Baterie auto pentru masini la preturi accesibile - magazin online
- Baterie auto Audi
- Baterie auto Alfa Romeo
- Baterie auto BMW
- Baterie auto Mercedes-Benz
- Baterie auto VW
- Baterie auto Opel
- Baterie auto Citroen
- Baterie auto Renault
- Baterie auto Peugeot
- Baterie auto Fiat
- Baterie auto Ford
- Baterie auto Seat
- Baterie auto Skoda
- Baterie auto Toyota
- Baterie auto Volvo
- Baterie auto Chevrolet
- Baterie auto CHRYSLER
- Baterie auto Dacia
- Baterie auto Daewoo
- Baterie auto Daihatsu
- Baterie auto Dodge
- Baterie auto Honda
- Baterie auto Hyundai
- Baterie auto Infiniti
- Baterie auto Jaguar
- Baterie auto Jeep
- Baterie auto Kia
- Baterie auto Lancia
- Baterie auto Land Rover
- Baterie auto Lexus
- Baterie auto Mazda
- Baterie auto Mini
- Baterie auto Mitsubishi
- Baterie auto Nissan
- Baterie auto Porsche
- Baterie auto Rover
- Baterie auto Saab
- Baterie auto Smart
- Baterie auto SsangYong
- Baterie auto Subaru
- Baterie auto Suzuki
- Baterie auto Tesla
- Baterie auto Aston Martin
- Baterie auto Autobianchi
- Baterie auto Bentley
- Baterie auto Bugatti
- Baterie auto Buick
- Baterie auto Cadillac
- Baterie auto Ferrari
- Baterie auto Great Wall
- Baterie auto Hummer
- Baterie auto ISUZU
- Baterie auto Lada
- Baterie auto Lamborghini
- Baterie auto Lincoln
- Baterie auto Lotus
- Baterie auto Maserati
- Baterie auto MG
- Baterie auto Moskvich
- Baterie auto Pontiac
- Baterie auto Rolls-Royce
- Baterie auto Trabant
- Baterie auto UAZ
- Baterie auto Vauxhall
Baterie auto - BOSCH, VARTA, EXIDE, YUASA, STARLINE, DETA
Întreținerea și înlocuirea unei baterie auto
Acest ghid vă prezintă pașii și instrumentele implicate cu testarea, încărcarea, întreținerea, pornirea și înlocuirea unei baterie auto.
Prin definiție, o baterie de automobile este un dispozitiv electrochimic care stochează și furnizează energie electrică la cerere. Energia electrică este produsă în interiorul bateriei printr-o reacție chimică care are loc între două plăci diferite scufundate într-o soluție de electrolit. Când bateria se descarcă, aceasta schimbă energia chimică în energie electrică și eliberează curent. În timpul încărcării, energia electrică este convertită înapoi în energie chimică și stocată.
Acest articol vă va ghida prin pașii implicați cu testarea, încărcarea, întreținerea, pornirea, testarea tensiunii și înlocuirea unei baterii de automobile.
Instrumente necesare: șurubelnițe și chei găsite într-o trusă de scule obișnuită. Alte echipamente pentru anumite funcții sunt enumerate în textul de mai jos în articol.
Întreținerea unei baterie auto
Cu ani în urmă, toate bateriile necesitau adăugarea periodică de apă diluată pentru a menține un flux adecvat de curent în interiorul bateriei în sine. În 1972, au fost introduse bateriile „fără întreținere” cu carcase sigilate pentru baterii, ceea ce a eliminat necesitatea de a adăuga apă. Ambele tipuri de baterii sunt disponibile astăzi, iar o modalitate rapidă de a identifica o baterie care necesită întreținere este prezența capacelor de plastic detașabile în partea superioară.
Adăugarea de apă pentru întreținerea bateriei necesită o șurubelniță pentru a slăbi capacul sau capacele, iar apa distilată este necesară pentru a se asigura că mineralele găsite în apa de la robinet nu interferează cu reacțiile chimice.
Curățarea coroziunii
Mai devreme sau mai târziu, majoritatea bateriilor de automobile vor necesita o curățare periodică în jurul stâlpilor terminali pentru a îndepărta coroziunea și murdăria care se formează în mod natural în timp. Dacă observați acumulare în jurul stâlpilor bateriei, cel mai bine este să scăpați de aceste depuneri pentru a vă asigura că rezistența electrică este eliminată și fluxul de curent corespunzător este restabilit.
