Ansamblu burduf, articulatie planetara MAXGEAR 49-1925 pentru Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11) - 88 cai benzina
Mazda 323 C (BA)
88 cp - benzina
08.1994 - 09.1998
88 cp - benzina
08.1994 - 09.1998
Marca: Mazda
Model: 323 C (BA)
Modif.: 1.5 16V - benzina
Sasiu: cupe
An: 08.1994 - 09.1998
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1489 cmc
Putere: 88 cp / 65 kW
Codul motorului: Z5-DE
Ulei motor: 3,40
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Motor:
88 cai - 65 kW - benzina
Cod producator:
49-1925
Producator:
MAXGEAR
Partea de montare:
punte fata
Partea de montare:
puntea spate
Lungime [mm]:
146 mm
Diametru interior 1 [mm]:
22 mm
Diametru interior 2 [mm]:
86 mm
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Franare - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Suspensie - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Directie - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Angrenare roata - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Cutie viteze - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Transmisie cu curea - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Piese motor - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Piese bloc motor - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Garnituri - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Sistem de racire - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Filtre - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Uleiuri si lichide - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Sistem de aprindere - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Senzori - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Sistem alimentare - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Sistem pornire - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Curatare parbriz - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Sistemul de esapament - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Caroserie - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Lumini - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Interior - Mazda 323 C (BA) 1.5 16V (BA11)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
132
Nm
Ridicare
83,60
mm
Alezaj
75,30
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,25 - 0,30
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,25 - 0,30
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,3 - 13,7
bar
Rată de compresie
9,40
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Borna TEN de la priza de diagnostic este împământată
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Nippon Denso
Presiune sistem
2,80 - 3,20
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Borna TEN de la priza de diagnostic este împământată
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800
1/min
Borna TEN de la priza de diagnostic este împământată
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Borna TEN de la priza de diagnostic este împământată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
175/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
175/70 R 13
2,40
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,50
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,40
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,30
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 90.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la nr. de identificare a vehiculului 500001
mai întâi la 90.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la nr. de identificare a vehiculului 500000
la fiecare 2 ani
Obturator radiator - mod de verificare
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Instalaţie de climatizare - mod de verificare
o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mercedes E-class Convertible (a207) E 220 CDI / BlueTEC / d (207.402, 207.401) - 170 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTDM 16V (937.AXN1B, 937.BXN1B) - 150 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- Oil pan with BMW OE 24117571227
- pompa vacuum,sistem de franare TOPRAN 118 078
- Garnitura baie ulei FAI AutoParts SIL-2DB
- lamela stergator HELLA 9XW 358 164-081
- Amortizor portbagaj ASHIKA ZSA03032
- Pregatire pentru intretinerea filtrelor de aer spo PIPERCROSS TUC9005
- lamela stergator ASHIKA SA-X60S
- Amortizor portbagaj MEYLE 640 910 0010
- Convertor de presiune, turbocompresor ESEN SKV 14SKV922
- Set pompa apa + curea dintata HEPU PK05503
- Comutator lumini frana HOFFER 3500129
- termostat,lichid racire MEAT & DORIA 92447
- Arc spiral MONROE SP0816
- Macara geam METZGER 2160425
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024