2-pin connector housing - priced each VAG 8D0973822 pentru Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8 - 180 cai
Audi A6 Sedan (4B, C5)
180 cp - benzina
10.1997 - 05.2000
180 cp - benzina
10.1997 - 05.2000
Marca: Audi
Model: A6 Sedan (4B, C5)
Modif.: 2.8 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 10.1997 - 05.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2771 cmc
Putere: 180 cp / 132 kW
Codul motorului: AGE
Ulei motor: 6,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Nu au fost gasite produse inlocuibile
Nu au fost gasite numere OEM
Franare - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Suspensie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Directie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Piese motor - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Garnituri - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Filtre - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Senzori - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Electrice - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Caroserie - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Lumini - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Interior - Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3000
1/min
Cuplu maxim
260
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°-/42°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
38°-/8°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
7,50 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,25
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1760
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1882
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EKUB
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
3,20 - 4,20
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
640 - 760
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
740 - 860
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,90
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2762 - 2767
mm
Ampatamentul
Număr PR. K8L
2857
mm
Ecartament faţă
1536 - 1545
mm
Ecartament spate
1569
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
28,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
321,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
245,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
255,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
355,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
60,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
42,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
36,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43
40,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 01W
2,25
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 01A
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01A, Cutie de viteze 01W
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00
litru
Umplere pe termen lung
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
3,00
litru
specificat de producător 2,60 - 3,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,80
litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,85
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11
850 - 900
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
800 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu cuplaj magnetic
250 - 300
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu supapă de reglare
220 - 240
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
cu multitronic
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024