Bec, far principal PHILIPS X-tremeVision Pro150 H1 12258XVPB1 pentru Audi A6 Sedan (4A, C4) 2.3 quattro - 133 cai benzina

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Sedan (4A, C4)
Audi A6 Sedan (4A, C4)
133 cp - benzina
06.1994 - 12.1995
Marca: Audi Model: A6 Sedan (4A, C4) Modif.: 2.3 quattro - benzina
Sasiu: limuzina An: 06.1994 - 12.1995 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 5 cil. / 2309 cmc Putere: 133 cp / 98 kW Codul motorului: AAR Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii

Bec, far principal PHILIPS X-tremeVision Pro150 H1

cod producator: 12258XVPB1

62 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi A6 Sedan (4A, C4) 2.3 quattro
Motor:
133 cai - 98 kW - benzina
Cod producator:
12258XVPB1
Producator:
PHILIPS
Serie:
X-tremeVision Pro150
Constructie lampa:
Halogen
TIp lampa:
H1
Tensiune [V]:
12 V
Putere nominală [W]:
55 W
Variantă de execuție soclu lampă incandescentă:
P14.5s
Numar comercial:
00549630, H1
Informatii generale:
Lumină cu până la 150 % mai intensă*
Informatii generale:
Combinând luminozitatea uimitoare cu o durată de viață care nu era disponibilă anterior la un bec de înaltă performanță, Philips X-tremeVision Pro150 oferă o vizibilitate ce asigură o siguranță rutieră sporită, pentru tine și pentru cei dragi.
Informatii generale:
*comparativ cu standardul minim legal
Incarcare ...
56 Lei
56 Lei
56 Lei
Incarcare ...
PHILIPS X-tremeVision Pro150 H1
Bec, far principal PHILIPS X-tremeVision Pro150 H1 12258XVPB1
Bec, far principal PHILIPS X-tremeVision Pro150 H1 12258XVPB1
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Sedan (4A, C4) 2.3 quattro
Inchide
Filtre
Filtre
Filtre - Audi A6 Sedan (4A, C4) 2.3 quattro
Inchide
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A6 Sedan (4A, C4) 2.3 quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000 1/min
Cuplu maxim
186 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
82,50 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°+/1°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
46°-/5°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
8,00 - 14,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,00 :1
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,75 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1293
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1693
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-15°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7400 Ohm
Cu ştecher
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
W8LTCR
Bujii/Bujii incadescente BERU
14GR-8 DTU
Bujii/Bujii incadescente NGK
BPR5EKU
Producător distribuitor de aprindere
Bosch
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
7000±2000 Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
6,10 - 6,50 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
În rezervorul de apă sub masca suportului releului suplimentar.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 790 1/min
reglarea nu este posibilă
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 790 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-15°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
fără catalizator
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
cu catalizator
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
550 - 890 1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2692 mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BG, cu reglare de nivel
1520 mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BE, cu tren de rulare sport
1526 mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BA, tren de rulare
1520 mm
Ecartament spate
Număr PR. 1BG, cu reglare de nivel
1524 mm
Ecartament spate
Număr PR. 1BE, cu tren de rulare sport
1528 mm
Ecartament spate
Număr PR. 1BA, tren de rulare
1524 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
15,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
13,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
23,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
230,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
231,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur
5,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
7,00 mm
Cu placă spate
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur
2,50 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
245,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
43,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
20,64 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
63 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
300 Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01A
2,75 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01A
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,70 litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Ulei servodirecţie
cu reglare de nivel
2,50 litru
Ulei servodirecţie
fără reglare de nivel
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
8,50 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Specificare lichid de răcire
Posibilitate alternativă:
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 - 300 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă torpedo
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A6 Sedan (4A, C4) 2.3 quattro - 133 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Peugeot 5008 2 1.6 BlueHDi 100 - 99 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Nissan Interstar Bus (X70) dCi 140 - 136 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
Volvo V70 XC 2.5 T XC AWD - 220 cai benzinaIntroduceti sasiu
Volvo Salveaza
Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI quattro - 140 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI - 75 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Sedan E30 320 is - 192 cai benzinaIntroduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 3 Gran Turismo F34 318 d - 150 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault 19 II Chamade 1.4 - 60 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Audi A1 Sportback (8XA) 1.6 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Mondeo 4 2.0 EcoBoost - 240 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Mitsubishi ASX (GA W) 2.0 MIVEC (GA2W) - 150 cai Introduceti sasiu
Mitsubishi Salveaza
Nissan Vanette Bus (C22) 2.0 D (ULC22) - 64 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
Porsche 968 3.0 - 239 cai Introduceti sasiu
Porsche Salveaza
Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t BioPower - 197 cai Benzina/EtanolIntroduceti sasiu
Saab Salveaza
Ford Transit Courier Box 1.5 TDCi - 75 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Volvo S40 Sedan (MS) D4 - 177 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
BMW 5 Sedan E39 520 i - 163 cai benzinaIntroduceti sasiu
BMW Salveaza
CHEVROLET NUBIRA Sedan 1.8 - 121 cai benzinaIntroduceti sasiu
Chevrolet Salveaza
BMW X3 E83 2.0 i - 150 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mercedes CLS (c218) CLS 220 BlueTEC (218.301) - 163 cai motor dieselIntroduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Skoda Octavia Estate (1Z5) 1.9 TDI 4x4 - 105 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Mazda 3 Hatchback (BL) 2.0 MZR (BLEFW) - 150 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Mercedes E-class Estate (s211) E 280 T 4-matic (211.292) - 231 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
BMW 3 Cabrio E93 320 d - 177 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault Laguna (B56,556) 1.9 dTi (B56J) - 98 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Renault Trafic 2 Bus (JL) 2.5 dCi 135 (JL0D) - 135 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 - 125 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Scania P,G,R,T Series 2003- P 380, R 380 - 379 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Citroen ZX N2 1.9 D - 64 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Opel Vectra A Hatchback 2.0 i 16V Cat (F68, M68) - 150 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Renault Laguna 2 Grandtour (KG0-1) 1.8 16V (KG0B, KG0M) - 120 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Subaru XV Crosstrek 1.6 i AWD (GP3, G33GP) - 114 cai Introduceti sasiu
Subaru Salveaza
BMW 2 Coupe F22 218 i - 136 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Volvo S60 D4 - 163 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI quattro - 200 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Touring E91 335 i xDrive - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Opel Astra G Saloon 2.0 DTI 16V (F69) - 101 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Citroen Jumper Platform 230 1.9 TD - 90 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Citroen Xsara Picasso N68 1.6 - 95 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Ford Mondeo 3 (B5Y) 1.8 SCi - 130 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
VW Scirocco (137) 1.4 TSI - 122 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi A6 Allroad 3.0 TDI quattro - 204 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.2 CRDi - 139 cai Introduceti sasiu
Hyundai Salveaza
Ford Focus 3 Saloon 1.6 EcoBoost - 150 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW R75 R 75/6 (247) - 50 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 3 Cabrio E93 325 i - 218 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI - 126 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Passat 5 Sedan (3b3) 1.8 T 20V - 150 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Volvo S60 D5 AWD - 205 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Citroen Berlingo BOX 1.6 HDi 75 - 75 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
BMW 3 Sedan E30 M3 2.3 - 200 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Focus 4 Turnier 1.5 EcoBoost - 182 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.8 T quattro - 180 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Honda VFR VFR 750 F (RC24) - 101 cai Introduceti sasiu
Honda Salveaza
Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro - 200 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 5 Touring F11 520 i - 184 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024