Amortizoare fata si spate pentru masini la preturi accesibile - magazin online


- Amortizoare Audi
- Amortizoare Alfa Romeo
- Amortizoare BMW
- Amortizoare Mercedes-Benz
- Amortizoare VW
- Amortizoare Opel
- Amortizoare Citroen
- Amortizoare Renault
- Amortizoare Peugeot
- Amortizoare Fiat
- Amortizoare Ford
- Amortizoare Seat
- Amortizoare Skoda
- Amortizoare Toyota
- Amortizoare Volvo
- Amortizoare Chevrolet
- Amortizoare CHRYSLER
- Amortizoare Dacia
- Amortizoare Daewoo
- Amortizoare Daihatsu
- Amortizoare Dodge
- Amortizoare Honda
- Amortizoare Hyundai
- Amortizoare Infiniti
- Amortizoare Jaguar
- Amortizoare Jeep
- Amortizoare Kia
- Amortizoare Lancia
- Amortizoare Land Rover
- Amortizoare Lexus
- Amortizoare Mazda
- Amortizoare Mini
- Amortizoare Mitsubishi
- Amortizoare Nissan
- Amortizoare Porsche
- Amortizoare Rover
- Amortizoare Saab
- Amortizoare Smart
- Amortizoare SsangYong
- Amortizoare Subaru
- Amortizoare Suzuki
- Amortizoare Tesla
- Amortizoare Aston Martin
- Amortizoare Autobianchi
- Amortizoare Bentley
- Amortizoare Bugatti
- Amortizoare Buick
- Amortizoare Cadillac
- Amortizoare Ferrari
- Amortizoare Great Wall
- Amortizoare Hummer
- Amortizoare ISUZU
- Amortizoare Lada
- Amortizoare Lamborghini
- Amortizoare Lincoln
- Amortizoare Lotus
- Amortizoare Maserati
- Amortizoare MG
- Amortizoare Moskvich
- Amortizoare Pontiac
- Amortizoare Rolls-Royce
- Amortizoare Trabant
- Amortizoare UAZ
- Amortizoare Vauxhall
Amortizoare fata si spate - AL-KO, Bilstein, Sachs, Monroe, KYB, Koni
Cum funcționează amortizoare?
Dacă nu sunteți familiarizat cu diferențele dintre amortizoarele cu două tuburi și monotuburi sau cu amortizoarele cu rezervoare de lichid „la distanță”, citiți mai departe pentru a afla designul și beneficiile acestora.

Amortizoare (cunoscute și sub denumirea de „socuri”) sunt componentele suspensiei care încetinesc, apoi opresc mișcarea în sus și în jos a arcurilor vehiculului printr-un proces cunoscut sub numele de amortizoare. Fără șocuri care să calmeze lucrurile, arcurile vor continua să se extindă și să elibereze energia pe care o absoarbe din denivelările de pe drum într-un ritm necontrolat - sărind mult timp până când energia lor cinetică se va disipa în sfârșit. Inutil să spun că acest lucru ar produce o plimbare extrem de elastică, care ar fi greu de controlat pe suprafețele neuniforme ale drumului.

În esență, amortizoarele controlează mișcarea nedorită a arcului transformând energia cinetică a cursei suspensiei în energie termică care este canalizată folosind fluidul hidraulic. Odată ce deplasarea vehiculului dvs. este stabilă, centrul său de greutate rămâne într-o locație stabilă, astfel încât anvelopele să rămână ferm plantate pe trotuar - păstrându-vă în siguranță controlul asupra vehiculului dumneavoastră.
În acest articol, vom arunca o privire asupra modului în care funcționează amortizoare și a variațiilor de bază ale designului care există. Scopul nostru este să vă ajutăm să luați o decizie mai informată atunci când vă înlocuiți amortizoarele, deoarece oferim atât amortizoare de înlocuire în stilul fabricii OEM pentru utilizare pe stradă și confort de rulare, cât și amortizoare de performanță care vă întăresc călătoria și îmbunătățesc manevrabilitatea.
Design amortizor
Amortizoarele se șurubează între cadrul vehiculului și elementele de suspensie lângă fiecare roată. Punctele de montare sunt descrise în mod tipic fie ca „ochi” (bucșă rotundă prin care trece șurubul) sau „știft” (arborele filetat care primește piulița). În interiorul amortizorului se află o tijă metalică atașată la un piston care se mișcă în sus și în jos în interiorul unui cilindru umplut cu ulei hidraulic. Cele mai multe șocuri moderne conțin, de asemenea, azot gazos pentru a reduce decolorarea amortizorului care se întâmplă dacă uleiul devine aerat și clocotește din cauza acumulării de căldură.

