Brat, suspensie roata OPTIMAL G6-1293 pentru Fiat Bravo 198 1.4 T-Jet (198AXF1B) - 150 cai benzina

Fiat
Cumpara online 24/7
Fiat Bravo 198
Fiat Bravo 198
150 cp - benzina
09.2007 - 12.2014
Marca: Fiat Model: Bravo 198 Modif.: 1.4 T-Jet - benzina
Sasiu: hatchback An: 09.2007 - 12.2014 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1368 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: 198 A1.000 Ulei motor: 2,90 litru cu filtru Viscozitate: 5W-40
Garaj+Informatii

Brat, suspensie roata OPTIMAL

cod producator: G6-1293

401 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Fiat Bravo 198 1.4 T-Jet (198AXF1B)
Motor:
150 cai - 110 kW - benzina
Cod producator:
G6-1293
Producator:
OPTIMAL
Echipament vehicul:
pentru vehicule cu lumini xenon
Echipament vehicul:
pentru vehicule fara lumini xenon
Partea de montare:
partea de jos
Partea de montare:
punte fata
Partea de montare:
stanga
Tip legatura:
brat suspensie
Numar bucati necesare:
1
Material:
tabla de otel
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu articulatie de sarcina/ghidare
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa de cauciuc
Numar articol par:
G6-1294
Bolt Ø [mm]:
17 mm
in set:
Articulatie sarcina/ghidare
Incarcare ...
Incarcare ...
OPTIMAL
Brat, suspensie roata OPTIMAL G6-1293
Brat, suspensie roata OPTIMAL G6-1293
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Fiat Bravo 198 1.4 T-Jet (198AXF1B)
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Fiat Bravo 198 1.4 T-Jet (198AXF1B)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2250 1/min
Cuplu maxim
206 Nm
Ridicare
84,00 mm
Alezaj
72,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
0,45 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,45 mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
2°-/34°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
27°-/2°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,982 - 6,000 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,974 - 5,992 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
9,80 :1
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
77,00 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,98 bar
Termostatul se deschide la temperatura
78° - 82°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
102°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
IKR9F8
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
8100±405 Ohm
la 23°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,53±0,02
la 23°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME7.9.10
Presiune sistem
3,50 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Cu panou de siguranţe
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800 1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,90 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,90 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600 mm
Ecartament faţă
1538 mm
Ecartament faţă
cu jante de 18 ţoli
1530 mm
Ecartament spate
1532 mm
Ecartament spate
cu jante de 18 ţoli
1524 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,20 mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,90 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
284,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
251,20 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5975 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2502 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2044 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1152 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
807 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
576 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
309 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
176 Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50 mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1134 - 1386 Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
14,50 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
60 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
420 Amperi
Tip generator
A115IM 14V 55/105A
Tip generator
cu instalaţie de climatizare
A115IM 14V 70/120A
Curent de încărcare a generatorului
50 - 105 Amperi
Curent de încărcare a generatorului
cu instalaţie de climatizare
70 - 120 Amperi
Rezistenţă rotor
2,09 - 2,31
la 20°C
Rezistenţă rotor
cu instalaţie de climatizare
1,76 - 1,94
la 20°C
Tensiune regulator
14,05 - 14,35 Volţi
la 20°C
Producător demaror
HITACHI
Tip demaror
J68
Putere demaror
1,00 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
2,90 litru
Viscozitate ulei de motor
FIAT 9.55535-S2
5W-40
Specificare ulei de motor
FIAT 9.55535-S2
SAE 5W-40
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
1,83 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-85
Agent de răcire
6,00 litru
Specificare lichid de răcire
CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Lichid cuplaj hidraulic
cu cutie de viteze cu angrenaje
0,50 litru
Specificaţie lichid cuplaj hidraulic
cu cutie de viteze cu angrenaje
SAE 75W
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
58 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY24W 12V 24W PGU20/4
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 15 luni
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Fiat Bravo 198 1.4 T-Jet (198AXF1B) - 150 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Mercedes Sprinter 2-t Bus (901,902) 213 CDI (902.671, 902.672) - 129 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Volvo S80 Saloon (TS,XY) 2.4 T - 200 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Renault Clio 2 Box 1.9 D (SB0E) - 64 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 3 Coupe E92 320 i - 163 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
DAF 95 XF FTS 95 XF 530 - 530 cai Introduceti sasiu
DAF Salveaza
Alfa Romeo 156 (932) Sedan 2.4 JTD (932AXC) - 150 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Toyota Auris (ZE15,RE15) 1.6 (ZRE151_, ZRE151R) - 124 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Mercedes E-class Estate (s210) E 420 T (210.272) - 279 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Mercedes A-Class (w168) A 160 CDI (168.006) - 75 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI quattro - 180 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Fluence (L30) 1.6 16V (L301, L30P, L30R) - 111 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
