Brat/bieleta suspensie, stabilizator DELPHI TC976 pentru BMW 5 Touring E39 523 i - 170 cai benzina
BMW 5 Touring E39
170 cp - benzina
03.1997 - 08.2000
170 cp - benzina
03.1997 - 08.2000
Marca: BMW
Model: 5 Touring E39
Modif.: 523 i - benzina
Sasiu: combi
An: 03.1997 - 08.2000
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 6 cil. / 2494 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: M52 B25 (256S3), M52 B25 (256S4)
Ulei motor: 6,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
BMW 5 Touring E39 523 i
Motor:
170 cai - 125 kW - benzina
Cod producator:
TC976
Producator:
DELPHI
Partea de montare:
puntea spate
Bara/bieleta:
bara torsiune
Dimensiune filet:
M10x1.5
Dimensiune filet 1:
M10x1.5
Lungime [mm]:
67 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Suspensie - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Directie - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Angrenare roata - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Cutie viteze - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Transmisie cu curea - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Piese motor - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Piese bloc motor - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Garnituri - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Sistem de racire - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Sistem de aer conditionat - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Incalzire si ventilatie - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Filtre - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Uleiuri si lichide - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Senzori - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Sistem alimentare - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Electrice - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Sistem pornire - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Curatare parbriz - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Sistemul de esapament - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Caroserie - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Lumini - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Interior - BMW 5 Touring E39 523 i
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3950
1/min
Cuplu maxim
245
Nm
Ridicare
75,00
mm
Alezaj
84,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,975 - 5,960
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,960 - 5,945
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-5-3-6-2-4
Presiune de compresie
10,0 - 11,0
bar
Rată de compresie
10,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,70
mm
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
de la 1998/03
FGR 7 DQP
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
până la 1998/03
F 7 LDCR
Bujii/Bujii incadescente NGK
de la 1998/03
BKR6EQUP
Bujii/Bujii incadescente NGK
până la 1998/03
BKR6EK
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
Motor M52 B (25 6 S3)
Motronic MS 41.0
Tip carburaţie
Motor M52 B (25 6 S4)
Motronic MS 42
Presiune sistem
3,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor M52 B (25 6 S3)
625 - 825
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
620 - 820
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
620 - 820
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor M52 B (25 6 S3)
625 - 825
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
620 - 820
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
620 - 820
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
Motor M52 B (25 6 S3)
60
°C
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
70
°C
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
70
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor M52 B (25 6 S3)
0,00 - 0,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,00 - 0,20
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
0,00 - 0,20
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor M52 B (25 6 S3)
2300 - 2700
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
2300 - 2700
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
2300 - 2700
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor M52 B (25 6 S3)
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,00 - 0,20
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
0,00 - 0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor M52 B (25 6 S3), cu cutie de viteze mecanică
180
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor M52 B (25 6 S3), cu cutie de viteze automată
240
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
180
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
180
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor M52 B (25 6 S3), cu cutie de viteze mecanică
3000
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor M52 B (25 6 S3), cu cutie de viteze automată
2200 - 2800
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
3000
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
620 - 820
1/min
Valoarea lambda
Motor M52 B (25 6 S3)
0,97 - 1,03
λ
Valoarea lambda
Motor M52 B (25 6 S4), La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,97 - 1,03
λ
Valoarea lambda
Motor M52 B (25 6 S4), La vehicule cu OBD
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor M52 B (25 6 S3)
0,02
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor M52 B (25 6 S3)
350 - 1050
1/min
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
Motor M52 B (25 6 S4)
70
°C
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2830
