Bara de protectie spate Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U) - 80 cai motor diesel F9Q 744 - magazin online
Renault Megane 1 Classic (LA0-1)
80 cp - motor diesel
02.2001 - 08.2003
80 cp - motor diesel
02.2001 - 08.2003
Marca: Renault
Model: Megane 1 Classic (LA0-1)
Modif.: 1.9 dTi - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 02.2001 - 08.2003
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1870 cmc
Putere: 80 cp / 59 kW
Codul motorului: F9Q 744
Ulei motor: 5,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
spateAcest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
-
spateAcest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
Franare - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Suspensie - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Directie - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Angrenare roata - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Cutie viteze - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Transmisie cu curea - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Piese motor - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Piese bloc motor - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Garnituri - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Sistem de racire - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Filtre - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Uleiuri si lichide - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Senzori - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Sistem alimentare - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Electrice - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Sistem pornire - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Curatare parbriz - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Sistemul de esapament - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Caroserie - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Lumini - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Interior - Renault Megane 1 Classic (LA0-1) 1.9 dTi (LA1U)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
160
Nm
Ridicare
93,00
mm
Alezaj
80,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
0,20
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,40
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,990 - 7,000
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,980 - 7,000
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
25,0 - 30,0
bar
Rată de compresie
18,30
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,30
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VE.4/8 F 2300 R 598-1/-2/-3
Producător duze de injecţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,78 - 0,86
mm
Presiune injecţie Diesel
122 - 138
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
800 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5100 - 5300
1/min
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
175/65 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
175/65 R 14
2,20
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
20,60
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 3
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
17,70
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
19,80
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 3
21,80
mm
Grosime discuri de frână osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
204,50
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,50
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
7,50
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
715 - 785
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
205 - 235
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
PAG 488
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
SP 10
Conţinut rezervor
60
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 75.000/5
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Înlocuiţi bateria telecomenzii
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Instalaţie de climatizare - mod de verificare
la fiecare 4 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024