Amortizor SACHS 312 237 pentru Opel Campo 2.5 D (TFR54) - 76 cai motor diesel
Opel Campo
76 cp - motor diesel
08.1991 - 06.1994
76 cp - motor diesel
08.1991 - 06.1994
Marca: Opel
Model: Campo
Modif.: 2.5 D - motor diesel
Sasiu: pick-up
An: 08.1991 - 06.1994
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 2499 cmc
Putere: 76 cp / 56 kW
Codul motorului: 4JA1
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Motor:
76 cai - 56 kW - motor diesel
Descriere:
Pretul este pentru 1 amortizor
Cod producator:
312 237
Producator:
SACHS
Sasiu:
pentru vehicule cu suspensie standard
Partea de montare:
puntea spate
Tip constructiv amortizor:
Telescop - amortizor
Sistem amortizor:
bitubular
Tip amortizor:
presiune gas
Parametru:
SE30/12X237
Tip montare amortizor:
ochi superior
Tip montare amortizor:
ochi inferior
Inlocuieste:
280 321
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Suspensie - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Directie - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Angrenare roata - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Cutie viteze - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Transmisie cu curea - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Piese motor - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Piese bloc motor - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Garnituri - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Sistem de racire - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Filtre - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Uleiuri si lichide - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Senzori - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Sistem alimentare - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Sistem pornire - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Curatare parbriz - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Sistemul de esapament - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Caroserie - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Lumini - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Interior - Opel Campo 2.5 D (TFR54)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2300
1/min
Cuplu maxim
160
Nm
Ridicare
92,00
mm
Alezaj
93,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,40
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,40
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,946 - 7,961
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,921 - 7,936
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
30,0
bar
Rată de compresie
18,40
:1
Retard maxim chiulasă
0,050 - 0,200
mm
Înălţime maximă a chiulasei
91,95
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Zexel
Tip pompă de injectare
VE.
Producător duze de injecţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
-12°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Presiune injecţie Diesel
181
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
de la 1995
Da
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
745 - 795
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4700 - 4900
1/min
Valoare maximă K
3,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185 R 14
1,80
bar
Presiune pneuri faţă
195 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri spate
185 R 14
4,50
bar
Presiune pneuri spate
195 R 14
4,40
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,60
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,13
mm
Diametru tambur de frână punte spate
254,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 1
255,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 2
296,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Dimensiunea maximă de prelucrare a tamburului frânei osie spate
255,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
80
Ah
Rezistenţă stator
0,10
Ohm
Rezistenţă rotor
4,20
Producător demaror
HITACHI
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MSG
1,55
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MUA
2,95
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
ACEA A2/B2
Ulei diferenţial punte spate
cu coroană dinţată ø 194 mm
1,80
litru
Ulei diferenţial punte spate
cu coroană dinţată ø 220 mm
1,50
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
150
cm³
Conţinut rezervor
75
litru
Conţinut rezervor
Cabină dublă
53
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
toate 7.500 km
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Înlocuiţi bateria telecomenzii
la fiecare 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Articolele vizualizate recent
- Senzor presiune ulei VEMO V15-99-1993
- Butuc roata MEYLE 11-14 750 0018
- suport, ax KRAFT AUTOMOTIVE 4230010
- Filtru ulei BOSCH 0 451 103 219
- Far ALKAR 2745558
- Sonda Lambda ENGITECH ENT600013
- Brat/bieleta suspensie, stabilizator A.B.S. 260019
- Oglinda exterioara ALKAR 6101541
- Supapa expansiune, clima MAHLE AVE 60 000P
- piston NURAL 87-436708-00
- Mânerul exterior al ușii MAGNETI MARELLI 350105035800
- Disc frana JURID 567500J
- clips, acoperire decorativa si protectie FA1 11-40118.5
- Compresor, climatizare VALEO 813412
- Cilindru receptor ambreiaj LuK 512 0040 10
- Senzor impulsuri, arbore cotit KAMOKA 109021
- Suport motor MEYLE 16-14 030 0061
- Bec, semnalizator BOSCH 1 987 302 819
- Ansamblu burduf, directie MEYLE 40-14 620 0003
- Surub ghidare, etrier frana FEBEST 0574-MZ3
- Rezistor, ventilator habitaclu ERA 665123
- amortizor MONROE 23988
- Inel senzor, ABS VEMO V40-92-0792
- Front Brake Hose - Right VAG 1K0611764A
- Filtru, aer habitaclu PURRO PUR-PC0010
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024