Pompă de apă, răcire motor FEBI BILSTEIN 01286 pentru Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0 - 115 cai benzina
Audi A6 Avant (4A, C4)
115 cp - benzina
06.1994 - 12.1997
115 cp - benzina
06.1994 - 12.1997
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4A, C4)
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: combi
An: 06.1994 - 12.1997
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 115 cp / 85 kW
Codul motorului: ABK
Ulei motor: 3,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Motor:
115 cai - 85 kW - benzina
Cod producator:
01286
Producator:
FEBI BILSTEIN
Material roata pale - pompa apa:
metal
Material etansare:
hartie
Material:
Culoare aluminiu
Număr aripi/pale:
6
Greutate [kg]:
0,787 kg
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu inel etansare
Articol extins/Informatii de extindere:
cu etansare
Atentie la informatii de service:
Informatii generale:
Produsele livrate de noi sunt destinate exclusiv pentru utilizarea conform destinației prevăzute. Asamblarea va fi efectuată numai de către personal specializat calificat. Produsele se livrează fără instrucțiuni de montare.
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Suspensie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Directie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Piese motor - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Garnituri - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Filtre - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Senzori - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Electrice - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Caroserie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Lumini - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Interior - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3200
1/min
Cuplu maxim
166
Nm
Ridicare
92,80
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°+/45°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
42°-/4°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,60
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
14.24 x 856
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
12,5 x 805
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară servodirecţie
9,5 x 910
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
reglarea nu este posibilă
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7400
Ohm
Cu ştecher
Bujii/Bujii incadescente BERU
14FGH7DTUR
Bujii/Bujii incadescente NGK
BUR6ET
Producător distribuitor de aprindere
Bosch
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
7000±2000
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
Digifant
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
770 - 870
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
770 - 870
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
reglarea nu este posibilă
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
670 - 970
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2687
mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BE, cu tren de rulare sport
1526
mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BG, cu tren de rulare sport
1520
mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BA, tren de rulare
1520
mm
Ecartament spate
1524
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
15,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
13,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
230,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
231,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
7,00
mm
Cu placă spate
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc
2,00
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
245,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
43,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
20,64
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
Bosch
15,00 - 17,00
Ohm
Rezistenţă - injectoare
Siemens
13,50 - 15,50
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
40
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
70 - 90
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 012
2,25
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 012
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01N, Cu reumplare
5,50
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01N, Cantitate de schimb
3,50
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 097, Cu reumplare
5,40
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 097, Cantitate de schimb
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01N
G 052 162 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 097
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01N
1,00
litru
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 097
1,00
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01N
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 097
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
cu reglare de nivel
2,50
litru
Ulei servodirecţie
fără reglare de nivel
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
8,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Specificare lichid de răcire
Posibilitate alternativă:
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
220 - 240
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024