Alternator pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Alternator Audi
- Alternator Alfa Romeo
- Alternator BMW
- Alternator Mercedes-Benz
- Alternator VW
- Alternator Opel
- Alternator Citroen
- Alternator Renault
- Alternator Peugeot
- Alternator Fiat
- Alternator Ford
- Alternator Seat
- Alternator Skoda
- Alternator Toyota
- Alternator Volvo
- Alternator Chevrolet
- Alternator CHRYSLER
- Alternator Dacia
- Alternator Daewoo
- Alternator Daihatsu
- Alternator Dodge
- Alternator Honda
- Alternator Hyundai
- Alternator Infiniti
- Alternator Jaguar
- Alternator Jeep
- Alternator Kia
- Alternator Lancia
- Alternator Land Rover
- Alternator Lexus
- Alternator Mazda
- Alternator Mini
- Alternator Mitsubishi
- Alternator Nissan
- Alternator Porsche
- Alternator Rover
- Alternator Saab
- Alternator Smart
- Alternator SsangYong
- Alternator Subaru
- Alternator Suzuki
- Alternator Tesla
- Alternator Aston Martin
- Alternator Autobianchi
- Alternator Bentley
- Alternator Bugatti
- Alternator Buick
- Alternator Cadillac
- Alternator Ferrari
- Alternator Great Wall
- Alternator Hummer
- Alternator ISUZU
- Alternator Lada
- Alternator Lamborghini
- Alternator Lincoln
- Alternator Lotus
- Alternator Maserati
- Alternator MG
- Alternator Moskvich
- Alternator Pontiac
- Alternator Rolls-Royce
- Alternator Trabant
- Alternator UAZ
- Alternator Vauxhall
Alternator - Bosch, Hella, Valeo, Spidan
Tot ce trebuie să știți despre alternatorul mașinii dvs
Discutam rolul important pe care îl joacă alternator, modul în care se uzează, semnele de probleme și cum să testăm ieșirea unuia cu un multimetru.
Ce este un alternator?
Fixat cu șuruburi la un bloc motor și alimentat de un scripete cu curea, un alternator este în mișcare ori de câte ori motorul este pornit. În esență, bateria unui vehicul are sarcina de a stoca energie electrică pentru a porni motorul, în timp ce sarcina alternatorului este de a produce energie electrică pentru baterie, sistemul de aprindere și alte accesorii ale vehiculului.
Aproape întotdeauna, mașinile au avut un mijloc de reîncărcare a bateriei acţionat de motor. Ani de zile, lucrarea a fost efectuată de un generator, care producea tensiune continuă. La începutul anilor 1960, alternatorul AC l-a înlocuit, iar acea unitate actualizată se găsește pe fiecare vehicul astăzi. Avantajul principal al unui alternator față de un generator este o putere mai mare, necesară pentru vehiculele de astăzi cu cererea mare de electricitate.
Cum funcționează un alternator?
Dacă ar fi să deschideți un alternator și să priviți înăuntru, ați găsi o serie de perii metalice atașate la o piesă rotativă cunoscută sub numele de „rotor”. Această piesă de rotor se rotește într-un ansamblu de bobine cunoscut sub numele de „stator”, care conține bobine de cupru bobinate. Pe măsură ce periile trec pe lângă acele bobine statorice, se acumulează o sarcină electrică.
Acea sarcină este apoi trimisă de la bobine printr-un regulator de tensiune și un redresor care o transformă din curent alternativ (AC) în curent continuu (DC) care curge uniform. În cele din urmă, curentul DC iese din alternator printr-o bornă principală de pe carcasă, unde se deplasează printr-un cablu rezistent la baterie.
De-a lungul timpului, aceste componente ale alternatorului sunt supuse uzurii, căldurii motorului și mediului exterior - în cele din urmă necesită înlocuire, indiferent cât de bine este întreținut vehiculul.
Cât durează alternatoarele?
Alternatoarele au de obicei o durată de viață lungă, așa că nu sunt considerate un element de întreținere preventivă care este înlocuit automat la intervale prestabilite. Cu toate acestea, utilizarea, clima și alte influențe exterioare le pot afecta durata de viață. În funcție de acești factori, alternatoarele pot dura mai puțin de 100.000 km sau mai mult de 320.000 km. Uneori, acestea pot necesita înlocuirea împreună cu o curea de transmisie pentru accesorii, dar nu este neapărat cazul.