mm
Ecartament faţă
1516
mm
Ecartament spate
1520
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,40
mm
Grosime discuri de frână osie spate
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
18,40
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
185,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de exploatare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
296,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
298,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Posibilitate alternativă:
120
Amperi
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,50
litru
Viscozitate ulei de motor
BMW Longlife -01
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
BMW Longlife -04
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
BMW Longlife -98
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
Variantă 1
BMW Longlife-04
Specificare ulei de motor
Variantă 2
BMW Longlife-01
Specificare ulei de motor
Variantă 3
BMW Longlife-98
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S6S 420G, Cu reumplare
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S6S 420G, Cantitate de schimb
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S5D 310Z, Cutie de viteze S5D 320Z, Cu reumplare
1,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S5D 310Z, Cutie de viteze S5D 320Z, Cantitate de schimb
1,30
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S5D 200G, Cutie de viteze S5D 250G, Cu reumplare
1,10
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S5D 200G, Cutie de viteze S5D 250G, Cantitate de schimb
1,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S5D 390Z, Cu reumplare
1,55
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S5D 390Z, Cantitate de schimb
1,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
83 22 0 309 031
Ulei original
Ulei transmisie automată
10,60
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze A5S 310Z, cu plăcuţă de specificaţii tehnice de culoare verde
83 22 9 407 807
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze A5S 310Z, cu plăcuţă cu specificaţii tehnice de culoare neagră
81 22 9 400 272
Ulei diferenţial punte spate
1,00
litru
Specificaţie ulei punte spate
83 22 9 407 768
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
>
Agent de răcire
10,50
litru
Specificare lichid de răcire
81 22 9 407 454
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Specificare lichid de frână
cu DSC fără pompă de preîncărcare
DOT 4 Plus
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/12
715 - 765
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/11
1200 - 1250
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
81 22 9 407 724
Ulei original
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
de la 2000/09
>
Piesă originală
Faruri spate
Lumini spate
de la 2000/09
LED
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare service II
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1998/09
la fiecare service II
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998/08
la fiecare service I
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
cel mai târziu o dată la 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998/09
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1998/08
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 1997/08
la fiecare 2. Service II
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
până la 1997/08
la fiecare 2. Service II
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD 16V (937.AXM1B, 937.AXS1B) - 136 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes Sprinter 2-t Box (901,902) 210 D (901.461, 901.462, 902.461, 902.462) - 102 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes Vito Mixto (w447) 110 CDI (447.701, 447.703, 447.705) - 102 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w124) E 300 Turbo-D 4-matic (124.333) - 147 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Peugeot 407 Saloon 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) - 136 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes Sprinter 3.5-t Bus (906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) - 143 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Kangoo (KW0-1) 1.6 16V (KW03, KW09, KW0D, KW0U, KW0W, KW13) - 106 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Laguna 2 Grandtour (KG0-1) 1.8 16V (KG0B, KG0M) - 120 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- set placute frana,frana disc HELLA PAGID 8DB 355 014-591
- Bucsa, bara stabilizatoare FEBI BILSTEIN 106551
- 1 set: brake pads with wear indicator for disc bra VAG 4B0698151N
- chit protectie praf,amortizor KAMOKA 2019011
- Suport motor FEBI BILSTEIN 178417
- Brat, suspensie roata MEYLE 316 050 0048
- Placă de prag VAN WEZEL 0903104
- Set reparatie, etrier BREMBO F KT 005
- pompa de apa,spalare faruri METZGER 2220110
- Filtru ulei JP GROUP 1518500100
- Senzor, presiune gaze evacuare PIERBURG 7.11190.10.0
- lamela stergator SWF 119355
- Sistem roata libera, generator STC T404913
- Sonda Lambda BOSCH 0 258 986 602
- Radiator Fan Switch - Black VAG 1H0959481B
- Set ambreiaj LuK 623 0806 00
- Cuzineti biela KING CR 460SV
- Rulment sarcina amortizor GSP 510730
- Furtun frana TOPRAN 502 687
- Bec incandescent, lumină de zi/ de poziție OSRAM 7506ULT-02B
- Huse auto pentru scaune Petex Active Sports - alba Petex 22374805
- buson,vas expansiune GATES RC204
- Rulment cardan FEBI BILSTEIN 26291
- Bec, far principal PHILIPS 85415XV2C1
- solutie de curatat frana/ambreiajul A.B.S. 7510
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024