Cumpara cu pana la -30% reducere

Baterie auto pentru masini la preturi accesibile - magazin online

Baterie auto
Cumpara online 24/7

Baterie auto - BOSCH, VARTA, EXIDE, YUASA, STARLINE, DETA

Întreținerea și înlocuirea unei baterie auto

Acest ghid vă prezintă pașii și instrumentele implicate cu testarea, încărcarea, întreținerea, pornirea și înlocuirea unei baterie auto.

Baterie auto

Prin definiție, o baterie de automobile este un dispozitiv electrochimic care stochează și furnizează energie electrică la cerere. Energia electrică este produsă în interiorul bateriei printr-o reacție chimică care are loc între două plăci diferite scufundate într-o soluție de electrolit. Când bateria se descarcă, aceasta schimbă energia chimică în energie electrică și eliberează curent. În timpul încărcării, energia electrică este convertită înapoi în energie chimică și stocată.

Acest articol vă va ghida prin pașii implicați cu testarea, încărcarea, întreținerea, pornirea, testarea tensiunii și înlocuirea unei baterii de automobile.

Instrumente necesare: șurubelnițe și chei găsite într-o trusă de scule obișnuită. Alte echipamente pentru anumite funcții sunt enumerate în textul de mai jos în articol.

Întreținerea unei baterie auto

Cu ani în urmă, toate bateriile necesitau adăugarea periodică de apă diluată pentru a menține un flux adecvat de curent în interiorul bateriei în sine. În 1972, au fost introduse bateriile „fără întreținere” cu carcase sigilate pentru baterii, ceea ce a eliminat necesitatea de a adăuga apă. Ambele tipuri de baterii sunt disponibile astăzi, iar o modalitate rapidă de a identifica o baterie care necesită întreținere este prezența capacelor de plastic detașabile în partea superioară.

Adăugarea de apă pentru întreținerea bateriei necesită o șurubelniță pentru a slăbi capacul sau capacele, iar apa distilată este necesară pentru a se asigura că mineralele găsite în apa de la robinet nu interferează cu reacțiile chimice.

Curățarea coroziunii

Mai devreme sau mai târziu, majoritatea bateriilor de automobile vor necesita o curățare periodică în jurul stâlpilor terminali pentru a îndepărta coroziunea și murdăria care se formează în mod natural în timp. Dacă observați acumulare în jurul stâlpilor bateriei, cel mai bine este să scăpați de aceste depuneri pentru a vă asigura că rezistența electrică este eliminată și fluxul de curent corespunzător este restabilit.

Perie pentru baterie lisle

După slăbirea și îndepărtarea bornelor bateriei, un instrument de curățare cu formă specială va face o muncă rapidă și ușoară de curățare a crustei chimice de pe stâlpii și bornele bateriei. Reprezentanțele percep adesea o jumătate de oră de muncă pentru acest „serviciu de întreținere a bateriei”, dar este ceva pe care îl puteți face cu ușurință singur. Pentru cele mai bune rezultate, utilizați un amestec de bicarbonat de sodiu și apă.

Verificarea stării de încărcare a baterie auto

Bateriile care nu necesită întreținere vin adesea cu o fereastră încorporată care vă permite să vedeți starea de încărcare. Pe măsură ce bateria se descarcă, nivelul electroliților scade și o minge colorată plutitoare se îndepărtează din partea de sus a ferestrei.

Un multimetru electric (cunoscut și sub denumirea de voltmetru) va permite, de asemenea, măsurarea ușoară a încărcăturii electrice atunci când capetele cu vârful acului ating atât stâlpii pozitivi, cât și cei negativi ai bateriei. O citire de tensiune de 12,5 sau mai mult înseamnă că bateria este încărcată 100%. Sub 12,3, bateria este încărcată cu mai puțin de 75%, iar sub 12,1 este încărcată cu mai puțin de 50%. Multimetre la diferite puncte de preț sunt disponibile aici.

