Alte senzore VW Transporter T4 Box 2.5 - 110 cai benzina AAF, ACU, AEN, AEU - magazin online
VW Transporter T4 Box
110 cp - benzina
11.1990 - 04.2003
110 cp - benzina
11.1990 - 04.2003
Marca: VW
Model: Transporter T4 Box
Modif.: 2.5 - benzina
Sasiu: caroserie
An: 11.1990 - 04.2003
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2461 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: AAF, ACU, AEN, AEU
Ulei motor: 5,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Suspensie - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Directie - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Angrenare roata - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Cutie viteze - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Transmisie cu curea - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Piese motor - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Piese bloc motor - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Garnituri - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Sistem de racire - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Filtre - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Sistem de aprindere - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Senzori - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Sistem alimentare - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Electrice - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Sistem pornire - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Curatare parbriz - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Sistemul de esapament - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Caroserie - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Lumini - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Interior - VW Transporter T4 Box 2.5
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200
1/min
Cuplu maxim
190
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
3°+/33°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
33°-/3°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
Motor ACU
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
Motor AAF
7,00 - 12,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor ACU
10,00
:1
Rată de compresie
Motor AAF
8,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,60
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,30 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
76° - 83°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
82° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
90° - 95°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7400
Ohm
Distanţă electrozi
0,80±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
W8DTC
Bujii/Bujii incadescente NGK
BUR5ET
Producător distribuitor de aprindere
Bosch
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
3500±500
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,60±0,10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Digifant
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
775 - 825
1/min
reglarea nu este posibilă
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
200
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
675 - 925
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2920
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3320
mm
Ecartament faţă
cu jantă 5½J x 14 ET51
1575
mm
Ecartament faţă
cu jantă 6J x 15 ET44
1589
mm
Ecartament faţă
cu jantă 7J x 15 ET35
1607
mm
Ecartament spate
cu jantă 5½J x 14 ET51
1540
mm
Ecartament spate
cu jantă 6J x 15 ET44
1554
mm
Ecartament spate
cu jantă ET35
1572
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LE
24,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LB
26,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LA
16,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LU
24,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LP
18,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LE
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LB
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LA
13,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LU
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LP
15,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2E3
13,50
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2E2
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2E3
11,50
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2E2
10,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
268,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
269,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
13,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
13,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
13,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 2E3
13,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur
6,30
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
8,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Număr PR. 2E3, Cu placă spate
8,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
300,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
313,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
260,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
282,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2E3
294,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2E2
280,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LB
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
20,64
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
15,00 - 20,00
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
VW 502 00|VW 505 01
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02B
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02B
SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01P
5,25
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 098, Cu reumplare
6,10
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 098, Cantitate de schimb
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01P
G 052 162 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 098
ATF Dexron
Ulei diferenţial osie faţă
cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
1,15
litru
Specificaţie ulei punte faţă
cu cutie de viteze automată
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
11,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
950 - 1000
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu ampatament mare, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
1000 - 1050
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu bot lung, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
700 - 750
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
1350 - 1400
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu bot lung, cu instalaţie de climatizare spate
1100 - 1150
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/06, cu ampatament mare, cu instalaţie de climatizare spate
1400 - 1450
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/07, cu ampatament mare, cu instalaţie de climatizare spate
1350 - 1400
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
135
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
240
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-H15
G 052 100 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V16
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 1996
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1995
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999, Producător CHAMPION
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999, Producător NGK
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
Cutie de viteze 098
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2000
Service conform indicatorului de perioadă
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
până la 1999
la fiecare 15.000 / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024