Aditiv Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C) - 146 cai benzina BP-ZE, BP6J - magazin online

Mazda
Cumpara online 24/7
Mazda MX-5 (NB)
Mazda MX-5 (NB)
146 cp - benzina
11.2000 - 10.2005
Marca: Mazda Model: MX-5 (NB) Modif.: 1.8 16V - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 11.2000 - 10.2005 Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 1840 cmc Putere: 146 cp / 107 kW Codul motorului: BP-ZE, BP6J Ulei motor: 3,80 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Curatare parbriz - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Interior - Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C)
Inchide
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
7000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
5000 1/min
Cuplu maxim
168 Nm
Ridicare
85,00 mm
Alezaj
83,00 mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,18 - 0,24 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,34 mm
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
53°-/9°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 14,0 bar
Rată de compresie
10,00 :1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,00±0,10 mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC10YC4
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5E-11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
2,10 - 2,60 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30 Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
750 - 850 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,80 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M15M-D
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
6,70 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
1,00 litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Agent de răcire
6,00 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25 litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Conţinut rezervor
50 litru
Diferenţă de ulei 1. punte spate
1,00 litru
Diferenţă de ulei 2. punte spate
1,00 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
HB4 12V 51W P22d
photoicon
Fază lungă
HB3 12V 60W P20d
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
până la 2003/08
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Far de ceaţă
de la 2003/09
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
Geam galben de semnalizator
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumină intermitentă spate
Geam alb de semnalizator
WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
photoicon
Lumini spate
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină de frână
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină marşarier
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 90.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
la nr. de identificare a vehiculului 409949
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
de la nr. de identificare a vehiculului 409950
o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mazda MX-5 (NB) 1.8 16V (NB8C) - 146 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024