Alternator pentru masini la preturi accesibile - magazin online

Alternator
Cumpara online 24/7

Alternator - Bosch, Hella, Valeo, Spidan

Tot ce trebuie să știți despre alternatorul mașinii dvs

Discutam rolul important pe care îl joacă alternator, modul în care se uzează, semnele de probleme și cum să testăm ieșirea unuia cu un multimetru.

alternator

Ce este un alternator?

Fixat cu șuruburi la un bloc motor și alimentat de un scripete cu curea, un alternator este în mișcare ori de câte ori motorul este pornit. În esență, bateria unui vehicul are sarcina de a stoca energie electrică pentru a porni motorul, în timp ce sarcina alternatorului este de a produce energie electrică pentru baterie, sistemul de aprindere și alte accesorii ale vehiculului.

Aproape întotdeauna, mașinile au avut un mijloc de reîncărcare a bateriei acţionat de motor. Ani de zile, lucrarea a fost efectuată de un generator, care producea tensiune continuă. La începutul anilor 1960, alternatorul AC l-a înlocuit, iar acea unitate actualizată se găsește pe fiecare vehicul astăzi. Avantajul principal al unui alternator față de un generator este o putere mai mare, necesară pentru vehiculele de astăzi cu cererea mare de electricitate.

Cum funcționează un alternator?

Dacă ar fi să deschideți un alternator și să priviți înăuntru, ați găsi o serie de perii metalice atașate la o piesă rotativă cunoscută sub numele de „rotor”. Această piesă de rotor se rotește într-un ansamblu de bobine cunoscut sub numele de „stator”, care conține bobine de cupru bobinate. Pe măsură ce periile trec pe lângă acele bobine statorice, se acumulează o sarcină electrică.

Acea sarcină este apoi trimisă de la bobine printr-un regulator de tensiune și un redresor care o transformă din curent alternativ (AC) în curent continuu (DC) care curge uniform. În cele din urmă, curentul DC iese din alternator printr-o bornă principală de pe carcasă, unde se deplasează printr-un cablu rezistent la baterie.

De-a lungul timpului, aceste componente ale alternatorului sunt supuse uzurii, căldurii motorului și mediului exterior - în cele din urmă necesită înlocuire, indiferent cât de bine este întreținut vehiculul.

Cât durează alternatoarele?

Alternatoarele au de obicei o durată de viață lungă, așa că nu sunt considerate un element de întreținere preventivă care este înlocuit automat la intervale prestabilite. Cu toate acestea, utilizarea, clima și alte influențe exterioare le pot afecta durata de viață. În funcție de acești factori, alternatoarele pot dura mai puțin de 100.000 km sau mai mult de 320.000 km. Uneori, acestea pot necesita înlocuirea împreună cu o curea de transmisie pentru accesorii, dar nu este neapărat cazul.

Am auzit de cazuri extreme în care proprietarii înlocuiesc alternatorul la fiecare 6 ani, indiferent de starea acestuia. Acest lucru poate fi exagerat, deoarece piesa nu este ieftină. O bună practică este efectuarea unei verificări anuale a sistemului de încărcare. Cu un multimetru, verificați bateria în repaus, apoi verificați ieșirea alternatorului. Orice avertizare timpurie a unui alternator defect vă poate scuti de dureri de cap, evitând o posibilă avarie pe marginea drumului.

În acest articol, vom discuta despre lucrurile care cauzează uzura alternatorului, cum să recunoaștem simptomele unui alternator defect și cum să testăm ieșirea unui alternator cu un multimetru pentru a confirma dacă este necesară înlocuirea.

4 lucruri care cauzează uzura alternatorului

1. Rulmenți

Cea mai frecventă cauză a defecțiunii alternatorului este atunci când rulmenții care permit piesei rotorului să se rotească liber se uzează. Deoarece acești rulmenți cu ace lungi și plat se uzează încet, ei nu mai pot susține rotorul în poziția de înclinare și de nivel în care trebuie să fie așezat pentru a se învârti liber. Roata se așează apoi într-un unghi ciudat, provocând uzura neuniformă și uzura curelei de transmisie a accesoriilor.

