Bobina aprindere BMW 5 Touring E39 528 i - 193 cai benzina M52 B28 (286S1), M52 B28 (286S2) - magazin online

BMW
Cumpara online 24/7
BMW 5 Touring E39
BMW 5 Touring E39
193 cp - benzina
11.1996 - 08.2000
Marca: BMW Model: 5 Touring E39 Modif.: 528 i - benzina
Sasiu: combi An: 11.1996 - 08.2000 Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 6 cil. / 2793 cmc Putere: 193 cp / 142 kW Codul motorului: M52 B28 (286S1), M52 B28 (286S2) Ulei motor: 6,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • BorgWarner (BERU)
    • NGK
    • VALEO
    • BOSCH
    • CHAMPION
    • BREMI
    • DELPHI
    • FEBI BILSTEIN
    • MEYLE
    • KAMOKA
    • DENCKERMANN
    • ERA
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • BLUE PRINT
    • TESLA
    • MAXGEAR
    • HITACHI
    • DEPO-LORO
    • ESEN SKV
    • NTY
    • ENGITECH
    • BMW OE
    Aplica
    • bobina de inductie HELLA 5DA 193 175-551 BMW 5 Touring E39 528 i
      Specificatii de asamblare:
      insurubat
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Bobina de aprindere bujie
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      166 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BorgWarner (BERU) ZS302 BMW 5 Touring E39 528 i
      Tehnica de cuplaj:
      Spark Spring
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Nr. de cuplaje:
      1
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Numar comercial:
      0 040 100 302, E2019100302A1
      144 Lei cu TVA
    • bobina de inductie NGK 48009 BMW 5 Touring E39 528 i
      Numar bucati necesare:
      6
      Numar intrari / iesiri:
      1
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Numar comercial:
      U5005
      189 Lei cu TVA
    • bobina de inductie VALEO 245279 BMW 5 Touring E39 528 i
      An fabricatie de la:
      01.1997
      Cod motor:
      M52B28
      Bobina aprindere:
      Bobina de aprindere bujie
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      216 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BOSCH 0 221 504 029 BMW 5 Touring E39 528 i
      Voltaj [V]:
      14 V
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      230 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BOSCH 1 227 030 081 BMW 5 Touring E39 528 i
      Voltaj [V]:
      14 V
      Bobina aprindere:
      fara fisa aprindere bujie
      459 Lei cu TVA
    • bobina de inductie CHAMPION BAEA302 BMW 5 Touring E39 528 i
      Tensiune [V]:
      12 V
      Tehnica de cuplaj:
      SAE-Kontaktfeder
      Tehnica de cuplaj:
      Spark Spring
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Nr. de cuplaje:
      1
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara electronica
      Lungime ambalaj [cm]:
      19,5 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      8 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      10 cm
      189 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BREMI 11860T BMW 5 Touring E39 528 i
      Numar bucati necesare:
      6
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Tensiune [V]:
      12 V
      Bobina aprindere:
      Bobina de aprindere bujie
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Lungime conectare [mm]:
      118 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Respectati dimensiunile:
      120 Lei cu TVA
    • bobina de inductie DELPHI GN10016-12B1 BMW 5 Touring E39 528 i
      Calitate:
      6
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Tip fisa:
      Mama
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Tensiune [V]:
      12 V
      172 Lei cu TVA
    • bobina de inductie FEBI BILSTEIN 29147 BMW 5 Touring E39 528 i
      Cod motor:
      M52 B28 (286S1)
      Nr. de cuplaje:
      3
      Greutate [kg]:
      0,284 kg
      pt. cod original (OE):
      12 13 1 748 018
      236 Lei cu TVA
    • bobina de inductie MEYLE ORIGINAL: True to OE. 314 131 0000 BMW 5 Touring E39 528 i
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Bobina sistem aprindere:
      pt. aprindere complet electronica
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Echipament vehicul:
      pt. veh. fara distr. aprindere
      Numar bucati necesare:
      6
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Numar comercial:
      MIC0058
      312 Lei cu TVA
    • bobina de inductie KAMOKA 7120081 BMW 5 Touring E39 528 i
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      pt. cod original (OE):
      12 13 1 404 309
      194 Lei cu TVA
    • bobina de inductie DENCKERMANN E100062 BMW 5 Touring E39 528 i
      Numar bucati necesare:
      6
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      110 Lei cu TVA
    • bobina de inductie ERA 880045A BMW 5 Touring E39 528 i
      alternativ:
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Greutate [kg]:
      0,324 kg
      Set reparatie alternativ:
      880045
      184 Lei cu TVA
    • bobina de inductie MEAT & DORIA 10355 BMW 5 Touring E39 528 i
      pt. cod original (OE):
      12131703228
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      143 Lei cu TVA
    • bobina de inductie TOPRAN 500 960 BMW 5 Touring E39 528 i
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Bobina de aprindere bujie
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Amestecarea diferitelor producatori este nepermisa!
