Alternator Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV) - 99 cai motor diesel G9U 754 - magazin online

Renault
Cumpara online 24/7
Renault Master 2 Bus (JD,ND)
Renault Master 2 Bus (JD,ND)
99 cp - motor diesel
de 10.2003
Marca: Renault Model: Master 2 Bus (JD,ND) Modif.: 2.5 dCi 100 - motor diesel
Sasiu: bus An: de 10.2003 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2463 cmc Putere: 99 cp / 73 kW Codul motorului: G9U 754 Ulei motor: 8,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • VALEO
    • BOSCH
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • ELSTOCK
    • ERA
    • HOFFER
    • AS-PL
    • STARDAX
    Aplica
    • Generator / Alternator HELLA 8EL 011 710-801 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Restrictiile producatorului:
      BOSCH
      Tip autovehicul:
      Master T35
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu
      Numar de striatii:
      7
      Fulie curea Ø [mm]:
      50 mm
      Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
      Piesă nouă fără gaj:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Numar comercial:
      CA1827IR
      1425 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator VALEO ORIGINS NEW OE TECHNOLOGY 443292 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Serie:
      VALEO ORIGINS NEW OE TECHNOLOGY
      An fabricatie de la:
      01.2006
      An fabricatie pana la:
      05.2006
      Cod motor:
      G9U.7.50
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Piesă nouă fără gaj:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Tip centura de siguranta:
      Fixare în patru puncte
      Pozitie/Grade:
      L 90 °
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu rola curea
      Role:
      cu
      Numar nervuri:
      7
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Tehnica de cuplaj:
      B+ / L / DFM
      Greutate [kg]:
      6,968 kg
      2222 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator BOSCH 0 986 046 250 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Piesa la schimb:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      155 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Tip alternator:
      excl. pompa vacuum
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      33 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu fulie combinata
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      50,5 mm
      Lungime [mm]:
      181,5 mm
      Dezvoltarea reparatiilor recomandate:
      Curea trapezoidala/transmisie
      :
      Numar comercial:
      4625
      1530 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator BOSCH 0 986 046 260 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Piesa la schimb:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Tip alternator:
      excl. pompa vacuum
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      33 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu fulie combinata
      Numar de striatii:
      7
      Fulie curea Ø [mm]:
      50,3 mm
      Clema:
      B2+(M8),DFM,L
      Identificare constructie stecher:
      PL72
      Lungime [mm]:
      193 mm
      Dezvoltarea reparatiilor recomandate:
      Curea trapezoidala/transmisie
      :
      Numar comercial:
      4626
      1433 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 898 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Tip alternator:
      excl. pompa vacuum
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      33 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu fulie combinata
      Numar de striatii:
      7
      Fulie curea Ø [mm]:
      49,1 mm
      Clema:
      B+(M8)
      Identificare constructie stecher:
      72
      Lungime [mm]:
      193 mm
      Dezvoltarea reparatiilor recomandate:
      Curea trapezoidala/transmisie
      Numar comercial:
      ALT 14V 155A (R)
      1743 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator MAGNETI MARELLI 063731824010 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Cod motor:
      G9U 754
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea
      Fulie curea Ø [mm]:
      52 mm
      Numar comercial:
      MQA1824
      904 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator MAGNETI MARELLI 063731827010 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Cod motor:
      G9U 754
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Numar comercial:
      MQA1827
      1401 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator FEBI BILSTEIN 101514 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Role:
      cu rola curea
      Numar nervuri:
      7
      Greutate [kg]:
      6,818 kg
      1421 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ELSTOCK 28-4876 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Curent electric vehicul:
      pentru vehicule cu instalatie de 12V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Numar nervuri:
      6
      Clema:
      M8
      Identificare constructie stecher:
      0129
      Alezaj-? 1 [mm]:
      8 mm
      Greutate neta [kg]:
      6,7 kg
      1663 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ERA 210719A Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Identificare constructie stecher:
      B+LDFM
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Role:
      cu
      alternativ:
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      7
      Set reparatie alternativ:
      210719
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      43 mm
      1110 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator HOFFER H5510018 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      pt. cod original (OE):
      23100-00Q2F
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      43 mm
      Identificare constructie stecher:
      B+,L,DFM
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      7
      Role:
      cu rola curea cu cuplaj unisens
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      1223 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators A0164 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Lungime 1 [mm]:
      32,50 mm
      Lungime 2 [mm]:
      14,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      61,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea
      1638 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators A0165 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Lungime 1 [mm]:
      32,50 mm
      Lungime 2 [mm]:
      14,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      61,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea
      1343 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | 0124525541 A0743S Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | 0124525541
      Cod motor:
      G9U754
      Role:
      cu rola curea
      Lungime 1 [mm]:
      33,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      14,50 mm
      Lungime 3 [mm]:
      61,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      1248 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX100061R Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Tensiune [V]:
      12 V
      Role:
      Fulie curea trapezoidala
      Numar de striatii:
      7
      Piesa la schimb:
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      Numar nervuri:
      7
      Fulie curea Ø [mm]:
      49 mm
      951 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX100210 Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
      An fabricatie pana la:
      10.2006
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Tensiune [V]:
      12 V
      Piesa la schimb:
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      Numar de striatii:
      6
      Role:
      cu rola curea
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      50 mm
      928 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Ridicare
    99,00 mm
    Alezaj
    89,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 - 5,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,950 - 5,970 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    25,0 - 30,0 bar
    Rată de compresie
    17,75 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    1,30 bar
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,20 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    90,20 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    83°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    6PK1153
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    6PK1795
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Injecţie directă, de înaltă presiune
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    EDC 15C3
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Tip pompă de injectare
    CP 3
    Producător duze de injecţie
    Bosch
    Presiune injecţie Diesel
    1350 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    până la 2002
    În panoul de siguranţe în stânga lângă coloana de direcţie.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 2003
    În panoul de siguranţe în stânga lângă coloana de direcţie.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    750 - 850 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
    70 °C
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    3850 - 4150 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    5 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    1,0 s
    Valoare maximă K
    2,50 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    215/70 R 15
    3,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    195/65 R 16
    3,80 bar
    Presiune pneuri faţă
    195/70 R 15
    3,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    205/75 R 16
    4,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    215/65 R 16
    3,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/65 R 16
    3,80 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/70 R 15
    3,30 bar
    Presiune pneuri spate
    215/70 R 15
    3,75 bar
    Presiune pneuri spate
    195/65 R 16
    3,80 bar
    Presiune pneuri spate
    195/70 R 15
    3,75 bar
    Presiune pneuri spate
    205/75 R 16
    4,10 bar
    Presiune pneuri spate
    215/65 R 16
    4,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/65 R 15
    3,75 bar
    Presiune pneuri spate
    225/65 R 16
    4,40 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    cu ampatament scurt
    3078 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament lung
    4078 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament mediu
    3578 mm
    Ecartament faţă
    1740 mm
    Ecartament spate
    1725 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    25,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,07 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    10,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,07 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    17,80 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate
    16,90 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    8,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    7,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    305,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    305,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    45,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    42,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    8,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    RN0710
    0W-40, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    RN0720
    SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Specificare ulei de motor
    fără filtru de particule
    RN0710
    Specificare ulei de motor
    cu filtru de particule
    RN0720
    Ulei cutie de viteze manuală
    2,40 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL5 SAE 75W-80
    Ulei servodirecţie
    1,10 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron II D
    Agent de răcire
    9,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    Glaceol RX Typ D
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 2003/10
    815 - 885 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 2003/10, cu 9 locuri
