Arc spirala Nissan Primera (P12) 1.8 fata si spate - 115 cai benzina QG18DE - magazin online
Nissan Primera (P12)
115 cp - benzina
03.2002 - 10.2008
115 cp - benzina
03.2002 - 10.2008
Marca: Nissan
Model: Primera (P12)
Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 03.2002 - 10.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1769 cmc
Putere: 115 cp / 85 kW
Codul motorului: QG18DE
Ulei motor: 2,90
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Suspensie - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Directie - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Angrenare roata - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Cutie viteze - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Transmisie cu curea - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Piese motor - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Piese bloc motor - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Garnituri - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Sistem de racire - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Sistem de aer conditionat - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Incalzire si ventilatie - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Filtre - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Uleiuri si lichide - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Senzori - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Sistem alimentare - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Electrice - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Sistem pornire - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Curatare parbriz - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Sistemul de esapament - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Caroserie - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Lumini - Nissan Primera (P12) 1.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
80,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,25 - 0,33
mm
la 20°C
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,32 - 0,40
mm
la 20°C
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,30 - 13,20
bar
Diferenţă max. 0,98 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,98
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
117,90
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,78 - 0,98
bar
Valoare minimă 0,59 bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
cu cutie de viteze automată
-10°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
cu cutie de viteze mecanică
-8°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
MPI
Presiune sistem
3,70
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
cu cutie de viteze automată
-10°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
cu cutie de viteze mecanică
-8°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,30
%
Turaţie la ralanti mărită
2400 - 2600
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
cu cutie de viteze automată
750 - 850
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
cu cutie de viteze mecanică
650 - 750
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/60 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
215/50 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/60 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
215/50 R 17
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2680
mm
Ecartament faţă
1518
mm
Ecartament spate
1508
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
16,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
14,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,30
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
278,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±400
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
840±160
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
38
Ah
Producător generator
Hitachi
Tip generator
LR 180-762B
Curent de încărcare a generatorului
80
Amperi
Tensiune regulator
14,10 - 14,70
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
2,90
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
cu cutie de viteze mecanică, Cutie de viteze RS5F70A
3,00
litru
Specificaţie producător 2,9 - 3,1 litri.
Specificaţie ulei transmisie manuală
cu cutie de viteze mecanică, Cutie de viteze RS5F70A
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze RE4F03B
7,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze RE4F03B
Nissan AT-Matic D
Ulei original
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
Ulei original
Agent de răcire
6,70
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
180
cm³
Specificaţie ulei de răcire
KLH00 - PAGS0
Conţinut rezervor
62
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 15.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
toate 15.000 km
Înlocuiţi bateria telecomenzii
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a instalaţiei de climatizare
la fiecare 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Peugeot 407 Saloon 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) - 136 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- Rulment sarcina suport arc TOPRAN 500 020
- senzor de avertizare,uzura placute de frana MAXGEAR 23-0092
- Carcasa, oglinda exterioara BLIC 6103-01-1321797P
- Set cablaj aprinder NGK 8627
- Curved Upper Control Arm - Right VAG 8E0407510P
- Etrier frana OPTIMAL BC-1283L
- Mecanism actionare geam MAXGEAR 28-0130
- Sonda Lambda DENSO DOX-0150
- Senor batai METZGER 0907042
- culbutor supapa MOTIVE HL111
- Set rulment roata BLUE PRINT ADA108322
- senzor,turatie roata BREMI 50637
- Filtru, aer habitaclu CHAMPION CCF0024
- set placute frana,frana disc TRW GDB1305
- Bec, semnalizator VEMO V99-84-0001
- Senzor impulsuri, arbore cotit VALEO 254008
- starter MAGNETI MARELLI 063720373010
- Brat/bieleta suspensie, stabilizator SKF VKDS 347500
- Set reparatie, suspensie TRISCAN 8500 2300105
- Cap de bara FEBI BILSTEIN 40993
- Roata dintata, ax cu came TRUCKTEC AUTOMOTIVE 08.12.077
- Iluminare numar de circulatie TYC 15-0387-00-9
- Disc frana ZIMMERMANN 150.2900.52
- Capac protectie/Burduf, amortizor Magnum Technology A9A000MT
- Badge BMW OE 51148132375
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024