Abs sensor ring Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R) - 114 cai benzina 4A-FE - magazin online
Toyota Corolla Sedan (E10)
114 cp - benzina
09.1995 - 04.1997
114 cp - benzina
09.1995 - 04.1997
Marca: Toyota
Model: Corolla Sedan (E10)
Modif.: 1.6 Si - benzina
Sasiu: limuzina
An: 09.1995 - 04.1997
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1587 cmc
Putere: 114 cp / 84 kW
Codul motorului: 4A-FE
Ulei motor: 2,70
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Suspensie - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Directie - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Piese motor - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Garnituri - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Filtre - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Senzori - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Electrice - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Caroserie - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Lumini - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Interior - Toyota Corolla Sedan (E10) 1.6 Si (AE101_, AE101R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4800
1/min
Cuplu maxim
145
Nm
Ridicare
77,00
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,15 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,25 - 0,35
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,010
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
fără catalizator
1,10
mm
Distanţă electrozi
cu catalizator
0,80
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
fără catalizator
BKR5EYA11
Bujii/Bujii incadescente NGK
cu catalizator
BKR6EYA
Bujii/bujii incandescente altele
fără catalizator, Denso
K16R-U11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, cu catalizator
K20R-U
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
rece
12350±3350
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
cald
14900±3500
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
rece
1,43±0,32
Rezistenţă primară bobină de inducţie
cald
1,73±0,32
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
EFI
Presiune sistem
2,65 - 3,04
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
180
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Valoarea lambda
0,98 - 1,02
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 900
1/min
Număr de alternanţe
2
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
3,00
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
21,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Tensiune regulator
rece
14,00 - 15,00
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
Cu angrenaj planetar
0,80
Kilowaţi
Putere demaror
Cu angrenaj demultiplicator
1,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
2,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG
Ulei cutie de viteze manuală
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 3 cu transmisie automată
2,50
litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II D
Ulei diferenţial osie faţă
1,40
litru
Specificaţie ulei punte faţă
ATF Dexron II
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, cu instalaţie de climatizare
5,10
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, fără instalaţie de climatizare
4,60
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
4,70
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
650 - 750
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 9
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
cu cutie de viteze automată
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024