    1365 - 1435 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 2003/10, cu 16 locuri
    1165 - 1235 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 2003/11
    715 - 785 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    220 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    PAG 488
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far dublu
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far simplu
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    cu far dublu
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    cu far simplu
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Unitate faruri ceaţă
    Accesoriu
    FOG1
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 80.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 80.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 80.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 80.000 km / 5 ani
    Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 80.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 80.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    până la 2004/12
    la fiecare 80.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 2005/01
    la fiecare 80.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 80.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Înlocuiţi bateria telecomenzii
    până la 2004/12
    la fiecare 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.5 dCi 100 (JDCV) - 99 cai Introduceti sasiu
    Renault Salveaza
    Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Subaru XV Crosstrek 2.0 i AWD (GP7, G33GP) - 150 cai Introduceti sasiu
    Subaru Salveaza
    Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI - 224 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Opel Vivaro Combi (J7) 2.0 16V (F7, J7, A07) - 120 cai Introduceti sasiu
    Opel Salveaza
    Citroen C4 Picasso 2 1.6 HDi / BlueHDi 115 - 115 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Mercedes B-Class (w246) Electric Drive / B 250 e (242.890) - 180 cai Introduceti sasiu
    Mercedes-Benz Salveaza
    Audi A6 Avant (4F5, C6) 3.2 FSI quattro - 255 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Volvo S70 Saloon (P80) 2.4 Bifuel - 144 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    VW Transporter T5 Box 2.0 - 115 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Porsche 944 2.5 S - 190 cai Introduceti sasiu
    Porsche Salveaza
    BMW 3 Coupe E46 325 Ci - 192 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Mercedes S-class Coupe (c216) CL 65 AMG (216.379) - 612 cai Introduceti sasiu
    Mercedes-Benz Salveaza
    BMW 3 Touring E91 335 i - 326 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Volvo 760 Sedan (704,764) 2.4 TD Interc. - 115 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Audi A1 (8X1) 1.4 TFSI - 185 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Honda CB Seven Fifty (RC42) - 73 cai benzinaIntroduceti sasiu
    Honda Salveaza
    Fiat 500C 0.9 (312AG1A) - 86 cai Introduceti sasiu
    Fiat Salveaza
    Citroen Jumper Platform 2.2 HDi 120 - 120 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Mercedes C-class Estate (s205) AMG C 43 4-matic (205.264) - 367 cai Introduceti sasiu
    Mercedes-Benz Salveaza
    CHRYSLER VOYAGER 3 GS 3.3 i - 158 cai Introduceti sasiu
    CHRYSLER Salveaza
    Audi A5 Cabrio (8F7) 3.2 FSI quattro - 265 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Ford C-Max 2010 1.6 Ti - 125 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Subaru Impreza Sedan (GD,GG) 2.5 AWD (GDE) - 177 cai Introduceti sasiu
    Subaru Salveaza
    Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 Cat quattro - 137 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    VW Touran (5T1) 1.8 TSI - 180 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Mercedes E-class Saloon (w211) E 220 CDI (211.006) - 150 cai Introduceti sasiu
    Mercedes-Benz Salveaza
    Alfa Romeo 33 (905) Sedan 1.5 (905.A2) - 102 cai Introduceti sasiu
    Alfa Romeo Salveaza
    Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI flexible fuel - 180 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    VW Passat 3 Sedan (B3,35i) 1.6 - 75 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Audi A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TFSI - 211 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    CHEVROLET CRUZE Sedan J300 1.8 - 137 cai benzinaIntroduceti sasiu
    Chevrolet Salveaza
    Seat Altea XL (5P5,5P8) 2.0 TDI - 170 cai Introduceti sasiu
    Seat Salveaza
    Toyota Avensis Liftback (T22) 2.0 i (ST220_, ST220R) - 128 cai Introduceti sasiu
    Toyota Salveaza
    Citroen C8 EA,EB 2.0 HDi 135 - 136 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Ford Fiesta 5 (jh,jd) 1.25 16V - 75 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Rover 200 Hatchback (XW) 218 TD - 88 cai Introduceti sasiu
    Rover Salveaza
    Seat Leon (1P1) 1.4 TSI - 125 cai Introduceti sasiu
    Seat Salveaza
    BMW 3 Sedan F30 320 d - 163 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Citroen C4 LC Hatchback 1.6 THP 150 - 150 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Volvo XC90 2 T6 AWD - 320 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Honda Accord 3 Aerodeck (CA5) 2.0 EXi (CA5) - 122 cai Introduceti sasiu
    Honda Salveaza
    Nissan Interstar Bus (X70) dCi 100 - 101 cai Introduceti sasiu
    Nissan Salveaza
    CADILLAC BLS 2.8 T - 255 cai Introduceti sasiu
    Cadillac Salveaza
    BMW 5 Sedan E60 525 i - 218 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Audi TT (8J3) 1.8 TFSI - 160 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Fiat Ducato BUS 250 115 Multijet 2,0 D - 116 cai Introduceti sasiu
    Fiat Salveaza
    Renault 19 II Chamade 1.8 - 107 cai Introduceti sasiu
    Renault Salveaza
    Honda CRX 2 (ED,EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) - 150 cai Introduceti sasiu
    Honda Salveaza
    Seat Toledo 2 Saloon (1M2) 1.9 TDI - 110 cai Introduceti sasiu
    Seat Salveaza