Rulmenții se pot uza mai repede dacă o presiune excesivă este exercitată asupra lor de o curea de transmisie prea strânsă sau de scurgeri de lichide de motor pe alternator.

Cea mai frecventă cauză a defecțiunii alternatorului sunt rulmenții uzați.

2. Baterie

O baterie care nu se va încărca corect, deoarece este la sfârșitul propriei sale durate de viață poate cauza, de asemenea, probleme pentru un alternator, deoarece lucrează mai mult pentru a încerca să mențină bateria încărcată.

3. Accesorii

Accesoriile suplimentare cu cantități mai mari de energie electrică pot pune o presiune suplimentară asupra unui alternator. Pompele de suspensie pneumatică și hardware-ul sunt un bun exemplu - mai ales dacă trebuie să lucreze mai mult din cauza unei scurgeri în sistem. Echipamentele stereo în plină expansiune și componentele aferente pot fi, de asemenea, destul de dificile. Și dacă aveți lumini puternice de teren, ele folosesc și un pic de suc.

4. Sisteme de dezghețare și A/C

Desigur, climatele reci și umede care necesită o utilizare intensă a sistemului de dezghețare înseamnă că compresorul de aer condiționat, dezghețatoarele electrice ale geamurilor, scaunele/volanul încălzite și suflantele sunt utilizate frecvent. În mod similar, climatele calde înregistrează cea mai intensă utilizare a aerului condiționat și a ventilatorului. Toate acestea pun un alternator la încercare.

5 semne ale unui alternator defect

  • Când un alternator merge prost, puterea lui poate fi neregulată. Cel mai vizibil, puterea farurilor poate varia între luminoase și slabe sau poate rămâne mai slabă decât de obicei. Luminile interioare sunt, de asemenea, supuse acestui lucru.
    O lumină de avertizare „baterie descărcată” este adesea unul dintre primele semne de defecțiune a alternatorului.
  • O stare de tensiune redusă poate afecta întregul vehicul. Electronicele și computerele de bord devin confuze, rezultând performanțe neregulate și imprevizibile pentru orice, de la geamuri electrice la diagnosticare la radio.
  • O lumină de avertizare a bateriei descărcate este de obicei prima care se aprinde - dar pot apărea alte lumini de avertizare pentru probleme fantomă care nu există.
  • Un alternator cu rulmenți prost va face un zgomot audibil de mârâit în timp ce se învârte. Deschideți capota și ascultați cu atenție lângă alternator cu motorul pornit. Dacă rulmenții sunt într-adevăr problema, îi vei putea auzi peste sunetul motorului. S-ar putea chiar să auziți rulmenți proasți ale alternatorului din interiorul vehiculului.
  • Deși nu este la fel de comun, un alternator pe ultimele sale picioare poate produce un miros acru de ars. Motivul poate fi periile sau bobinele arse, sau ar putea fi din cauza alunecării curelei de transmisie a accesoriilor peste un scripete care se târăște din cauza rulmenților care au renunțat la fantoma (acest lucru ar putea provoca și un zgomot de scârțâit destul de vizibil).

Cum se testează un alternator?

De fiecare dată când tehnicienii profesioniști dau peste o baterie descărcată, testează atât bateria, cât și alternatorul. În primul rând, va fi folosit un tester de baterie pentru a confirma dacă bateria este încă capabilă să rețină încărcarea sau dacă are celule moarte și trebuie înlocuită. Odată ce bateria a fost fie reîncărcată, fie înlocuită, ieșirea alternatorului este verificată cu un multimetru. Pentru a utiliza un multimetru pentru testare, setați butonul la un număr mai mare de 15 în secțiunea DCV (DC volți).

