Bec cu incendescenta far VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T - 150 cai benzina AGU, ARX, AUM - magazin online
VW Bora Sedan (1J2)
150 cp - benzina
05.2000 - 05.2005
150 cp - benzina
05.2000 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 1.8 T - benzina
Sasiu: limuzina
An: 05.2000 - 05.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: AGU, ARX, AUM
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Suspensie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Directie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Piese motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Garnituri - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Filtre - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Sistem de aprindere - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Senzori - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Electrice - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Caroserie - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Lumini - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Interior - VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 4600
1/min
Cuplu maxim
210
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,50 - 1,60
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 1
21,18 x 1195
CONTINENTAL
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 2
21,36 x 1195
GATES
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,80
mm
Distanţă electrozi
Motor AGU
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor AGU
F 7 LTCR
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor ARZ
PFR6Q
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AUM
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.5
Tip carburaţie
Motor AGU
M 3.8.3
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AGU
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AQA
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ARZ
700 - 820
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AUM
760 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AGU
800 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ARZ
640 - 760
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AUM
640 - 760
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AUM
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AUM
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AUM
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AUM, cu cutie de viteze automată
640 - 760
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AUM, cu cutie de viteze mecanică
760 - 860
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ARZ, cu cutie de viteze automată
540 - 860
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ARZ, cu cutie de viteze mecanică
600 - 920
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AGU
700 - 1020
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AQA
700 - 1020
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LN
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZH
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZD
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KT
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR 1KX
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KT
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR 1KX
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LN
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LE
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZE
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZD
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KP, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR 1KX, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LN
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZH
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZD
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KT
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR 1KX
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
44
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
220
Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
330
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 90
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02J
2,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02M
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02J
G 50
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02K
G 50
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 51
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
3,00
litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 09A, Cu reumplare
7,00
litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 09A, Cantitate de schimb
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
4 treapta 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 09A
G 052 990 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
cu cutie de viteze automată, 4 treapta 01M
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,10
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024