Antigel VW Polo 4 (9n) 1.4 16V - 75 cai benzina AUA, BBY, BKY - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 4 (9n)
VW Polo 4 (9n)
75 cp - benzina
10.2001 - 05.2008
Marca: VW Model: Polo 4 (9n) Modif.: 1.4 16V - benzina
Sasiu: hatchback An: 10.2001 - 05.2008 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc Putere: 75 cp / 55 kW Codul motorului: AUA, BBY, BKY Ulei motor: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Polo 4 (9n) 1.4 16V
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
3800 1/min
Cuplu maxim
128 Nm
Ridicare
75,60 mm
Alezaj
76,50 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,973 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,953 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 15,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50 :1
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
108,25 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
83° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 736
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1078
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10 mm
Distanţă electrozi
Motor BBY, cu cutie de viteze automată
1,05±0,05 mm
Distanţă electrozi
Motor BKY
0,85±0,05 mm
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor AUA
14FGH7DTURX
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor BKY
14F-7 HUR 2
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BBY, cu cutie de viteze automată
PZFR5D-11
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BBY, cu cutie de viteze mecanică
BKUR6ET10
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AUA
BKUR6ET10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Magneti Marelli
Tip carburaţie
4 MV
Tip carburaţie
Motor BKY
4 TV
Presiune sistem
2,90 - 3,10 bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AUA
630 - 830 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BBY
650 - 830 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BKY
630 - 730 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AUA
630 - 830 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor BBY
650 - 830 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor BKY
630 - 730 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Internsitatea la turaţia de verificare
-0,115 - +0,077 Amperi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AUA
630 - 830 1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor BBY
650 - 830 1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor BKY
630 - 730 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/55 R 15
1,90 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,10 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,40 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,80 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,80 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/55 R 15
1,90 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,50 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,80 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2466 mm
Ecartament faţă
1434 mm
Ecartament spate
1426 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc
11,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur
5,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
34,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
60 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
280 Amperi
Curent de încărcare a generatorului
90 Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02T
2,00 litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02R
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02T
G 052 512 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02R
G 060 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
4 treapta 001, Cu reumplare
5,70 litru
Ulei transmisie automată
4 treapta 001, Cantitate de schimb
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
4 treapta 001
G 052 990 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,70 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15 litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU12
525 - 575 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
525 - 575 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU16
500 - 550 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
70 - 90 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
Variantă 1
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
Variantă 2
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Variantă 1
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Variantă 2
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă lateral
Geam galben de semnalizator
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină intermitentă lateral
Geam alb de semnalizator
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
Variantă 1
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă spate
Variantă 2
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
photoicon
Lumină de frână
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
cu trapă glisantă, faţă
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat interior
fără trapă glisantă, faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Iluminat interior
spate
Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Polo 4 (9n) 1.4 16V - 75 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024