O baterie complet încărcată în repaus ar trebui să măsoare între 12,6 și 13,2 volți. Cu motorul pornit, alternatorul trebuie să depășească această tensiune la baterie. Aceste teste inițiale ar trebui să includă elemente de bază, cum ar fi curățarea și strângerea tuturor conexiunilor cablajelor, în special a bornelor principale ale bateriei. Verificați cureaua de transmisie a accesoriilor pentru a vă asigura că are suficientă tensiune pentru a învârti scripetele alternatorului fără să apară alunecare.

După pornirea motorului, atingeți conductorul pozitiv al multimetrului de pe borna pozitivă a bateriei. Apoi, atingeți cablul negativ al multimetrului la borna negativă a bateriei. O citire numerică a tensiunii de ieșire va fi afișată pe multimetru. Ieșirea ideală pentru un alternator la ralanti este între 14,2 și 14,7 volți. O citire de 15 volți sau mai mare semnifică o problemă cu alternatorul și/sau regulatorul de tensiune, care ar trebui să stabilească o gamă maximă superioară pentru a evita supraîncărcarea bateriei.

Dacă tensiunea este în intervalul 14, porniți unele accesorii din interiorul vehiculului, cum ar fi farurile, motorul suflantei și radioul. Sub această sarcină puțin mai grea, ieșirea va scădea puțin (poate în intervalul 13), dar ar trebui să rămână constantă și să nu coboare sub 13.

Dacă citirea este sub 13 volți, alternatorul nu încarcă suficient bateria pentru a ține pasul cu utilizarea accesoriilor. Verificați, de asemenea, toate cablurile dintre alternator și baterie pentru a vă asigura că firele sunt în stare bună, fără tăieturi, îndoituri sau semne vizibile de coroziune. Solicitați unui asistent să turați motorul până la aproximativ 1500 rpm pentru a vedea dacă tensiunea de ieșire crește. Daca ramane la fel, probabil ca de vina este alternatorul.

Cum să înlocuiți un alternator?

Deoarece alternatorul tipic este fixat direct pe exteriorul blocului motor, scoaterea și înlocuirea unuia este relativ simplă din punct de vedere al forței de muncă. Dacă motorul dvs. este echipat cu o curea de accesorii serpentină, va trebui doar să eliberați presiunea pe întinzătorul curelei și apoi să scoateți cureaua. La motoarele mai vechi cu curele accesorii individuale, suportul de montare al alternatorului este proiectat pentru a permite alternatorului să alunece departe de curea pentru a elibera tensiunea după ce șuruburile de ancorare sunt slăbite.

Aici este prezentat un motor mai vechi cu un alternator care poate fi slăbit și glisat în suportul său pentru a regla tensiunea curelei.

Un alternator este scump. Pentru cei care au nevoie de o unitate de înlocuire, ajutăm la scăderea costului achiziționării unui alternator, oferind posibilitatea de a alege între unități noi și remanufacturate de calitate. Pentru mai multe detalii despre opțiunile cu preț, vă invităm să citiți articolul nostru conex pe acest subiect.

Dacă preferați să ne contactați telefonic, așteptăm întrebările dumneavoastră șapte zile pe săptămână. Suntem încrezători că veți găsi specialiștii noștri în produse cunoscători și de ajutor!