Pentru cele mai bune rezultate, temperatura ambientală ar trebui să fie între 60 și 100 de grade Fahrenheit, iar bateria trebuie lăsată să se stabilizeze cu cablul negativ deconectat timp de 10 minute. Pentru bateriile care tocmai au fost reîncărcate, o absorbție puternică aplicată timp de 15 secunde va elimina orice încărcare de suprafață care poate distruge citirile. Aprinderea farurilor se va descurca bine.

Verificarea tensiunii de ieșire a alternatorului

De asemenea, este o idee excelentă să verificați puterea alternatorului vehiculului dvs., deoarece acesta îndeplinește funcția vitală de a vă încărca bateria când motorul este pornit. Odată ce motorul este pornit, atingerea bornelor pozitive și negative ale bateriei cu cablurile multimetrului ar trebui să producă o citire de 13,8 până la 14,8 volți dacă alternatorul funcționează corect.

Citirile mai mici indică că alternatorul ar putea fi pe cale de ieșire și trebuie înlocuit. O citire mai mare ar putea indica că un regulator de tensiune defect permite supraîncărcarea bateriei, ceea ce poate duce la fierbere și, eventual, la distrugerea bateriei. Oricare dintre condiții vă va lăsa cu siguranță blocat pe drum, așa că este o reparație pe care veți dori să o abordați imediat.

Menținerea încărcării bateriei folosind un încărcător de la o priză de perete

Lăsarea unei baterii să se descarce până la punctul în care este prea slabă pentru a porni vehiculul este extrem de greu pentru componentele interne. La fel de greu pentru baterii, este să le realimentezi rapid prin sărituri sau încărcare rapidă. Deoarece efectuarea oricăreia dintre aceste lucruri scurtează semnificativ durata de viață a oricărei baterii, este o idee bună să le evitați pe ambele prin utilizarea încărcătoarelor concepute pentru a menține lucrurile la încărcare maximă. Pur și simplu conectați clema roșie/pozitivă de la încărcătorul de baterie la borna pozitivă (+) a bateriei și clema neagră/negativă la borna negativă (-) a bateriei pentru a încărca o baterie de la un încărcător de perete.

Există un număr de încărcătoare de baterii care vă permit să încărcați o baterie la o varietate de rate - de la o rată lentă de 2 amperi pentru a menține încărcarea completă pe vehiculele care nu sunt conduse adesea (cunoscută sub numele de „încărcare continuă”) sau în câteva minute la Peste 100 de amperi pentru a porni o baterie descărcată în grabă. Majoritatea încărcătoarelor moderne de baterie vor reduce automat rata de încărcare până la un prelungire atunci când o baterie ajunge la o stare de încărcare completă, așa că căutați această caracteristică atunci când selectați una.

Pornirea cu sarcină a unei baterii descărcate folosind un alt vehicul

Dacă utilizați cabluri jumper și vă alimentați bateria descărcată dintr-un alt vehicul, începeți prin a poziționa mașina de ajutor, astfel încât bateria acesteia să fie cât mai aproape posibil de cea din mașina dvs. moartă. Cu ambele motoare oprite și cheile complet în poziția „oprit”, conectați cablurile jumper în următoarea ordine:

  • 1. Conectați clema roșie (pozitivă/+) în jurul bornei roșii (pozitive/+) a bateriei descărcate.
  • 2. Conectați cealaltă clemă roșie (pozitivă/+) în jurul bornei roșii (pozitive/+) a bateriei bune.
  • 3. Conectați clema neagră (negativă/-) în jurul terminalului negru (negativ/-) al bateriei bune.
  • 4. Conectați cealaltă clemă neagră (negativă/-) la o secțiune de metal nevopsită undeva pe cadrul vehiculului cu bateria descărcată. Prinderea clemei la carcasa alternatorului vehiculului va funcționa, de asemenea, eficient. Acesta servește la împământarea conexiunii electrice.
  • 5. Porniți motorul vehiculului de ajutor și lăsați-l să funcționeze timp de un minut, astfel încât o încărcare să înceapă să se acumuleze în bateria dumneavoastră descărcată.
  • 6. Porniți vehiculul cu bateria descărcată și deconectați cablurile în ordinea opusă în care au fost instalate.

