Ansamblu electric bara de remorcare VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion - 170 cai benzina AQN - magazin online
VW Bora Sedan (1J2)
170 cp - benzina
10.2000 - 05.2005
170 cp - benzina
10.2000 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 2.3 V5 4motion - benzina
Sasiu: limuzina
An: 10.2000 - 05.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 5 cil. / 2324 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: AQN
Ulei motor: 4,60
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Franare - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Suspensie - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Directie - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Piese motor - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Garnituri - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Filtre - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Senzori - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Electrice - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Caroserie - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Lumini - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Interior - VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Cuplu maxim
220
Nm
Ridicare
90,20
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,75
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,90
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1264
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1320
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-12°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PZFR5D-11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.1
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-12°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
650 - 750
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2513
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1485
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1481
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1473
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KU
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EE
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EL
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KU
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EE
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EL
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LQ
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LJ
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KU
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 2EE, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 2EL, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KU
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EE
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EL
256,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
480 - 1000
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
VW 502 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02M
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Y
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Y
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,00
litru
Specificaţie ulei punte spate
SAE 75W-90
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,42
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
Cantitate de schimb
0,25
litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
G 052 175 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
9,20
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024