După ce o roată lovește o denivelare, pistonul din interiorul amortizorului se comprimă în interiorul compartimentului cilindrului. Pe măsură ce se întâmplă acest lucru, mișcarea sa este încetinită intenționat datorită rezistenței cauzate de fluidul hidraulic care își iese din pasajele special concepute din peretele cilindrului. Deoarece acele pasaje sunt mici, doar o cantitate limitată de lichid poate scăpa. Prin încetinirea mișcării pistonului, arcurile sunt împiedicate să sară continuu.
Majoritatea amortizoarelor standard vor produce o rezistență mai mare în timpul ciclului lor de extensie (devine mai lung) în comparație cu ciclul lor de compresie (devine mai scurt). În cele din urmă, ciclul de compresie reglează greutatea nesuspendată a unui vehicul (roți, osii, suspensie), în timp ce ciclul de extensie reglează greutatea suspendată a caroseriei mașinii.
Amortizoarele construite în ultimele decenii sunt proiectate să varieze și să-și mărească rezistența atunci când arcurile și amortizoarele sunt comprimate mai repede. Acest lucru nu numai că previne atingerea fundului peste gropi adânci, ci minimizează o gamă mai mare de mișcări nedorite ale corpului, cum ar fi înclinarea, rostogolirea, balansarea, ghemuirea în accelerație și scufundarea frânei.
Amortizoare cu gaz vs. amortizoare hidraulice
În timp ce toate amortizoarele conțin fluid hidraulic, amortizoarele „încărcate cu gaz” și „hidraulice” sunt dispuse diferit. Amortizoarele încărcate cu gaz oferă o călătorie mai fermă și mai sportivă, deoarece conțin gaz (de obicei azot) care este injectat sub presiune ridicată în șoc. Această presiune servește la comprimarea mai rapidă a aerului și uleiului din amortizor, ceea ce duce la o senzație mai receptivă. În cazul șocurilor hidraulice, compresia fluidului are loc într-un ritm mai lent, deoarece aerul și fluidul din interiorul șocului nu sunt sub presiuni atât de mari. Acest lucru oferă șocurilor hidraulice o călătorie mai moale și mai lină. Rețineți că, dacă aveți o mașină clasică, probabil că a fost proiectată cu șocuri hidraulice. Sub titlul TIP ABSORBITOR, am inclus casete de selectare care facilitează restrângerea căutării pentru a vedea doar șocuri cu gaz sau hidraulice.
Amortizoare monotub vs. Amortizoare cu două tuburi

Există două tipuri principale de modele interne pentru amortizoare: configurații mono-tub și două tuburi. După cum pare, aceste modele diferă în primul rând prin numărul de tuburi metalice găsite în fiecare amortizor. Amortizoarele cu două tuburi sunt montate în principal ca echipamente OEM, deoarece produc o călătorie mai conformă, mai confortabilă și costă mai puțin de produs. Dimpotrivă, amortizoarele monotub sunt orientate spre conducerea de performanță, iar designul lor sofisticat este mai costisitor de fabricat.
Amortizoare cu două tuburi

