Aerisitor Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413) - 70 cai benzina G13BA - magazin online
Suzuki Samurai (SJ)
70 cp - benzina
11.1988 - 12.2004
70 cp - benzina
11.1988 - 12.2004
Marca: Suzuki
Model: Samurai (SJ)
Modif.: 1.3 tractiune integrala - benzina
Sasiu: autoturism de teren, inchis
An: 11.1988 - 12.2004
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1298 cmc
Putere: 70 cp / 51 kW
Codul motorului: G13BA
Ulei motor: 3,70
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Toate piesele auto pentru Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Franare - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Suspensie - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Directie - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Angrenare roata - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Cutie viteze - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Transmisie cu curea - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Piese motor - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Piese bloc motor - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Garnituri - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Sistem de racire - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Filtre - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Uleiuri si lichide - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Sistem de aprindere - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Senzori - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Sistem alimentare - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Electrice - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Sistem pornire - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Curatare parbriz - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Sistemul de esapament - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Caroserie - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Lumini - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Interior - Suzuki Samurai (SJ) 1.3 tractiune integrala (SJ 413)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Cuplu maxim
103
Nm
Ridicare
75,50
mm
Alezaj
74,00
mm
Joc supapă - supapă de admisie
0,13 - 0,17
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,16 - 0,20
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,950 - 6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-8°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tip carburaţie
SPI
Presiune sistem
2,40 - 2,80
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-8°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/70 R 15
1,60
bar
Presiune pneuri spate
205/70 R 15
1,60
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
10,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
8,50
mm
Diametru tambur de frână punte spate
220,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
222,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,70
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
1,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei diferenţial osie faţă
1,50
litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL5 SAE 75W-90
Ulei diferenţial punte spate
1,30
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 75W-90
Ulei cutia de distribuţie
0,80
litru
Specificaţie cutie distribuţie
API GL4 SAE 75W-90
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1998
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000/01
toate 100.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1997
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală cu nervuri
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1998
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1997
la fiecare 80.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 1998
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 1998, până la 1999/12
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
de la 1998
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
de la 2000/01
odată la 15.000 km / 1 de an
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
de la 1998
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
de la 2000/01
odată la 15.000 km / 1 de an
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1997
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a sondei Lambda
de la 2000/01
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024