Bec incandescent stopuri Peugeot 407 SW 2.7 HDi - 204 cai motor diesel UHZ (DT17TED4) - magazin online
Peugeot 407 SW
204 cp - motor diesel
10.2005 - 12.2010
204 cp - motor diesel
10.2005 - 12.2010
Marca: Peugeot
Model: 407 SW
Modif.: 2.7 HDi - motor diesel
Sasiu: combi
An: 10.2005 - 12.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2720 cmc
Putere: 204 cp / 150 kW
Codul motorului: UHZ (DT17TED4)
Ulei motor se aspiră: 5,75
litru cu filtru
Ulei motor evacuaţi: 5,50
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Suspensie - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Directie - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Piese motor - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Garnituri - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Filtre - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Senzori - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Electrice - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Caroserie - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Lumini - Peugeot 407 SW 2.7 HDi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
440
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-2-5-3-6
Presiune de compresie
15,00 - 25,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
17,30
:1
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
83° - 95°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
101°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 03
105°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Injecţie directă, de înaltă presiune
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
SID201
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2725
mm
Ecartament faţă
1554 - 1560
mm
Ecartament spate
1510 - 1526
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
28,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
330,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
290,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mare
45,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mic
40,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
se aspiră
5,75
litru
Ulei de motor cu filtru
evacuaţi
5,50
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2296
5W-40
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2300
SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290|PSA B71 2296|PSA B71 2300
La PSA B71 2296 utilizaţi numai SAE 5W-40.
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AM6, Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
cu normă de limitare a noxelor EURO 4, Cutie de viteze AM6
ESSO JWS 3309
Specificaţie ulei transmisie automată
cu normă de limitare a noxelor EURO 5, Cutie de viteze AM6
ATF AW-1
Ulei servodirecţie
1,20
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSA S71 2710
Agent de răcire
13,20
litru
Specificare lichid de răcire
Glysantin G33
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
525
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Adfitiv ptr. regenerare
Cu reumplare
3,50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Întreţinere normală
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de schimbare roată dinţată pentru pompa de înaltă presiune.
Întreţinere normală
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Interval de schimbare roată dinţată pentru pompa de înaltă presiune.
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
Întreţinere normală
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
Întreţinere normală
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
Întreţinere normală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
Întreţinere normală
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
o dată pe an
Interval de înlocuire filtrului de particule
până la numărul de organizaţie 11787, Întreţinere normală
toate 210.000 km
Interval de înlocuire filtrului de particule
până la numărul de organizaţie 11787, în condiţii grele de exploatare
toate 200.000 km
Interval de verificare filtru de particule
de la numărul de organizaţie 11788, Întreţinere normală
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare filtru de particule
de la numărul de organizaţie 11788, în condiţii grele de exploatare
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
până la numărul de organizaţie 11787
toate 120.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
de la numărul de organizaţie 11788, Întreţinere normală
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
de la numărul de organizaţie 11788, în condiţii grele de exploatare
prima dată la 80.000 km, apoi odată la 20.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024