Într-un șoc cu două tuburi, pistonul este conținut într-un tub mic care se află într-un tub exterior mai mare. Tubul interior (cunoscut sub numele de „tub de presiune”) și tubul exterior (cunoscut sub numele de „tub de rezervă”) sunt separate în două camere printr-o supapă de trecere situată între ele. Acest lucru servește pentru a proteja amortizorul de deteriorări, deoarece, dacă tubul exterior ar trebui să se îndoaie, nu există efecte negative asupra funcționării pistonului în sine. Azotul gazos și uleiul hidraulic nu sunt separate, ceea ce se poate adăuga la aerarea fluidului și la barbotare în condiții de utilizare mai grea, cum ar fi off-road sau curse.
Supapa care permite fluidului și gazului să treacă după cum este necesar servește pentru a menține presiunea gazului scăzută și produce o călătorie mai confortabilă. Presiunea scăzută a gazului evită stresul asupra etanșărilor, asigurând în general o durată de viață mai lungă. Cu toate acestea, acea supapă cu piston este de obicei mai mică decât cele monotub din cauza spațiului limitat. Alte dezavantaje ale configurației cu două tuburi includ capacitatea limitată a uleiului hidraulic în comparație cu tuburile mono și unghiurile limitate la care pot fi instalate șocuri cu două tuburi.
Amortizoare monotub

În cazul amortizoarelor monotub, carcasa exterioară funcționează ca singurul tub al cilindrului pentru piston, ulei hidraulic, gaz, supapă și alte biți. Spre deosebire de modelele cu două tuburi, azotul gazos este de obicei găzduit în cilindrul principal și este ținut complet separat de camera de ulei printr-un piston plutitor. Principalele beneficii ale șocurilor monotub sunt mai puțină aerare a uleiului, deoarece este ținut separat de gaz și o temperatură de funcționare mai scăzută, deoarece cantitatea mai mare de ulei disipează mai multă căldură. Ambii acești factori permit ca o forță de amortizare mai stabilă să fie generată în mod constant, fără decolorare.
Spre deosebire de modelele cu două tuburi, aceste amortizoare pot fi, de asemenea, montate la comandă la unghiuri extreme. Deoarece gazul trebuie să fie sub presiune mai mare în acest aspect, șocuri monotub de calitate sunt mai rigide - făcându-le ideale pentru situații de conducere agresive. Această presiune mai mare poate fi mai grea pentru etanșări pe termen lung. Orice deteriorare fizică a carcasei exterioare face șocurile monotub practic inutilizabile, deoarece nu există spațiu de strângere între carcasă și pereții cilindrului pistonului.
Amortizoare cu rezervoare de la distanță – excelente pentru off-road

O altă variație când vine vorba de amortizoare sunt cele cu capacitate suplimentară de a transporta petrol și azot gazos suplimentar. Această capacitate suplimentară ia forma unui tub suplimentar pentru rezervor de fluid, care este fie atașat, fie detașat de tubul de șoc principal. Acestea sunt ideale pentru vehiculele mai grele folosite off-road, care văd cantități uriașe de deplasare a roților și impacturi puternice care ar supraîncălzi amortizoarele standard. Capacitatea crescută a uleiului menține temperaturile fluidului scăzute, iar volumul adăugat de gaz permite supapelor de compresie și rebound să funcționeze mai constant în cele mai severe condiții. Astfel, poate fi evitată o plimbare excesiv de elastică care duce la o manevrare periculoasă.

