Brat suspensie roata Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120 - 120 cai motor diesel RHK (DW10UTED4) - magazin online
Citroen Dispatch VAN
120 cp - motor diesel
01.2007 - 03.2016
120 cp - motor diesel
01.2007 - 03.2016
Marca: Citroen
Model: Dispatch VAN
Modif.: 2.0 HDi 120 - motor diesel
Sasiu: bus
An: 01.2007 - 03.2016
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 120 cp / 88 kW
Codul motorului: RHK (DW10UTED4)
Ulei motor: 5,25
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Suspensie - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Directie - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Angrenare roata - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Cutie viteze - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Transmisie cu curea - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Piese motor - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Piese bloc motor - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Garnituri - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Sistem de racire - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Sistem de aer conditionat - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Incalzire si ventilatie - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Filtre - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Uleiuri si lichide - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Senzori - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Sistem alimentare - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Electrice - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Sistem pornire - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Curatare parbriz - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Sistemul de esapament - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Caroserie - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Lumini - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Interior - Citroen Dispatch VAN 2.0 HDi 120
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
300
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
85,00
mm
Supapă per cilindru
4
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,969 - 5,987
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,959 - 5,977
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
0,30 - 0,70 bar
în cazul turaţiei motorului 4000/min
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,80 - 2,20
bar
la turaţia motorului 1000
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
83° - 95°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
94°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
102°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
105°
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3000
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3122
mm
Ecartament faţă
1562 - 1570
mm
Ecartament spate
1596 - 1604
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
14,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
12,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
304,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
290,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,25
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2296
SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2300
SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
Motor RHG (DW10UTED4)
PSA B71 2290|PSA B71 2296|PSA B71 2300
La PSA B71 2296 utilizaţi numai SAE 5W-40.
Specificare ulei de motor
Motor RHK (DW10UTED4)
PSA B71 2290|PSA B71 2296|PSA B71 2300
Ulei cutie de viteze manuală
Carcasă cu nervuri de răcire, Cantitate de schimb
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Carcasă cu nervuri de răcire, Cu reumplare
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Variantă 1
ESSO 75W80 EZL 848
Specificaţie ulei transmisie manuală
Variantă 2
TOTAL H6965
SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
cu servodirecţie hidraulică
1,00
litru
Ulei servodirecţie
Cu servodirecţie electro-hidraulică
1,20
litru
Specificare ulei servodirecţie
Cu servodirecţie electro-hidraulică
PSA S71 2710
Specificare ulei servodirecţie
cu servodirecţie hidraulică
ATF Dexron III
Specificare ulei servodirecţie
În ţările cu climă rece, cu servodirecţie hidraulică
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
8,00
litru
Umplere pe termen lung
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
515 - 565
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu ampatament scurt, cu instalaţie de climatizare spate
825 - 875
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu ampatament lung, cu instalaţie de climatizare spate
925 - 975
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
80
litru
Adfitiv ptr. regenerare
Cu reumplare
2,90
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
fără filtru de particule
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
fără filtru de particule, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
cu filtru de particule
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
cu filtru de particule, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 11466
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 11466, în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 11467
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 11467, în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
de la numărul de organizaţie 11788
prima dată la 120.000 km / 4 ani, apoi la fiecare service
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
Întreţinere normală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire filtrului de particule
până la numărul de organizaţie 11787
toate 180.000 km
Interval de verificare filtru de particule
de la numărul de organizaţie 11788
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare filtru de particule
de la numărul de organizaţie 11788, în condiţii grele de exploatare
prima dată la 140.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
toate 120.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
de la numărul de organizaţie 13020
toate 60.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024