Citeste mai mult

Produse

  • MAGNETI MARELLI 943314981010 Generator / Alternator
    Generator / Alternator MAGNETI MARELLI 943314981010 MAGNETI MARELLI Generator / Alternator MAGNETI MARELLI 943314981010
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: MAGNETI MARELLI
    Cod producator: 943314981010
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 70
    663 Lei cu TVA
  • STARDAX STX100391 Generator / Alternator
    Generator / Alternator STARDAX STX100391 STARDAX Generator / Alternator STARDAX STX100391
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: STARDAX
    Cod producator: STX100391
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 85
    Numar nervuri: 6
    Fulie curea Ø [mm]: 50
    Role: cu rola curea
    697 Lei cu TVA
  • VALEO 437545 Generator / Alternator
    Generator / Alternator VALEO 437545 VALEO Generator / Alternator VALEO 437545
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: VALEO
    Cod producator: 437545
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 150
    Tehnica de cuplaj: B+(M8)
    Greutate [kg]: 7,24
    Numar nervuri: 5
    Tip centura de siguranta: Fixare directa
    Fulie curea Ø [mm]: 51
    Role: cu rola curea
    Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
    Piesa la schimb:
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Cuplaj/clema: fara racord pentru turometru
    1787 Lei cu TVA
  • AS-PL A0386 Generator / Alternator
    Generator / Alternator AS-PL A0386 AS-PL Generator / Alternator AS-PL A0386
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: AS-PL
    Cod producator: A0386
    Tensiune [V]: 12
    Curent de incarcare generator [A]: 70
    Role: cu rola curea
    Lungime 1 [mm]: 35,00
    Lungime 2 [mm]: 13,50
    Lungime 3 [mm]: 81,50
    1432 Lei cu TVA
  • MAGNETI MARELLI 063731969010 Generator / Alternator
    Generator / Alternator MAGNETI MARELLI 063731969010 MAGNETI MARELLI Generator / Alternator MAGNETI MARELLI 063731969010
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: MAGNETI MARELLI
    Cod producator: 063731969010
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 120
    Fulie curea Ø [mm]: 54
    Role: cu rola curea
    851 Lei cu TVA
  • STARDAX STX100309R Generator / Alternator
    Generator / Alternator STARDAX STX100309R STARDAX Generator / Alternator STARDAX STX100309R
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: STARDAX
    Cod producator: STX100309R
    Tensiune [V]: 12
    Curent de incarcare generator [A]: 140
    Numar nervuri: 6
    Fulie curea Ø [mm]: 56
    Role: cu rola curea
    Piesa la schimb:
    Garantie: Garantie 2 ani
    Numar de striatii: 6
    1047 Lei cu TVA
  • ELSTOCK 28-1929 Generator / Alternator
    Generator / Alternator ELSTOCK 28-1929 ELSTOCK Generator / Alternator ELSTOCK 28-1929
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: ELSTOCK
    Cod producator: 28-1929
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 90
    Identificare constructie stecher: 0025
    Numar nervuri: 6
    Fulie curea Ø [mm]: 50
    Clema: D+ W Plug 25
    Clema: M8 B+
    Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
    Alezaj-? 1 [mm]: 8
    Greutate neta [kg]: 5,5
    1150 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 986 042 740 Generator / Alternator
    Generator / Alternator BOSCH 0 986 042 740 BOSCH Generator / Alternator BOSCH 0 986 042 740
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 986 042 740
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 100
    Lungime [mm]: 181,5
    Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
    Fulie curea Ø [mm]: 54
    Role: cu fulie combinata
    Piesa la schimb:
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Tip alternator: excl. pompa vacuum
    Numar de striatii: 5
    Distanta de la fulie la generator [mm]: 54,7
    Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
    907 Lei cu TVA
  • STARDAX STX102209 Generator / Alternator
    Generator / Alternator STARDAX STX102209 STARDAX Generator / Alternator STARDAX STX102209
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: STARDAX
    Cod producator: STX102209
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 100
    Numar nervuri: 6
    Pozitie/Grade: L/R 0
    Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
    Fulie curea Ø [mm]: 51
    Role: cu rola curea
    Articol extins/Informatii de extindere: cu regulator integrat
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Cuplaj/clema: fara racord pentru turometru
    Piesa noua:
    593 Lei cu TVA
  • VALEO 437315 Generator / Alternator
    Generator / Alternator VALEO 437315 VALEO Generator / Alternator VALEO 437315
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: VALEO
    Cod producator: 437315
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 70
    Tehnica de cuplaj: B+(M8)
    Greutate [kg]: 5,5
    Numar nervuri: 6
    Pozitie/Grade: R 90
    Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
    Fulie curea Ø [mm]: 57
    Role: cu
    Role: cu rola curea
    Piesa la schimb:
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Cuplaj/clema: fara racord pentru turometru
    1263 Lei cu TVA
  • VALEO 200110 Generator / Alternator
    Generator / Alternator VALEO 200110 VALEO Generator / Alternator VALEO 200110
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: VALEO
    Cod producator: 200110
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 55
    Tehnica de cuplaj: B+(M6) / D+(M5) / D-
    Greutate [kg]: 4,92
    Numar nervuri: 1
    Tip centura de siguranta: brat mobil monoarticulat
    Fulie curea Ø [mm]: 65
    Role: cu
    Role: cu rola curea
    Piesa la schimb:
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Piesă de schimb fără gaj:
    1297 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 986 041 810 Generator / Alternator
    Generator / Alternator BOSCH 0 986 041 810 BOSCH Generator / Alternator BOSCH 0 986 041 810