Am auzit de cazuri extreme în care proprietarii înlocuiesc alternatorul la fiecare 6 ani, indiferent de starea acestuia. Acest lucru poate fi exagerat, deoarece piesa nu este ieftină. O bună practică este efectuarea unei verificări anuale a sistemului de încărcare. Cu un multimetru, verificați bateria în repaus, apoi verificați ieșirea alternatorului. Orice avertizare timpurie a unui alternator defect vă poate scuti de dureri de cap, evitând o posibilă avarie pe marginea drumului.
În acest articol, vom discuta despre lucrurile care cauzează uzura alternatorului, cum să recunoaștem simptomele unui alternator defect și cum să testăm ieșirea unui alternator cu un multimetru pentru a confirma dacă este necesară înlocuirea.
4 lucruri care cauzează uzura alternatorului
1. Rulmenți
Cea mai frecventă cauză a defecțiunii alternatorului este atunci când rulmenții care permit piesei rotorului să se rotească liber se uzează. Deoarece acești rulmenți cu ace lungi și plat se uzează încet, ei nu mai pot susține rotorul în poziția de înclinare și de nivel în care trebuie să fie așezat pentru a se învârti liber. Roata se așează apoi într-un unghi ciudat, provocând uzura neuniformă și uzura curelei de transmisie a accesoriilor.
Rulmenții se pot uza mai repede dacă o presiune excesivă este exercitată asupra lor de o curea de transmisie prea strânsă sau de scurgeri de lichide de motor pe alternator.
2. Baterie
O baterie care nu se va încărca corect, deoarece este la sfârșitul propriei sale durate de viață poate cauza, de asemenea, probleme pentru un alternator, deoarece lucrează mai mult pentru a încerca să mențină bateria încărcată.
3. Accesorii
Accesoriile suplimentare cu cantități mai mari de energie electrică pot pune o presiune suplimentară asupra unui alternator. Pompele de suspensie pneumatică și hardware-ul sunt un bun exemplu - mai ales dacă trebuie să lucreze mai mult din cauza unei scurgeri în sistem. Echipamentele stereo în plină expansiune și componentele aferente pot fi, de asemenea, destul de dificile. Și dacă aveți lumini puternice de teren, ele folosesc și un pic de suc.
4. Sisteme de dezghețare și A/C
Desigur, climatele reci și umede care necesită o utilizare intensă a sistemului de dezghețare înseamnă că compresorul de aer condiționat, dezghețatoarele electrice ale geamurilor, scaunele/volanul încălzite și suflantele sunt utilizate frecvent. În mod similar, climatele calde înregistrează cea mai intensă utilizare a aerului condiționat și a ventilatorului. Toate acestea pun un alternator la încercare.
5 semne ale unui alternator defect
- Când un alternator merge prost, puterea lui poate fi neregulată. Cel mai vizibil, puterea farurilor poate varia între luminoase și slabe sau poate rămâne mai slabă decât de obicei. Luminile interioare sunt, de asemenea, supuse acestui lucru.
- O stare de tensiune redusă poate afecta întregul vehicul. Electronicele și computerele de bord devin confuze, rezultând performanțe neregulate și imprevizibile pentru orice, de la geamuri electrice la diagnosticare la radio.
- O lumină de avertizare a bateriei descărcate este de obicei prima care se aprinde - dar pot apărea alte lumini de avertizare pentru probleme fantomă care nu există.
- Un alternator cu rulmenți prost va face un zgomot audibil de mârâit în timp ce se învârte. Deschideți capota și ascultați cu atenție lângă alternator cu motorul pornit. Dacă rulmenții sunt într-adevăr problema, îi vei putea auzi peste sunetul motorului. S-ar putea chiar să auziți rulmenți proasți ale alternatorului din interiorul vehiculului.
- Deși nu este la fel de comun, un alternator pe ultimele sale picioare poate produce un miros acru de ars. Motivul poate fi periile sau bobinele arse, sau ar putea fi din cauza alunecării curelei de transmisie a accesoriilor peste un scripete care se târăște din cauza rulmenților care au renunțat la fantoma (acest lucru ar putea provoca și un zgomot de scârțâit destul de vizibil).
Cum se testează un alternator?