VW Golf Plus (5M1,521) 1.6 - 102 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Fiat Bravo 182 1.9 D - 65 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Skoda Octavia Estate (1Z5) 2.0 FSI - 150 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro - 174 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Subaru Impreza Sedan (GC) 2.0 Turbo GT AWD (GC8) - 211 cai Introduceti sasiu
Subaru Salveaza
Nissan Primera Hatchback (P11) 1.6 16V - 106 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
Mercedes CLK (c208) CLK 320 (208.365) - 218 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.0 E Cat - 115 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Sedan F30 320 i - 184 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mercedes S-class Saloon (w124) 230 E (124.023) - 132 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Scania P,G,R,T Series 2003- R560 - 560 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
BMW 3 Coupe E92 330 xd - 231 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Citroen Berlingo MF 1.8 i (MFLFX) - 90 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Iveco Eurotrakker MP 190 E 35 H Cursor - 352 cai Introduceti sasiu
Iveco Salveaza
Mercedes E-class (w124) 260 E (124.026) - 166 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
BMW X5 E70 xDrive 35 d - 286 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi 80 Avant (8C, B4) 1.6 E - 101 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Sedan E30 M3 2.3 - 215 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Fiat Tempra 159 1.6 i.e. (159.AE) - 78 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Audi Q5 (8R) 3.0 TDI quattro - 245 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi Q7 (4L) 4.2 TDI quattro - 340 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 6 Coupe F13 640 d xDrive - 313 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.8 - 190 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Escort '86 Express (AVF) 1.1 - 50 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BUICK LE SABRE 1995 3.8 - 208 cai benzinaIntroduceti sasiu
Buick Salveaza
Audi A7 Sportback (4GA) 2.8 FSI quattro - 204 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW T-ROC (A11) 2.0 TSI 4motion - 190 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Suzuki Alto 6 (FF) 1.1 (RF410) - 63 cai Introduceti sasiu
Suzuki Salveaza
Renault Megane 2 Hatchback 1.9 dCi - 110 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 5 Sedan F10 518 d - 163 cai motor dieselIntroduceti sasiu
BMW Salveaza
Alfa Romeo 164 Sedan 2.0 Turbo (164A2B) - 174 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Renault 19 II Hatchback 1.4 (B/C535) - 75 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 6 Cabrio E64 630 i - 258 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 3 Sedan E90 320 i - 170 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
VW Golf 2 (19E,1G1) 1.0 - 50 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TFSI - 211 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Iveco Stralis AD 260S27, AT 260S27 - 272 cai Introduceti sasiu
Iveco Salveaza
Audi 90 Coupe (89, 8B) 2.0 20 V quattro - 160 cai benzinaIntroduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Bora Estate (1J6) 1.4 16V - 75 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w211) E 300 BlueTEC (211.024) - 211 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Nissan Juke 1.6 DIG-T NISMO RS - 218 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
BMW X5 E70 3.0 3.0d - 211 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Land Rover Freelander 2 (FA) 2.2 eD4 - 150 cai Introduceti sasiu
Land Rover Salveaza
Audi A6 Allroad (4FH, C6) 3.2 FSI quattro - 255 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Sedan E46 330 i - 231 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Seat Leon (1M1) 1.8 20V T 4 - 180 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
VW Passat 3 Variant (B4,35i) 2.0 16V - 136 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
DAF F 2900 FAD 2900 DKV - 288 cai Introduceti sasiu
DAF Salveaza
Fiat Fiorino BOX 146 uno 1.7 TD - 63 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Ford Fiesta 3 (gfj) 1.1 - 50 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
CHRYSLER NEON 2 Sedan 2.0 16V - 133 cai Introduceti sasiu
CHRYSLER Salveaza
Renault Laguna 2 (BG0-1) 2.2 dCi - 140 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Ford Explorer (u2) 4.0 4WD - 204 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Skoda Octavia Estate (1Z5) 2.0 TDI RS - 170 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Dacia Duster 1.6 16V - 105 cai Introduceti sasiu
Dacia Salveaza
Audi A1 Sportback (8XA) 1.4 TFSI - 122 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Peugeot 807 2.2 HDi - 128 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Mercedes E-Class Coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) - 435 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Scania P,G,R,T Series 2003- G 410, R 410 - 411 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Toyota Auris (NZE18, ZRE18) 1.8 (ZRE182_, ZRE182R) - 140 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Volvo S60 D5 - 224 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Ford Focus 2 Saloon (da) 1.6 TDCi - 90 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w211) E 220 CDI (211.006) - 136 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Scania P,G,R,T Series 2003- G 400, R 400 - 400 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4 - 150 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A5 Sportback (8TA) 2.0 TDI - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi TT (8J3) 2.0 TTS quattro - 265 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Seat Toledo 2 Saloon (1M2) 1.4 16V - 75 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
DAF CF 85 FAC 85.380 - 380 cai Introduceti sasiu
DAF Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024