Amortizoarele tip „piggyback” sunt construite cu recipientul rezervor montat direct pe corpul amortizorului principal, în timp ce șocuri adevărate „rezervor la distanță” au un rezervor separat (conectat printr-o lungime de furtun de înaltă presiune) care poate fi montat într-o altă locație pe cadrul vehiculului. Performanța ambelor stiluri nu este afectată de cât de departe este rezervorul, iar alegerea dintre cele două ar trebui să se bazeze pe cât spațiu disponibil poate fi găsit sub vehiculul dumneavoastră.
Câteva exemple de amortizoare tip piggyback sunt amortizorul din seria ReadyLIFT Fox Factory, amortizorul King Shocks OEM Performance Series și amortizorul Pro Comp Black Series, printre altele.
Când vine vorba de rezervoare la distanță, șocuri precum amortizoarele Bilstein seria 5100, amortizorul Fox 2.0 Performance Series Smooth Body sunt configurate cu un tub separat care poate fi montat mai departe.
Curse pe distanțe lungi

Concursul pentru perioade lungi de timp este o condiție de condus care face să merite din plin investiția în amortizoare monotub de înaltă performanță. Rotoarele, plăcuțele și etrierele de frână ating adesea 1000 de grade pe parcursul unei curse pe circuit, iar căldura se transferă direct la componentele suspensiei din apropiere. Și, acea căldură ajunge și la amortizoare.
Deoarece temperaturile ridicate au un efect direct asupra performanței amortizoarelor, beneficiile amortizoarelor monotub dau cu adevărat roade pe circuitul de curse. Capacitatea lor de a disipa căldura mai eficient și de a rămâne la rece menține performanța mai stabilă, iar lipsa de aerare a fluidului previne surprizele neașteptate și neașteptate. Cursa mai scurtă, tipică pentru amortizoarele monotub, nu va fi o problemă pe o suprafață de pistă netedă, plană - mai ales dacă arcuri mai rigide sunt instalate și pe cursa dumneavoastră. Dacă sunteți interesat să vedeți șocuri care sunt mai orientate către curse, faceți clic aici.
Amortizoare Uzură

Când amortizoarele se uzează, semnele pot fi vizibile. Cu toate acestea, este ușor să le ratezi, deoarece efectele se acumulează atât de gradual. Dacă frânarea face ca vehiculul să coboare, să viraze și să dureze mai mult până la oprire (până la 20% la viteze pe autostradă), amortizoarele trebuie înlocuite. Dacă vânturile slabe fac vehiculul dumneavoastră să viraze în lateral sau pe o altă bandă, acestea ar trebui înlocuite. Iar dacă vehiculul tău atinge cu ușurință fundul, ca și cum nu ar fi rămas niciun zdrobire în pantofii tăi, șocurile tale au renunțat la fantomă cu ceva timp în urmă.
Dar probabil cel mai vizibil semn că amortizoarele trebuie înlocuite este uzura anvelopelor cunoscută sub numele de „cupping”. Când amortizoarele nu țin anvelopele plane pe șosea, vor fi prezente zone de uzură concentrată distanțate uniform. Este important să înlocuiți amortizoarele față sau spate în perechi. Dacă aveți peste 160.000 de km pe cele originale, vă recomandăm să le schimbați pe toate 4. Diferența de calitate a călătoriei va merita fiecare bănuț.

Amortizoare struts
Este greu să vorbești despre șocuri fără a aduce în discuție barele, pentru că vei vedea ambii acești termeni folosiți interschimbabil (și nu întotdeauna corect) de proprietari, comercianți și în grupurile de discuții de pretutindeni. În timp ce amortizoarele pot fi montate pe un vehicul în mod independent, ele pot face, de asemenea, parte dintr-un ansamblu de lonjeroane. Pentru a clarifica, barele sunt o parte integrantă a sistemului de suspensie al unui vehicul, deoarece combină șocul cu un arc elicoidal și oferă un punct de montare pentru un butuc și/sau un braț de control, care susține roata și anvelopa.

Majoritatea mașinilor și camioanelor de ultimă generație au amortizoare în față și amortizoare în spate. Alte vehicule au bare atât la roțile din față, cât și pe cele din spate. Unele pot avea șocuri în loc de bare la toate cele patru roți. Indiferent de design pe care îl are vehiculul dvs., nu puteți înlocui „strunțele” cu „socuri” (sau invers) atunci când efectuați o înlocuire de service.

