Ax cu came Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI - 90 cai motor diesel 1Z, AHH, AHU - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Avant (8D5, B5)
Audi A4 Avant (8D5, B5)
90 cp - motor diesel
02.1996 - 09.2001
Marca: Audi Model: A4 Avant (8D5, B5) Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: combi An: 02.1996 - 09.2001 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: 1Z, AHH, AHU Ulei motor Motor 1Z: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor AHH: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor AHU: 3,80 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • GLASER
    • FEBI BILSTEIN
    • PAYEN
    • CORTECO
    • AE
    • GLYCO
    • FRECCIA
    • FAI AutoParts
    • JP GROUP
    • TOPRAN
    • MALO
    • MAXGEAR
    • KOLBENSCHMIDT
    • ET ENGINETEAM
    • WILMINK GROUP
    • MOTIVE
    • VAG
    Aplica
    • Simering, ax cu came VICTOR REINZ 81-19299-10 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: chiuloasa
      Partea de montare:
      chiuloasa
      Cod motor:
      1Z
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AHU
      Cod motor:
      AHH
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A SL
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      chiuloasa
      13 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 129.780 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      38 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 325.155 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Set reparatie alternativ:
      325.156
      partea fata
      18 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 325.156 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Set reparatie alternativ:
      325.155
      partea fata
      24 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came GLASER P76087-01 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      GLASER
      Partea de montare: chiuloasa
      Partea de montare:
      chiuloasa
      Cod motor:
      1Z
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AHU
      Cod motor:
      AHH
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A SL
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      chiuloasa
      12 Lei cu TVA
    • Ax cu came FEBI BILSTEIN 10009 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Greutate [kg]:
      2,325 kg
      pt. cod original (OE):
      028 109 101 F
      639 Lei cu TVA
    • Set ax cu came FEBI BILSTEIN 10010 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Greutate [kg]:
      3,05 kg
      Atentie la informatii de service:
      1010 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came FEBI BILSTEIN 03598 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: partea fata
      Grosime [mm]:
      10 mm
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      partea fata
      Greutate [kg]:
      0,03 kg
      partea fata
      13 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came PAYEN NA5001 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: partea fata
      An fabricatie pana la:
      07.1996
      Partea de montare:
      partea fata
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Configuratie etansare radiala arbore:
      827S DD W
      partea fata
      16 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came CORTECO 12012709B Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      1Z
      Cod motor:
      AHH
      Cod motor:
      AHU
      Partea de montare:
      partea fata
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior 1 [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      47 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      10 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      pt. cod original (OE):
      026103085D
      Numar comercial:
      82012709, B1BASLDRWX7
      partea fata
      18 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came CORTECO 20026413B Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      1Z
      Cod motor:
      AHU
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior 1 [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      47 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      10 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      pt. cod original (OE):
      038103085A
      Numar comercial:
      82026413, BASLRDX7 Simmerring
      partea fata
      40 Lei cu TVA
    • Ax cu came AE CAM441 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Cod motor:
      1Z
      An fabricatie pana la:
      07.1996
      1280 Lei cu TVA
    • Bucsi ax cu came GLYCO N147/5 STD Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Cod motor:
      1Z
      An fabricatie pana la:
      07.1996
      Pozitie/Grade:
      1-5 °
      Numar componente:
      73-3903
      Dimensiune standard (STD):
      Numar comercial:
      N147/5
      214 Lei cu TVA
    • Ax cu came FRECCIA CM05-2218 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Cod motor:
      AHU
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      1Z
      Lungime [mm]:
      416 mm
      Diametru [mm]:
      46,62 mm
      616 Lei cu TVA
    • Bucsi ax cu came FAI AutoParts BC5000-STD Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Cod motor:
      1Z
      An fabricatie pana la:
      07.1996
      Grosime [mm]:
      1,512 mm
      Latime [mm]:
      25 mm
      pt. diametru ax de [mm]:
      28,921 mm
      Dimensiune standard (STD):
      Articol necesar aditional (Cod articol):
      PD002
      270 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came JP GROUP 1119500400 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      JP GROUP
      Partea de montare: partea fata
      Serie:
      JP GROUP
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Grosime [mm]:
      10 mm
      Numar comercial:
      1119500406
      partea fata
      13 Lei cu TVA
    • Roata dintata, ax cu came TOPRAN 101 513 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: fata
      Control motor:
      curea distributie
      Partea de montare:
      fata
      Numar dinti:
      44
      Diametru interior [mm]:
      24,5 mm
      Diametru exterior [mm]:
      132 mm
      Înaltime [mm]:
      29 mm
      Material:
      otel
      Numar comercial:
      101 513 001
      fata
      175 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came MALO 11543PISI Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      MALO
      Partea de montare: chiuloasa
      Partea de montare:
      chiuloasa
      Cod motor:
      1Z
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AHU
      Cod motor:
      AHH
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Material:
      Silicon
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A SL
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      chiuloasa
      6 Lei cu TVA
    • Roata dintata, ax cu came MAXGEAR 54-0570 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: fata
      Control motor:
      curea distributie
      Numar dinti:
      44
      Diametru interior [mm]:
      24,5 mm
      Diametru exterior [mm]:
      132 mm
      Înaltime [mm]:
      29 mm
      Partea de montare:
      fata
      Material:
      otel
      Numar comercial:
      069109111/MG
      fata
      166 Lei cu TVA
    • Ax cu came KOLBENSCHMIDT 50006205 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Cod motor:
      AHU
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AHH
      Cod motor:
      1Z
      935 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ET ENGINETEAM TM0013 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Partea de montare:
      fata
      fata
      32 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ET ENGINETEAM TM0018 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Partea de montare:
      partea fata
      partea fata
      14 Lei cu TVA
    • Bucsi ax cu came ET ENGINETEAM LV0001 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Cod motor:
      AHH
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      1Z
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AHU
      158 Lei cu TVA
    • Ax cu came WILMINK GROUP WG1051723 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      WILMINK GROUP
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      1Z
      An fabricatie pana la:
      07.1996
      Numar bucati necesare:
      1
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de evacuare Partea de admisie
      572 Lei cu TVA
    • Ax cu came MOTIVE T2609 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      MOTIVE
      Partea de montare: admisie pe partea gazelor de eșapament
      Cod motor:
      1Z
      Partea de montare:
      admisie
      Partea de montare:
      pe partea gazelor de eșapament
      admisie pe partea gazelor de eșapament
      352 Lei cu TVA
    • Ax cu came MOTIVE T2617 Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      mai mult
      MOTIVE
      Partea de montare: admisie pe partea gazelor de eșapament
      Cod motor:
      AHU
      Partea de montare:
      admisie
      Partea de montare:
      pe partea gazelor de eșapament
      Lungime [mm]:
      425 mm
      Latime [mm]:
      55 mm
      Material:
      otel
      admisie pe partea gazelor de eșapament
      1882 Lei cu TVA
    • Camshaft / Crankshaft Seal VAG 026103085D Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x32x10mm
      192 Lei cu TVA
    • Camshaft / Crankshaft Seal VAG 038103085C Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Информация:
      PTFE design to stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x10x32
      186 Lei cu TVA
    • Front Crankshaft/Camshaft Seal VAG 068103085E Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x10
      166 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1900 1/min
    Cuplu maxim
    202 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    79,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    16°+/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    28°-/19°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,963 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,943 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    19,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    1,80 - 2,05 bar
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    Motor AHH
    1,85 - 2,20 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    Curea principală
    17.8 x 1592
    Mărime curea transmisie agregate
    Curea suplimentară instalaţie de climatizare
    14.12 x 855
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Pompă de distribuţie prin injecţie
    Producător carburaţie
    Bosch
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Tip pompă de injectare
    VE.4/9
    Producător duze de injecţie
    Bosch
    Pornire alimentare cu combustibil statică
    Motor 1Z, Motor AHU
    0,68 - 0,72 mm
    Presiune injecţie Diesel
    Motor 1Z
    170 - 200 bar
    Presiune injecţie Diesel
    Motor AHU
    170 - 200 bar
    Presiune injecţie Diesel
    Motor AHH
    200 - 230 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală alături de baza scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    780 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    780 - 900 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    4800 - 5200 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4800 - 5200 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    5 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    2,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2607 - 2624 mm
    Ecartament faţă
    1489 - 1500 mm
    Ecartament spate
    1469 - 1479 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână C54
    13,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână C54, Frâna cu disc este ventilată în interior
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3
    15,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3, Frâna cu disc este ventilată în interior
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână C54
    11,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână C54, Frâna cu disc este ventilată în interior
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3
    13,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3, Frâna cu disc este ventilată în interior
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C38
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C38
    8,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate
    17,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână C54
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38
    245,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână C54
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C38
    38,10 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - senzor arbore cotit
    1000 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor 1Z
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AHH
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AHU
    3,80 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 506 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 505 00|VW 505 01
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 506 00|VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 012
    2,25 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01W
    2,25 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 012
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01W
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01N, Cu reumplare
    5,50 litru
    Umplere pe termen lung
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01N, Cantitate de schimb
    3,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01N
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 01N
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Cutie de viteze 01N
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    7,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    Antigel pe bază de etilen-glicol
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997/11, până la 1998/10
    700 - 750 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1998/11
    550 - 600 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1997/10
    650 - 700 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    250 - 300 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Zexel
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Delphi
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far dublu, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far simplu, cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far dublu
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază lungă
    cu far simplu
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far dublu, cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far simplu, cu far cu halogen
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 1999
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 1998
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    de la 1999
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    până la 1998
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 90.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1999, Motor AHH
    toate 60.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    de la 2000
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    până la 1999, Motor AHH
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
    la fiecare 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI - 90 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024