Înlocuirea unei baterie auto descărcate

În timp ce bateriile sunt concepute pentru a oferi ani de funcționare fără probleme, celulele din interiorul bateriei devin mai puțin eficiente și se ard în timp - slăbind eficiența generală a bateriei până când aceasta nu mai poate funcționa. Deoarece temperaturile scăzute sunt cele mai dure pentru baterii, este de obicei o scădere bruscă a temperaturii toamna sau iarna care termină bateriile care au ajuns la sfârșitul duratei de viață. Este posibil să puteți porni o astfel de baterie dacă aveți noroc o dată sau de două ori înainte de a ajunge la starea de moarte adevărată, moment în care nu va fi încărcată și nu mai poate fi pornită.

Pentru a înlocui o baterie auto:

  • 1. Slăbiți și scoateți mai întâi BORNA NEGATIVE a bateriei, apoi procedați la fel pentru borna pozitivă.
  • 2. Slăbiți piulițele care fixează suportul de fixare a bateriei
  • 3. Scoateţi piesa superioară a suportului de susţinere
  • 4. Ridicați cu grijă și scoateți bateria veche
  • 5. Inversați procedurile pentru instalarea bateriei noi

Dacă sunteți în căutarea unei baterii de înlocuire cu specificații originale, vă recomandăm modelele de baterii Optima Red Top.

Cabluri pentru baterii

Chiar dacă cablurile care conectează bateria la demarorul și alternatorul vehiculului sunt puternic izolate de cauciuc, coroziunea cablurilor din interior apare în timp. Vehiculele mai vechi pot dezvolta o stare de joasă tensiune care este prezentă în orice moment, indiferent cât de încărcată sau nouă este o baterie. Dacă farurile dvs. sunt permanent slabe și bateria dvs. nu ajunge niciodată la încărcare completă, înlocuirea cablurilor originale ale bateriei vehiculului poate fi o decizie înțeleaptă.

Tuburi de ventilație cu gaz pentru baterie

Pentru siguranță, bateriile noi vin cu noi tuburi de ventilație din cauciuc care servesc la direcționarea gazelor interne în afara și departe de baterie în sine. Dacă bateria dvs. nu trebuie înlocuită, dar observați că tubul de evacuare al bateriei lipsește, este tăiat sau s-a deteriorat în timp, este o idee bună să înlocuiți tubul în sine. Demontarea și instalarea unui tub de evacuare a bateriei este ușoară, deoarece se apasă și se desprind cu mâna datorită formei lor montate. Tensiunea din cauciuc le menține în siguranță pe loc.

Evaluările baterie auto

Pentru a vă ajuta să înțelegeți terminologia folosită pentru evaluările bateriilor, astfel încât să puteți face o alegere mai bună atunci când apare nevoia de a cumpăra o nouă baterie, le-am enumerat pe cele principale mai jos. Amperii de pornire la rece (CCA) este principala măsurătoare, deoarece determină puterea generală a bateriei. Capacitatea de rezervă și evaluările amperi-oră enumerate mai jos sunt măsurători care determină cum funcționează o baterie în situații de urgență cu care probabil nu te vei confrunta niciodată.