Pentru a vă ghida în continuare prin selecția tuturor tipurilor de șocuri pe care le oferim, am creat secțiuni corespunzătoare ale site-ului nostru web pentru a vă oferi toate opțiunile care se potrivesc cu vehiculul dumneavoastră. Este posibil să introduceți o anumită marcă, model și an în casetele drop-down înainte de a începe căutarea. Sau, introduceți informațiile despre vehicul după ce ați intrat într-o pagină individuală.
Indiferent dacă înlocuiți amortizoarele uzate cu unele orientate spre performanță sau cu cele de calitate OEM, veți scăpa de o mare parte din calitatea proastă a condusului care face ca un vehicul să se simtă vechi și obosit. În cazurile în care vehiculul dumneavoastră are kilometri excesiv de mari, merită de asemenea să înlocuiți arcurile în același timp pentru a maximiza eficiența noilor șocuri. Nu te lăsa „șocată” să crezi că ale tale nu sunt uzate. Pune un nou set și fii uimit de refacerea călătoriei tale!
Produse
-
MAXGEAR 11-0198 amortizor 1 bucața puntea spate
amortizor MAXGEAR 11-0198
Produs: amortizorProducator: MAXGEARCod producator: 11-0198Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: puntea spateTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Amortizor fara arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: ochi inferior203,25 Lei cu TVA -
SACHS 314 736 amortizor 1 bucața
amortizor SACHS 314 736
Produs: amortizorProducator: SACHSCod producator: 314 736Descriere: 1 bucata amortizor:Tip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorParametru: SFE30/20X168A325,5 Lei cu TVA -
SACHS 310 950 amortizor 1 bucața
amortizor SACHS 310 950
Produs: amortizorProducator: SACHSCod producator: 310 950Descriere: 1 bucata amortizor:Tip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Telescop - amortizorSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: ochi inferiorParametru: SEOV30/13X212A305,25 Lei cu TVA -
SACHS 310 165 amortizor 1 bucața
amortizor SACHS 310 165
Produs: amortizorProducator: SACHSCod producator: 310 165Descriere: 1 bucata amortizorTip amortizor: presiune uleiTip constructiv amortizor: Telescop - amortizorSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: ochi inferiorParametru: SOV27X109A218,25 Lei cu TVA -
SACHS 110 256 amortizor 1 bucața
amortizor SACHS 110 256
Produs: amortizorProducator: SACHSCod producator: 110 256Descriere: 1 bucata amortizorTip amortizor: presiune uleiTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorParametru: SF32X144A390,75 Lei cu TVA -
Magnum Technology AG0515MT Amortizor 1 bucața
Amortizor Magnum Technology AG0515MT
Produs: AmortizorProducator: Magnum TechnologyCod producator: AG0515MTDescriere: 1 bucata amortizor210 Lei cu TVA -
Magnum Technology AG0516MT amortizor 1 bucața Axa fata stanga
amortizor Magnum Technology AG0516MT
Produs: amortizorProducator: Magnum TechnologyCod producator: AG0516MTDescriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: Axa fata stangaTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorParametru: SFE30X150A181,5 Lei cu TVA -
BILSTEIN 22-045744 amortizor 1 bucața punte fata
amortizor BILSTEIN 22-045744
Produs: amortizorProducator: BILSTEINCod producator: 22-045744Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: punte fataTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: Placa de bazaTip montare amortizor: stift superior301,5 Lei cu TVA -
KYB 338733 amortizor 1 bucața Axa fata dreapta
amortizor KYB 338733
Produs: amortizorProducator: KYBCod producator: 338733Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: Axa fata dreaptaTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorNumar articol par: 338734405 Lei cu TVA -
