Ax cu came Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T - 150 cai benzina AUM - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT Roadster (8N9)
Audi TT Roadster (8N9)
150 cp - benzina
01.2001 - 06.2006
Marca: Audi Model: TT Roadster (8N9) Modif.: 1.8 T - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 01.2001 - 06.2006 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: AUM Ulei motor: 4,60 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • GATES
    • FEBI BILSTEIN
    • PAYEN
    • AJUSA
    • CORTECO
    • AE
    • VAICO
    • ERA
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • MAXGEAR
    • KOLBENSCHMIDT
    • BGA
    • ET ENGINETEAM
    • AUTLOG
    • MOTIVE
    • VAG
    Aplica
    • Simering, ax cu came VICTOR REINZ 81-34367-00 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: chiuloasa
      Numar bucati necesare:
      2
      Partea de montare:
      chiuloasa
      Cod motor:
      AUM
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu bucsa de montaj
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A SL
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      chiuloasa
      40 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 129.780 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      38 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 325.155 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Set reparatie alternativ:
      325.156
      partea fata
      18 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 325.156 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Set reparatie alternativ:
      325.155
      partea fata
      24 Lei cu TVA
    • supapa comanda, poz. arbore cu came GATES VVS143 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Agregate angrenate:
      Ax cu came
      Numar cepuri:
      1
      Formă contact cu fișă:
      plat
      Tip fisa:
      Tata
      Material:
      metal
      Lungime [mm]:
      165 mm
      Latime [mm]:
      112 mm
      Înaltime [mm]:
      102 mm
      Numar comercial:
      7473-11143
      1037 Lei cu TVA
    • Ax cu came FEBI BILSTEIN 33013 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      2,290 kg
      Partea de evacuare
      1425 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came FEBI BILSTEIN 38238 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: partea fata
      Grosime [mm]:
      10 mm
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Partea de montare:
      partea fata
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu bucsa de montaj
      Greutate [kg]:
      0,01 kg
      Atentie la informatii de service:
      partea fata
      40 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came PAYEN NA5001 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: fata
      Partea de montare:
      fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Configuratie etansare radiala arbore:
      827S DD W
      fata
      16 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came PAYEN NA5124 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Configuratie etansare radiala arbore:
      827S RD W
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      28 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came AJUSA 15087000 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Cod motor:
      AUM
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      partea fata
      67 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came CORTECO 20026413B Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      AUM
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior 1 [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      47 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      10 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      pt. cod original (OE):
      038103085A
      Numar comercial:
      82026413, BASLRDX7 Simmerring
      partea fata
      40 Lei cu TVA
    • Ax cu came AE CAM743 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      AE
      Partea de montare: admisie
      Cod motor:
      AUM
      Partea de montare:
      admisie
      Material:
      Fonta
      admisie
      1280 Lei cu TVA
    • Ax cu came AE CAM744 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      AE
      Partea de montare: Partea de evacuare
      Cod motor:
      AUM
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Material:
      Fonta
      Partea de evacuare
      988 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came VAICO Green Mobility Parts V10-3275 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      VAICO
      Partea de montare: partea fata
      Serie:
      Green Mobility Parts
      pt. cod original (OE):
      03G 105 021 C
      Grosime [mm]:
      10 mm
      Diametru interior [mm]:
      35 mm
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru exterior [mm]:
      48 mm
      Greutate [kg]:
      0,031 kg
      partea fata
      153 Lei cu TVA
    • supapa comanda, poz. arbore cu came VAICO EXPERT KITS + V10-9866 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Serie:
      EXPERT KITS +
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Culoare carcasa:
      alb
      Mod de operare:
      electro-hidraulic
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Greutate [kg]:
      1,05 kg
      1536 Lei cu TVA
    • supapa comanda, poz. arbore cu came ERA 554027A Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Nr. de cuplaje:
      2
      639 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came TOPRAN 109 382 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: fata
      Partea de montare:
      fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Numar comercial:
      109 382 001, 109 382 002
      fata
      27 Lei cu TVA
    • Roata dintata, ax cu came TOPRAN 108 025 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Control motor:
      curea distributie
      Numar dinti:
      52
      Diametru interior [mm]:
      22 mm
      Diametru exterior [mm]:
      131 mm
      Înaltime [mm]:
      26 mm
      Material:
      otel
      Numar comercial:
      108 025 002
      156 Lei cu TVA
    • Regulator ax cu came TOPRAN 116 125 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-3-000001
      Mod de operare:
      electric
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      extindere de reparatie prescrisa, vezi lista accesorii:
      Numar comercial:
      116 125 001
      1004 Lei cu TVA
    • supapa comanda, poz. arbore cu came MAXGEAR 54-0589 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Mod de operare:
      electric
      774 Lei cu TVA
    • Ax cu came KOLBENSCHMIDT 50006308 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      KOLBENSCHMIDT
      Partea de montare: Partea de evacuare
      Cod motor:
      AUM
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de evacuare
      884 Lei cu TVA
    • Ax cu came KOLBENSCHMIDT 50007581 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      KOLBENSCHMIDT
      Partea de montare: Partea de admisie
      Cod motor:
      AUM
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de admisie
      1505 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came BGA OS8325 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      BGA
      Partea de montare: partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Partea de montare:
      partea fata
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      47 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      32 mm
      partea fata
      21 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ET ENGINETEAM TM0013 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Partea de montare:
      fata
      fata
      32 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ET ENGINETEAM TM0018 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: partea fata
      Numar bucati necesare:
      2
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire in alternanta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Partea de montare:
      partea fata
      partea fata
      14 Lei cu TVA
    • supapa comanda, poz. arbore cu came MOTIVE VVTS2009 Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      mai mult
      MOTIVE
      Partea de montare: centru
      Cod motor:
      AUM
      Partea de montare:
      centru
      centru
      2032 Lei cu TVA
    • Camshaft / Crankshaft Seal VAG 026103085D Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x32x10mm
      192 Lei cu TVA
    • Camshaft / Crankshaft Seal VAG 038103085C Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Информация:
      PTFE design to stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x10x32
      186 Lei cu TVA
    • Camshaft Chain Tensioner VAG 058109088K Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Информация:
      Applies tension to the camshaft timing chain
      3550 Lei cu TVA
    • Front Crankshaft/Camshaft Seal VAG 068103085E Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x10
      166 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5700 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 - 4600 1/min
    Cuplu maxim
    210 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    5
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,963 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,943 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    10,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    9,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,35 - 0,65 bar
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,30 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,20 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,18 x 1120
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 1195
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015 500
    F 7 LTCR
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    de la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015501
    PFR6Q
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    ME 7.5
    Presiune sistem
    2,50 - 3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    640 - 840 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    70 ppm
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    640 - 840 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    205/55 R 16
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/45 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2430 mm
    Ecartament faţă
    1531 mm
    Ecartament spate
    1500 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    7,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    232,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    52 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    280 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    1,10 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,60 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02J
    2,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02J
    G 060 726 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    de la 2006
    VW 501 14
    Specificare lichid de frână
    până la 2005
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 180.000 km
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    toate 180.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    max. 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024