      Numar comercial:
      500 960 001
      210 Lei cu TVA
    • bobina de inductie HOFFER 8010355 BMW 5 Touring E39 528 i
      pt. cod original (OE):
      12131703228
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      194 Lei cu TVA
    • bobina de inductie HOFFER 8010454 BMW 5 Touring E39 528 i
      pt. cod original (OE):
      12131404309
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      pentru numar articol:
      8010454
      194 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BLUE PRINT ADJ131410 BMW 5 Touring E39 528 i
      Cod motor:
      M52 B28 (286S1)
      Nr. de cuplaje:
      3
      Greutate [kg]:
      0,284 kg
      251 Lei cu TVA
    • bobina de inductie MAXGEAR 13-0002 BMW 5 Touring E39 528 i
      Numar bucati necesare:
      6
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Numar comercial:
      MG-00009
      172 Lei cu TVA
    • bobina de inductie HITACHI Hueco 133804 BMW 5 Touring E39 528 i
      Serie:
      Hueco
      Bobina sistem aprindere:
      pt. aprindere complet electronica
      Garantie:
      Garantie 5 ani
      Numar comercial:
      133804
      225 Lei cu TVA
    • bobina de inductie DEPO-LORO 122-01-003 BMW 5 Touring E39 528 i
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Tensiune [V]:
      12 V
      126 Lei cu TVA
    • bobina de inductie ESEN SKV 03SKV213 BMW 5 Touring E39 528 i
      Cod motor:
      M52B28
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Greutate [kg]:
      0,38 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 4 ani
      194 Lei cu TVA
    • bobina de inductie ESEN SKV 03SKV214 BMW 5 Touring E39 528 i
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Greutate [kg]:
      0,38 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 4 ani
      238 Lei cu TVA
    • bobina de inductie NTY ECZ-BM-002 BMW 5 Touring E39 528 i
      Numar fabricatie:
      ECZ-BM-002
      126 Lei cu TVA
    • bobina de inductie ENGITECH ENT960002 BMW 5 Touring E39 528 i
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      92 Lei cu TVA
    • Ignition coi
 BMW OE 12131703228 BMW 5 Touring E39 528 i
      Информация:
      Get your engine working flawlessly with new ignition coils
      669 Lei cu TVA
    • Spark plug s
 BMW OE 12131730412 BMW 5 Touring E39 528 i
      Информация:
      See MOQKT
      168 Lei cu TVA
    • Ignition
 BMW OE 12131748017 BMW 5 Touring E39 528 i
      Informatii:
      501 Lei cu TVA
    • Ignition coi
 BMW OE 12131748018 BMW 5 Touring E39 528 i
      Informatii:
      573 Lei cu TVA
    • Ignition coi
 BMW OE 12137599219 BMW 5 Touring E39 528 i
      Информация:
      Get your engine working flawlessly with these new ignition coils
      664 Lei cu TVA
    • Ignition coi
 BMW OE 12137741417 BMW 5 Touring E39 528 i
      Informatii:
      395 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - BMW 5 Touring E39 528 i
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    5500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    DME MS 41.0
    3950 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    DME MS 42.0
    3500 1/min
    Cuplu maxim
    280 Nm
    Ridicare
    84,00 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,975 - 5,960 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,960 - 5,945 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    10,0 - 11,0 bar
    Rată de compresie
    10,20 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,70 mm
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    Bloc motor din aluminiu, intervale variabile de service (Longlife)
    FGR 7 DQP
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    Bloc motor din aluminiu
    F 7 LDCR
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    Bloc motor Grauguss
    F 8 LDCR
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    Bloc motor din aluminiu, intervale variabile de service (Longlife)
    BKR6EQUP
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    Bloc motor din aluminiu
    BKR6EK
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Siemens
    Tip carburaţie
    Motor M52 B (28 6 S1)
    MS 41.0
    Tip carburaţie
    Motor M52 B (28 6 S2)
    MS 42
    Presiune sistem
    3,44 - 3,56 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    DME MS 41.0
    625 - 825 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    DME MS 42.0
    620 - 820 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    DME MS 41.0
    625 - 825 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    DME MS 42.0
    620 - 820 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    DME MS 42.0, La vehicule cu OBD
    70 °C
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    DME MS 41.0
    60 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    DME MS 41.0
    0,00 - 0,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    DME MS 42.0
    0,00 - 0,20 %
    Turaţie la ralanti mărită
    DME MS 41.0
    2500 - 3000 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    DME MS 42.0
    2300 - 2700 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    DME MS 41.0
    0,00 - 0,30 %
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    DME MS 42.0
    0,00 - 0,20 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    DME MS 42.0
    180 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    DME MS 42.0
    3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    DME MS 42.0, La vehicule cu OBD
    Sondă cu salt de semnal
    Spannungshub la turaţia de verificare
    DME MS 42.0, La vehicule cu OBD
    >0,30 Volţi
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    DME MS 42.0, La vehicule cu OBD
    620 - 820 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    DME MS 41.0
