Accesorii placute frana Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI - 140 cai motor diesel D 5252 T - magazin online

Volvo
Cumpara online 24/7
Volvo V70 Estate (P80)
Volvo V70 Estate (P80)
140 cp - motor diesel
12.1995 - 12.2000
Marca: Volvo Model: V70 Estate (P80) Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: combi An: 12.1995 - 12.2000 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2460 cmc Putere: 140 cp / 103 kW Codul motorului: D 5252 T Ulei motor: 6,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • TEXTAR
    • DENCKERMANN
    • A.B.S.
    • QUICK BRAKE
    Aplica
    • Set reparatie, cheie frana TEXTAR extinderea blocării 97044600 Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
      mai mult
      TEXTAR
      Partea de montare: puntea spate
      Serie:
      extinderea blocării
      Partea de montare:
      puntea spate
      pentru numar articol:
      91046000
      Cantitate piese:
      5 nr. piese
      puntea spate
      206 Lei cu TVA
    • Set accesorii, sabot de frana DENCKERMANN B160181 Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
      mai mult
      DENCKERMANN
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie de la:
      01.1997
      An fabricatie pana la:
      03.2000
      Partea de montare:
      puntea spate
      puntea spate
      38 Lei cu TVA
    • Reglaj, frana tambur A.B.S. 96452 Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
      mai mult
      A.B.S.
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Diametru 1 [mm]:
      178 mm
      Sistem de frânare:
      TRW
      Instalație de frânare:
      pentru frana parcare
      Greutate [kg]:
      0,07 kg
      puntea spate
      27 Lei cu TVA
    • Set reparatie, cheie frana QUICK BRAKE 120 53 009 Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
      mai mult
      QUICK BRAKE
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Sistem de frânare:
      ATE
      Diametru tambur de frână interior [mm]:
      180 mm
      Latime [mm]:
      25 mm
      Instalație de frânare:
      pentru frana parcare
      puntea spate
      122 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Electrice - Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI
    Inchide
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1900 1/min
    Cuplu maxim
    290 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    5
    Secvenţă de aprindere
    1-2-4-5-3
    Presiune de compresie
    24,0 - 30,0 bar
    Rată de compresie
    19,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,90 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Pompă de distribuţie prin injecţie
    Producător carburaţie
    Bosch
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Tip pompă de injectare
    VP 37
    Producător duze de injecţie
    Bosch
    Tip duze de injecţie
    DSLA 150 P
    Presiune injecţie Diesel
    175 - 200 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    760 - 860 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    760 - 860 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    60 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4740 - 4940 1/min
    Valoare maximă K
    0,50 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2664 mm
    Ecartament faţă
    1521 mm
    Ecartament spate
    1468 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    26,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,60 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,40 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    7,40 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    6,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A3/B3
    Ulei transmisie automată
    7,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Dexron III
    Agent de răcire
    12,60 litru
    Specificare lichid de răcire
    VOLVO COOLANT
    Antigel original
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    spate
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Iluminat interior
    faţă
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 1998
    la fiecare 120.000 km / 8 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1997
    mai întâi la 45.000 km / 3 ani, apoi odată la 120.000 km / 8 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 1999
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    de la 1999
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    până la 1998
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    de la 1998
    la fiecare 120.000 km / 8 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    până la 1997
    mai întâi la 45.000 km / 3 ani, apoi odată la 120.000 km / 8 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    de la 1999
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
    de la 1999
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
    până la 1998
    mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 120.000 km / 8 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
    de la 1999
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
    până la 1998
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Interval de schimbare rolă de tensionare pentru cureaua dinţată a pompei de injecţie diesel
    până la 1998
    la fiecare 120.000 km / 8 ani
    Interval de schimbare rolă de tensionare pentru cureaua dinţată a pompei de injecţie diesel
    de la 1999
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de drenaj al filtrului de combustibil
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    în condiţii grele de exploatare
    o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
    la fiecare 75.000 km / 5 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    de la 2000
    mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Lucrări suplimentare de service
    mai întâi la 90.000 km / 6 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Volvo V70 Estate (P80) 2.5 TDI - 140 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024