Amortizor KYB K'lassic 9410019 pentru VW Bora Estate (1J6) 1.8 T - 180 cai benzina
VW Bora Estate (1J6)
180 cp - benzina
05.2002 - 05.2005
180 cp - benzina
05.2002 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Estate (1J6)
Modif.: VW Bora Estate - benzina
Sasiu: combi
An: 05.2002 - 05.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 180 cp / 132 kW
Codul motorului: AUQ
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Motor:
180 cai - 132 kW - benzina
Descriere:
Pretul este pentru 1 amortizor
Cod producator:
9410019
Producator:
KYB
Serie:
K'lassic
Sasiu:
pentru vehicule cu echipare pentru drumuri rele
Partea de montare:
punte fata
Tip amortizor:
presiune ulei
Tip constructiv amortizor:
Ansamblu amortizor-arc
Tip montare amortizor:
stift superior
Sistem amortizor:
bitubular
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Suspensie - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Directie - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Piese motor - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Garnituri - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Filtre - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Sistem de aprindere - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Senzori - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Electrice - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Caroserie - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Lumini - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Interior - VW Bora Estate (1J6) 1.8 T
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1950 - 4700
1/min
Cuplu maxim
235
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
18°-/28°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
30°-/10°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,50 - 1,65
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1195
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,80
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.5
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 820
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
700 - 820
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
3,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2502
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LQ
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LJ
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
256,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
44
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
220
Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
330
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 90
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02M, 6 treapta 02M
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024