Bujie pentru masini la preturi accesibile - magazin online

Bujie
Cumpara online 24/7

Bujie - Bosch, Beru, Denso, Ngk, Champion, EYQUEM

Când este timpul să îmi înlocuiesc bujie?

În funcție de tipurile de bujie și de producătorii de automobile care le folosesc, intervalele de înlocuire sunt specificate între 30k și 120k. Discutăm despre cum să știm când mufele dvs. au nevoie într-adevăr de înlocuire.

Bujie

Bujie sunt un ingredient cheie al motoarelor pe benzină atunci când vine vorba de a servi un vas de putere solidă. Mai precis, conduc electricitatea derivată din sistemul de aprindere al motorului - folosindu-l pentru a crea un mic fulger pentru a aprinde amestecul aer/combustibil pulverizat în fiecare cilindru între cursa de compresie și cursa de putere.

Cu excepția motoarelor diesel care utilizează compresia pentru a aprinde amestecurile aer/combustibil, bujiile sunt, de asemenea, folosite la motoarele care funcționează cu combustibili alternativi, cum ar fi etanolul sau alte amestecuri.

Descriem tragerea unei bujii ca un fulger în miniatură, deoarece nu există într-adevăr o modalitate mai bună de a o asemăna. Și deoarece fulgerele, indiferent de dimensiune, sunt de natură distructivă, cele care apar în interiorul motorului dvs. afectează bujiile în timp.

În acest articol, căutăm să abordăm întrebarea frecventă: „Cât de des trebuie să-mi schimb bujiile?” O privire asupra zece dintre cele mai vândute vehicule din ultimii ani arată o serie de recomandări pentru intervalele de schimbare a bujiilor în funcție de tipul de bujii pe care inginerii au ales să le folosească. Aceasta include intervale de 30k, 60k, 100k și chiar 120k km.

În primul rând, totuși, este important să înțelegem cum funcționează bujiile - și cum se uzează.

Funcționarea de bază a bujie

Toate bujie sunt asamblate cu o carcasă exterioară care acoperă un miez central interior din metal. Acest miez este cunoscut sub numele de electrod central (sau doar „electrod”). O altă piesă metalică cunoscută sub numele de „electrodul de masă” iese din partea inferioară a zonei filetate, curbându-se în jurul și terminând direct sub electrodul central. Distanța dintre aceste două puncte este cunoscută sub denumirea de decalaj, iar electricitatea se deplasează între ele ori de câte ori se declanșează bujia.

Dispunerea unei bujie tipice.

Metalul folosit pentru a acoperi vârful electrodului de împământare este modul în care sunt cunoscute și definite diferite tipuri de bujii - cu exemple populare fiind „cuprul”, „nichel”, „platină”, „platină dublă”, „iridiu” și „ argint".

Electrodul central își obține puterea printr-o bobină de aprindere. Multe vehicule moderne au o bobină pe cilindru; modelul mai vechi, tradițional, se baza pe o singură bobină conectată la un distribuitor de aprindere, care apoi alimenta bujiile printr-un set de fire de bujie.

Cum se uzează bujie

Indiferent de metalul folosit pentru a acoperi vârful bujiilor, acesta va fi consumat treptat în timp pe măsură ce motorul este condus. Pe măsură ce acoperirea se uzează, distanța dintre electrodul central și electrodul de masă se lărgește - reducând potența scânteii.

Acoperirile metalice de pe vârful bujiilor (situate pe electrodul de împământare) sunt consumate în mod natural în timp prin utilizare. Pe măsură ce acoperirea se uzează, distanța dintre electrodul central și electrodul de masă se lărgește - reducând potența scânteii.

Este important de înțeles că durata de viață proiectată pentru bujii se bazează pe premisa că motorul care le folosește este, de altfel, în stare de top și se bucură de condiții ideale de funcționare pe toată perioada. Realitatea este că arderea necorespunzătoare poate avea loc din cauza etanolului excesiv amestecat de benzinării, a amestecurilor incorecte aer/combustibil, a vremii rece, a combustibilului cu octan prea scăzut sau a altor probleme. Acestea afectează durata de viață a bujiilor. Călătoriile scurte în care temperaturile motorului rămân scăzute pot murdări bujiile din cauza acumulării de carbon pe vârf. Dacă uzura motorului începe să permită uleiului să intre în camera de ardere, bujiile se pot murdări de acest ulei neintenționat.