Evaluarea amperii de pornire la rece (CCA) se referă la amperii minimi disponibili la zero grade Fahrenheit și indică amperii pe care o baterie complet încărcată îi va menține timp de 30 de secunde fără ca tensiunea la borne să scadă sub 7,2 volți pentru o baterie de 12 volți. Pentru a oferi suficientă putere de pornire în condiții nefavorabile, un sistem de 12 volți necesită, în general, 1 CCA pentru fiecare inch cub de cilindree a motorului. Deci, un V8 de 350 de inchi cubi necesită o baterie cu o capacitate de pornire la rece de cel puțin 350CCA. În climatele care înregistrează vreme susținută mai rece, se recomandă o baterie mai puternică, cu un rating CCA mai ridicat.

Evaluarea capacității de rezervă (RC) reprezintă timpul aproximativ în minute în care este posibil să continuați conducerea (cu farurile aprinse) în cazul unei defecțiuni a sistemului de încărcare. Evaluarea se bazează pe un consum de curent de 25 de amperi, menținând în același timp o tensiune minimă la borna bateriei de 10,5 volți.

Amperi-oră este cantitatea de curent constant pe care o baterie complet încărcată o poate furniza timp de 20 de ore la 80 de grade Fahrenheit fără ca tensiunea celulei să scadă sub 1,75 volți sau 10,5 volți la borne.

Manipularea bateriilor la vehiculele echipate cu un „modul de alimentare” a bateriei

Vehiculele de ultimă generație cu un nivel mai avansat de tehnologie pot avea un „Modul de alimentare” care variază rata de încărcare electrică a bateriei pentru a se asigura că este întotdeauna prezentă o putere adecvată pentru a rula o multitudine de senzori electronici, componente ale suspensiei pneumatice și alte puteri. - consumatoare de dispozitive de bord. Pe măsură ce bateriile îmbătrânesc în mod natural și devin mai slabe în timp, rata fluxului de curent poate scădea.

Unele module de alimentare ale vehiculului detectează modificări ale rezistenței electrice și măresc ratele de încărcare a bateriei după cum este necesar pentru a ține seama de această modificare. Alte module de putere pot regla pur și simplu fluxul electric pe baza unui contor de timp de funcționare. Dacă nu sunteți sigur dacă vehiculul dvs. are un modul de alimentare, manualul de utilizare vă va spune clar.

La vehiculele echipate astfel, este necesar un instrument de scanare pentru a spune literal modulului că este instalată o nouă baterie - furnizând numărul de serie și numărul piesei noii baterii în unele cazuri. Numărul piesei spune computerului vehiculului capacitatea bateriei și schimbarea numărului de serie și îi spune să resetați toți parametrii, cum ar fi diferite contoare, rata de încărcare actuală și alte formule de îmbătrânire a timpului. După ce noua baterie este instalată și modulul caroseriei este programat, poate fi totuși necesar să ștergeți avertismentele inițiale care apar.

Ce se întâmplă dacă un instrument de scanare nu este utilizat în aceste ocazii? Va rezulta o baterie supraîncărcată sau subîncărcată, deoarece rata de încărcare este încă cea a unei baterii mai vechi. În timp, acest lucru va deteriora bateria și va scurta durata de viață a acesteia. De asemenea, va rezulta o citire inexactă a contorului bateriei, punând sistemul de încărcare în faze de economisire a energiei prea devreme sau prea târziu. O condiție de funcționare de joasă tensiune va declanșa lumini de avertizare pentru alte sisteme atunci când nu există nicio problemă, iar modulele care controlează funcțiile normale pot funcționa ciudat - lăsându-vă cu ferestre și încuietori care nu funcționează atunci când doriți și funcționează atunci când nu nu vreau ca ei.

Dacă o baterie dintr-un vehicul echipat cu un modul de alimentare trebuie pur și simplu să fie reîncărcată deoarece luminile au fost lăsate aprinse peste noapte, clema neagră/-/ negativă trebuie conectată la borna negativă găsită pe controlerul de gestionare a energiei, în loc de borna bateriei. Modulele de alimentare sunt de obicei situate chiar lângă baterie - adesea situate în portbagajul acestor vehicule.



