Antigel Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro - 220 cai benzina BUL - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Sedan (8EC, B7)
Audi A4 Sedan (8EC, B7)
220 cp - benzina
06.2005 - 06.2008
Marca: Audi Model: A4 Sedan (8EC, B7) Modif.: 2.0 TFSI quattro - benzina
Sasiu: limuzina An: 06.2005 - 06.2008 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc Putere: 220 cp / 162 kW Codul motorului: BUL Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată cu VVTi
Turaţie la putere maximă
5900 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200 1/min
Cuplu maxim
300 Nm
Ridicare
92,80 mm
Alezaj
82,50 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,990 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,950 - 5,970 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 14,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,30 :1
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
105°
Reglare electronică
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,36 x 1572
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
TFSI
Presiune sistem
Presiune înaltă
50,00 - 110,00 bar
După pompa de înaltă presiune
Presiune sistem
Presiune joasă
6,00 bar
Înainte de pompa de înaltă presiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
710 - 860 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
3800 - 4500 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20 %
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3800 - 4500 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2642 mm
Ecartament faţă
1519 mm
Ecartament spate
1514 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LZ
22,00 mm
Etrier frână C54
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LB
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LA
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LC
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LZ
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LB
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LA
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LC
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
10,00 mm
Etrier frână C38
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
12,00 mm
Etrier frână C38
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
12,00 mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
22,00 mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
8,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Cu placă spate
19,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
20,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
17,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
8,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LB
288,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
312,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
320,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LC
320,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
345,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
245,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
255,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
288,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
300,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA
60,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
61 Ah
În funcţie de dotare
Capacitate baterie
Variantă 2
72 Ah
În funcţie de dotare
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
330 Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380 Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
140 Amperi
Producător demaror
VALEO
Putere demaror
1,10 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02X
3,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02X
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 01R
1,50 litru
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 08V
1,00 litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 01R
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 08V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,85 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,50 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
480 - 520 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
63 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Variantă 1
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Variantă 2
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de frână
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
spate
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
T5W 12V 5W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
cu torpedo ventilat
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2006
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2007
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro - 220 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024