Amortizor DENCKERMANN DSF063G pentru Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI - 150 cai benzina
Skoda Laura (1Z3)
150 cp - benzina
11.2004 - 10.2008
150 cp - benzina
11.2004 - 10.2008
Marca: Skoda
Model: Laura (1Z3)
Modif.: 2.0 FSI - benzina
Sasiu: hatchback
An: 11.2004 - 10.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: BLR, BLY, BVY, BVZ
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Motor:
150 cai - 110 kW - benzina
Descriere:
Pretul este pentru 1 amortizor
Cod producator:
DSF063G
Producator:
DENCKERMANN
Partea de montare:
puntea spate
Sasiu:
pentru vehicule cu suspensie sport
Tip montare amortizor:
stift superior
Tip montare amortizor:
ochi inferior
Tip amortizor:
presiune gas
Sistem amortizor:
bitubular
Tip constructiv amortizor:
Ansamblu amortizor-arc
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Suspensie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Directie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Angrenare roata - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Cutie viteze - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Piese motor - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Garnituri - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Sistem de racire - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Filtre - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Sistem de aprindere - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Senzori - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Electrice - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Sistem pornire - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Caroserie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Lumini - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Interior - Skoda Laura (1Z3) 2.0 FSI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor BLR
6000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor BLX
6000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor BLY
5800
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor BVX
6000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor BVY
6000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor BVZ
5800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Cuplu maxim
200
Nm
Ridicare
92,80
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,973 - 5,987
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
Motor BLR
8,00 - 16,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
Motor BLX
8,00 - 16,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
Motor BLY
7,00 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
Motor BVX
8,00 - 16,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
Motor BVY
8,00 - 16,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
Motor BVZ
7,00 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor BLR
11,50
:1
Rată de compresie
Motor BLX
11,50
:1
Rată de compresie
Motor BLY
10,50
:1
Rată de compresie
Motor BVX
11,50
:1
Rată de compresie
Motor BVY
11,50
:1
Rată de compresie
Motor BVZ
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,40
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BLR
105°
Reglare electronică
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BLX
105°
Reglare electronică
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BLY
105°
Reglare electronică
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BVX
87°
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BVY
87°
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BVZ
87°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,34 x 900
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,34 x 1042
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
Bosch
0,85±0,05
mm
Distanţă electrozi
NGK
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor BLY
F 7 DER
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor BVZ
F 7 DER
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BLR
PZFR5N-11TG
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BLX
PZFR5N-11TG
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BVX
PZFR5N-11TG
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BVY
PZFR5N-11TG
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor BLR
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Motor BLX
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Motor BLY
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor BVX
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Motor BVY
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Motor BVZ
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
MED 9.5
Presiune sistem
3,50 - 5,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
640 - 840
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
640 - 840
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
3900 - 4100
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
640 - 840
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor BLX
540 - 940
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor BLR
540 - 940
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor BLY
540 - 940
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
2,00
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2578
mm
Ecartament faţă
1539
mm
Ecartament spate
1528
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
260,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
140
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,10
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
cu interval de schimb fix
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
cu interval de întreţinere flexibil
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02S, Cu reumplare
2,10
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02S, Cantitate de schimb
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02S
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
6 treapta 09G, Cu reumplare
6,00
litru
Ulei transmisie automată
6 treapta 09G, Cantitate de schimb
4,25
litru
specificat de producător 4.00 - 4,50 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
6 treapta 09G
G 055 025 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,10
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
9,10
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
110 - 130
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 F, Compresor Denso
170 - 190
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 E, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 M, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 S, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 H, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 N, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 P, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 T, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 808 A, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
8J0 260 805, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină intermitentă lateral
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
QG0, QG2
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
QG1
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024