După slăbirea și îndepărtarea bornelor bateriei, un instrument de curățare cu formă specială va face o muncă rapidă și ușoară de curățare a crustei chimice de pe stâlpii și bornele bateriei. Reprezentanțele percep adesea o jumătate de oră de muncă pentru acest „serviciu de întreținere a bateriei”, dar este ceva pe care îl puteți face cu ușurință singur. Pentru cele mai bune rezultate, utilizați un amestec de bicarbonat de sodiu și apă.
Verificarea stării de încărcare a baterie auto
Bateriile care nu necesită întreținere vin adesea cu o fereastră încorporată care vă permite să vedeți starea de încărcare. Pe măsură ce bateria se descarcă, nivelul electroliților scade și o minge colorată plutitoare se îndepărtează din partea de sus a ferestrei.
Un multimetru electric (cunoscut și sub denumirea de voltmetru) va permite, de asemenea, măsurarea ușoară a încărcăturii electrice atunci când capetele cu vârful acului ating atât stâlpii pozitivi, cât și cei negativi ai bateriei. O citire de tensiune de 12,5 sau mai mult înseamnă că bateria este încărcată 100%. Sub 12,3, bateria este încărcată cu mai puțin de 75%, iar sub 12,1 este încărcată cu mai puțin de 50%. Multimetre la diferite puncte de preț sunt disponibile aici.
Pentru cele mai bune rezultate, temperatura ambientală ar trebui să fie între 60 și 100 de grade Fahrenheit, iar bateria trebuie lăsată să se stabilizeze cu cablul negativ deconectat timp de 10 minute. Pentru bateriile care tocmai au fost reîncărcate, o absorbție puternică aplicată timp de 15 secunde va elimina orice încărcare de suprafață care poate distruge citirile. Aprinderea farurilor se va descurca bine.
Verificarea tensiunii de ieșire a alternatorului
De asemenea, este o idee excelentă să verificați puterea alternatorului vehiculului dvs., deoarece acesta îndeplinește funcția vitală de a vă încărca bateria când motorul este pornit. Odată ce motorul este pornit, atingerea bornelor pozitive și negative ale bateriei cu cablurile multimetrului ar trebui să producă o citire de 13,8 până la 14,8 volți dacă alternatorul funcționează corect.
Citirile mai mici indică că alternatorul ar putea fi pe cale de ieșire și trebuie înlocuit. O citire mai mare ar putea indica că un regulator de tensiune defect permite supraîncărcarea bateriei, ceea ce poate duce la fierbere și, eventual, la distrugerea bateriei. Oricare dintre condiții vă va lăsa cu siguranță blocat pe drum, așa că este o reparație pe care veți dori să o abordați imediat.
Menținerea încărcării bateriei folosind un încărcător de la o priză de perete
Lăsarea unei baterii să se descarce până la punctul în care este prea slabă pentru a porni vehiculul este extrem de greu pentru componentele interne. La fel de greu pentru baterii, este să le realimentezi rapid prin sărituri sau încărcare rapidă. Deoarece efectuarea oricăreia dintre aceste lucruri scurtează semnificativ durata de viață a oricărei baterii, este o idee bună să le evitați pe ambele prin utilizarea încărcătoarelor concepute pentru a menține lucrurile la încărcare maximă. Pur și simplu conectați clema roșie/pozitivă de la încărcătorul de baterie la borna pozitivă (+) a bateriei și clema neagră/negativă la borna negativă (-) a bateriei pentru a încărca o baterie de la un încărcător de perete.
Există un număr de încărcătoare de baterii care vă permit să încărcați o baterie la o varietate de rate - de la o rată lentă de 2 amperi pentru a menține încărcarea completă pe vehiculele care nu sunt conduse adesea (cunoscută sub numele de „încărcare continuă”) sau în câteva minute la Peste 100 de amperi pentru a porni o baterie descărcată în grabă. Majoritatea încărcătoarelor moderne de baterie vor reduce automat rata de încărcare până la un prelungire atunci când o baterie ajunge la o stare de încărcare completă, așa că căutați această caracteristică atunci când selectați una.
