Aditiv Skoda Superb (3T4) 1.6 TDI - 105 cai motor diesel CAYC - magazin online

Skoda
Cumpara online 24/7
Skoda Superb (3T4)
Skoda Superb (3T4)
105 cp - motor diesel
09.2010 - 05.2015
Marca: Skoda Model: Superb (3T4) Modif.: 1.6 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 09.2010 - 05.2015 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc Putere: 105 cp / 77 kW Codul motorului: CAYC Ulei motor: 4,30 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Skoda Superb (3T4) 1.6 TDI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
80,50 mm
Alezaj
79,50 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
25,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,50 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,50 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 17 CP 14
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Stânga sub tabloul de bord:.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
730 - 930 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
5200 - 5600 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5200 - 5600 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
0,60 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,50 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/50 R 17
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/50 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,40 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
3,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/50 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/50 R 17
3,10 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
3,10 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/40 R 18
3,20 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2758 mm
Ecartament faţă
1545 mm
Ecartament spate
1518 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZE
288,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZA, Număr PR. 1LJ
312,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KS
272,00 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 0A4, Cu reumplare
1,90 litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 0A4, Cantitate de schimb
1,70 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 0A4
G 060 726 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,40 litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
9,40 litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
1,15 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
130 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
60 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină de zi
cu unitate far de ceaţă/fază scurtă
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Far de ceaţă
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY24W 12V 24W PGU20/4
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Lumini exterioare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină de frână
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină marşarier
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 70 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Skoda Superb (3T4) 1.6 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024