Antigel Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.6 - 100 cai benzina ADP, AHL, ANA, ARM - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
100 cp - benzina
11.1994 - 10.2000
Marca: Audi Model: A4 Sedan (8D2, B5) Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: limuzina An: 11.1994 - 10.2000 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1595 cmc Putere: 100 cp / 74 kW Codul motorului: ADP, AHL, ANA, ARM Ulei motor: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor AHL: 3,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.6
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor ADP
5300 1/min
Turaţie la putere maximă
Motor AHL
5600 1/min
Turaţie la putere maximă
Motor ANA
5600 1/min
Turaţie la putere maximă
Motor ARM
5600 1/min
Turaţie la cuplu maxim
3800 1/min
Cuplu maxim
Motor ADP
140 Nm
Cuplu maxim
Motor AHL
145 Nm
Cuplu maxim
Motor ANA
145 Nm
Cuplu maxim
Motor ARM
145 Nm
Ridicare
77,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,900 - 6,940 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,900 - 6,940 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 14,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor ADP
10,30 :1
Rată de compresie
Motor AHL
10,20 :1
Rată de compresie
Motor ANA
10,20 :1
Rată de compresie
Motor ARM
10,20 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,60 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Motor ADP, Motor AHL, Curea suplimentară servodirecţie
11 x 528
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
17.8 x 1300
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
14.12 x 855
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor ADP, Valoare de reglare
°00'±3°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor ADP, Valoare de verificare
°00'±12°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Efectuaţi reglajele de bază cu un aparat de diagnoză adecvat.
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7600 Ohm
Cu ştecher
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
F 7 LTCR
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor ANA, Motor ARM
14FGH7DTURX
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor ANA, Motor ARM
BKUR6ET10
Producător distribuitor de aprindere
Motor ADP, Variantă 1
Bosch
Producător distribuitor de aprindere
Motor ADP, Variantă 2
Sagem
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor ADP
7000±2000 Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor ADP
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Motor ADP
Injecţie benzină
Denumire carburaţie
Motor AHL
Injecţie benzină
Denumire carburaţie
Motor ANA
Injecţie benzină
Denumire carburaţie
Motor ARM
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor ADP
Bosch
Producător carburaţie
Motor AHL
Siemens
Producător carburaţie
Motor ANA
Siemens
Producător carburaţie
Motor ARM
Siemens
Tip carburaţie
Motor ADP
M 3.2
Tip carburaţie
Motor AHL
Simos 2
Tip carburaţie
Motor ANA
Simos 3
Tip carburaţie
Motor ARM
Simos 2
Presiune sistem
Motor ADP
3,50 - 4,00 bar
Presiune sistem
Motor AHL
4,00 bar
fără subpresiune
Presiune sistem
Motor ANA
4,00 bar
fără subpresiune
Presiune sistem
Motor ARM
4,00 bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală alături de baza scrumierei.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ADP
820 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AHL
760 - 960 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ANA
760 - 960 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ARM
760 - 960 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ADP
820 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AHL
760 - 960 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ANA
760 - 960 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ARM
760 - 960 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
Motor ADP, Valoare de reglare
°00'±3°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor ADP, Valoare de verificare
°00'±12°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Efectuaţi reglajele de bază cu un aparat de diagnoză adecvat.
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
660 - 1060 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ADP
720 - 1000 1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2607 - 2624 mm
Ecartament faţă
1489 - 1500 mm
Ecartament spate
1469 - 1479 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână C54
13,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână C54, Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
15,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Frâna cu disc este ventilată în interior
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână C54
11,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână C54, Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
13,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Frâna cu disc este ventilată în interior
23,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
17,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână C54
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3
288,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38
245,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână C54
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,10 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
Motor ADP
450 - 1000 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
Motor AHL
730 - 1000 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
Motor ANA
730 - 1000 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
Motor ARM
730 - 1000 Ohm
Rezistenţă - injectoare
14,00 - 17,00 Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
Motor ADP
14,00 - 16,00 Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
44 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220 Amperi
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
120 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,00 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,50 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AHL
3,70 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 012
2,25 litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 01W
2,25 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 012
G 052 911 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 01W
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01N, Cu reumplare
5,50 litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01N, Cantitate de schimb
3,50 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01N
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01N
1,00 litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01N
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,50 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11, până la 1998/10
700 - 750 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1998/11
550 - 600 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
650 - 700 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 - 300 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
62 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far dublu, cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
cu far simplu, cu far cu halogen
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far dublu
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază lungă
cu far simplu
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far dublu, cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu far simplu, cu far cu halogen
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Far de ceaţă
de la 1999
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
până la 1998
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
de la 1999
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
până la 1998
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.6 - 100 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024