Bara spate VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI - 75 cai motor diesel AMF - magazin online
VW Polo 3 Facelift (6n2)
75 cp - motor diesel
10.1999 - 09.2001
75 cp - motor diesel
10.1999 - 09.2001
Marca: VW
Model: Polo 3 Facelift (6n2)
Modif.: 1.4 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 10.1999 - 09.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 3 cil. / 1422 cmc
Putere: 75 cp / 55 kW
Codul motorului: AMF
Ulei motor: 4,20
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Suspensie - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Directie - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Piese motor - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Garnituri - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Filtre - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Senzori - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Electrice - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Caroserie - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Lumini - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Interior - VW Polo 3 Facelift (6n2) 1.4 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200
1/min
Cuplu maxim
195
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°+/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/19°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
3
Secvenţă de aprindere
1-2-3
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,80 - 2,20
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,19 x 1188
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Unitate pompǎ-diuzǎ
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
3,50
bar
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
850 - 1050
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4700 - 4900
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4700 - 4900
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 175/65 R 13
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 175/65 R 13
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 14
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/45 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/45 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 175/65 R 13
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 175/65 R 13
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/45 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/45 R 15
2,90
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2406
mm
Ecartament faţă
1372 - 1392
mm
Ecartament spate
1380 - 1400
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 1
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 2
200,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 1
181,50
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 2
201,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
34,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1000 - 1300
Ohm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Specificare ulei de motor
VW 505 01
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
550 - 575
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
105 - 135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2001
toate 90.000 km
înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2000
toate 60.000 km
înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2001
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 2000
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024