Pornirea cu sarcină a unei baterii descărcate folosind un alt vehicul
Dacă utilizați cabluri jumper și vă alimentați bateria descărcată dintr-un alt vehicul, începeți prin a poziționa mașina de ajutor, astfel încât bateria acesteia să fie cât mai aproape posibil de cea din mașina dvs. moartă. Cu ambele motoare oprite și cheile complet în poziția „oprit”, conectați cablurile jumper în următoarea ordine:
- 1. Conectați clema roșie (pozitivă/+) în jurul bornei roșii (pozitive/+) a bateriei descărcate.
- 2. Conectați cealaltă clemă roșie (pozitivă/+) în jurul bornei roșii (pozitive/+) a bateriei bune.
- 3. Conectați clema neagră (negativă/-) în jurul terminalului negru (negativ/-) al bateriei bune.
- 4. Conectați cealaltă clemă neagră (negativă/-) la o secțiune de metal nevopsită undeva pe cadrul vehiculului cu bateria descărcată. Prinderea clemei la carcasa alternatorului vehiculului va funcționa, de asemenea, eficient. Acesta servește la împământarea conexiunii electrice.
- 5. Porniți motorul vehiculului de ajutor și lăsați-l să funcționeze timp de un minut, astfel încât o încărcare să înceapă să se acumuleze în bateria dumneavoastră descărcată.
- 6. Porniți vehiculul cu bateria descărcată și deconectați cablurile în ordinea opusă în care au fost instalate.
Înlocuirea unei baterie auto descărcate
În timp ce bateriile sunt concepute pentru a oferi ani de funcționare fără probleme, celulele din interiorul bateriei devin mai puțin eficiente și se ard în timp - slăbind eficiența generală a bateriei până când aceasta nu mai poate funcționa. Deoarece temperaturile scăzute sunt cele mai dure pentru baterii, este de obicei o scădere bruscă a temperaturii toamna sau iarna care termină bateriile care au ajuns la sfârșitul duratei de viață. Este posibil să puteți porni o astfel de baterie dacă aveți noroc o dată sau de două ori înainte de a ajunge la starea de moarte adevărată, moment în care nu va fi încărcată și nu mai poate fi pornită.
Pentru a înlocui o baterie auto:
- 1. Slăbiți și scoateți mai întâi BORNA NEGATIVE a bateriei, apoi procedați la fel pentru borna pozitivă.
- 2. Slăbiți piulițele care fixează suportul de fixare a bateriei
- 3. Scoateţi piesa superioară a suportului de susţinere
- 4. Ridicați cu grijă și scoateți bateria veche
- 5. Inversați procedurile pentru instalarea bateriei noi
Dacă sunteți în căutarea unei baterii de înlocuire cu specificații originale, vă recomandăm modelele de baterii Optima Red Top.
Cabluri pentru baterii
Chiar dacă cablurile care conectează bateria la demarorul și alternatorul vehiculului sunt puternic izolate de cauciuc, coroziunea cablurilor din interior apare în timp. Vehiculele mai vechi pot dezvolta o stare de joasă tensiune care este prezentă în orice moment, indiferent cât de încărcată sau nouă este o baterie. Dacă farurile dvs. sunt permanent slabe și bateria dvs. nu ajunge niciodată la încărcare completă, înlocuirea cablurilor originale ale bateriei vehiculului poate fi o decizie înțeleaptă.
Tuburi de ventilație cu gaz pentru baterie
Pentru siguranță, bateriile noi vin cu noi tuburi de ventilație din cauciuc care servesc la direcționarea gazelor interne în afara și departe de baterie în sine. Dacă bateria dvs. nu trebuie înlocuită, dar observați că tubul de evacuare al bateriei lipsește, este tăiat sau s-a deteriorat în timp, este o idee bună să înlocuiți tubul în sine. Demontarea și instalarea unui tub de evacuare a bateriei este ușoară, deoarece se apasă și se desprind cu mâna datorită formei lor montate. Tensiunea din cauciuc le menține în siguranță pe loc.