KYB 338734 amortizor 1 bucața Axa fata stanga
amortizor KYB 338734
Produs: amortizorProducator: KYBCod producator: 338734Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: Axa fata stangaTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorNumar articol par: 338733405 Lei cu TVA -
MONROE G7396 amortizor 1 bucața
amortizor MONROE G7396
Produs: amortizorProducator: MONROECod producator: G7396Descriere: 1 bucata amortizorTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: ochi superiorTip montare amortizor: ochi inferiorGreutate [kg]: 2,200Diametrul orificiului [mm]: 30Garantie: 5 ani garanție cu accesorii la schimb în perechediametru tija amortizor (mm): 20Nr. articol al accesoriului recomandat: MK193Nr. articol al accesoriului recomandat: PK159Lungime ambalaj [cm]: 51,8Latime ambalaj [cm]: 18,2Inaltime ambalaj [cm]: 18,3219,75 Lei cu TVA -
STELLOX 4213-9819-SX amortizor 1 bucața puntea spate
amortizor STELLOX 4213-9819-SX
Produs: amortizorProducator: STELLOXCod producator: 4213-9819-SXDescriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: puntea spateTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: monotubTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: ochi inferiorGreutate [kg]: 1,8100,5 Lei cu TVA -
BILSTEIN 19-263038 Amortizor 1 bucața
Amortizor BILSTEIN 19-263038
Produs: AmortizorProducator: BILSTEINCod producator: 19-263038Descriere: 1 bucata amortizor742,5 Lei cu TVA -
BILSTEIN 24-262989 Amortizor 1 bucața
Amortizor BILSTEIN 24-262989
Produs: AmortizorProducator: BILSTEINCod producator: 24-262989Descriere: 1 bucata amortizor1729,5 Lei cu TVA -
Magnum Technology AGM031MT Amortizor 1 bucața
Amortizor Magnum Technology AGM031MT
Produs: AmortizorProducator: Magnum TechnologyCod producator: AGM031MTDescriere: 1 bucata amortizor177,75 Lei cu TVA -
KYB 339853 amortizor 1 bucața punte fata
amortizor KYB 339853
Produs: amortizorProducator: KYBCod producator: 339853Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: punte fataTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superior471,75 Lei cu TVA -
TRW JGT288T Amortizor 1 bucața
Amortizor TRW JGT288T
Produs: AmortizorProducator: TRWCod producator: JGT288TDescriere: 1 bucata amortizor458,25 Lei cu TVA -
SACHS 315 292 Amortizor 1 bucața
Amortizor SACHS 315 292
Produs: AmortizorProducator: SACHSCod producator: 315 292Descriere: 1 bucata amortizor427,5 Lei cu TVA -
JAPANPARTS MM-00492 amortizor 1 bucața punte fata
amortizor JAPANPARTS MM-00492
Produs: amortizorProducator: JAPANPARTSCod producator: MM-00492Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: punte fataTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: colier inferiordiametru tija amortizor (mm): 22Diametru exterior jamba [mm]: 50180 Lei cu TVA -
OPTIMAL A-18080H Amortizor 1 bucața
Amortizor OPTIMAL A-18080H
Produs: AmortizorProducator: OPTIMALCod producator: A-18080HDescriere: 1 bucata amortizor273 Lei cu TVA -
BILSTEIN 19-194509 Amortizor 1 bucața
Amortizor BILSTEIN 19-194509
Produs: AmortizorProducator: BILSTEINCod producator: 19-194509Descriere: 1 bucata amortizor565,5 Lei cu TVA -
BILSTEIN 19-194493 Amortizor 1 bucața
Amortizor BILSTEIN 19-194493
Produs: AmortizorProducator: BILSTEINCod producator: 19-194493Descriere: 1 bucata amortizor492,75 Lei cu TVA -
SACHS 105 759 Amortizor 1 bucața
Amortizor SACHS 105 759
Produs: AmortizorProducator: SACHSCod producator: 105 759Descriere: 1 bucata amortizor112,5 Lei cu TVA -
BILSTEIN 19-248257 Amortizor 1 bucața
Amortizor BILSTEIN 19-248257
