Alternator Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro - 190 cai motor diesel CNHA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Allroad (8KH, B8)
Audi A4 Allroad (8KH, B8)
190 cp - motor diesel
09.2013 - 05.2016
Marca: Audi Model: A4 Allroad (8KH, B8) Modif.: 2.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: combi An: 09.2013 - 05.2016 Tractiune: 4x4
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 190 cp / 140 kW Codul motorului: CNHA Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VALEO
    • BOSCH
    • ERA
    • HOFFER
    • DEPO-LORO
    • AS-PL
    • STARDAX
    • VAG
    Aplica
    • Generator / Alternator VALEO ORIGINS NEW OE TECHNOLOGY 439888 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      VALEO ORIGINS NEW OE TECHNOLOGY
      Tip cutie viteza:
      PHR,PJG
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Tip cutie viteza:
      Transmisie cu ambreiaj dublu 7 viteze
      Piesă nouă fără gaj:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      180 A
      Tip centura de siguranta:
      fixare in 4 puncte
      Pozitie/Grade:
      R 90 °
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu rola curea
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      51 mm
      Cuplaj/clema:
      fara racord pentru turometru
      Tehnica de cuplaj:
      B+(M8)
      Greutate [kg]:
      7,51 kg
      2389 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator BOSCH 0 125 711 153 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Restrictiile producatorului:
      Bosch
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Tip alternator:
      excl. pompa vacuum
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      50,5 mm
      Dezvoltarea reparatiilor recomandate:
      Curea trapezoidala/transmisie
      Numar comercial:
      EL7 (>) 14V 100/150A
      2521 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ERA 209202 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      180 A
      Identificare constructie stecher:
      B+COM
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      6
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      48,5 mm
      2656 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ERA 210706A Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      140 A
      Identificare constructie stecher:
      B+COM
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      alternativ:
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numarul gaurilor de fixare:
      4
      Numar de striatii:
      6
      Set reparatie alternativ:
      210706
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      48 mm
      1266 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator HOFFER H5515170 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      140 A
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      48 mm
      Identificare constructie stecher:
      B+,COM,DFM
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      6
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      pt. cod original (OE):
      03G 903 016 GX
      1984 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, generator DEPO-LORO 120-00-240 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu mufa
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      18 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, generator DEPO-LORO 120-00-241 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu mufa
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu cablu
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      42 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Remanufactured | | Alternators A0551PR Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      Remanufactured | AS-PL | Alternators
      An fabricatie de la:
      02.2014
      An fabricatie pana la:
      04.2014
      Lungime 1 [mm]:
      40,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      14,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      61,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      :
      1972 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | 0125711034 A0551S Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | 0125711034
      An fabricatie de la:
      02.2014
      An fabricatie pana la:
      04.2014
      Lungime 1 [mm]:
      40,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      13,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      61,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      1878 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | 0125711130 A0576S Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | 0125711130
      An fabricatie de la:
      02.2014
      An fabricatie pana la:
      04.2014
      Lungime 1 [mm]:
      40,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      13,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      61,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      1821 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | FG20S014 A3490S Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | FG20S014
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      Lungime 1 [mm]:
      41,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      14,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      60,50 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      180 A
      2402 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX110247R Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      77 A
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      50,5 mm
      Role:
      cu rola curea
      1789 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX110249R Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      An fabricatie de la:
      04.2014
      Va rugam, respectati intructiunile de folosire:
      Role:
      cu rola curea
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      56 mm
      1408 Lei cu TVA
    • Alternator VAG 03G903016EX Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      4150 Lei cu TVA
    • Alternator VAG 03G903016GX Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      4150 Lei cu TVA
    • Connector housing - 2 pin VAG 1J0973772 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
      Информация:
      Used in various locations
      28 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    photoicon
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    25,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    15,50 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,40 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    225/55 R 17
    2,10 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    245/45 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    245/40 R 19
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    225/55 R 17
    2,10 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    245/45 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    245/40 R 19
    2,20 bar
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR 1LY
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LB
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR 1LY
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LB
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR 2EH
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR 2EH
    10,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LT
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR 1LY
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LA
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LB
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 1KW, Cu placă spate
    17,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR 2EH, Cu placă spate
    17,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LT
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR 1LY
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LA
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LB
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Număr PR. 1KW, Cu placă spate
    7,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Număr PR 2EH, Cu placă spate
    7,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    314,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR 1LY
    314,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LB
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR 2EH
    300,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    43,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    cu cutie de viteze mecanică, Cutie de viteze 0B2
    4,50 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    cu cutie de viteze cu angrenaje, Schimbător direct de viteze 0B5
    4,35 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    cu cutie de viteze mecanică, Cutie de viteze 0B2
    G 052 532 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    cu cutie de viteze cu angrenaje, Schimbător direct de viteze 0B5
    G 055 532 A2
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    cu cutie de viteze cu angrenaje, Schimbător direct de viteze 0B5, Cu reumplare
    7,50 litru
    Specificaţie producător 7,0 - 7,5 litri
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    cu cutie de viteze cu angrenaje, Schimbător direct de viteze 0B5, Cantitate de schimb
    6,70 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj dublu
    cu cutie de viteze cu angrenaje, Schimbător direct de viteze 0B5
    G 052 529 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    Diferenţial 0BC
    0,90 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    Diferenţial 0BC
    G 052 145 S2
    Ulei original
    Agent de răcire
    8,10 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 13
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    535 - 565 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    100 - 120 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    cu Bi-Xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    cu far cu halogen
    PSX26W 12V 26W PG18.5d-1
    Lumină de zi
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    PSX26W 12V 26W PG18.5d-1
    Lumină de parcare
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PWY24W 12V 24W WP3.3x14.5-4
    Lumină intermitentă lateral
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Iluminat număr de înmatriculare
    LED
    Piesă originală
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    LED
    Piesă originală
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 210.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 2014
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    de la 2015
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Valoare limită 175 ml
    Interval de schimb al uleiului pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5
    toate 60.000 km
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro - 190 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024