Baterie auto VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI - 115 cai motor diesel AJM, AUY - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Bora Sedan (1J2)
VW Bora Sedan (1J2)
115 cp - motor diesel
12.1998 - 01.2002
Marca: VW Model: Bora Sedan (1J2) Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 12.1998 - 01.2002 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc Putere: 115 cp / 85 kW Codul motorului: AJM, AUY Ulei motor Motor AJM: 4,50 litru cu filtru Ulei motor Motor AUY: 4,30 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Acumulator
    • 70 Ah
    • 72 Ah
    • 74 Ah
    • 76 Ah
    • 77 Ah
    • 80 Ah
    • 85 Ah
    Producator
    • EXIDE
    • VARTA
    • BOSCH
    • YUASA
    • ENRG
    • VAG
    Aplica
    • Baterie de pornire EXIDE PREMIUM EA770 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      PREMIUM ***
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      77 Ah
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      760 A
      Amplasare terminala:
      0
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      EN
      Numar comercial:
      44444, 57412GUG
      521 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire EXIDE EXCELL ** EB740 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      EXCELL **
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      74 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      680 A
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Amplasare terminala:
      0
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      EN
      Numar comercial:
      57412GUG
      452 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire EXIDE CLASSIC * EC700 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      CLASSIC *
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      70 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      640 A
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Amplasare terminala:
      0
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      EN
      405 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire EXIDE AGM EK700 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      AGM
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      70 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      760 A
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Amplasare terminala:
      0
      Varianta fixare baza:
      B13
      Numar comercial:
      AGM70SS
      750 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire EXIDE AGM EK720 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      AGM
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      72 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      760 A
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Amplasare terminala:
      0
      Varianta fixare baza:
      B13
      Numar comercial:
      AGM70SS
      775 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire EXIDE EFB EL700 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      EFB
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      70 Ah
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      760 A
      Amplasare terminala:
      0
      Varianta fixare baza:
      B13
      Baterie:
      Baterie EFB
      Numar comercial:
      EFB60SS
      602 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire VARTA BLUE dynamic 5740120683132 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      BLUE dynamic
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      74 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      680 A
      Amplasare terminala:
      0
      Endpolart:
      1
      Varianta fixare baza:
      B13
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Atentie la informatii de service:
      Numar comercial:
      574012068, E11, 533093, 096
      495 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire VARTA SILVER dynamic 5774000783162 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      SILVER dynamic
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      77 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      780 A
      Amplasare terminala:
      0
      Endpolart:
      1
      Varianta fixare baza:
      B13
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Atentie la informatii de service:
      Numar comercial:
      577400078, E44, 533096, 096
      581 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire BOSCH Power Line 0 092 P00 080 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      Power Line
      An fabricatie pana la:
      05.2001
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      74 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      680 A
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      1
      Numar comercial:
      POWER LINE SLI PC, P0 008
      558 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire BOSCH Power AGM Line 0 092 PA0 080 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      Power AGM Line
      An fabricatie pana la:
      05.2001
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      70 Ah
      Curent electric test-la-rece, DIN [a]:
      760 A
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      1
      Numar comercial:
      PA 008, POWER AGM PC
      870 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire BOSCH S3 0 092 S30 080 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      S3
      An fabricatie pana la:
      05.2001
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      70 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      640 A
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      1
      Numar comercial:
      S3 008, 12V 70Ah 640A, 570 409 064
      960 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire BOSCH S4 0 092 S40 080 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      S4
      An fabricatie pana la:
      05.2001
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      74 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      680 A
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      1
      Numar comercial:
      S4 008, 12V 74Ah 680A, 574 012 068
      1078 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire BOSCH S5 0 092 S50 110 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      S5
      An fabricatie pana la:
      05.2001
      Tensiune [V]:
      12 V
      Acumulator [Ah]:
      85 Ah
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      800 A
      Lungime [mm]:
      315 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Varianta fixare baza:
      B13
      Endpolart:
      1
      Numar comercial:
      S5 011, 585 400 080
      1351 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire YUASA YBX3000 SMF Batteries YBX3096 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      YBX3000 SMF Batteries
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      680 A
      Acumulator [Ah]:
      76 Ah
      Amplasare terminala:
      0
      Greutate încarcata [kg]:
      19 kg
      Tehnica de cuplaj:
      T1
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Baterie:
      cu manere
      Baterie:
      cu afisare stare incarcare
      Varianta fixare baza:
      B03
      709 Lei cu TVA
    • Baterie de pornire YUASA YBX5000 Silver High Performance SMF Batteries YBX5096 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Serie:
      YBX5000 Silver High Performance SMF Batteries
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent electric test-la-rece, EN [A]:
      740 A
      Acumulator [Ah]:
      80 Ah
      Amplasare terminala:
      0
      Greutate încarcata [kg]:
      18,8 kg
      Tehnica de cuplaj:
      T1
      Lungime [mm]:
      278 mm
      Latime [mm]:
      175 mm
      Înaltime [mm]:
      190 mm
      Baterie:
      cu manere
      Baterie:
      cu afisare stare incarcare
      Varianta fixare baza:
      B03
      827 Lei cu TVA
    • акумулатор ENRG ENRG577400078 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Приложение
      Леки автомобили
      Капацитет
      77.0 Ah
      Стартов ток
      780.0 A
      Производител
      ENRG
      Тип на батерията
      Стартов
      Поляритет
      R +
      Модел акумулатор
      CLASSIC
      Тип поддръжка
      Необслужваем
      Тип
      Готов за употреба
      Дължина
      278.0 mm
      Широчина
      175.0 mm
      Височина
      190.0 mm
      Тип на полюсите
      Стандартен тип
      Тип на кутията
      B13 - борд 10.5 mm
      Тегло
      17.48 kg
      Номинално напрежение
      12.0 V
      Код на производителя
      577400078
      Баркод
      5901655204094
      Тегло
      17,54kg
      503 Lei cu TVA
    • акумулатор ENRG ENRG574104068 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Приложение
      Леки автомобили
      Капацитет
      74.0 Ah
      Стартов ток
      680.0 A
      Производител
      ENRG
      Тип на батерията
      Стартов
      Поляритет
      R +
      Модел акумулатор
      CLASSIC
      Тип поддръжка
      Необслужваем
      Тип
      Готов за употреба
      Дължина
      278.0 mm
      Широчина
      175.0 mm
      Височина
      190.0 mm
      Тип на полюсите
      Стандартен тип
      Тип на кутията
      B13 - борд 10.5 mm
      Тегло
      17.02 kg
      Номинално напрежение
      12.0 V
      Код на производителя
      574104068
      Баркод
      5901655204087
      Тегло
      17,02kg
      460 Lei cu TVA
    • Акумулатор ENRG ENRG570901072 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Приложение
      Леки автомобили ; · Лекотоварни автомобили
      Капацитет
      70.0 Ah
      Стартов ток
      720.0 A
      Производител
      ENRG
      Тип на батерията
      Стартов / · AGM (най-високо ниво на качество)
      Поляритет
      R +
      Модел акумулатор
      START&STOP AGM
      Тип поддръжка
      Необслужваем
      Тип
      Готов за употреба
      Дължина
      278.0 mm
      Широчина
      175.0 mm
      Височина
      190.0 mm
      Тип на полюсите
      Стандартен тип
      Тип на кутията
      B13 - борд 10.5 mm
      Тегло
      19.32 kg
      Номинално напрежение
      12.0 V
      Код на производителя
      570901072
      Баркод
      5901655203936
      Тегло
      20,09kg
      796 Lei cu TVA
    • стартов акумулатор ENRG ENRG570500065 VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Приложение
      Леки автомобили ; · Лекотоварни автомобили
      Капацитет
      70.0 Ah
      Стартов ток
      650.0 A
      Производител
      ENRG
      Тип на батерията
      Стартов / · EFB (за старт-стоп системи)
      Поляритет
      R +
      Модел акумулатор
      START&STOP EFB
      Тип поддръжка
      Необслужваем
      Тип
      Готов за употреба
      Дължина
      278.0 mm
      Широчина
      175.0 mm
      Височина
      190.0 mm
      Тип на полюсите
      Стандартен тип
      Тип на кутията
      B13 - борд 10.5 mm
      Тегло
      19.77 kg
      Номинално напрежение
      12.0 V
      Код на производителя
      570500065
      Баркод
      5901655203998
      Тегло
      19,14kg
      638 Lei cu TVA
    • BATTERY VAG 8K0915105C VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
      Информация:
      1524 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1900 1/min
    Cuplu maxim
    Motor AJM
    285 Nm
    Cuplu maxim
    Motor AUY
    310 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    79,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    16°-/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    28°-/19°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,956 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    18,00 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,70 - 1,20 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    85° - 105°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    Variantă 1
    21,18 x 1195
    CONTINENTAL
    Mărime curea transmisie agregate
    Variantă 2
    21,36 x 1195
    GATES
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Unitate pompǎ-diuzǎ
    Producător carburaţie
    Bosch
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AJM
    800 - 940 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AUY
    790 - 940 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AJM
    800 - 940 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AUY
    790 - 940 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    4800 - 5200 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4800 - 5200 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    2,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    până la 2000/04, Încărcată parţial, 195/65 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    de la 2000/05, Încărcată parţial, 195/65 R 15
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    până la 2000/04, încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    de la 2000/05, încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    1,90 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2500 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET36
    1520 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET38
    1516 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET42
    1508 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET36
    1498 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET38
    1494 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET42
    1486 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LR
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LS
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1ZM
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1ZP
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    19,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KP
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KT
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR 1KX
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KP
    7,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KT
    7,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR 1KX
    7,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 1KP, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR 1KX, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LR
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LS
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1ZM
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1ZP
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KP
    232,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KT
    232,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR 1KX
    232,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    60 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 1
    280 Amperi
    Conform standardului DIN
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 2
    380 Amperi
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    90 - 120 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    1,80 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AJM
    4,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AUY
    4,30 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 506 01
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 505 01
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 506 01|VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02M, 6 treapta 02M
    2,30 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02M
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    5 treapta 09A, Cu reumplare
    7,00 litru
    Ulei transmisie automată
    5 treapta 09A, Cantitate de schimb
    2,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    5 treapta 09A
    G 052 990 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    6,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze automată
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 1
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 2
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de citit
    faţă
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    spate
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2001, Motor AJM
    toate 90.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2000, Motor AJM
    toate 60.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    Motor AUY
    toate 90.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    de la 2000
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    până la 2000, Motor AJM
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    de la 2001, Motor AJM
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    Motor AUY
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    cu Biodiesel
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    coform indicatorului de service
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
    la fiecare 4 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI - 115 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024