Produs: AmortizorProducator: BILSTEINCod producator: 19-248257Descriere: 1 bucata amortizor437,25 Lei cu TVA -
KYB 341492 amortizor 1 bucața puntea spate
amortizor KYB 341492
Produs: amortizorProducator: KYBCod producator: 341492Descriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: puntea spateTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Amortizor suport arcSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: ochi inferior474,75 Lei cu TVA -
OPTIMAL A-1282G amortizor 1 bucața puntea spate
amortizor OPTIMAL A-1282G
Produs: amortizorProducator: OPTIMALCod producator: A-1282GDescriere: 1 bucata amortizorPartea de montare: puntea spateTip amortizor: presiune gasTip constructiv amortizor: Telescop - amortizorSistem amortizor: bitubularTip montare amortizor: stift superiorTip montare amortizor: stift inferiorLungimea tijei pistonului [mm]: 228Dimensiune filet 1: M10x1Dimensiune filet 2: M10x1.5diametru tija amortizor (mm): 15Diametru exterior jamba [mm]: 45243 Lei cu TVA
Informatii
✅ Amortizoare: | pentru toate masini |
✅ Amortizoare marci: | BOGE, BILSTEIN, KONI, SACHS, MONROE, QUINTON HAZELL, GABRIEL, KYB, METZGER, MAGNETI MARELLI |
✅ Amortizoare dupa VIN: | verificare pe sasiu pentru compatibilitate cu masina dvs. |
✅ Comanda amortizoare: | 021 555 2141 sau online |
✅ Livrare: | de la 1-3 zile lucratoare pentru intreaga tara* |
✅ FAN Courier: | optiune de verificare, plata la livrare, plata cu card |
✅ Piese auto: | AutoPower |
Recenzii
FAQ: Întrebări frecvente
Există o opțiune de vizualizare atunci când comandați amortizoare?
Toate comenzile de amortizoare sunt expediate cu opțiunea de vizualizare activată.
- Toate piesele sunt noi în ambalajul lor original.
- Pentru tara, comenzile se livreaza prin FAN Courier.
- Pretul de livrare este de 30 lei, limitat la 15 kg. greutatea totală pentru întreaga comandă.
- Daca greutatea totala a comenzii depaseste 15 kg. veți fi anunțat cu privire la taxa suplimentară de transport.
- O comanda de amortizoare se plateste la livrare la curier sau online prin card de credit sau debit.
Cum returnez sau schimb amortizoare?
Orice comanda de amortizoare poate fi returnata sau schimbata in 14 zile.
- În acest scop, comanda de amortizoare nu trebuie folosită sau montată.
- În aspect comercial păstrat cu ambalajul, cutia sau plicul în care a fost primit.
- In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, AutoPowerPiese.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea comenzii de amortizoare.
- Marfa pentru care clientul a fost anunțat în prealabil prin telefon, E-Mail sau SMS/WhatsApp, că este o comandă personalizată și necesită plată anticipată prin card de credit/debit nu poate fi returnată sau schimbată.
- La returnarea comenzii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului.
- Comanda este trimisă înapoi de către client către compania SM Group International Ltd. cu adresa: strada Todorini Kukli nr. 4, Sofia, Bulgaria.
Cum și când voi primi comanda de amortizoare?
Comenzi pentru amortizoare plasate pana la ora 14:00. sunt expediate în ziua sau a doua zi
- Livrare la sediul din Bucuresti a FAN Courier: 1 zi lucratoare.
- Livrare la un birou din alt oras al FAN Courier: 2 zile lucratoare.
- Livrare la adresa clientului: intre 2 si 5 zile lucratoare.
- Comenzile de amortizoare plasate in weekend sunt expediate in prima zi lucratoare sau o zi mai tarziu.
- În cazul unei modificări a timpului de livrare, veți fi anunțat de către operatorul nostru prin telefon, e-mail sau SMS/WhatsApp.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori









