Evaluările baterie auto
Pentru a vă ajuta să înțelegeți terminologia folosită pentru evaluările bateriilor, astfel încât să puteți face o alegere mai bună atunci când apare nevoia de a cumpăra o nouă baterie, le-am enumerat pe cele principale mai jos. Amperii de pornire la rece (CCA) este principala măsurătoare, deoarece determină puterea generală a bateriei. Capacitatea de rezervă și evaluările amperi-oră enumerate mai jos sunt măsurători care determină cum funcționează o baterie în situații de urgență cu care probabil nu te vei confrunta niciodată.
Evaluarea amperii de pornire la rece (CCA) se referă la amperii minimi disponibili la zero grade Fahrenheit și indică amperii pe care o baterie complet încărcată îi va menține timp de 30 de secunde fără ca tensiunea la borne să scadă sub 7,2 volți pentru o baterie de 12 volți. Pentru a oferi suficientă putere de pornire în condiții nefavorabile, un sistem de 12 volți necesită, în general, 1 CCA pentru fiecare inch cub de cilindree a motorului. Deci, un V8 de 350 de inchi cubi necesită o baterie cu o capacitate de pornire la rece de cel puțin 350CCA. În climatele care înregistrează vreme susținută mai rece, se recomandă o baterie mai puternică, cu un rating CCA mai ridicat.
Evaluarea capacității de rezervă (RC) reprezintă timpul aproximativ în minute în care este posibil să continuați conducerea (cu farurile aprinse) în cazul unei defecțiuni a sistemului de încărcare. Evaluarea se bazează pe un consum de curent de 25 de amperi, menținând în același timp o tensiune minimă la borna bateriei de 10,5 volți.
Amperi-oră este cantitatea de curent constant pe care o baterie complet încărcată o poate furniza timp de 20 de ore la 80 de grade Fahrenheit fără ca tensiunea celulei să scadă sub 1,75 volți sau 10,5 volți la borne.
Manipularea bateriilor la vehiculele echipate cu un „modul de alimentare” a bateriei
Vehiculele de ultimă generație cu un nivel mai avansat de tehnologie pot avea un „Modul de alimentare” care variază rata de încărcare electrică a bateriei pentru a se asigura că este întotdeauna prezentă o putere adecvată pentru a rula o multitudine de senzori electronici, componente ale suspensiei pneumatice și alte puteri. - consumatoare de dispozitive de bord. Pe măsură ce bateriile îmbătrânesc în mod natural și devin mai slabe în timp, rata fluxului de curent poate scădea.
Unele module de alimentare ale vehiculului detectează modificări ale rezistenței electrice și măresc ratele de încărcare a bateriei după cum este necesar pentru a ține seama de această modificare. Alte module de putere pot regla pur și simplu fluxul electric pe baza unui contor de timp de funcționare. Dacă nu sunteți sigur dacă vehiculul dvs. are un modul de alimentare, manualul de utilizare vă va spune clar.
La vehiculele echipate astfel, este necesar un instrument de scanare pentru a spune literal modulului că este instalată o nouă baterie - furnizând numărul de serie și numărul piesei noii baterii în unele cazuri. Numărul piesei spune computerului vehiculului capacitatea bateriei și schimbarea numărului de serie și îi spune să resetați toți parametrii, cum ar fi diferite contoare, rata de încărcare actuală și alte formule de îmbătrânire a timpului. După ce noua baterie este instalată și modulul caroseriei este programat, poate fi totuși necesar să ștergeți avertismentele inițiale care apar.
Ce se întâmplă dacă un instrument de scanare nu este utilizat în aceste ocazii? Va rezulta o baterie supraîncărcată sau subîncărcată, deoarece rata de încărcare este încă cea a unei baterii mai vechi. În timp, acest lucru va deteriora bateria și va scurta durata de viață a acesteia. De asemenea, va rezulta o citire inexactă a contorului bateriei, punând sistemul de încărcare în faze de economisire a energiei prea devreme sau prea târziu. O condiție de funcționare de joasă tensiune va declanșa lumini de avertizare pentru alte sisteme atunci când nu există nicio problemă, iar modulele care controlează funcțiile normale pot funcționa ciudat - lăsându-vă cu ferestre și încuietori care nu funcționează atunci când doriți și funcționează atunci când nu nu vreau ca ei.