Citeste mai mult

Produse

  • EXIDE EB4L-B Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EB4L-B EXIDE Baterie de pornire EXIDE EB4L-B
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EB4L-B
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 50
    Acumulator [Ah]: 4
    Lungime [mm]: 120
    Latime [mm]: 70
    Înaltime [mm]: 92
    Varianta fixare baza: B00
    Amplasare terminala: 0
    144 Lei cu TVA
  • YUASA YTZ8V Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA YTZ8V YUASA Baterie de pornire YUASA YTZ8V
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: YTZ8V
    470,25 Lei cu TVA
  • YUASA 12N9-4B-1 Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA 12N9-4B-1 YUASA Baterie de pornire YUASA 12N9-4B-1
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: 12N9-4B-1
    269,25 Lei cu TVA
  • VARTA 511013015I314 Baterie de pornire
    Baterie de pornire VARTA 511013015I314 VARTA Baterie de pornire VARTA 511013015I314
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: VARTA
    Cod producator: 511013015I314
    Varianta fixare baza: B00
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 150
    Acumulator [Ah]: 11
    Amplasare terminala: 0
    Lungime [mm]: 136
    Latime [mm]: 91
    Înaltime [mm]: 146
    Endpolart: Y6
    245,25 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 092 P00 000 Baterie de pornire
    Baterie de pornire BOSCH 0 092 P00 000 BOSCH Baterie de pornire BOSCH 0 092 P00 000
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 092 P00 000
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 420
    Acumulator [Ah]: 44
    Lungime [mm]: 175
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Varianta fixare baza: B00
    387,75 Lei cu TVA
  • VARTA 595901085J382 Baterie de pornire
    Baterie de pornire VARTA 595901085J382 VARTA Baterie de pornire VARTA 595901085J382
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: VARTA
    Cod producator: 595901085J382
    Varianta fixare baza: B13
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 850
    Acumulator [Ah]: 95
    Amplasare terminala: 0
    Lungime [mm]: 353
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Endpolart: 1
    Baterie: Baterie-AGM
    1359,75 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 092 S4E 051 Baterie de pornire
    Baterie de pornire BOSCH 0 092 S4E 051 BOSCH Baterie de pornire BOSCH 0 092 S4E 051
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 092 S4E 051
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 640
    Acumulator [Ah]: 60
    Lungime [mm]: 242
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Varianta fixare baza: B00
    1350 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 092 M4F 280 Baterie de pornire
    Baterie de pornire BOSCH 0 092 M4F 280 BOSCH Baterie de pornire BOSCH 0 092 M4F 280
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 092 M4F 280
    450 Lei cu TVA
  • EXIDE EB954 Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EB954 EXIDE Baterie de pornire EXIDE EB954
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EB954
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 760
    Acumulator [Ah]: 95
    Lungime [mm]: 306
    Latime [mm]: 173
    Înaltime [mm]: 222
    Endpolart: EN
    Varianta fixare baza: Coreean B01
    Amplasare terminala: 0
    806,25 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 092 PP0 070 Baterie de pornire
    Baterie de pornire BOSCH 0 092 PP0 070 BOSCH Baterie de pornire BOSCH 0 092 PP0 070
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 092 PP0 070
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, DIN [a]: 720
    Acumulator [Ah]: 72
    Lungime [mm]: 278
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 175
    Varianta fixare baza: B00
    685,5 Lei cu TVA
  • YUASA YB16AL-A2 Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA YB16AL-A2 YUASA Baterie de pornire YUASA YB16AL-A2
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: YB16AL-A2
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 210
    Acumulator [Ah]: 17
    Lungime [mm]: 207
    Latime [mm]: 72
    Înaltime [mm]: 164
    Endpolart: 2
    Varianta fixare baza: B00
    Amplasare terminala: 0
    532,5 Lei cu TVA
  • YUASA YBX3056 Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA YBX3056 YUASA Baterie de pornire YUASA YBX3056
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: YBX3056
    310,5 Lei cu TVA
  • YUASA YBX3077 Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA YBX3077 YUASA Baterie de pornire YUASA YBX3077
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: YBX3077
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 380
    Acumulator [Ah]: 45
    Greutate încarcata [kg]: 12,7
    Tehnica de cuplaj: T1
    Lungime [mm]: 207
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Baterie: cu afisare stare incarcare
    Baterie: cu manere
    potrivit pentru (baterie pornire): cu degazare centrala
    Varianta fixare baza: B03
    Amplasare terminala: 1
    339,75 Lei cu TVA
  • EXIDE EL700 Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EL700 EXIDE Baterie de pornire EXIDE EL700
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EL700
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 760
    Acumulator [Ah]: 70
    Lungime [mm]: 278
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Baterie: Baterie EFB
    Varianta fixare baza: B13
    Amplasare terminala: 0
    825 Lei cu TVA
  • YUASA YTX7L-BS Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA YTX7L-BS YUASA Baterie de pornire YUASA YTX7L-BS
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: YTX7L-BS
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 100
    Acumulator [Ah]: 6
    Lungime [mm]: 115
    Latime [mm]: 72
    Înaltime [mm]: 132
    Endpolart: 5
    Varianta fixare baza: B00
    Amplasare terminala: 0
    291 Lei cu TVA
  • VARTA 570901076K262 Baterie de pornire
    Baterie de pornire VARTA 570901076K262 VARTA Baterie de pornire VARTA 570901076K262
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: VARTA
    Cod producator: 570901076K262
    Varianta fixare baza: B13
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 760
    Acumulator [Ah]: 70
    Amplasare terminala: 0
    Lungime [mm]: 278
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Endpolart: 1
    Baterie: Baterie-AGM
    1036,5 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 092 S40 260 Baterie de pornire
    Baterie de pornire BOSCH 0 092 S40 260 BOSCH Baterie de pornire BOSCH 0 092 S40 260
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 092 S40 260
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 630
    Acumulator [Ah]: 70
    Lungime [mm]: 260
    Latime [mm]: 173
    Înaltime [mm]: 225
    Varianta fixare baza: B13
    1038 Lei cu TVA
  • VARTA 513106020G412 Baterie de pornire
    Baterie de pornire VARTA 513106020G412 VARTA Baterie de pornire VARTA 513106020G412
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: VARTA
    Cod producator: 513106020G412
    Varianta fixare baza: B00
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 200
    Acumulator [Ah]: 13
    Amplasare terminala: 1
    Lungime [mm]: 150
    Latime [mm]: 87
    Înaltime [mm]: 146
    Endpolart: M6
    Baterie: Baterie-AGM
    494,25 Lei cu TVA
  • EXIDE EA770 Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EA770 EXIDE Baterie de pornire EXIDE EA770
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EA770
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 760
    Acumulator [Ah]: 77
    Lungime [mm]: 278
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Endpolart: EN
    Varianta fixare baza: B13
    Amplasare terminala: 0
    678 Lei cu TVA
  • EXIDE EL600 Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EL600 EXIDE Baterie de pornire EXIDE EL600
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EL600
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 640
    Acumulator [Ah]: 60
    Lungime [mm]: 242
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Baterie: Baterie EFB
    Varianta fixare baza: B13
    Amplasare terminala: 0
    702,75 Lei cu TVA
  • EXIDE EA640 Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EA640 EXIDE Baterie de pornire EXIDE EA640
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EA640
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 640
    Acumulator [Ah]: 64
    Lungime [mm]: 242
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Endpolart: EN
    Varianta fixare baza: B13
    Amplasare terminala: 0
    581,25 Lei cu TVA
  • VARTA 550500055D842 Baterie de pornire
    Baterie de pornire VARTA 550500055D842 VARTA Baterie de pornire VARTA 550500055D842
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: VARTA
    Cod producator: 550500055D842
    Varianta fixare baza: B13
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 550
    Acumulator [Ah]: 50
    Amplasare terminala: 0
    Lungime [mm]: 207
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Endpolart: 1
    603 Lei cu TVA
  • YUASA YB12AL-A Baterie de pornire
    Baterie de pornire YUASA YB12AL-A YUASA Baterie de pornire YUASA YB12AL-A
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: YUASA
    Cod producator: YB12AL-A
    387,75 Lei cu TVA
  • VARTA 514011019I314 Baterie de pornire
    Baterie de pornire VARTA 514011019I314 VARTA Baterie de pornire VARTA 514011019I314
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: VARTA
    Cod producator: 514011019I314
    Varianta fixare baza: B00
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 190
    Acumulator [Ah]: 14
    Amplasare terminala: 0
    Lungime [mm]: 135
    Latime [mm]: 90
    Înaltime [mm]: 167
    Endpolart: Y8
    261,75 Lei cu TVA
  • BOSCH 0 092 PP0 050 Baterie de pornire
    Baterie de pornire BOSCH 0 092 PP0 050 BOSCH Baterie de pornire BOSCH 0 092 PP0 050
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: BOSCH
    Cod producator: 0 092 PP0 050
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, DIN [a]: 610
    Acumulator [Ah]: 63
    Lungime [mm]: 242
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 190
    Varianta fixare baza: B00
    583,5 Lei cu TVA
  • EXIDE EA472 Baterie de pornire
    Baterie de pornire EXIDE EA472 EXIDE Baterie de pornire EXIDE EA472
    Produs: Baterie de pornire
    Producator: EXIDE
    Cod producator: EA472
    Tensiune [V]: 12
    Curent electric test-la-rece, EN [A]: 450
    Acumulator [Ah]: 47
    Lungime [mm]: 207
    Latime [mm]: 175
    Înaltime [mm]: 175
    Endpolart: EN
    Varianta fixare baza: B13
    Amplasare terminala: 0
    453 Lei cu TVA

