Brat/bieleta suspensie, stabilizator NK 5112314 pentru Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo - 150 cai benzina
Alfa Romeo MITO (955)
150 cp - benzina
de 09.2008
150 cp - benzina
de 09.2008
Marca: Alfa Romeo
Model: MITO (955)
Modif.: 1.4 Turbo - benzina
An: de 09.2008
Cil./Capac.: 4 cil. / 1368 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: 198 A1.000
Ulei motor: 3,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Motor:
150 cai - 110 kW - benzina
Cod producator:
5112314
Producator:
NK
Bara/bieleta:
bara torsiune
Lungime [mm]:
301 mm
Greutate neta [kg]:
0,48 kg
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Suspensie - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Directie - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Angrenare roata - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Cutie viteze - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Transmisie cu curea - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Piese motor - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Piese bloc motor - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Garnituri - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Sistem de racire - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Sistem de aer conditionat - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Incalzire si ventilatie - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Filtre - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Uleiuri si lichide - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Senzori - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Sistem alimentare - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Electrice - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Sistem pornire - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Curatare parbriz - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Sistemul de esapament - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Caroserie - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Lumini - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Interior - Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
84,00
mm
Alezaj
72,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
9,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
77,00
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
78° - 82°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
102°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
IKR9F8
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
8100±405
Ohm
la 23°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,53±0,02
la 23°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.9.10
Presiune sistem
3,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
205/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
215/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
215/40 R 18
2,40
bar
Presiune pneuri spate
195/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri spate
205/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
215/45 R 17
2,10
bar
Presiune pneuri spate
215/40 R 18
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2511
mm
Ecartament faţă
1475 - 1483
mm
Ecartament spate
1469 - 1475
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
305,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
251,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
40,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5975
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2502
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1152
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
576
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
309
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
176
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1134 - 1386
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
13,80 - 15,20
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,30
litru
Viscozitate ulei de motor
FIAT 9.55535-S2
5W-40
Specificare ulei de motor
FIAT 9.55535-S2
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M32, Cantitate de schimb
1,86
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M32
FIAT 9.55550-MZ1
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
Lichide de frâna la schimbare
0,50
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
410 - 490
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină intermitentă faţă
>
Piesă originală
Faruri spate
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină de frână
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024