Dacă o baterie dintr-un vehicul echipat cu un modul de alimentare trebuie pur și simplu să fie reîncărcată deoarece luminile au fost lăsate aprinse peste noapte, clema neagră/-/ negativă trebuie conectată la borna negativă găsită pe controlerul de gestionare a energiei, în loc de borna bateriei. Modulele de alimentare sunt de obicei situate chiar lângă baterie - adesea situate în portbagajul acestor vehicule.
Produse
-
BOSCH 0 092 S40 280 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 S40 280Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 S40 280Varianta fixare baza: B01Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 830Acumulator [Ah]: 95Lungime [mm]: 306Latime [mm]: 173Înaltime [mm]: 225Endpolart: 1Varianta fixare baza: B131392 Lei cu TVA
-
YUASA YBX5335 Baterie de pornire
Baterie de pornire YUASA YBX5335Produs: Baterie de pornireProducator: YUASACod producator: YBX5335Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 830Acumulator [Ah]: 100Greutate încarcata [kg]: 21,6Tehnica de cuplaj: T1Lungime [mm]: 303Latime [mm]: 174Înaltime [mm]: 222Baterie: cu afisare stare incarcareBaterie: cu manerepotrivit pentru (baterie pornire): cu degazare centralaVarianta fixare baza: B01Amplasare terminala: 0566 Lei cu TVA
-
VARTA 5774000783162 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 5774000783162Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 5774000783162Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 780Acumulator [Ah]: 77Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 278Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Atentie la informatii de service:842 Lei cu TVA
-
EXIDE EA530 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EA530Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EA530Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 540Acumulator [Ah]: 53Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 207Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: EN375 Lei cu TVA
-
EXIDE EA472 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EA472Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EA472Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 450Acumulator [Ah]: 47Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 207Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 175Endpolart: EN349 Lei cu TVA
-
VARTA 5740120683132 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 5740120683132Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 5740120683132Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 680Acumulator [Ah]: 74Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 278Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Atentie la informatii de service:720 Lei cu TVA
-
VARTA 513106020G412 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 513106020G412Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 513106020G412Varianta fixare baza: B00Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 200Acumulator [Ah]: 13Amplasare terminala: 1Lungime [mm]: 150Latime [mm]: 87Înaltime [mm]: 146Endpolart: M6Baterie: Baterie-AGM540 Lei cu TVA
-
YUASA YBX5054 Baterie de pornire
Baterie de pornire YUASA YBX5054Produs: Baterie de pornireProducator: YUASACod producator: YBX5054Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 360Acumulator [Ah]: 40Amplasare terminala: 0Greutate încarcata [kg]: 9,4Tehnica de cuplaj: T1/T3Lungime [mm]: 187Latime [mm]: 127Înaltime [mm]: 223Baterie: cu afisare stare incarcareBaterie: cu manerepotrivit pentru (baterie pornire): cu degazare centralaVarianta fixare baza: NVarianta fixare baza: B00264 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 092 S50 040 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 S50 040Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 S50 040Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 600Acumulator [Ah]: 61Lungime [mm]: 242Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 175Endpolart: 1946 Lei cu TVA
-
YUASA HJ-S46B24R Baterie de pornire
Baterie de pornire YUASA HJ-S46B24RProdus: Baterie de pornireProducator: YUASACod producator: HJ-S46B24RTensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 325Acumulator [Ah]: 45Amplasare terminala: 1Greutate încarcata [kg]: 12,7Tehnica de cuplaj: T3Lungime [mm]: 238Latime [mm]: 129Înaltime [mm]: 227Baterie: cu manereVarianta fixare baza: NVarianta fixare baza: B00871 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 092 P00 020 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 P00 020Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 P00 020Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 470Acumulator [Ah]: 52Lungime [mm]: 207Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Varianta fixare baza: B01401 Lei cu TVA
-
VARTA 5804060743132 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 5804060743132Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 5804060743132Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 740Acumulator [Ah]: 80Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 315Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 175Endpolart: 1Atentie la informatii de service:774 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 092 P01 050 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 P01 050Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 P01 050Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 460Acumulator [Ah]: 55Lungime [mm]: 242Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Varianta fixare baza: B001177 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 092 S40 020 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 S40 020Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 S40 020Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 470Acumulator [Ah]: 52Lungime [mm]: 207Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Varianta fixare baza: B00728 Lei cu TVA
-