Informatii

✅ Baterie auto: pentru toate masini
✅ Baterie auto marci: BOSCH, EXIDE, VARTA, DT Spare Parts, YUASA, SAMPA, PACOL, FEBI BILSTEIN, HELLA, ESEN SKV
✅ Baterie auto dupa VIN: verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs.
✅ Comanda baterie auto: 021 555 2141 sau online
✅ Livrare: de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara*
✅ FAN Courier: optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card
✅ Piese auto: AutoPower

Recenzii

oferiti-va evaluarea 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars evaluare 4.7 de 235 recenzia

FAQ: Întrebări frecvente

Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați baterie auto?

Toate comenzile de baterie auto sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.

  • Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
  • Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
  • Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
  • Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
  • O comanda de baterie auto se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.

Cum returnez sau schimb baterie auto?

Orice comanda de baterie auto poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.

  • În acest scop, comanda de baterie auto nu trebuie folosită sau montată.
  • În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
  • In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de baterie auto.
  • Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
  • La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
  • Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.

Cum și când voi primi comanda de baterie auto?

Comenzi pentru baterie auto plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi

  • Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
  • Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
  • Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
  • Comenzile de baterie auto plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
  • În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.

TOP producatori

star star star star star
Produsele foarte ok dar v-am dat 4 stele deoarece sa greșit adresa de livrare G
Adrian Gabriel
Adrian Gabriel
13 May 2025
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
luminita constantin
luminita constantin
13 May 2025
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Catalin Chirita
Catalin Chirita
13 May 2025
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Buffy Undercover
Buffy Undercover
13 May 2025
star star star star star
Am comandat și eu doua praguri ,aștept de aproape două săptămâni după ele și încă nu au fost livrate !! Nu recomand !!! G
Alin Purday
Alin Purday
12 May 2025
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Ștefan Titilincu
Ștefan Titilincu
12 May 2025