Dacă a trecut ceva timp de când ți-ai schimbat bujiile, probabil că acestea sunt mai uzate decât bănuiești. Chiar dacă nu ați atins întregul interval de kilometraj între schimbările recomandate de ștecher, acordați atenție modului în care funcționează vehiculul dumneavoastră. Căutați semnele de avertizare comune că bujiile sunt la sfârșitul duratei de viață. Bujiile uzate vor avea tendința de a crea ralanti grosier al motorului, rateuri de aprindere, porniri greu ale motorului, putere redusă și consum mai mare de combustibil. La majoritatea motoarelor moderne, o lumină de avertizare „verificare motor” se va aprinde chiar dacă sunt prezente rateuri de aprindere după trei sau patru porniri consecutive.

Dacă ați observat oricare dintre aceste condiții de funcționare, vă recomandăm să scoateți unul dintre prize pentru a fi examinat (consultați articolul nostru asociat despre efectuarea unei perfecționări care acoperă procesul de eliminare).

Dacă motorul dvs. este echipat cu fire de bujie mai degrabă decât cu bobine de aprindere individuale, observați starea în care se află în timp ce le scoateți pentru a accesa bujiile. Firele care au depășit apogeul se pot simți crocante în mâini sau se pot desprinde complet când trageți de ele. O altă modalitate de a vă testa firele este să vă examinați compartimentul motorului noaptea, cu motorul la ralanti. Orice strălucire vizibilă sau scânteie de la fire înseamnă că curentul iese din izolație.

Producătorii de automobile pot specifica sau nu un interval de înlocuire recomandat pentru firele bujiilor, dar un set bun va dura de obicei 100.000 km. Cu toate acestea, este posibil să nu se aplice în toate circumstanțele.

Unul dintre cele mai comune motive pentru defecțiunea convertizorului catalitic scump este combustibilul nears care iese prin evacuare. Deși există multe motive pentru care se întâmplă acest lucru, de multe ori bujiile uzate sunt la baza problemei. Având în vedere că costul unui convertor catalitic tipic este de peste 4700 de lei, păstrarea bujiilor proaspete vă poate economisi bani mari pe termen lung.

Alți factori care pot afecta durata de viață a bujie

Vârful bujiei ar trebui să fie relativ curat. Reziduurile de ulei de pe vârf înseamnă că ai o scurgere internă de ulei. Dacă găsiți ulei pe ștecher și motorul funcționează bine, investigați sursa uleiului. Dacă trebuie să întârziați orice reparație corectivă, fiți pregătit să schimbați puțin mai des dopurile murdare de ulei.

După cum am menționat mai devreme, conducerea autovehiculului dvs. în majoritatea călătoriilor scurte, în care temperaturile motorului rămân scăzute, poate deteriora bujiile din cauza acumulării de carbon pe vârf. Dacă aceasta este cea mai mare parte a condusului dumneavoastră, fiți pregătit să schimbați bujiile înainte de intervalele recomandate. Acumularea de carbon poate apărea și din cauza unui filtru de aer înfundat sau a injectoarelor de combustibil care sunt murdare din cauza benzinei de calitate scăzută. O bună practică utilă este să duceți ocazional mașina pe o cursă de autostradă cu viteză mai mare.

Un alt factor care merită luat în considerare este că înlocuirea bujiilor mai des este o asigurare ieftină împotriva unei probleme reale care se poate dezvolta atunci când acestea rămân așezate pe loc în chiulasă pentru o perioadă lungă de timp. Prin aceasta, înțelegem că dopurile pot reacționa chimic cu metalul din chiulasă, devenind prinse pe loc. Dacă se întâmplă acest lucru, dopurile sunt dificil (dacă nu imposibil) de îndepărtat fără a le rupe - necesită forță de muncă suplimentară și/sau costuri pentru a le scoate. Rețineți că chiulasele din aluminiu sunt mai predispuse la această problemă, dar orice motor poate fi afectat.

Momente oportune pentru a înlocui bujie

În timp ce reglajul tradițional a mers pe calea telefonului cu apel rotativ datorită electronicii avansate, este totuși o idee bună să verificați și să înlocuiți puținele elemente de service ale motorului la intervale regulate. Pe mașinile noastre din secolul 21, acest lucru este limitat la filtrul de aer, filtrul de combustibil și bujiile. O abordare este crearea unui program, bazat fie pe timp, fie pe kilometraj, și înlocuirea tuturor acestor articole de service în același timp.

Când vine vorba de bujii, elefantul din cameră are acces la bujii. La unele vehicule, în special la cele mai vechi, nu ar putea fi mai simplu: deschideți capota și există ștecherele, care necesită doar îndepărtarea firului de priză înainte de a putea pune o priză pe ele.

Pe multe vehicule moderne, deschiderea capotei dezvăluie... un capac mare de plastic, fără nicio indicație despre locul unde ar putea fi ștecherele. Dacă aveți noroc, capacul de plastic se desprinde imediat, iar dopurile pot fi accesate odată ce pachetul de bobine este îndepărtat. În alte cazuri, doar ajungerea la prize implică un timp considerabil în îndepărtarea scuturilor, capacelor, consolelor și așa mai departe.

Dacă motorul dvs. are încă dopurile originale și trebuie efectuat un serviciu aferent, cum ar fi pachete de bobine, injectoare de combustibil sau garnituri pentru capacul supapelor, acesta este un moment oportun pentru a aborda dopurile, deoarece o mare parte din dezasamblare este deja făcută.

Dacă aveți acces bun la mufe, una dintre cele mai bune modalități de a le verifica este să le inspectați fizic. Aceasta este recomandarea noastră, separată de orice interval de kilometraj declarat de la producătorul vehiculului. Dacă manualul de utilizare al vehiculului dumneavoastră recomandă înlocuirea la 30.000 sau 60.000 km, verificați starea dopurilor când atingeți aproximativ două treimi din acel kilometraj.

Dacă sunt recomandate intervale de service mai lungi de 100.000 de km sau mai mult, am spune că verificați la jumătatea drumului pentru a vedea cum arată lucrurile. Presupunând că vehiculul continuă să meargă bine, verificați din nou la punctul de trei sferturi. De fiecare dată când bujiile murdare pot fi văzute sau detectate în alt mod, continuați și înlocuiți-le imediat. Având în vedere prețul destul de accesibil al mufelor noi, ar putea fi un caz de asigurare ieftină pentru a arunca într-un set nou.

Și dacă este timpul să comandați dopuri noi, nu vă mulțumiți cu nimic mai puțin decât cele perfecte pentru vehiculul și stilul dvs. de condus. Sunați-ne - vom fi bucuroși să vă facem recomandări personalizate!



Citeste mai mult

Produse

  • CHAMPION OE025/T10 Bujie
    Bujie CHAMPION OE025/T10 CHAMPION Bujie CHAMPION OE025/T10
    Produs: Bujie
    Producator: CHAMPION
    Cod producator: OE025/T10
    28 Lei cu TVA
  • DENSO X27ESR-U Bujii
    Bujii DENSO X27ESR-U DENSO Bujii DENSO X27ESR-U
    Produs: Bujii
    Producator: DENSO
    Cod producator: X27ESR-U
    pt. cod original (OE): 9806958719
    Tehnica de cuplaj: Thread M4
    Diametru [mm]: 12
    Deschidere cheie: 18
    Moment strangere [Nm]: 17
    Masa [g]: 40
    Bujie: Electrod la masă nichel
    Bujie: 1-Electrod masa
    Lungime filet [mm]: 19
    16 Lei cu TVA
  • TOPRAN 721 312 Bujii
    Bujii TOPRAN 721 312 TOPRAN Bujii TOPRAN 721 312
    Produs: Bujii
    Producator: TOPRAN
    Cod producator: 721 312
    pt. cod original (OE): 9649464080
    pt. cod original (OE): 2240 18H 515
    pt. cod original (OE): 18841 11051
    pt. cod original (OE): 5962 5M
    Bujie: 3-Electrod masa
    Articol completare/Info suplimentar 2: Amestecarea diferitelor producatori este nepermisa!
    27 Lei cu TVA
  • DENSO U27ESR-N Bujie
    Bujie DENSO U27ESR-N DENSO Bujie DENSO U27ESR-N
    Produs: Bujie
    Producator: DENSO
    Cod producator: U27ESR-N
    30 Lei cu TVA
  • DENSO KJ16CR-L11 Bujii
    Bujii DENSO KJ16CR-L11 DENSO Bujii DENSO KJ16CR-L11
    Produs: Bujii
    Producator: DENSO
    Cod producator: KJ16CR-L11
    pt. cod original (OE): 101-905-601B
    Tehnica de cuplaj: Solid SAE
    Diametru [mm]: 14
    Deschidere cheie: 16
    Moment strangere [Nm]: 22
    Masa [g]: 43
    Bujie: Electrod la masă nichel
    Bujie: 1-Electrod masa
    Lungime filet [mm]: 19
    19 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 245 573 Bujii
    Bujii BOSCH 0 242 245 573 BOSCH Bujii BOSCH 0 242 245 573
    Produs: Bujii
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 245 573
    Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
    Dimensiune filet: M 14 x 1,25
    Deschidere cheie: 16
    Moment strangere [Nm]: 20
    Numărul conexiunilor cu mufă: 1
    Lungime filet [mm]: 17,5
    pozitia scanteii (mm): 4
    50 Lei cu TVA
  • CHAMPION CET12P Bujie
    Bujie CHAMPION CET12P CHAMPION Bujie CHAMPION CET12P
    Produs: Bujie
    Producator: CHAMPION
    Cod producator: CET12P
    53 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 135 510 Bujie
    Bujie BOSCH 0 242 135 510 BOSCH Bujie BOSCH 0 242 135 510
    Produs: Bujie
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 135 510
    54 Lei cu TVA
  • CHAMPION CET11P Bujie
    Bujie CHAMPION CET11P CHAMPION Bujie CHAMPION CET11P
    Produs: Bujie
    Producator: CHAMPION
    Cod producator: CET11P
    45 Lei cu TVA
  • DENSO IU24 Bujie
    Bujie DENSO IU24 DENSO Bujie DENSO IU24
    Produs: Bujie
    Producator: DENSO
    Cod producator: IU24
    70 Lei cu TVA
  • CHAMPION CCH9013 Bujie
    Bujie CHAMPION CCH9013 CHAMPION Bujie CHAMPION CCH9013
    Produs: Bujie
    Producator: CHAMPION
    Cod producator: CCH9013
    57 Lei cu TVA
  • BERU Z340 Bujii
    Bujii BERU Z340 BERU Bujii BERU Z340
    Produs: Bujii
    Producator: BERU
    Cod producator: Z340
    Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
    Tehnica de cuplaj: SAE
    Dimensiune filet: M14x1,25
    Deschidere cheie: 16 mm
    Bujie: cu scaun etansare plat
    Bujie: 1-Electrod masa
    Lungime filet [mm]: 19
    Numar informatii tehnice: 14 FR-6 DPU02S
    Impachetare conform listei:
    Moment strangere de [Nm]: 25
    Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30
    75 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 229 652 Bujii
    Bujii BOSCH 0 242 229 652 BOSCH Bujii BOSCH 0 242 229 652
    Produs: Bujii
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 229 652
    Distanta dintre electrozi [mm]: 1,3
    Dimensiune filet: M 14 x 1,25
    Deschidere cheie: 16
    Moment strangere [Nm]: 15
    Numărul conexiunilor cu mufă: 1
    Lungime filet [mm]: 17,5
    pozitia scanteii (mm): 4
    36 Lei cu TVA
  • DENSO IWF24 Bujie
    Bujie DENSO IWF24 DENSO Bujie DENSO IWF24
    Produs: Bujie
    Producator: DENSO
    Cod producator: IWF24
    70 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 135 554 Bujii
    Bujii BOSCH 0 242 135 554 BOSCH Bujii BOSCH 0 242 135 554
    Produs: Bujii
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 135 554
    Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
    Dimensiune filet: M 12 x 1,25
    Deschidere cheie: 16
    Moment strangere [Nm]: 23
    Numărul conexiunilor cu mufă: 1
    Lungime filet [mm]: 26,5
    pozitia scanteii (mm): 4
    78 Lei cu TVA
  • DENSO U27ETR Bujie
    Bujie DENSO U27ETR DENSO Bujie DENSO U27ETR
    Produs: Bujie
    Producator: DENSO
    Cod producator: U27ETR
    36 Lei cu TVA
  • BERU UPT3 Bujii
    Bujii BERU UPT3 BERU Bujii BERU UPT3
    Produs: Bujii
    Producator: BERU
    Cod producator: UPT3
    Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
    Tehnica de cuplaj: SAE
    Dimensiune filet: M14x1,25
    Deschidere cheie: 16 mm
    Calitate/Clasa: Poly-V Tit
    Bujie: cu scaun etansare plat
    Bujie: 1-Electrod masa
    Lungime filet [mm]: 19
    Moment strangere de [Nm]: 25
    Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30
    Rezistenta de la [kOhm]: 1
    Rezistenta pana la [kOhm]: 2
    31 Lei cu TVA
  • BERU UPT2 Bujii
    Bujii BERU UPT2 BERU Bujii BERU UPT2
    Produs: Bujii
    Producator: BERU
    Cod producator: UPT2
    Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
    Tehnica de cuplaj: SAE
    Dimensiune filet: M14x1,25
    Deschidere cheie: 16 mm
    Calitate/Clasa: Poly-V Tit
    Bujie: cu scaun etansare plat
    Bujie: 1-Electrod masa
    Lungime filet [mm]: 19
    Moment strangere de [Nm]: 25
    Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30
    Rezistenta de la [kOhm]: 3
    Rezistenta pana la [kOhm]: 10
    27 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 229 630 Bujie
    Bujie BOSCH 0 242 229 630 BOSCH Bujie BOSCH 0 242 229 630
    Produs: Bujie
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 229 630
    18 Lei cu TVA
  • CHAMPION OE032/T10 Bujie
    Bujie CHAMPION OE032/T10 CHAMPION Bujie CHAMPION OE032/T10
    Produs: Bujie
    Producator: CHAMPION
    Cod producator: OE032/T10
    33 Lei cu TVA
  • DENSO T16VR-U10 Bujie
    Bujie DENSO T16VR-U10 DENSO Bujie DENSO T16VR-U10
    Produs: Bujie
    Producator: DENSO
    Cod producator: T16VR-U10
    19 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 232 501 Bujie
    Bujie BOSCH 0 242 232 501 BOSCH Bujie BOSCH 0 242 232 501
    Produs: Bujie
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 232 501
    28 Lei cu TVA
  • NGK 4912 Bujii
    Bujii NGK 4912 NGK Bujii NGK 4912
    Produs: Bujii
    Producator: NGK
    Cod producator: 4912
    Dimensiune filet: M12 x 1,25
    Deschidere cheie: 14 mm
    Bujie: Electroda mijlocie-Iridium
    Bujie: cu scaun etansare plat
    Bujie: Conexiune-SAE fixa
    Bujie: 1-Electrod masa
    Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
    Lungime filet [mm]: 26,5
    pozitia scanteii (mm): 4,0
    49 Lei cu TVA
  • NGK 2789 Bujii
    Bujii NGK 2789 NGK Bujii NGK 2789
    Produs: Bujii
    Producator: NGK
    Cod producator: 2789
    Dimensiune filet: M14 x 1,25
    Deschidere cheie: 16 mm
    Bujie: cu scaun etansare plat
    Bujie: deparazitare interferenta 1kOhm
    Bujie: Conexiune-SAE fixa
    Bujie: 3-Electrod masa
    Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
    Lungime filet [mm]: 19,0
    pozitia scanteii (mm): 5,2
    30 Lei cu TVA
  • FEBI BILSTEIN 13403 Bujie
    Bujie FEBI BILSTEIN 13403 FEBI BILSTEIN Bujie FEBI BILSTEIN 13403
    Produs: Bujie
    Producator: FEBI BILSTEIN
    Cod producator: 13403
    20 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 232 502 Bujie
    Bujie BOSCH 0 242 232 502 BOSCH Bujie BOSCH 0 242 232 502
    Produs: Bujie
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 232 502
    28 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 242 240 715 Bujie
    Bujie BOSCH 0 242 240 715 BOSCH Bujie BOSCH 0 242 240 715
    Produs: Bujie
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 242 240 715
    68 Lei cu TVA
  • DENSO K20TT Bujii
    Bujii DENSO K20TT DENSO Bujii DENSO K20TT
    Produs: Bujii
    Producator: DENSO
    Cod producator: K20TT
    pt. cod original (OE): 1WT318110
    Tehnica de cuplaj: Solid SAE
    Diametru [mm]: 14
    Deschidere cheie: 16
    Moment strangere [Nm]: 22
    Masa [g]: 43
    Bujie: Electrod la masă nichel
    Bujie: 1-Electrod masa
    Lungime filet [mm]: 19
    19 Lei cu TVA

Informatii

✅ Bujie: pentru toate masini
✅ Bujie marci: BOSCH, HELLA, NGK, VALEO, CHAMPION, DENSO, MAGNETI MARELLI, FEBI BILSTEIN, VEMO, EYQUEM
✅ Bujie dupa VIN: verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs.
✅ Comanda bujie: 021 555 2141 sau online
✅ Livrare: de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara*
✅ FAN Courier: optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card
✅ Piese auto: AutoPower

Recenzii

oferiti-va evaluarea 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars evaluare 4.5 de 165 recenzia

FAQ: Întrebări frecvente

Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați bujie?

Toate comenzile de bujie sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.

  • Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
  • Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
  • Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
  • Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
  • O comanda de bujie se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.

Cum returnez sau schimb bujie?

Orice comanda de bujie poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.

  • În acest scop, comanda de bujie nu trebuie folosită sau montată.
  • În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
  • In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de bujie.
  • Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
  • La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
  • Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.

Cum și când voi primi comanda de bujie?

Comenzi pentru bujie plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi

  • Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
  • Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
  • Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
  • Comenzile de bujie plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
  • În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024