EXIDE EB457 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EB457Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EB457Varianta fixare baza: B0Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 330Acumulator [Ah]: 45Amplasare terminala: 1Lungime [mm]: 237Latime [mm]: 127Înaltime [mm]: 227Endpolart: JISVarianta fixare baza: B00317 Lei cu TVA
-
EXIDE EB740 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EB740Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EB740Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 680Acumulator [Ah]: 74Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 278Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: EN458 Lei cu TVA
-
VARTA 560901068J382 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 560901068J382Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 560901068J382Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 680Acumulator [Ah]: 60Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 242Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Baterie: Baterie-AGM976 Lei cu TVA
-
YUASA YBX7005 Baterie de pornire
Baterie de pornire YUASA YBX7005Produs: Baterie de pornireProducator: YUASACod producator: YBX7005Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 620Acumulator [Ah]: 65Amplasare terminala: 0Greutate încarcata [kg]: 16,8Tehnica de cuplaj: T1Lungime [mm]: 232Latime [mm]: 173Înaltime [mm]: 225Endpolart: T1Varianta fixare baza: NVarianta fixare baza: B00560 Lei cu TVA
-
VARTA 5451560333132 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 5451560333132Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 5451560333132Varianta fixare baza: B00Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 330Acumulator [Ah]: 45Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 238Latime [mm]: 129Înaltime [mm]: 227Endpolart: 1Atentie la informatii de service:457 Lei cu TVA
-
VARTA 605901095J382 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 605901095J382Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 605901095J382Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 950Acumulator [Ah]: 105Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 394Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Baterie: Baterie-AGM1685 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 092 T40 770 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 T40 770Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 T40 770Varianta fixare baza: B00Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 1000Acumulator [Ah]: 170Lungime [mm]: 513Latime [mm]: 222Înaltime [mm]: 223Endpolart: 12277 Lei cu TVA
-
VARTA 6004020833162 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 6004020833162Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 6004020833162Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 830Acumulator [Ah]: 100Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 353Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: 1Atentie la informatii de service:1074 Lei cu TVA
-
EXIDE EL605 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EL605Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EL605Varianta fixare baza: B0Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 520Acumulator [Ah]: 60Amplasare terminala: 1Lungime [mm]: 230Latime [mm]: 173Înaltime [mm]: 222Varianta fixare baza: B00542 Lei cu TVA
-
EXIDE EK720 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EK720Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EK720Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 760Acumulator [Ah]: 72Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 278Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190779 Lei cu TVA
-
EXIDE EL700 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EL700Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EL700Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 760Acumulator [Ah]: 70Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 278Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Baterie: Baterie EFB612 Lei cu TVA
-
VARTA 565501065D842 Baterie de pornire
Baterie de pornire VARTA 565501065D842Produs: Baterie de pornireProducator: VARTACod producator: 565501065D842Varianta fixare baza: B00Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 650Acumulator [Ah]: 65Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 232Latime [mm]: 173Înaltime [mm]: 225Endpolart: 1Baterie: Baterie EFB865 Lei cu TVA
-
EXIDE EB500 Baterie de pornire
Baterie de pornire EXIDE EB500Produs: Baterie de pornireProducator: EXIDECod producator: EB500Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 450Acumulator [Ah]: 50Amplasare terminala: 0Lungime [mm]: 207Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 190Endpolart: EN326 Lei cu TVA
-
BOSCH 0 092 P00 010 Baterie de pornire
Baterie de pornire BOSCH 0 092 P00 010Produs: Baterie de pornireProducator: BOSCHCod producator: 0 092 P00 010Varianta fixare baza: B13Tensiune [V]: 12Curent electric test-la-rece, EN [A]: 440Acumulator [Ah]: 44Lungime [mm]: 207Latime [mm]: 175Înaltime [mm]: 175Endpolart: 1Varianta fixare baza: B00329 Lei cu TVA
Informatii
✅ Baterie auto: | pentru toate masini |
✅ Baterie auto marci: | BOSCH, EXIDE, VARTA, DT Spare Parts, YUASA, SAMPA, PACOL, FEBI BILSTEIN, HELLA, ESEN SKV |
✅ Baterie auto dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda baterie auto: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați baterie auto?
Toate comenzile de baterie auto sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de baterie auto se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb baterie auto?
Orice comanda de baterie auto poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de baterie auto nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de baterie auto.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de baterie auto?
Comenzi pentru baterie auto plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de baterie auto plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare