Alternator pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Alternator Audi
- Alternator Alfa Romeo
- Alternator BMW
- Alternator Mercedes-Benz
- Alternator VW
- Alternator Opel
- Alternator Citroen
- Alternator Renault
- Alternator Peugeot
- Alternator Fiat
- Alternator Ford
- Alternator Seat
- Alternator Skoda
- Alternator Toyota
- Alternator Volvo
- Alternator Chevrolet
- Alternator CHRYSLER
- Alternator Dacia
- Alternator Daewoo
- Alternator Daihatsu
- Alternator Honda
- Alternator Hyundai
- Alternator Infiniti
- Alternator Jaguar
- Alternator Jeep
- Alternator Kia
- Alternator Lancia
- Alternator Land Rover
- Alternator Lexus
- Alternator Mazda
- Alternator Mini
- Alternator Mitsubishi
- Alternator Nissan
- Alternator Porsche
- Alternator Rover
- Alternator Saab
- Alternator Smart
- Alternator Subaru
- Alternator Suzuki
- Alternator Aston Martin
- Alternator Autobianchi
- Alternator Bentley
- Alternator Bugatti
- Alternator Buick
- Alternator Cadillac
- Alternator Dodge
- Alternator Ferrari
- Alternator Great Wall
- Alternator Hummer
- Alternator ISUZU
- Alternator Lada
- Alternator Lamborghini
- Alternator Lincoln
- Alternator Lotus
- Alternator Maserati
- Alternator MG
- Alternator Moskvich
- Alternator Pontiac
- Alternator Rolls-Royce
- Alternator SsangYong
- Alternator Tesla
- Alternator Trabant
- Alternator UAZ
- Alternator Vauxhall
Alternator - Bosch, Hella, Valeo, Spidan
Tot ce trebuie să știți despre alternatorul mașinii dvs
Discutam rolul important pe care îl joacă alternator, modul în care se uzează, semnele de probleme și cum să testăm ieșirea unuia cu un multimetru.
Ce este un alternator?
Fixat cu șuruburi la un bloc motor și alimentat de un scripete cu curea, un alternator este în mișcare ori de câte ori motorul este pornit. În esență, bateria unui vehicul are sarcina de a stoca energie electrică pentru a porni motorul, în timp ce sarcina alternatorului este de a produce energie electrică pentru baterie, sistemul de aprindere și alte accesorii ale vehiculului.
Aproape întotdeauna, mașinile au avut un mijloc de reîncărcare a bateriei acţionat de motor. Ani de zile, lucrarea a fost efectuată de un generator, care producea tensiune continuă. La începutul anilor 1960, alternatorul AC l-a înlocuit, iar acea unitate actualizată se găsește pe fiecare vehicul astăzi. Avantajul principal al unui alternator față de un generator este o putere mai mare, necesară pentru vehiculele de astăzi cu cererea mare de electricitate.
Cum funcționează un alternator?
Dacă ar fi să deschideți un alternator și să priviți înăuntru, ați găsi o serie de perii metalice atașate la o piesă rotativă cunoscută sub numele de „rotor”. Această piesă de rotor se rotește într-un ansamblu de bobine cunoscut sub numele de „stator”, care conține bobine de cupru bobinate. Pe măsură ce periile trec pe lângă acele bobine statorice, se acumulează o sarcină electrică.
Acea sarcină este apoi trimisă de la bobine printr-un regulator de tensiune și un redresor care o transformă din curent alternativ (AC) în curent continuu (DC) care curge uniform. În cele din urmă, curentul DC iese din alternator printr-o bornă principală de pe carcasă, unde se deplasează printr-un cablu rezistent la baterie.
De-a lungul timpului, aceste componente ale alternatorului sunt supuse uzurii, căldurii motorului și mediului exterior - în cele din urmă necesită înlocuire, indiferent cât de bine este întreținut vehiculul.
Cât durează alternatoarele?