De fiecare dată când tehnicienii profesioniști dau peste o baterie descărcată, testează atât bateria, cât și alternatorul. În primul rând, va fi folosit un tester de baterie pentru a confirma dacă bateria este încă capabilă să rețină încărcarea sau dacă are celule moarte și trebuie înlocuită. Odată ce bateria a fost fie reîncărcată, fie înlocuită, ieșirea alternatorului este verificată cu un multimetru. Pentru a utiliza un multimetru pentru testare, setați butonul la un număr mai mare de 15 în secțiunea DCV (DC volți).
O baterie complet încărcată în repaus ar trebui să măsoare între 12,6 și 13,2 volți. Cu motorul pornit, alternatorul trebuie să depășească această tensiune la baterie. Aceste teste inițiale ar trebui să includă elemente de bază, cum ar fi curățarea și strângerea tuturor conexiunilor cablajelor, în special a bornelor principale ale bateriei. Verificați cureaua de transmisie a accesoriilor pentru a vă asigura că are suficientă tensiune pentru a învârti scripetele alternatorului fără să apară alunecare.
După pornirea motorului, atingeți conductorul pozitiv al multimetrului de pe borna pozitivă a bateriei. Apoi, atingeți cablul negativ al multimetrului la borna negativă a bateriei. O citire numerică a tensiunii de ieșire va fi afișată pe multimetru. Ieșirea ideală pentru un alternator la ralanti este între 14,2 și 14,7 volți. O citire de 15 volți sau mai mare semnifică o problemă cu alternatorul și/sau regulatorul de tensiune, care ar trebui să stabilească o gamă maximă superioară pentru a evita supraîncărcarea bateriei.
Dacă tensiunea este în intervalul 14, porniți unele accesorii din interiorul vehiculului, cum ar fi farurile, motorul suflantei și radioul. Sub această sarcină puțin mai grea, ieșirea va scădea puțin (poate în intervalul 13), dar ar trebui să rămână constantă și să nu coboare sub 13.
Dacă citirea este sub 13 volți, alternatorul nu încarcă suficient bateria pentru a ține pasul cu utilizarea accesoriilor. Verificați, de asemenea, toate cablurile dintre alternator și baterie pentru a vă asigura că firele sunt în stare bună, fără tăieturi, îndoituri sau semne vizibile de coroziune. Solicitați unui asistent să turați motorul până la aproximativ 1500 rpm pentru a vedea dacă tensiunea de ieșire crește. Daca ramane la fel, probabil ca de vina este alternatorul.
Cum să înlocuiți un alternator?
Deoarece alternatorul tipic este fixat direct pe exteriorul blocului motor, scoaterea și înlocuirea unuia este relativ simplă din punct de vedere al forței de muncă. Dacă motorul dvs. este echipat cu o curea de accesorii serpentină, va trebui doar să eliberați presiunea pe întinzătorul curelei și apoi să scoateți cureaua. La motoarele mai vechi cu curele accesorii individuale, suportul de montare al alternatorului este proiectat pentru a permite alternatorului să alunece departe de curea pentru a elibera tensiunea după ce șuruburile de ancorare sunt slăbite.
Un alternator este scump. Pentru cei care au nevoie de o unitate de înlocuire, ajutăm la scăderea costului achiziționării unui alternator, oferind posibilitatea de a alege între unități noi și remanufacturate de calitate. Pentru mai multe detalii despre opțiunile cu preț, vă invităm să citiți articolul nostru conex pe acest subiect.
Dacă preferați să ne contactați telefonic, așteptăm întrebările dumneavoastră șapte zile pe săptămână. Suntem încrezători că veți găsi specialiștii noștri în produse cunoscători și de ajutor!