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    DME MS 41.0
    350 - 1050 1/min
    Valoare de emisie Diesel
    Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
    DME MS 42.0
    70 °C
    Date privind trenul de rulare
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2830 mm
    Ecartament faţă
    1516 mm
    Ecartament spate
    1520 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    20,40 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    18,40 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Frână de parcare
    185,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    3,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Frână de exploatare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    3,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    296,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    298,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    70 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    80 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 3
    90 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 4
    95 Ah
    Curent de încărcare a generatorului
    90 Amperi
    Curent de încărcare a generatorului
    Posibilitate alternativă:
    120 Amperi
    Putere demaror
    1,40 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    6,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    BMW Longlife -01
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    BMW Longlife -04
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    BMW Longlife -98
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Specificare ulei de motor
    Variantă 1
    BMW Longlife-04
    Specificare ulei de motor
    Variantă 2
    BMW Longlife-01
    Specificare ulei de motor
    Variantă 3
    BMW Longlife-98
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S6S 420G, Cu reumplare
    1,90 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S6S 420G, Cantitate de schimb
    1,70 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S5D 310Z, Cutie de viteze S5D 320Z, Cu reumplare
    1,20 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S5D 310Z, Cutie de viteze S5D 320Z, Cantitate de schimb
    1,30 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S5D 200G, Cutie de viteze S5D 250G, Cu reumplare
    1,10 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S5D 200G, Cutie de viteze S5D 250G, Cantitate de schimb
    1,00 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S5D 390Z, Cu reumplare
    1,55 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze S5D 390Z, Cantitate de schimb
    1,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    83 22 0 309 031
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze A5S 310Z
    10,60 litru
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze A5S 325Z
    9,20 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze A5S 310Z, cu plăcuţă de specificaţii tehnice de culoare verde
    ESSO LT 71141
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze A5S 310Z, cu plăcuţă cu specificaţii tehnice de culoare neagră
    81 22 9 400 272
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze A5S 325Z
    ESSO LT 71141
    Ulei diferenţial punte spate
    Ax 188K
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    83 22 9 407 768
    Ulei original
    Specificare ulei servodirecţie
    >
    Agent de răcire
    10,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    81 22 9 407 454
    Antigel original
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Specificare lichid de frână
    cu DSC fără pompă de preîncărcare
    DOT 4 Plus
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997/12
    740 - 760 Grame
    Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1997/11
    1200 - 1250 Grame
    Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Specificaţie ulei de răcire
    81 22 9 407 724
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2000/09
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2000/08
    HB3 12V 60W P20d
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    de la 2000/09
    >
    Piesă originală
    Lumină de parcare
    până la 2000/08, cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2000/08, cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2000/09
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 2000/08
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Far de ceaţă
    cu tehnică M
    HB4 12V 51W P22d
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    de la 2000/09
    LED
    Lumini spate
    până la 2000/08
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
    photoicon
    Lampă de citit
    spate
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Lampă de citit
    faţă
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare service II
    Interval de înlocuire a bujiilor
    de la 1998/09
    la fiecare service II
    Interval de înlocuire a bujiilor
    până la 1998/08
    la fiecare service I
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
    cel mai târziu o dată la 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    de la 1998/09
    la fiecare 4 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    până la 1998/08
    la fiecare 3 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    până la 1997/08
    la fiecare 2. Service II
    Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
    până la 1997/08
    la fiecare 2. Service II
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare service I
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    BMW 5 Touring E39 528 i - 193 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024