Bloc lumini de control Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi - 112 cai motor diesel 9HR (DV6C) - magazin online
Peugeot 308 Hatchback
112 cp - motor diesel
12.2009 - 10.2014
112 cp - motor diesel
12.2009 - 10.2014
Marca: Peugeot
Model: 308 Hatchback
Modif.: 1.6 HDi - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 12.2009 - 10.2014
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc
Putere: 112 cp / 82 kW
Codul motorului: 9HR (DV6C)
Ulei motor: 3,75
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Suspensie - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Directie - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Piese motor - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Garnituri - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Filtre - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Senzori - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Electrice - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Caroserie - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Lumini - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Interior - Peugeot 308 Hatchback 1.6 HDi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750
1/min
Cuplu maxim
270
Nm
Ridicare
88,30
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
90°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
90°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,500
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,500
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea prizei de energie a motorului
Rată de compresie
18,00
:1
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
0,20 bar
în cazul turaţiei motorului 2500/min
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 4000/min
0,60 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
la turaţia motorului 1000
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Turaţie motor 4000/min
3,50
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
88,00
mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 83°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 16C34
Presiune sistem
Pompă de prealimentare
3,50 - 8,20
bar
Presiune sistem
Presiune înaltă
1,600,00
bar
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
CP 1H
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,30
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
2,20
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2608
mm
Ecartament faţă
1536
mm
Ecartament spate
1531
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
24,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Disc de frână 283x26 mm, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Disc de frână 302x26 mm, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 283x26 mm
283,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 302x26 mm
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
249,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,75
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290|PSA B71 2312
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze MCP
2,10
litru
Ulei cutie de viteze manuală
cu cutie de viteze cu angrenaje automatizată cu 6 viteze, Cutie de viteze MCP
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze MCP
Total Transmission BV 75W-80
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze MCM
Total Transmission BV 75W-80
Ulei servodirecţie
1,18
litru
Specificare ulei servodirecţie
Cu servodirecţie electro-hidraulică
PSA S71 2710
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
9735 K0
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
425
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Specificaţie aditiv combustibil
Conţinut rezervor
60
litru
Adfitiv ptr. regenerare
1,10
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2011
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumini exterioare
LED
Piesă originală
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 45.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 45.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
prima dată la 120.000 km / 4 ani, apoi la fiecare service
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la numărul de organizaţie 13019
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
Întreţinere normală
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de verificare filtru de particule
Întreţinere normală
prima dată la 160.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
Întreţinere normală
prima dată la 100.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
de la numărul de organizaţie 13020
toate 60.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024