    Ford Focus (daw,dbw) ST170 - 173 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    BMW 5 Sedan (G30, F90) 530 i - 252 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    BMW 3 Touring E36 320 i - 150 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Ford S-Max (CJ) 2.0 EcoBlue 4x4 - 150 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Seat Altea XL (5P5,5P8) 1.9 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
    Seat Salveaza
    MG ZR 2.0 TD - 113 cai Introduceti sasiu
    MG Salveaza
    Audi A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI - 101 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    BMW 3 Touring E91 316 d - 116 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Nissan Interstar Bus (X70) dCi 140 - 136 cai Introduceti sasiu
    Nissan Salveaza
    Peugeot 206 Saloon 1.4 - 75 cai Introduceti sasiu
    Peugeot Salveaza
    CHEVROLET MATIZ Hatchback 0.8 - 52 cai Introduceti sasiu
    Chevrolet Salveaza
    Skoda Fabia Combi (6Y5) 1.2 - 54 cai Introduceti sasiu
    Skoda Salveaza
    Audi 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 16V quattro - 140 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Audi A4 Allroad (8WH, B9) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro - 252 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    BMW 5 Sedan E60 530 xi - 258 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Audi A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI - 130 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Audi A1 Sportback (8XA) 1.2 TFSI - 86 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Peugeot Expert Box (VF3) 2.0 16V - 140 cai Introduceti sasiu
    Peugeot Salveaza
    BMW 3 Sedan E30 320 i - 129 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    VW Golf 5 Variant (1K5) 1.4 TSI - 140 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Seat Leon ST (5F8) 1.0 TSi - 86 cai Introduceti sasiu
    Seat Salveaza
    Hyundai Trajet (FO) 2.0 CRDi - 125 cai Introduceti sasiu
    Hyundai Salveaza
    Citroen C4 Aircross 1.6 HDi 115 - 114 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 2.0 - 115 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 Cat quattro - 90 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    BMW 3 Sedan E46 330 xd - 184 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    VW Golf 5 (1K1) 1.4 TSI - 140 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    MAN TGS 32.460 - 460 cai Introduceti sasiu
    MAN Salveaza
    Ford Focus (daw,dbw) 1.4 16V - 75 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Opel Astra F 1.4 i (F19, M19) - 60 cai Introduceti sasiu
    Opel Salveaza
    Citroen Xsara Break N2 1.9 D - 68 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Alfa Romeo MITO (955) 1.4 (955AXV1A) - 69 cai Introduceti sasiu
    Alfa Romeo Salveaza
    VW Jetta 2 (19E,1G2) 1.8 Syncro - 90 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    MAN F 90 28.342 - 340 cai Introduceti sasiu
    MAN Salveaza
    Nissan Almera Hatchback (N15) 1.4 - 87 cai Introduceti sasiu
    Nissan Salveaza
    BMW X5 E70 xDrive 30 i - 230 cai benzinaIntroduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro - 211 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Hyundai Coupe (GK) 1.6 16V - 105 cai Introduceti sasiu
    Hyundai Salveaza
    Opel Vectra A 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) - 116 cai Introduceti sasiu
    Opel Salveaza
    Volvo V70 Estate 2 (P80) 2.5 T - 209 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Ford Focus 3 Hatchback 1.6 TDCi ECOnetic - 105 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Nissan Primera Hatchback (P10) 2.0 - 143 cai Introduceti sasiu
    Nissan Salveaza
    Audi A5 (8T3) 2.0 TDI quattro - 170 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Peugeot Boxer Bus (230P) 2.5 TDI 4x4 - 107 cai Introduceti sasiu
    Peugeot Salveaza
    Daihatsu Cuore 7 L251 1.0 - 58 cai Introduceti sasiu
    Daihatsu Salveaza
    MAN TGA 40.390, 40.400 - 390 cai Introduceti sasiu
    MAN Salveaza
    Mercedes C-class Saloon (w204) C 180 CGI (204.049) - 156 cai Introduceti sasiu
    Mercedes-Benz Salveaza
    BMW 3 Touring E46 316 i - 115 cai benzinaIntroduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Mercedes C-class Saloon (w202) C 220 CDI (202.133) - 125 cai Introduceti sasiu
    Mercedes-Benz Salveaza
    Rover 200 Hatchback (XW) 220 GTi - 140 cai Introduceti sasiu
    Rover Salveaza
    BMW 1 E81 116 i - 122 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Kia Cee'd Sportswagon 1.6 CRDi 110 - 110 cai Introduceti sasiu
    Kia Salveaza
    Ford Mondeo 2 Clipper (BNP) 1.8 TD - 90 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Volvo 960 Estate (965) 2.4 TD Interc. - 115 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Renault Laguna (B56,556) 1.8 16V (B563, B564) - 120 cai Introduceti sasiu
    Renault Salveaza
    Seat Leon (1M1) 1.8 20V - 125 cai Introduceti sasiu
    Seat Salveaza
    VW Polo 4 Sedan (9n) 1.4 - 101 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Subaru Legacy 5 2.5 i AWD - 177 cai benzinaIntroduceti sasiu
    Subaru Salveaza
    BMW 5 Sedan F10 520 d - 190 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Honda CBR CBR 600 F (PC31) - 34 cai Introduceti sasiu
    Honda Salveaza
    Volvo V40 Hatchback T3 - 152 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Peugeot 207 CC 1.6 16V Turbo - 150 cai Introduceti sasiu
    Peugeot Salveaza
    Mini Clubman (R55) Estate One - 95 cai Introduceti sasiu
    Mini Salveaza
    MAN TGX 18.460 - 184 cai motor dieselIntroduceti sasiu
    MAN Salveaza
    Renault Clio 2 1.6 (B/CB0D, BB00) - 90 cai Introduceti sasiu
    Renault Salveaza
    Audi A6 Avant (4B, C5) 1.9 TDI - 110 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Volvo S70 Saloon (P80) 2.4 Bifuel - 140 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    DAF LF 55 FA 55.220 - 224 cai Introduceti sasiu
    DAF Salveaza
    Audi A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TFSI quattro - 211 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024