi vârful electrodului de împământare este modul în care sunt cunoscute și definite diferite tipuri de bujii - cu exemple populare fiind „cuprul”, „nichel”, „platină”, „platină dublă”, „iridiu” și „ argint".
Electrodul central își obține puterea printr-o bobină de aprindere. Multe vehicule moderne au o bobină pe cilindru; modelul mai vechi, tradițional, se baza pe o singură bobină conectată la un distribuitor de aprindere, care apoi alimenta bujiile printr-un set de fire de bujie.
Cum se uzează bujie
Indiferent de metalul folosit pentru a acoperi vârful bujiilor, acesta va fi consumat treptat în timp pe măsură ce motorul este condus. Pe măsură ce acoperirea se uzează, distanța dintre electrodul central și electrodul de masă se lărgește - reducând potența scânteii.
Este important de înțeles că durata de viață proiectată pentru bujii se bazează pe premisa că motorul care le folosește este, de altfel, în stare de top și se bucură de condiții ideale de funcționare pe toată perioada. Realitatea este că arderea necorespunzătoare poate avea loc din cauza etanolului excesiv amestecat de benzinării, a amestecurilor incorecte aer/combustibil, a vremii rece, a combustibilului cu octan prea scăzut sau a altor probleme. Acestea afectează durata de viață a bujiilor. Călătoriile scurte în care temperaturile motorului rămân scăzute pot murdări bujiile din cauza acumulării de carbon pe vârf. Dacă uzura motorului începe să permită uleiului să intre în camera de ardere, bujiile se pot murdări de acest ulei neintenționat.
Dacă a trecut ceva timp de când ți-ai schimbat bujiile, probabil că acestea sunt mai uzate decât bănuiești. Chiar dacă nu ați atins întregul interval de kilometraj între schimbările recomandate de ștecher, acordați atenție modului în care funcționează vehiculul dumneavoastră. Căutați semnele de avertizare comune că bujiile sunt la sfârșitul duratei de viață. Bujiile uzate vor avea tendința de a crea ralanti grosier al motorului, rateuri de aprindere, porniri greu ale motorului, putere redusă și consum mai mare de combustibil. La majoritatea motoarelor moderne, o lumină de avertizare „verificare motor” se va aprinde chiar dacă sunt prezente rateuri de aprindere după trei sau patru porniri consecutive.
Dacă ați observat oricare dintre aceste condiții de funcționare, vă recomandăm să scoateți unul dintre prize pentru a fi examinat (consultați articolul nostru asociat despre efectuarea unei perfecționări care acoperă procesul de eliminare).
Dacă motorul dvs. este echipat cu fire de bujie mai degrabă decât cu bobine de aprindere individuale, observați starea în care se află în timp ce le scoateți pentru a accesa bujiile. Firele care au depășit apogeul se pot simți crocante în mâini sau se pot desprinde complet când trageți de ele. O altă modalitate de a vă testa firele este să vă examinați compartimentul motorului noaptea, cu motorul la ralanti. Orice strălucire vizibilă sau scânteie de la fire înseamnă că curentul iese din izolație.
Producătorii de automobile pot specifica sau nu un interval de înlocuire recomandat pentru firele bujiilor, dar un set bun va dura de obicei 100.000 km. Cu toate acestea, este posibil să nu se aplice în toate circumstanțele.
Unul dintre cele mai comune motive pentru defecțiunea convertizorului catalitic scump este combustibilul nears care iese prin evacuare. Deși există multe motive pentru care se întâmplă acest lucru, de multe ori bujiile uzate sunt la baza problemei. Având în vedere că costul unui convertor catalitic tipic este de peste 4700 de lei, păstrarea bujiilor proaspete vă poate economisi bani mari pe termen lung.
Alți factori care pot afecta durata de viață a bujie
Vârful bujiei ar trebui să fie relativ curat. Reziduurile de ulei de pe vârf înseamnă că ai o scurgere internă de ulei. Dacă găsiți ulei pe ștecher și motorul funcționează bine, investigați sursa uleiului. Dacă trebuie să întârziați orice reparație corectivă, fiți pregătit să schimbați puțin mai des dopurile murdare de ulei.
După cum am menționat mai devreme, conducerea autovehiculului dvs. în majoritatea călătoriilor scurte, în care temperaturile motorului rămân scăzute, poate deteriora bujiile din cauza acumulării de carbon pe vârf. Dacă aceasta este cea mai mare parte a condusului dumneavoastră, fiți pregătit să schimbați bujiile înainte de intervalele recomandate. Acumularea de carbon poate apărea și din cauza unui filtru de aer înfundat sau a injectoarelor de combustibil care sunt murdare din cauza benzinei de calitate scăzută. O bună practică utilă este să duceți ocazional mașina pe o cursă de autostradă cu viteză mai mare.
Un alt factor care merită luat în considerare este că înlocuirea bujiilor mai des este o asigurare ieftină împotriva unei probleme reale care se poate dezvolta atunci când acestea rămân așezate pe loc în chiulasă pentru o perioadă lungă de timp. Prin aceasta, înțelegem că dopurile pot reacționa chimic cu metalul din chiulasă, devenind prinse pe loc. Dacă se întâmplă acest lucru, dopurile sunt dificil (dacă nu imposibil) de îndepărtat fără a le rupe - necesită forță de muncă suplimentară și/sau costuri pentru a le scoate. Rețineți că chiulasele din aluminiu sunt mai predispuse la această problemă, dar orice motor poate fi afectat.
Momente oportune pentru a înlocui bujie
În timp ce reglajul tradițional a mers pe calea telefonului cu apel rotativ datorită electronicii avansate, este totuși o idee bună să verificați și să înlocuiți puținele elemente de service ale motorului la intervale regulate. Pe mașinile noastre din secolul 21, acest lucru este limitat la filtrul de aer, filtrul de combustibil și bujiile. O abordare este crearea unui program, bazat fie pe timp, fie pe kilometraj, și înlocuirea tuturor acestor articole de service în același timp.
Când vine vorba de bujii, elefantul din cameră are acces la bujii. La unele vehicule, în special la cele mai vechi, nu ar putea fi mai simplu: deschideți capota și există ștecherele, care necesită doar îndepărtarea firului de priză înainte de a putea pune o priză pe ele.
Pe multe vehicule moderne, deschiderea capotei dezvăluie... un capac mare de plastic, fără nicio indicație despre locul unde ar putea fi ștecherele. Dacă aveți noroc, capacul de plastic se desprinde imediat, iar dopurile pot fi accesate odată ce pachetul de bobine este îndepărtat. În alte cazuri, doar ajungerea la prize implică un timp considerabil în îndepărtarea scuturilor, capacelor, consolelor și așa mai departe.
Dacă motorul dvs. are încă dopurile originale și trebuie efectuat un serviciu aferent, cum ar fi pachete de bobine, injectoare de combustibil sau garnituri pentru capacul supapelor, acesta este un moment oportun pentru a aborda dopurile, deoarece o mare parte din dezasamblare este deja făcută.
Dacă aveți acces bun la mufe, una dintre cele mai bune modalități de a le verifica este să le inspectați fizic. Aceasta este recomandarea noastră, separată de orice interval de kilometraj declarat de la producătorul vehiculului. Dacă manualul de utilizare al vehiculului dumneavoastră recomandă înlocuirea la 30.000 sau 60.000 km, verificați starea dopurilor când atingeți aproximativ două treimi din acel kilometraj.
Dacă sunt recomandate intervale de service mai lungi de 100.000 de km sau mai mult, am spune că verificați la jumătatea drumului pentru a vedea cum arată lucrurile. Presupunând că vehiculul continuă să meargă bine, verificați din nou la punctul de trei sferturi. De fiecare dată când bujiile murdare pot fi văzute sau detectate în alt mod, continuați și înlocuiți-le imediat. Având în vedere prețul destul de accesibil al mufelor noi, ar putea fi un caz de asigurare ieftină pentru a arunca într-un set nou.
Și dacă este timpul să comandați dopuri noi, nu vă mulțumiți cu nimic mai puțin decât cele perfecte pentru vehiculul și stilul dvs. de condus. Sunați-ne - vom fi bucuroși să vă facem recomandări personalizate!
