Becuri xenon VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDI - 110 cai motor diesel AHF, ASV - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Golf 4 (1J1)
VW Golf 4 (1J1)
110 cp - motor diesel
08.1997 - 05.2004
Marca: VW Model: Golf 4 (1J1) Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 08.1997 - 05.2004 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc Putere: 110 cp / 81 kW Codul motorului: AHF, ASV Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor AHF
4150 1/min
Turaţie la putere maximă
Motor ASV
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900 1/min
Cuplu maxim
235 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
79,50 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°+/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/19°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50 :1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,70 - 2,25 bar
Cu presiune atmosferică
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 906
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1660
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
0°00'±3°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Presiune injecţie Diesel
Motor AHF
170 - 200 bar
Presiune injecţie Diesel
Motor ASV
200 - 230 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
875 - 950 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
875 - 950 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800 - 5200 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
2,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
până la 2000/04, Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90 bar
Presiune pneuri faţă
de la 2000/05, Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
până la 2000/04, încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,10 bar
Presiune pneuri faţă
de la 2000/05, încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508 mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498 mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494 mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LR
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LS
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KK
9,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KS
9,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KV
9,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LS
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
280,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KK
232,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KS
232,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KV
232,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
60 Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
72 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
280 Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380 Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,80 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01M
0,75 litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01M
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,10 litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
115 - 135 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 200 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază lungă
cu far cu xenon
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
H6W 12V 6W BAX9s Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu halogen
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu xenon
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
Geam galben de semnalizator
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină intermitentă lateral
Geam alb de semnalizator
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă spate
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Lumină de frână
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Variantă 1
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Variantă 2
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2003
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2001
toate 90.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
numai 2002, cu piesa de schimb nr. 038 109 244 H
o dată la 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2000
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDI - 110 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024