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 986 041 810
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 120
    Identificare constructie stecher: PL113
    Lungime [mm]: 233
    Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
    Fulie curea Ø [mm]: 49,5
    Clema: B1+(M8)
    Clema: DFM
    Clema: L
    Role: cu fulie combinata
    Piesa la schimb:
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Tip alternator: excl. pompa vacuum
    Numar de striatii: 6
    Distanta de la fulie la generator [mm]: 69,1
    Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
    897 Lei cu TVA
  • AS-PL A0161 Generator / Alternator
    Generator / Alternator AS-PL A0161 AS-PL Generator / Alternator AS-PL A0161
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: AS-PL
    Cod producator: A0161
    Tensiune [V]: 12
    Curent de incarcare generator [A]: 90
    Role: cu rola curea
    Lungime 1 [mm]: 47,00
    Lungime 2 [mm]: 20,00
    Lungime 3 [mm]: 73,00
    1617 Lei cu TVA
  • STARDAX STX110295R Generator / Alternator
    Generator / Alternator STARDAX STX110295R STARDAX Generator / Alternator STARDAX STX110295R
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: STARDAX
    Cod producator: STX110295R
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 190
    Numar nervuri: 7
    Fulie curea Ø [mm]: 56,5
    Tip racire: racit cu apa
    2871 Lei cu TVA
  • BOSCH 1 986 A00 779 Generator / Alternator
    Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 779 BOSCH Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 779
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 1 986 A00 779
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 90
    Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Tip alternator: excl. pompa vacuum
    Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
    1031 Lei cu TVA
  • BOSCH 1 986 A00 969 Generator / Alternator
    Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 969 BOSCH Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 969
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 1 986 A00 969
    Tensiune [V]: 24
    Tensiune [V]: 28
    Curent de incarcare generator [A]: 110
    Identificare constructie stecher: 82
    Lungime [mm]: 195
    Tip centura de siguranta: fixare in 3 puncte
    Clema: B+ (M8X1,25)
    Role: fara rola curea
    Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
    Tip alternator: excl. pompa vacuum
    Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
    1450 Lei cu TVA
  • STARDAX STX101157R Generator / Alternator
    Generator / Alternator STARDAX STX101157R STARDAX Generator / Alternator STARDAX STX101157R
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: STARDAX
    Cod producator: STX101157R
    Tensiune [V]: 12
    Curent de incarcare generator [A]: 65
    Numar nervuri: 1
    Fulie curea Ø [mm]: 85,15
    Role: cu rola curea
    Piesa la schimb:
    Garantie: Garantie 2 ani
    Numar de striatii: 1
    990 Lei cu TVA
  • DENSO DAN1336 Generator / Alternator
    Generator / Alternator DENSO DAN1336 DENSO Generator / Alternator DENSO DAN1336
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: DENSO
    Cod producator: DAN1336
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 90
    Calitate: OE
    Numar nervuri: 6
    Fulie curea Ø [mm]: 54
    Role: cu fulie combinata
    Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
    Piesa noua:
    923 Lei cu TVA
  • HELLA 8EL 011 711-031 Generator / Alternator
    Generator / Alternator HELLA 8EL 011 711-031 HELLA Generator / Alternator HELLA 8EL 011 711-031
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: HELLA
    Cod producator: 8EL 011 711-031
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 90
    Fulie curea Ø [mm]: 50
    Role: cu
    Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
    Numar de striatii: 6
    Piesă nouă fără gaj:
    Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
    1092 Lei cu TVA
  • AS-PL A0277 Generator / Alternator
    Generator / Alternator AS-PL A0277 AS-PL Generator / Alternator AS-PL A0277
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: AS-PL
    Cod producator: A0277
    Tensiune [V]: 12
    Curent de incarcare generator [A]: 180
    Role: cu rola curea
    Lungime 1 [mm]: 33,00
    Lungime 3 [mm]: 57,00
    1848 Lei cu TVA
  • AS-PL A2005 Generator / Alternator
    Generator / Alternator AS-PL A2005 AS-PL Generator / Alternator AS-PL A2005
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: AS-PL
    Cod producator: A2005
    Tensiune [V]: 12
    Curent de incarcare generator [A]: 70
    Role: cu rola curea
    Lungime 1 [mm]: 43,00
    Lungime 2 [mm]: 13,00
    Diametru exterior 1 [mm]: 81,00
    Lungime 3 [mm]: 78,00
    1323 Lei cu TVA
  • HELLA 8EL 011 710-321 Generator / Alternator
    Generator / Alternator HELLA 8EL 011 710-321 HELLA Generator / Alternator HELLA 8EL 011 710-321
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: HELLA
    Cod producator: 8EL 011 710-321
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 120
    Fulie curea Ø [mm]: 56
    Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
    Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
    Numar de striatii: 6
    Piesă nouă fără gaj:
    Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
    1238 Lei cu TVA
  • ELSTOCK 28-4728 Generator / Alternator
    Generator / Alternator ELSTOCK 28-4728 ELSTOCK Generator / Alternator ELSTOCK 28-4728
    Produs: Generator / Alternator
    Producator: ELSTOCK
    Cod producator: 28-4728
    Tensiune [V]: 14
    Curent de incarcare generator [A]: 200
    Identificare constructie stecher: 0141
    Parametru: Check with old unit
    Numar nervuri: 6
    Fulie curea Ø [mm]: 50
    Clema: M8 B+
    Clema: L-DFM
    Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
    Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
    Alezaj-? 1 [mm]: 8
    Greutate neta [kg]: 8,1
    2423 Lei cu TVA