Produse
-
HELLA 8EL 011 713-401 Generator / Alternator
Generator / Alternator HELLA 8EL 011 713-401Produs: Generator / AlternatorProducator: HELLACod producator: 8EL 011 713-401Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 130Fulie curea Ø [mm]: 57Role: cu rola curea cu cuplaj unisensReturnarea pieselor vechi nu este necesara:Numar de striatii: 5Piesă nouă fără gaj:Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:2327 Lei cu TVA
-
VALEO 200003 Generator / Alternator
Generator / Alternator VALEO 200003Produs: Generator / AlternatorProducator: VALEOCod producator: 200003Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 150Tehnica de cuplaj: B+Greutate [kg]: 6,25Numar nervuri: 6Pozitie/Grade: R 60Tip centura de siguranta: Fixare în patru puncteFulie curea Ø [mm]: 55Fulie curea Ø [mm]: 54Clema: B+Role: cuRole: cu rola cureaRole: cu rola curea cu cuplaj unisensPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicPiesă de schimb fără gaj:piesă de schimb recondiționată (REMAN):1039 Lei cu TVA
-
DENSO DAN3023 Generator / Alternator
Generator / Alternator DENSO DAN3023Produs: Generator / AlternatorProducator: DENSOCod producator: DAN3023Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 120Calitate: PremiumNumar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 50Role: cu fulie combinataCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VPiesa noua:Greutate brută [g]: 6965819 Lei cu TVA
-
ERA 210526A Generator / Alternator
Generator / Alternator ERA 210526AProdus: Generator / AlternatorProducator: ERACod producator: 210526ATensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 95Identificare constructie stecher: B+LDFMFulie curea Ø [mm]: 65Role: cuDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicNumarul gaurilor de fixare: 2Numar de striatii: 3Distanta de la fulie la generator [mm]: 571003 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 986 034 230 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 0 986 034 230Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 0 986 034 230Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 65Lungime [mm]: 161Tip centura de siguranta: brat mobil monoarticulatFulie curea Ø [mm]: 65Clema: B+(M8),D+(M5), WRole: cu rola cureaPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 1Distanta de la fulie la generator [mm]: 110Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie2387 Lei cu TVA
-
AS-PL A0252 Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A0252Produs: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A0252Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 100Calitate: STANDARD LINERole: cu rola curea cu cuplaj unisensVersiune: 0124325221Piesă nouă fără gaj:1417 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100550 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100550Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100550Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 65Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 50Role: Fulie curea trapezoidalaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 6883 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 986 045 390 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 0 986 045 390Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 0 986 045 390Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 110Identificare constructie stecher: PL61Lungime [mm]: 192Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 56Clema: B1+(M8)Clema: DFMClema: LRole: cu rola curea cu cuplaj unisensPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 6Distanta de la fulie la generator [mm]: 39,5Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie880 Lei cu TVA
-
HELLA 8EL 015 630-121 Generator / Alternator
Generator / Alternator HELLA 8EL 015 630-121Produs: Generator / AlternatorProducator: HELLACod producator: 8EL 015 630-121Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 120Fulie curea Ø [mm]: 54Role: cu rola curea cu cuplaj unisensReturnarea pieselor vechi nu este necesara:Numar de striatii: 6Piesă nouă fără gaj:Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:1245 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100456R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100456RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100456RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 75Numar nervuri: 4Fulie curea Ø [mm]: 59,5Role: Fulie curea trapezoidalaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 4981 Lei cu TVA
-
BOSCH F 00M A45 300 Regulator, alternator
Regulator, alternator BOSCH F 00M A45 300Produs: Regulator, alternatorProducator: BOSCHCod producator: F 00M A45 300Tensiune [V]: 28187 Lei cu TVA
-
AS-PL A3316S Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A3316SProdus: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A3316STensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 130Calitate: STANDARD LINERole: cu rola curea cu cuplaj unisensVersiune: 37300-2A850Piesă nouă fără gaj:2276 Lei cu TVA
-
AS-PL A5049 Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A5049Produs: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A5049Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 75Calitate: STANDARD LINERole: cu rola cureaVersiune: A5TA4291Piesă nouă fără gaj:1076 Lei cu TVA
-
AS-PL A9018 Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A9018Produs: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A9018Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 110Calitate: STANDARD LINERole: cu rola curea cu cuplaj unisensVersiune: AF111225Piesă nouă fără gaj:2297 Lei cu TVA
-
VALEO 437315 Generator / Alternator
Generator / Alternator VALEO 437315Produs: Generator / AlternatorProducator: VALEOCod producator: 437315Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 70Tehnica de cuplaj: B+Greutate [kg]: 5,5Numar nervuri: 6Pozitie/Grade: R 90Tip centura de siguranta: fixare în trei puncteTip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 57Clema: B+Role: cuRole: cu rola cureaPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicCuplaj/clema: fara racord pentru turometru1326 Lei cu TVA
-
DENSO DAN985 Generator / Alternator
Generator / Alternator DENSO DAN985Produs: Generator / AlternatorProducator: DENSOCod producator: DAN985Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 105Calitate: OENumar nervuri: 7Fulie curea Ø [mm]: 70Role: cu rola curea cu cuplaj unisensCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VPiesa noua:Greutate brută [g]: 65201716 Lei cu TVA