Alternatoarele au de obicei o durată de viață lungă, așa că nu sunt considerate un element de întreținere preventivă care este înlocuit automat la intervale prestabilite. Cu toate acestea, utilizarea, clima și alte influențe exterioare le pot afecta durata de viață. În funcție de acești factori, alternatoarele pot dura mai puțin de 100.000 km sau mai mult de 320.000 km. Uneori, acestea pot necesita înlocuirea împreună cu o curea de transmisie pentru accesorii, dar nu este neapărat cazul.
Am auzit de cazuri extreme în care proprietarii înlocuiesc alternatorul la fiecare 6 ani, indiferent de starea acestuia. Acest lucru poate fi exagerat, deoarece piesa nu este ieftină. O bună practică este efectuarea unei verificări anuale a sistemului de încărcare. Cu un multimetru, verificați bateria în repaus, apoi verificați ieșirea alternatorului. Orice avertizare timpurie a unui alternator defect vă poate scuti de dureri de cap, evitând o posibilă avarie pe marginea drumului.
În acest articol, vom discuta despre lucrurile care cauzează uzura alternatorului, cum să recunoaștem simptomele unui alternator defect și cum să testăm ieșirea unui alternator cu un multimetru pentru a confirma dacă este necesară înlocuirea.
4 lucruri care cauzează uzura alternatorului
1. Rulmenți
Cea mai frecventă cauză a defecțiunii alternatorului este atunci când rulmenții care permit piesei rotorului să se rotească liber se uzează. Deoarece acești rulmenți cu ace lungi și plat se uzează încet, ei nu mai pot susține rotorul în poziția de înclinare și de nivel în care trebuie să fie așezat pentru a se învârti liber. Roata se așează apoi într-un unghi ciudat, provocând uzura neuniformă și uzura curelei de transmisie a accesoriilor.
Rulmenții se pot uza mai repede dacă o presiune excesivă este exercitată asupra lor de o curea de transmisie prea strânsă sau de scurgeri de lichide de motor pe alternator.
2. Baterie
O baterie care nu se va încărca corect, deoarece este la sfârșitul propriei sale durate de viață poate cauza, de asemenea, probleme pentru un alternator, deoarece lucrează mai mult pentru a încerca să mențină bateria încărcată.
3. Accesorii
Accesoriile suplimentare cu cantități mai mari de energie electrică pot pune o presiune suplimentară asupra unui alternator. Pompele de suspensie pneumatică și hardware-ul sunt un bun exemplu - mai ales dacă trebuie să lucreze mai mult din cauza unei scurgeri în sistem. Echipamentele stereo în plină expansiune și componentele aferente pot fi, de asemenea, destul de dificile. Și dacă aveți lumini puternice de teren, ele folosesc și un pic de suc.
4. Sisteme de dezghețare și A/C
Desigur, climatele reci și umede care necesită o utilizare intensă a sistemului de dezghețare înseamnă că compresorul de aer condiționat, dezghețatoarele electrice ale geamurilor, scaunele/volanul încălzite și suflantele sunt utilizate frecvent. În mod similar, climatele calde înregistrează cea mai intensă utilizare a aerului condiționat și a ventilatorului. Toate acestea pun un alternator la încercare.
5 semne ale unui alternator defect
- Când un alternator merge prost, puterea lui poate fi neregulată. Cel mai vizibil, puterea farurilor poate varia între luminoase și slabe sau poate rămâne mai slabă decât de obicei. Luminile interioare sunt, de asemenea, supuse acestui lucru.
- O stare de tensiune redusă poate afecta întregul vehicul. Electronicele și computerele de bord devin confuze, rezultând performanțe neregulate și imprevizibile pentru orice, de la geamuri electrice la diagnosticare la radio.
- O lumină de avertizare a bateriei descărcate este de obicei prima care se aprinde - dar pot apărea alte lumini de avertizare pentru probleme fantomă care nu există.
- Un alternator cu rulmenți prost va face un zgomot audibil de mârâit în timp ce se învârte. Deschideți capota și ascultați cu atenție lângă alternator cu motorul pornit. Dacă rulmenții sunt într-adevăr problema, îi vei putea auzi peste sunetul motorului. S-ar putea chiar să auziți rulmenți proasți ale alternatorului din interiorul vehiculului.
