Bieleta directie cap de bara Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C) stanga si dreapta - 110 cai benzina B6MC, B6MU - magazin online
Mazda MX-5 (NB)
110 cp - benzina
05.1998 - 10.2005
110 cp - benzina
05.1998 - 10.2005
Marca: Mazda
Model: MX-5 (NB)
Modif.: 1.6 16V - benzina
Sasiu: Cabriolet
An: 05.1998 - 10.2005
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 1597 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: B6MC, B6MU
Ulei motor: 3,40
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Suspensie - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Directie - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Angrenare roata - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Cutie viteze - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Transmisie cu curea - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Piese motor - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Piese bloc motor - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Garnituri - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Sistem de racire - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Filtre - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Uleiuri si lichide - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Senzori - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Sistem alimentare - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Sistem pornire - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Curatare parbriz - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Sistemul de esapament - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Caroserie - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Lumini - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Interior - Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V (NB6C)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
83,60
mm
Alezaj
78,00
mm
Joc supapă - supapă de admisie
0,17 - 0,23
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,27 - 0,33
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
1°-/53°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
51°-/6°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
14,90
bar
Rată de compresie
9,40
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC10YC4
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5E-11
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
750 - 850
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,40
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG|API SH|API SJ
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M15M-D
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
6,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
0,70
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Conţinut rezervor
50
litru
Diferenţă de ulei 1. punte spate
0,70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 90.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
la nr. de identificare a vehiculului 409949
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
de la nr. de identificare a vehiculului 409950
o dată pe an
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024