Biela Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W) - 170 cai motor diesel 4M41 - magazin online
Mitsubishi Montero 4 (V80,V90)
170 cp - motor diesel
de 02.2007
170 cp - motor diesel
de 02.2007
Marca: Mitsubishi
Model: Montero 4 (V80,V90)
Modif.: 3.2 DI-D - motor diesel
Sasiu: SUV
An: de 02.2007
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 3200 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: 4M41
Ulei motor: 9,80
litru cu filtru
Viscozitate: 30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Suspensie - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Directie - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Angrenare roata - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Cutie viteze - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Transmisie cu curea - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Piese motor - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Piese bloc motor - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Garnituri - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Sistem de racire - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Filtre - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Uleiuri si lichide - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Sistem de aprindere - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Senzori - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Sistem alimentare - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Electrice - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Sistem pornire - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Curatare parbriz - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Sistemul de esapament - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Caroserie - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Lumini - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Interior - Mitsubishi Montero 4 (V80,V90) 3.2 DI-D (V88W, V98W)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
3800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
373
Nm
Ridicare
105,00
mm
Alezaj
98,50
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,10
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,15
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
13°-/31°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
60°-/12°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,560 - 6,585
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,530 - 6,560
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
17,50 - 25,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
cu turbocompresor VTG
16,50 - 24,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
17,00
:1
Rată de compresie
cu turbocompresor VTG
16,00
:1
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
fără filtru de particule
1,78 - 1,88 bar
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
cu filtru de particule
0,46 - 0,50 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
Variantă 1
0,030
mm
Valoare de referinţă
Retard maxim chiulasă
Variantă 2
0,200
mm
Valoare limită
Înălţime maximă a chiulasei
128,00
mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Valoare minimă 0,83 bar
Termostatul se deschide la temperatura
74° - 78°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
2545
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
2780
mm
Ecartament faţă
cu ampatament scurt
1560
mm
Ecartament faţă
cu ampatament lung
1570
mm
Ecartament spate
cu ampatament scurt
1560
mm
Ecartament spate
cu ampatament lung
1570
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
cu ampatament scurt
26,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
cu ampatament lung
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
cu ampatament scurt
24,40
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
cu ampatament lung
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,06
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu ampatament scurt
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu ampatament lung
18,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu ampatament scurt
20,40
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu ampatament lung
16,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,06
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu ampatament scurt, Frână de parcare
199,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu ampatament lung, Frână de parcare
210,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu ampatament scurt, Frână de parcare
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu ampatament lung, Frână de parcare
211,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
cu ampatament scurt, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
cu ampatament lung, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu ampatament scurt, Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu ampatament lung, Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu ampatament scurt
240,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu ampatament lung
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
cu ampatament scurt
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
cu ampatament lung
285,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5800±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2400±300
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
580±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
310±50
Ohm
Rezistenţă - injectoare
0,45
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1000 - 1500
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
64
Ah
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
cu încălzire de fond
140
Amperi
Rezistenţă rotor
3,00 - 5,00
Indicaţie producător 3 - 5 Ohm
Tensiune regulator
13,90 - 14,90
Volţi
la 20°C
Tip demaror
Angrenaj planetar de demultiplicare
Putere demaror
2,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
9,80
litru
Viscozitate ulei de motor
API CD
30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API CE
SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
API CF-4
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A1/B1
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A5/B5
SAE 0W-20|SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA C1
SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA C2
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA C3
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA C4
SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
ACEA A1/B1|ACEA A3/B3|ACEA A3/B4|ACEA A5/B5|API CD|API CE|API CF-4
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
ACEA C1|ACEA C2|ACEA C3|ACEA C4
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze V5M31
3,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze V5M31
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze V5A5A
9,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze V5A5A
ATF SP-III
Ulei diferenţial osie faţă
1,15
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Peste 10°C
API GL5 SAE 90
Specificaţie ulei punte faţă
Sub 10°C
API GL5 SAE 80W
Ulei diferenţial punte spate
1,60
litru
Specificaţie ulei punte spate
Peste 10°C
API GL5 SAE 90
Specificaţie ulei punte spate
Sub 10°C
API GL5 SAE 80W
Ulei cutia de distribuţie
2,80
litru
Specificaţie cutie distribuţie
API GL4 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II|ATF Dexron III
Agent de răcire
9,00
litru
Agent de răcire
cu încălzire de fond
10,50
litru
Specificare lichid de răcire
MITSUBISHI MOTORS Genuine Coolant
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
530 - 570
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
850 - 890
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
180
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
cu ampatament scurt
69
litru
Conţinut rezervor
cu ampatament lung
88
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
de la 2009
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
până la 2007
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2008
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2011
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2013
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2007
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2008
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2011
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2013
este cuprins în planul de service
Interval de curăţare a filtrului de are
până la 2007
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de curăţare a filtrului de are
de la 2008
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de curăţare a filtrului de are
de la 2011
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de curăţare a filtrului de are
de la 2013
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2007
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2008
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2011
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2013
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2013
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2008
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2007
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2011
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2013
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 2007
mai întâi după 105.000 km / 7 ani, apoi după 45.000 km / 3 ani, apoi odată la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2008
mai întâi la 120.000 km / 6 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2011
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2013
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
până la 2007
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
de la 2008
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
de la 2011
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 2007
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2008
mai întâi la 120.000 km / 6 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2009
nu este prevăzută de producător
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
până la 2007
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2008
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2011
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2013
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2008
la fiecare 140.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
până la 2007
mai întâi după 105.000 km / 7 ani, apoi după 45.000 km / 3 ani, apoi odată la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2009
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2011
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2013
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Interval de verificare a uleiului din cutia de distribuţie
până la 2007
la fiecare 15.000 / o dată pe an
Interval de verificare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2008
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de verificare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2011
la fiecare 15.000 / o dată pe an
Interval de verificare a uleiului din cutia de distribuţie
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de verificare ulei transmisie punte faţă
până la 2007
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare ulei transmisie punte faţă
de la 2008
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de verificare ulei transmisie punte faţă
de la 2011
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare ulei transmisie punte faţă
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
până la 2007
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
de la 2008
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
de la 2011
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
de la 2013
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de verificare a uleiului diferenţialului posterior
până la 2007
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare a uleiului diferenţialului posterior
de la 2008
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de verificare a uleiului diferenţialului posterior
de la 2011
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare a uleiului diferenţialului posterior
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
până la 2007
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
de la 2008
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
de la 2011
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
de la 2013
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2007
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2008
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2011
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Înlocuiţi bateria telecomenzii
până la 2007
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Înlocuiţi bateria telecomenzii
de la 2008
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Înlocuiţi bateria telecomenzii
de la 2011
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Înlocuiţi bateria telecomenzii
de la 2013
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2007
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2008
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2011
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Mod de verificare-joc supapă
până la 2007
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
de la 2008
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
de la 2011
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
de la 2013
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Renault Laguna 3 (BT0-1) 2.0 dCi (BT01, BT08, BT09, BT0E, BT0K, BT12, BT1C, BT1D,... - 150 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024