- Deși nu este la fel de comun, un alternator pe ultimele sale picioare poate produce un miros acru de ars. Motivul poate fi periile sau bobinele arse, sau ar putea fi din cauza alunecării curelei de transmisie a accesoriilor peste un scripete care se târăște din cauza rulmenților care au renunțat la fantoma (acest lucru ar putea provoca și un zgomot de scârțâit destul de vizibil).
Cum se testează un alternator?
De fiecare dată când tehnicienii profesioniști dau peste o baterie descărcată, testează atât bateria, cât și alternatorul. În primul rând, va fi folosit un tester de baterie pentru a confirma dacă bateria este încă capabilă să rețină încărcarea sau dacă are celule moarte și trebuie înlocuită. Odată ce bateria a fost fie reîncărcată, fie înlocuită, ieșirea alternatorului este verificată cu un multimetru. Pentru a utiliza un multimetru pentru testare, setați butonul la un număr mai mare de 15 în secțiunea DCV (DC volți).
O baterie complet încărcată în repaus ar trebui să măsoare între 12,6 și 13,2 volți. Cu motorul pornit, alternatorul trebuie să depășească această tensiune la baterie. Aceste teste inițiale ar trebui să includă elemente de bază, cum ar fi curățarea și strângerea tuturor conexiunilor cablajelor, în special a bornelor principale ale bateriei. Verificați cureaua de transmisie a accesoriilor pentru a vă asigura că are suficientă tensiune pentru a învârti scripetele alternatorului fără să apară alunecare.
După pornirea motorului, atingeți conductorul pozitiv al multimetrului de pe borna pozitivă a bateriei. Apoi, atingeți cablul negativ al multimetrului la borna negativă a bateriei. O citire numerică a tensiunii de ieșire va fi afișată pe multimetru. Ieșirea ideală pentru un alternator la ralanti este între 14,2 și 14,7 volți. O citire de 15 volți sau mai mare semnifică o problemă cu alternatorul și/sau regulatorul de tensiune, care ar trebui să stabilească o gamă maximă superioară pentru a evita supraîncărcarea bateriei.
Dacă tensiunea este în intervalul 14, porniți unele accesorii din interiorul vehiculului, cum ar fi farurile, motorul suflantei și radioul. Sub această sarcină puțin mai grea, ieșirea va scădea puțin (poate în intervalul 13), dar ar trebui să rămână constantă și să nu coboare sub 13.
Dacă citirea este sub 13 volți, alternatorul nu încarcă suficient bateria pentru a ține pasul cu utilizarea accesoriilor. Verificați, de asemenea, toate cablurile dintre alternator și baterie pentru a vă asigura că firele sunt în stare bună, fără tăieturi, îndoituri sau semne vizibile de coroziune. Solicitați unui asistent să turați motorul până la aproximativ 1500 rpm pentru a vedea dacă tensiunea de ieșire crește. Daca ramane la fel, probabil ca de vina este alternatorul.
Cum să înlocuiți un alternator?
Deoarece alternatorul tipic este fixat direct pe exteriorul blocului motor, scoaterea și înlocuirea unuia este relativ simplă din punct de vedere al forței de muncă. Dacă motorul dvs. este echipat cu o curea de accesorii serpentină, va trebui doar să eliberați presiunea pe întinzătorul curelei și apoi să scoateți cureaua. La motoarele mai vechi cu curele accesorii individuale, suportul de montare al alternatorului este proiectat pentru a permite alternatorului să alunece departe de curea pentru a elibera tensiunea după ce șuruburile de ancorare sunt slăbite.
Un alternator este scump. Pentru cei care au nevoie de o unitate de înlocuire, ajutăm la scăderea costului achiziționării unui alternator, oferind posibilitatea de a alege între unități noi și remanufacturate de calitate. Pentru mai multe detalii despre opțiunile cu preț, vă invităm să citiți articolul nostru conex pe acest subiect.
Dacă preferați să ne contactați telefonic, așteptăm întrebările dumneavoastră șapte zile pe săptămână. Suntem încrezători că veți găsi specialiștii noștri în produse cunoscători și de ajutor!
Produse
-
AS-PL A6274S Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A6274SProdus: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A6274STensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 220Calitate: STANDARD LINERole: cu rola curea cu cuplaj unisensVersiune: 104210-6590Piesă nouă fără gaj:2501 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 986 039 550 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 0 986 039 550Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 0 986 039 550Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 70Lungime [mm]: 166Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 61Clema: B+M8,D+(M5)Role: cu fulie combinataPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 5Distanta de la fulie la generator [mm]: 38Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1113 Lei cu TVA
-
DENSO DAN938 Generator / Alternator
Generator / Alternator DENSO DAN938Produs: Generator / AlternatorProducator: DENSOCod producator: DAN938Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 100Calitate: OENumar nervuri: 7Fulie curea Ø [mm]: 58Role: cu rola curea cu cuplaj unisensCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VPiesa noua:Greutate brută [g]: 64701378 Lei cu TVA
-
STARDAX STX101601 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX101601Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX101601Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 110Numar nervuri: 6Pozitie/Grade: R 90Tip centura de siguranta: Fixare în patru puncteFulie curea Ø [mm]: 50,5Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Articol extins/Informatii de extindere: cu regulator integratDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicCuplaj/clema: fara racord pentru turometru1105 Lei cu TVA
-
BOSCH 1 986 A00 894 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 1 986 A00 894Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 1 986 A00 894Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 140Identificare constructie stecher: 61Lungime [mm]: 195Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 49,8Clema: B+(M8)Role: cu rola curea cu cuplaj unisensDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 6Distanta de la fulie la generator [mm]: 30Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1008 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100039 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100039Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100039Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 65Numar nervuri: 1Fulie curea Ø [mm]: 69,5Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 1633 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100023R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100023RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100023RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 70Numar nervuri: 1Fulie curea Ø [mm]: 80,5Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Cuplaj/clema: cu conexiune la tahometruGarantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 11143 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100815 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100815Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100815Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 150Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 55Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Voltaj [V]: 12Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 6960 Lei cu TVA
-
HELLA 8EL 012 427-341 Generator / Alternator
Generator / Alternator HELLA 8EL 012 427-341Produs: Generator / AlternatorProducator: HELLACod producator: 8EL 012 427-341Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 65Fulie curea Ø [mm]: 69Role: cu rola cureaReturnarea pieselor vechi nu este necesara:Numar de striatii: 1Piesă nouă fără gaj:Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:1272 Lei cu TVA
-
DENSO DAN1357 Generator / Alternator
Generator / Alternator DENSO DAN1357Produs: Generator / AlternatorProducator: DENSOCod producator: DAN1357Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 75Calitate: OENumar nervuri: 5Fulie curea Ø [mm]: 55Role: cu fulie combinataCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VPiesa noua:Greutate brută [g]: 54701630 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100015R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100015RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100015RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 65Numar nervuri: 4Fulie curea Ø [mm]: 60Role: Fulie curea trapezoidalaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 4581 Lei cu TVA
-
AS-PL A6079 Generator / Alternator
Generator / Alternator AS-PL A6079Produs: Generator / AlternatorProducator: AS-PLCod producator: A6079Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 105Calitate: STANDARD LINERole: cu rola curea cu cuplaj unisensVersiune: 104210-4860Piesă nouă fără gaj:1554 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100340R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100340RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100340RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 70Identificare constructie stecher: DFNumar nervuri: 5Fulie curea Ø [mm]: 56,2Role: Fulie curea trapezoidalaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 51262 Lei cu TVA
-
STARDAX STX110377 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX110377Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX110377Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 70Tehnica de cuplaj: B+(M6) / LGreutate [kg]: 5,15Numar nervuri: 1Pozitie/Grade: R 42Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 70Role: cuRole: cu rola cureaPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicCuplaj/clema: cu conexiune la tahometru960 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100309R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100309RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100309RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 140Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 56Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 61368 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100216R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100216RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100216RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 70Numar nervuri: 4Fulie curea Ø [mm]: 59,8Role: Fulie curea trapezoidalaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 4978 Lei cu TVA
-
VALEO 436150 Generator / Alternator
Generator / Alternator VALEO 436150Produs: Generator / AlternatorProducator: VALEOCod producator: 436150Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 55Tehnica de cuplaj: B+ / D+ / D-Greutate [kg]: 4,69Numar nervuri: 1Pozitie/Grade: L/R 0Tip centura de siguranta: brat mobil monoarticulatTip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 65Clema: B+ / D+ / D-Role: cuRole: cu rola cureaPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicCuplaj/clema: fara racord pentru turometru872 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100599R Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100599RProdus: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100599RTensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 70Identificare constructie stecher: DFNumar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 49Role: Fulie curea trapezoidalaPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 61138 Lei cu TVA
-
VALEO 439665 Generator / Alternator
Generator / Alternator VALEO 439665Produs: Generator / AlternatorProducator: VALEOCod producator: 439665Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 140Tehnica de cuplaj: B+Greutate [kg]: 7,52Numar nervuri: 6Pozitie/Grade: R 90Tip centura de siguranta: Fixare în patru puncteTip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 51Clema: B+Role: cu rola cureaRole: cu rola curea cu cuplaj unisensDirectia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicCuplaj/clema: fara racord pentru turometruPiesă nouă fără gaj:2366 Lei cu TVA
-
HERTH+BUSS ELPARTS 51277297 Set reparat cabluri, generator
Set reparat cabluri, generator HERTH+BUSS ELPARTS 51277297Produs: Set reparat cabluri, generatorProducator: HERTH+BUSS ELPARTSCod producator: 51277297Restrictiile producatorului: FordLungime cablu [mm]: 200Articol extins/Informatii de extindere: cu carcasa element contactorArticol extins/Informatii de extindere: cu garnituriNumărul conexiunilor cu mufă: 3Articol completare/Info suplimentar 2: cu legaturaDeconectare carcasa stecher: Carcasa bucsa stecherTemperatura de la [°C]: -25Pana la domeniul de temperatura [°C]: +140Sectiunea cablului [mm²]: 0,75Material izolare: Silicon228 Lei cu TVA
-
STARDAX STX101644 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX101644Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX101644Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 210Numar nervuri: 7Fulie curea Ø [mm]: 49Role: cu rola cureaPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicVoltaj [V]: 14Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie1886 Lei cu TVA
-
DENSO DAN1375 Generator / Alternator
Generator / Alternator DENSO DAN1375Produs: Generator / AlternatorProducator: DENSOCod producator: DAN1375Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 105Calitate: OENumar nervuri: 7Fulie curea Ø [mm]: 60Role: cu fulie combinataCurent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12VPiesa noua:Greutate brută [g]: 60501348 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 986 049 400 Generator / Alternator
Generator / Alternator BOSCH 0 986 049 400Produs: Generator / AlternatorProducator: BOSCHCod producator: 0 986 049 400Tensiune [V]: 14Curent de incarcare generator [A]: 120Lungime [mm]: 208Tip centura de siguranta: levier dublu articulatFulie curea Ø [mm]: 61,5Role: cu rola curea cu cuplaj unisensPiesa la schimb:Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornicTip alternator: excl. pompa vacuumNumar de striatii: 6Distanta de la fulie la generator [mm]: 45Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie938 Lei cu TVA
-
STARDAX STX100560 Generator / Alternator
Generator / Alternator STARDAX STX100560Produs: Generator / AlternatorProducator: STARDAXCod producator: STX100560Tensiune [V]: 12Curent de incarcare generator [A]: 150Numar nervuri: 6Fulie curea Ø [mm]: 54Role: cu rola curea cu cuplaj unisensPiesa la schimb:Garantie: Garantie 2 aniNumar de striatii: 61928 Lei cu TVA
Informatii
✅ Alternator: | pentru toate masini |
✅ Alternator marci: | BOSCH, HELLA, VALEO, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, HERTH+BUSS ELPARTS, MAGNETI MARELLI, JAPANPARTS, TRUCKTEC AUTOMOTIVE, ELSTOCK |
✅ Alternator dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda alternator: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați alternator?
Toate comenzile de alternator sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de alternator se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb alternator?
Orice comanda de alternator poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de alternator nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de alternator.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de alternator?
Comenzi pentru alternator plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de alternator plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare