Alternator Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI - 155 cai motor diesel AYM - magazin online
Audi A6 Avant (4B, C5)
155 cp - motor diesel
08.2001 - 01.2005
155 cp - motor diesel
08.2001 - 01.2005
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4B, C5)
Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 08.2001 - 01.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2496 cmc
Putere: 155 cp / 114 kW
Codul motorului: AYM
Ulei motor: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Suspensie - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Directie - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Piese motor - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Garnituri - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Filtre - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Senzori - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Electrice - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Caroserie - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Lumini - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Interior - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.5 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 - 3500
1/min
Cuplu maxim
310
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
78,30
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°-/8°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
34°-/12°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,958 - 5,972
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
19,00 - 29,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
18,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,90 - 1,10
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Ventilator electric
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Ventilator electric
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
21,36 x 2404
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
14.24 x 1217
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
+2°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Presiune injecţie Diesel
180 - 190
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
740 - 840
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
740 - 840
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4500 - 5500
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4500 - 5500
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,90
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2762 - 2767
mm
Ecartament faţă
1536 - 1545
mm
Ecartament spate
1569
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
28,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
321,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
245,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
255,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
355,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
60,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
42,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
36,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43
40,80
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
95
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
450
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
120 - 140
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01E
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01E
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00
litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
3,00
litru
specificat de producător 2,60 - 3,00 litri
Ulei transmisie automată
Multitronic 01J, Cu reumplare
7,50
litru
Ulei transmisie automată
Multitronic 01J, Cantitate de schimb
5,00
litru
specificat de producător 4.50 - 5,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie automată
Multitronic 01J
G 052 180 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,80
litru
Ulei diferenţial osie faţă
Multitronic 01J
1,30
litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte faţă
Multitronic 01J
G 052 190 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,85
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
10,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
550 - 600
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu cuplaj magnetic
250 - 300
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2001/05, Compresor de climatizare cu supapă de reglare
245 - 265
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 30.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
Multitronic 01J
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024