Informatii

✅ Alternator: pentru toate masini
✅ Alternator marci: BOSCH, HELLA, VALEO, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, HERTH+BUSS ELPARTS, MAGNETI MARELLI, JAPANPARTS, TRUCKTEC AUTOMOTIVE, ELSTOCK
✅ Alternator dupa VIN: verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs.
✅ Comanda alternator: 021 555 2141 sau online
✅ Livrare: de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara*
✅ FAN Courier: optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card
✅ Piese auto: AutoPower

Recenzii

oferiti-va evaluarea 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars evaluare 4.6 de 219 recenzia

FAQ: Întrebări frecvente

Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați alternator?

Toate comenzile de alternator sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.

  • Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
  • Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
  • Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
  • Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
  • O comanda de alternator se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.

Cum returnez sau schimb alternator?

Orice comanda de alternator poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.

  • În acest scop, comanda de alternator nu trebuie folosită sau montată.
  • În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
  • In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de alternator.
  • Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
  • La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
  • Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.

Cum și când voi primi comanda de alternator?

Comenzi pentru alternator plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi

  • Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
  • Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
  • Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
  • Comenzile de alternator plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
  • În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024
star star star star star
torul a decurs perfect, explicatiile si informatiile pentru piese cat si timpul de primire al produselor....multumesc G
go computer
go computer
24 March 2024