Produse
-
BERU Z340 Bujii
Bujii BERU Z340Produs: BujiiProducator: BERUCod producator: Z340Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7Tehnica de cuplaj: SAEDimensiune filet: M14x1,25Deschidere cheie: 16 mmBujie: cu scaun etansare platBujie: 1-Electrod masaLungime filet [mm]: 19Numar informatii tehnice: 14 FR-6 DPU02SImpachetare conform listei:Moment strangere de [Nm]: 25Cuplu de strangere pana la [Nm]: 3083 Lei cu TVA
-
DENSO IW27 Bujii
Bujii DENSO IW27Produs: BujiiProducator: DENSOCod producator: IW27pt. cod original (OE): 7700565155Tehnica de cuplaj: Crimped SAEDiametru [mm]: 14Deschidere cheie: 20.6Moment strangere [Nm]: 22Masa [g]: 56Varianta de tata: JaponiaBujie: 1-Electrod masaLungime filet [mm]: 19Greutate brută [g]: 5976 Lei cu TVA
-
DENSO K20TT Bujii
Bujii DENSO K20TTProdus: BujiiProducator: DENSOCod producator: K20TTpt. cod original (OE): 1WT318110Tehnica de cuplaj: Solid SAEDiametru [mm]: 14Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 22Masa [g]: 43Bujie: Electrod mijlociu-NichelBujie: 1-Electrod masaLungime filet [mm]: 19Greutate brută [g]: 4619 Lei cu TVA
-
NGK 93311 Bujii
Bujii NGK 93311Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 93311Dimensiune filet: M12 x 1,25Deschidere cheie: 16 mmBujie: Electroda mijlocie-IridiumBujie: cu scaun etansare platBujie: Conexiune-SAE fixaBujie: 1-Electrod masaBujie: deparazitare interferenta 5 kOhmLungime filet [mm]: 19,0pozitia scanteii (mm): 3,096 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 135 527 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 135 527Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 135 527Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9Dimensiune filet: M 12 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 23Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 26,5pozitia scanteii (mm): 427 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 232 502 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 232 502Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 232 502Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 4Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 524 Lei cu TVA
-
NGK 7811 Bujii
Bujii NGK 7811Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 7811Dimensiune filet: M14 x 1,25Deschidere cheie: 20,8 mmBujie: cu scaun etansare platBujie: fara supresiune interferentaBujie: Conexiune-SAE insurubabilBujie: 1-Electrod masaBujie: Electrod mijlociu-NichelLungime filet [mm]: 19,0pozitia scanteii (mm): 3,013 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 135 518 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 135 518Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 135 518Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7Dimensiune filet: M 12 x 1,25Deschidere cheie: 14Moment strangere [Nm]: 23Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 26,5pozitia scanteii (mm): 559 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 240 593 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 240 593Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 240 593Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 315 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 135 509 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 135 509Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 135 509Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8Dimensiune filet: M 12 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 23Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 26,5pozitia scanteii (mm): 447 Lei cu TVA
-
NGK 91530 Bujii
Bujii NGK 91530Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 91530Dimensiune filet: M12 x 1,25Deschidere cheie: 14 mmBujie: cu scaun etansare platBujie: Conexiune-SAE fixaBujie: Electrod mijlociu-PlatinaBujie: 1-Electrod masaBujie: deparazitare interferenta 5 kOhmLungime filet [mm]: 26,5pozitia scanteii (mm): 5,0Versiune: Bi-Hex78 Lei cu TVA
-
DENSO K20TXR Bujii
Bujii DENSO K20TXRProdus: BujiiProducator: DENSOCod producator: K20TXRpt. cod original (OE): 7700500168Tehnica de cuplaj: Removable SAEDiametru [mm]: 14Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 22Masa [g]: 43Bujie: 2-Electrod masaBujie: Electrod mijlociu-NichelLungime filet [mm]: 19Greutate brută [g]: 4625 Lei cu TVA
-
DENSO U24ETR Bujii
Bujii DENSO U24ETRProdus: BujiiProducator: DENSOCod producator: U24ETRpt. cod original (OE): ZJ980004000Tehnica de cuplaj: Thread M4Diametru [mm]: 10Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 12Masa [g]: 30Bujie: 2-Electrod masaBujie: Electrod mijlociu-NichelLungime filet [mm]: 19Greutate brută [g]: 3338 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 235 668 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 235 668Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 235 668Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 2Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 618 Lei cu TVA
-
DENSO U27ETR Bujii
Bujii DENSO U27ETRProdus: BujiiProducator: DENSOCod producator: U27ETRpt. cod original (OE): ZJ980002000Tehnica de cuplaj: Thread M4Diametru [mm]: 10Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 12Masa [g]: 30Bujie: 2-Electrod masaBujie: Electrod mijlociu-NichelLungime filet [mm]: 19Greutate brută [g]: 3336 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 230 523 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 230 523Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 230 523Distanta dintre electrozi [mm]: 1,0Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 15Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 17,5pozitia scanteii (mm): 543 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 140 523 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 140 523Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 140 523Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1Dimensiune filet: M 12 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 23Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 26,5pozitia scanteii (mm): 556 Lei cu TVA
-
NGK 4669 Bujii
Bujii NGK 4669Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 4669Dimensiune filet: M14 x 1,25Deschidere cheie: 20,8 mmBujie: cu scaun etansare platBujie: fara supresiune interferentaBujie: Conexiune-SAE insurubabilBujie: 1-Electrod masaBujie: Electrod mijlociu-NichelLungime filet [mm]: 19,0pozitia scanteii (mm): 3,029 Lei cu TVA
-
DENSO PKJ16CR-L11 Bujii
Bujii DENSO PKJ16CR-L11Produs: BujiiProducator: DENSOCod producator: PKJ16CR-L11pt. cod original (OE): 101-000-062ABTehnica de cuplaj: Solid SAEDiametru [mm]: 14Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 22Masa [g]: 43Varianta de tata: JaponiaBujie: Electrod mijlociu-PlatinaBujie: 1-Electrod masaLungime filet [mm]: 19Greutate brută [g]: 4655 Lei cu TVA
-
NGK 3764 Bujii
Bujii NGK 3764Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 3764Dimensiune filet: M14 x 1,25Deschidere cheie: 16 mmBujie: Electroda mijlocie-IridiumBujie: cu scaun etansare platBujie: Conexiune-SAE fixaBujie: 1-Electrod masaBujie: deparazitare interferenta 5 kOhmLungime filet [mm]: 19,0pozitia scanteii (mm): 3,086 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 235 666 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 235 666Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 235 666Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 315 Lei cu TVA
-
NGK 7345 Bujie
Bujie NGK 7345Produs: BujieProducator: NGKCod producator: 734524 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 229 659 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 229 659Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 229 659Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 318 Lei cu TVA
-
NGK 1496 Bujii
Bujii NGK 1496Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 1496Dimensiune filet: M14 x 1,25Tip combustibil: CNG/LPGDeschidere cheie: 16 mmBujie: Electroda mijlocie-IridiumBujie: Conexiune-SAE fixaInterval de schimb recomandat [km]: 6000086 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 232 505 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 232 505Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 232 505Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 20,8Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 4Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 524 Lei cu TVA
-
NGK 2470 Bujii
Bujii NGK 2470Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 2470Dimensiune filet: M14 x 1,25Deschidere cheie: 20,8 mmBujie: cu scaun etansare platBujie: deparazitare interferenta 1kOhmBujie: Constructie racordM4Bujie: 3-Electrod masaBujie: Electrod mijlociu-NichelLungime filet [mm]: 19,0pozitia scanteii (mm): 5,237 Lei cu TVA
-
NGK 6418 Bujii
Bujii NGK 6418Produs: BujiiProducator: NGKCod producator: 6418Dimensiune filet: M14 x 1,25Deschidere cheie: 16 mmBujie: Electroda mijlocie-IridiumBujie: cu scaun etansare platBujie: Conexiune-SAE fixaBujie: 1-Electrod masaBujie: deparazitare interferenta 5 kOhmLungime filet [mm]: 19,0pozitia scanteii (mm): 3,086 Lei cu TVA
-
BERU UPT2 Bujii
Bujii BERU UPT2Produs: BujiiProducator: BERUCod producator: UPT2Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9Tehnica de cuplaj: SAEDimensiune filet: M14x1,25Deschidere cheie: 16 mmCalitate/Clasa: Poly-V TitBujie: cu scaun etansare platBujie: 1-Electrod masaLungime filet [mm]: 19Moment strangere de [Nm]: 25Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30Rezistenta de la [kOhm]: 3Rezistenta pana la [kOhm]: 1029 Lei cu TVA
-
CHAMPION CCH9803 Bujii
Bujii CHAMPION CCH9803Produs: BujiiProducator: CHAMPIONCod producator: CCH9803Distanta dintre electrozi [mm]: 1Tehnica de cuplaj: SAEDimensiune filet: M14x1.25Deschidere cheie: 16 mmCalitate/Clasa: Pt GETip ambalaj: CutieBujie: cu scaun etansare platBujie: 1-Electrod masaBujie: Electroda mijlocie-IridiumLungime filet [mm]: 19Numar informatii tehnice: RC8WMPB4pozitia scanteii (mm): 5Moment strangere de [Nm]: 25Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30Lungime ambalaj [cm]: 10,16Latime ambalaj [cm]: 2,54Inaltime ambalaj [cm]: 2,032Rezistenta de la [kOhm]: 3Rezistenta pana la [kOhm]: 10Proeminenta [mm]: 357 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 236 564 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 236 564Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 236 564Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 452 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 232 501 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 232 501Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 232 501Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 28Numărul conexiunilor cu mufă: 4Lungime filet [mm]: 19pozitia scanteii (mm): 527 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 229 652 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 229 652Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 229 652Distanta dintre electrozi [mm]: 1,3Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 16Moment strangere [Nm]: 15Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 17,5pozitia scanteii (mm): 436 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 242 235 665 Bujii
Bujii BOSCH 0 242 235 665Produs: BujiiProducator: BOSCHCod producator: 0 242 235 665Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8Dimensiune filet: M 14 x 1,25Deschidere cheie: 20,8Moment strangere [Nm]: 17Numărul conexiunilor cu mufă: 1Lungime filet [mm]: 12,7pozitia scanteii (mm): 312 Lei cu TVA
Informatii
✅ Bujie: | pentru toate masini |
✅ Bujie marci: | BOSCH, HELLA, NGK, VALEO, CHAMPION, DENSO, MAGNETI MARELLI, FEBI BILSTEIN, VEMO, EYQUEM |
✅ Bujie dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda bujie: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați bujie?
Toate comenzile de bujie sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de bujie se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb bujie?
Orice comanda de bujie poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de bujie nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de bujie.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de bujie?
Comenzi pentru bujie plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de bujie plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare