Bec, far principal NEOLUX Extra Light 50% H7 N499EL-SCB pentru Ford Cougar (EC) 2.0 16V - 131 cai benzina
Ford Cougar (EC)
131 cp - benzina
08.1998 - 12.2001
131 cp - benzina
08.1998 - 12.2001
Marca: Ford
Model: Cougar (EC)
Modif.: 2.0 16V - benzina
Sasiu: cupe
An: 08.1998 - 12.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1988 cmc
Putere: 131 cp / 96 kW
Codul motorului: EDBA, EDBB, EDBC, EDBD
Ulei motor: 4,25
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Motor:
131 cai - 96 kW - benzina
Cod producator:
N499EL-SCB
Producator:
NEOLUX
Serie:
Extra Light 50%
TIp lampa:
H7
Tensiune [V]:
12 V
Putere nominală [W]:
55 W
Variantă de execuție soclu lampă incandescentă:
PX26d
Numar comercial:
H7
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Franare - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Suspensie - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Directie - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Angrenare roata - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Cutie viteze - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Transmisie cu curea - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Piese motor - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Piese bloc motor - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Garnituri - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Sistem de racire - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Filtre - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Sistem de aprindere - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Senzori - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Sistem alimentare - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Electrice - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Sistem pornire - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Curatare parbriz - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Sistemul de esapament - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Caroserie - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Lumini - Ford Cougar (EC) 2.0 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
180
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
84,80
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,11 - 0,18
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,27 - 0,34
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
8,025 - 8,043
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,996 - 8,017
mm
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,0 - 14,0
bar
Rată de compresie
10,00
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
2,70
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
780 - 980
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2800 - 3100
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
205/60 R 15
2,00
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,15
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,20
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Grosime discuri de frână osie spate
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
260,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
252,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
36,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,25
litru
Viscozitate ulei de motor
WSS-M2C912-A1
5W-30
Viscozitate ulei de motor
WSS-M2C913-A
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
WSS-M2C913-A|WSS-M2C912-A1
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MTX-75
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze MTX-75
ESD-M2C186-A
Ulei transmisie automată
7,20
litru
Noile transmisii sunt deja umplute cu 3,5 litri.
Specificaţie ulei transmisie automată
ESP-M2C-166-H
Ulei servodirecţie
2,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ESP-M2C-166-H
Agent de răcire
6,60
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
WSH-M1C231-B
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în cazul dispozitivului automat de tensionare
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
cu dispozitiv manual de tensionare
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în cazul dispozitivului automat de tensionare
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
în cazul dispozitivului automat de tensionare
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 10 ani
Violet
Obturator radiator - mod de verificare
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a cartuşului de la separatorul de ulei
la fiecare 45.000 km / 3 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024