-
ELSTOCK 28-3660 Generator / Alternator
Generator / Alternator ELSTOCK 28-3660Produs: Generator / AlternatorProducator: ELSTOCKCod producator: 28-3660Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 98Identificare constructie stecher: 0129Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 55Clema: M8 B+Clema: L-DFMCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VDiametru alezaj 1 [mm]: 9Greutate neta [kg]: 5,97Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE):1757 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 986 082 200 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 0 986 082 200Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 0 986 082 200Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 180Lungime [mm]: 180Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 53,5Role: cu fulie combinataPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 6Distanta de la fulie la generator [mm]: 57Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1555 Lei cu TVA
-
BOSCH 1 986 A00 915 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 915Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 1 986 A00 915Tensiune [V]: 24Curent de incarcare generator [A]: 80Identificare constructie stecher: 82Lungime [mm]: 197Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 55Clema: B+(M8)Role: cu fulie combinataDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 8Distanta de la fulie la generator [mm]: 37,1Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1386 Lei cu TVA
-
BOSCH 1 986 A01 264 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 1 986 A01 264Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 1 986 A01 264Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 220Identificare constructie stecher: 166Lungime [mm]: 195Tip centura de siguranta: Fixare directaFulie curea Ø [mm]: 50Clema: B+(M8)Role: cu rola curea cu cuplaj unisensDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 8Distanta de la fulie la generator [mm]: 31,5Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1902 Lei cu TVA
-
STARDAX STX110217R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX110217RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX110217RTensiune [V]: 14,4Curent de incarcare generator [A]: 90Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 631112 Lei cu TVA
-
AS-PL A4127PR Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A4127PRProdus: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A4127PRTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 75Calitate: PREMIUM LINERole: cu rola cureaPiesă de schimb fără gaj:1205 Lei cu TVA
-
ERA 210203A Generator / Alternator
Generator / Alternator ERA 210203AProdus: Generator / AlternatorProducator: ERACod producator: 210203ATensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 90Identificare constructie stecher: B+LDFMFulie curea Ø [mm]: 56Role: cualternativ:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicSet reparatie alternativ: 210203Numarul gaurilor de fixare: 2Numar de striatii: 6Distanta de la fulie la generator [mm]: 48826 Lei cu TVA
-
AS-PL A0817PR Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A0817PRProdus: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A0817PRTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 70Calitate: PREMIUM LINERole: cu rola cureaPiesă de schimb fără gaj:759 Lei cu TVA
-
BOSCH 1 986 A00 908 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 908Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 1 986 A00 908Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 140Identificare constructie stecher: 61Lungime [mm]: 195Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 50Clema: B+(M8)Role: cu rola curea cu cuplaj unisensDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 6Distanta de la fulie la generator [mm]: 30Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1735 Lei cu TVA
-
STARDAX STX101719 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX101719Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX101719Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 110Numar nervuri: 6Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 ani989 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100391 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100391Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100391Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 85Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 50Role: cu rola curea800 Lei cu TVA
-
VALEO 439674 Generator / Alternator
Generator / Alternator VALEO 439674Produs: Generator / AlternatorProducator: VALEOCod producator: 439674Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 150Tehnica de cuplaj: B+Greutate [kg]: 7,52Numar nervuri: 6Pozitie/Grade: L 80Pozitie/Grade: L 40Tip centura de siguranta: Fixare în patru puncteFulie curea Ø [mm]: 58Clema: B+Role: cu rola cureaRole: cu rola curea cu cuplaj unisensDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicCuplaj/clema: fara racord pentru turometruPiesă nouă fără gaj:2288 Lei cu TVA
-
DENSO DAN1148 Generator / Alternator
Generator / Alternator DENSO DAN1148Produs: Generator / AlternatorProducator: DENSOCod producator: DAN1148Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 105Calitate: OENumar nervuri: 7Fulie curea Ø [mm]: 60Role: cu fulie combinataCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VPiesa noua:Greutate brută [g]: 61801440 Lei cu TVA
Informatii
✅ Alternator: | pentru toate masini |
✅ Alternator marci: | BOSCH, HELLA, VALEO, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, HERTH+BUSS ELPARTS, MAGNETI MARELLI, JAPANPARTS, TRUCKTEC AUTOMOTIVE, ELSTOCK |
✅ Alternator dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda alternator: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați alternator?
Toate comenzile de alternator sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de alternator se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb alternator?
Orice comanda de alternator poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de alternator nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de alternator.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de alternator?
Comenzi pentru alternator plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de alternator plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare